Jump to content

T-150


Mindaugenis

Recommended Posts

Kaip jūsų pusantriniuose kraunami akumuliatoriai? Pas mane 28V generatorius, abu akumus krauna nuosekliai, bet sistema kabinoje 12V, tai reikia pastoviai apkeitinėt akumus vietom. Sakau gal bandysiu nusipirkt tą mtz reguliatorių ir kokį generatorių iš šroto 12V pagriebt. Nesinori visos sistemos 24V daryt..

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Kaip jūsų pusantriniuose kraunami akumuliatoriai? Pas mane 28V generatorius, abu akumus krauna nuosekliai, bet sistema kabinoje 12V, tai reikia pastoviai apkeitinėt akumus vietom. Sakau gal bandysiu nusipirkt tą mtz reguliatorių ir kokį generatorių iš šroto 12V pagriebt. Nesinori visos sistemos 24V daryt..

O tai starteris kiek V. Pas mus armatura originali 12v, tik lemputes visos pakeistos i 24v.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Starteris 24V. Lemputės tai baikis, bet ventiliatorius, valytuvai, navigacija ir koks sėjalkos kompas reikalauja 12V.

Na kai musu tik pagalbinis / atsarginis, tokiu navarotu neturi, uzteko lemputes pakeist.Ar ne paprasciau butu laida atsivesti nuo vieno akumo sitiem navarotam uzmaitinti, nes kiek girdejau, ir forume apie belarusus 24v starteriu lyg buvo rasyta, kad reikia kaitaliot akumuliatorius, krauna tik viena.Pasiziurek ''Mtz elektra'' ar panasiai.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Tai laidas ir atvestas nuo pirmo akumo, bet jo krovimo varža gaunasi mažesnė, todėl įtampa labiau krenta nei ant antro. Tai pirmą būna krauna 12V, o antrą 16V, tada keist, bet taip akumai manau ilgai nelaikys. Dabar persigalvojau, gal darysiu viską 24V, vis tik kokių lempų daugiau pajungus laidai mažiau kais nei su 12V :)  Navigacijai ir kompui būna konverterių iš 24V į 12V, kad krovimo neišbalansuot jungiant nuo vieno akumo..

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

kur stovi oro voztuvelis, nes pas mane kelia spaudima iki 10 gal jis pastriges? ir vairo kolonele originali kazkaip sunkiai sukasi y viena puse ar yra koks remontavimo budas, ar deti danfosa?

Apsauginis vožtuvėlis ant bako kairėj po kabina, bent jau pas mane, jį galima pareguliuot, o šiaip kareivėlis ant kompresoriaus pakelt vožtuvus turi ties 8atm. Jei neveikia, greičiausiai bus kareivėlio filtriukas užaugęs nuo tepalo ir kondensato. Kareivėlio apačioj atsuk aklę, ištrauksi tokį filtriuką iš vario šratelių suklijuotą, tai jį skiedikliu ar saliarka (karšta saliarka dar geriau) gerai pamirkęs praplauk ir prapūsk, turėtų padėt. Jei ne, tai gali būt pats vamzdelis arba kareivėlio viduriai užaugę, jį ardyt reikia labai atsargiai, nepamest spyruoklių ir šratų.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 4 savaičių...

pas mane tik 5metus ir kai pradejo stipt visi is eiles  :icon-neutral:

 

Įsidėjau generatorių 100A nuo Volvo, tvirtinimas tiko idealiai, dabar pirmą akumą krauna lygiai 14,4V, o kitam dar keliauja iš kiniečių įtampos inverteris 28V 20A. Generatorius 30eur+5eur pas tekintoją škyvo skylės didinimas, inverteris 34eur. Kai naujas rusiškas 100A generatorius 66eur ir inverteris 8A 40eur kainuoja.. Dabar nebus baisu dėl perkrovimo :eusa-dance: Akumai nauji Banner, skaičiuosim kiek laikys :icon-smile:

 

ns-32 tik gal sukimo kryptis kita nei daugumos

Kai savus kelis siurblius ardžiau, įdėmiai nagrinėjau, ir padariau išvadą, kad sukimo kryptis paprastai keičiasi sukeitus vietom dantračius ir apsukus dangtelį :icon-smile:

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

.............

 

Kai savus kelis siurblius ardžiau, įdėmiai nagrinėjau, ir padariau išvadą, kad sukimo kryptis paprastai keičiasi sukeitus vietom dantračius ir apsukus dangtelį :icon-smile:

O jei dar , įdėmiau panagrinėsi  :icon-mrgreen: , padarysi įšvadą , kad dažniausia po tokios "operacijos" sukimosi kryptis nepakito ..., bet ir siurblys nebeveikia normaliai . 

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

O jei dar , įdėmiau panagrinėsi  :icon-mrgreen: , padarysi įšvadą , kad dažniausia po tokios "operacijos" sukimosi kryptis nepakito ..., bet ir siurblys nebeveikia normaliai . 

Na tai kad veikia :icon-mrgreen:  Nebent jau labai išdilusius dantračius apkeisi :) Juk dantračių krumpliai visiškai vienodai išlenkti į abi puses ir metalo cementacija visur vienoda. Tepalo tėkmė nepasikeičia, bendra sukimosi kryptis nepasikeičia, tik varantysis dantratis kitoj pusėj lieka ir sukasi į kitą pusę :)

 

 

Kas per įtampos inverteris 28V 20A? gali nuoroda kur radai pas kinus

 

 

Bet dar neišbandžiau, tai kol kas rekomenduoti negaliu :)

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

 

Na tai kad veikia :icon-mrgreen:  Nebent jau labai išdilusius dantračius apkeisi :) Juk dantračių krumpliai visiškai vienodai išlenkti į abi puses ir metalo cementacija visur vienoda. Tepalo tėkmė nepasikeičia, bendra sukimosi kryptis nepasikeičia, tik varantysis dantratis kitoj pusėj lieka ir sukasi į kitą pusę :)

 

 

 

 

Iš Tavo ankstesniojo posto , galima susidaryt įspūdį kad bet kūrio siurblio kryptį galima pakeist be vargo :) , bet taip nėra . Aš ir rašiau , kad "dažniausia" tai  padaryti nepavyks , dėl krumplių sandarinimo sistemos , kuri paprastai būna dangtelyje išvedžiota , ir tuomet be kito sukimo krypties dangtelio nieko nesigaus . Bet aišku yra ir to neneigiu  :icon-mrgreen: , siurbliai , kur sukimosi kryptis keičiama , Tau matyt toksai ir pasitaikė .

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Įsidėjau generatorių 100A nuo Volvo, tvirtinimas tiko idealiai, dabar pirmą akumą krauna lygiai 14,4V, o kitam dar keliauja iš kiniečių įtampos inverteris 28V 20A. Generatorius 30eur+5eur pas tekintoją škyvo skylės didinimas, inverteris 34eur. Kai naujas rusiškas 100A generatorius 66eur ir inverteris 8A 40eur kainuoja.. Dabar nebus baisu dėl perkrovimo :eusa-dance: Akumai nauji Banner, skaičiuosim kiek laikys :icon-smile:

 

nelabai supratau tavo elektros shemos, sistema pas tave 12 ar 24?

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Iš Tavo ankstesniojo posto , galima susidaryt įspūdį kad bet kūrio siurblio kryptį galima pakeist be vargo :) , bet taip nėra . Aš ir rašiau , kad "dažniausia" tai  padaryti nepavyks , dėl krumplių sandarinimo sistemos , kuri paprastai būna dangtelyje išvedžiota , ir tuomet be kito sukimo krypties dangtelio nieko nesigaus . Bet aišku yra ir to neneigiu  :icon-mrgreen: , siurbliai , kur sukimosi kryptis keičiama , Tau matyt toksai ir pasitaikė .

Na sutinku, jei sandarinimas sujungtas su dangteliu, tai taip, bet čia gal naujų siurblių, nes ardžiau senuosius NŠ50 ir NŠ32, paprastus ir apvalius, tai juose po lygiu dangteliu pirma yra sandarinimo guma ir po ja įvorės su išvedžiotais kanalais, kurios lieka tose pačiose vietose ir niekas nepasikeičia :)

 

nelabai supratau tavo elektros shemos, sistema pas tave 12 ar 24?

Dabar mano sistema kaip naujų MTZ, 12V su 24V starteriu :)

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Pamokykit mane, kaip tinkamai elgtis su hidro bėgiais? Ar galima juos perjungti esant nemažai apkrovai? Reik gazą atleist ar kaip tik gazuot, pvz mažinant bėgį? Nežinau, ar nemoku jais normaliai naudotis, ar jau susidėvėję frikcijos, ar čia normalu, kad filtrą palyginus dažnokai užneša?

 

Kaip elgtis ariant ar tampant skutiką? Pradėt mažesniu bėgiu ir didint važiuojant, ar pradėt iš karto dideliu bėgiu? (Taip sankabą buvau jau pasvilinęs..)

 

Buvo paskutinis atvejis, kai staigiai užnešė, nes prieš kalną motoras traukdamas priekabą priduso ir sumažinau bėgį, tai ant kalno užvažiavus jau slėgis iki vos 4atm krito.. Po to gerai praploviau filtrą ir paėmimo sietelį, perrinkau vožtuvą, pakeičiau tepalą (80w90), paskui vėl filtrą praploviau, na ir iki šiol atrodė normaliai, laiko apie 10 šiltas ir kelia iki 16 tik užkūrus, bet nekankinu, ant laisvų po truputį iki 12 krenta.

 

Dabar ant apkrovos stengiuosi nejunginėt, o jungiant iš 3 į 4 sankabą išminu, bet va vakar žiūriu slėgis ant laisvų pašilusio vėl vos 8 siekia, jau atleidus gazą bijau perjungt ar išvis mažu gazu pradėt važiuot, nes jei frikcijas prasuks, tai filtrą moment užklijuos...

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Begius aukstyn zemyn jungdavau kad ir pilnu gazu vaziuodamas gazo nenumesdamas. Tas pats ir pries kalna jei krenta apsukos kali begi zemyn gazo nenumetes ir eina, jei ne dar zemyn... tas tepalas tavo man atrodo tirstas naudodavau m10g2k ir viskas gerai buvo. 16 ziauriai daug, prie 8 niekas ten nebuksuoja o jei prie 8 jauti buksuoja reiskia disku jau ten nelike.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Sukurkite paskyrą arba prisijunkite

Rašyti gali tik prisijungę nariai

Sukurti paskyrą

Užsiregistruokite, tai užtruks tik akimirką!

Registruotis

Prisijungti

Jau turi paskyrą? Prisijunk!

Prisijungti



×
×
  • Create New...