RytisK Paskelbta Spalio 15, 2016 Pranešti Dalintis Paskelbta Spalio 15, 2016 Ačiū kinziuli Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Eduardas Paskelbta Spalio 20, 2016 Pranešti Dalintis Paskelbta Spalio 20, 2016 Kaip jūsų pusantriniuose kraunami akumuliatoriai? Pas mane 28V generatorius, abu akumus krauna nuosekliai, bet sistema kabinoje 12V, tai reikia pastoviai apkeitinėt akumus vietom. Sakau gal bandysiu nusipirkt tą mtz reguliatorių ir kokį generatorių iš šroto 12V pagriebt. Nesinori visos sistemos 24V daryt.. Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
virgiux Paskelbta Spalio 21, 2016 Pranešti Dalintis Paskelbta Spalio 21, 2016 Kaip jūsų pusantriniuose kraunami akumuliatoriai? Pas mane 28V generatorius, abu akumus krauna nuosekliai, bet sistema kabinoje 12V, tai reikia pastoviai apkeitinėt akumus vietom. Sakau gal bandysiu nusipirkt tą mtz reguliatorių ir kokį generatorių iš šroto 12V pagriebt. Nesinori visos sistemos 24V daryt.. O tai starteris kiek V. Pas mus armatura originali 12v, tik lemputes visos pakeistos i 24v. Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Eduardas Paskelbta Spalio 21, 2016 Pranešti Dalintis Paskelbta Spalio 21, 2016 Starteris 24V. Lemputės tai baikis, bet ventiliatorius, valytuvai, navigacija ir koks sėjalkos kompas reikalauja 12V. Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
virgiux Paskelbta Spalio 22, 2016 Pranešti Dalintis Paskelbta Spalio 22, 2016 Starteris 24V. Lemputės tai baikis, bet ventiliatorius, valytuvai, navigacija ir koks sėjalkos kompas reikalauja 12V. Na kai musu tik pagalbinis / atsarginis, tokiu navarotu neturi, uzteko lemputes pakeist.Ar ne paprasciau butu laida atsivesti nuo vieno akumo sitiem navarotam uzmaitinti, nes kiek girdejau, ir forume apie belarusus 24v starteriu lyg buvo rasyta, kad reikia kaitaliot akumuliatorius, krauna tik viena.Pasiziurek ''Mtz elektra'' ar panasiai. Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Eduardas Paskelbta Spalio 23, 2016 Pranešti Dalintis Paskelbta Spalio 23, 2016 Tai laidas ir atvestas nuo pirmo akumo, bet jo krovimo varža gaunasi mažesnė, todėl įtampa labiau krenta nei ant antro. Tai pirmą būna krauna 12V, o antrą 16V, tada keist, bet taip akumai manau ilgai nelaikys. Dabar persigalvojau, gal darysiu viską 24V, vis tik kokių lempų daugiau pajungus laidai mažiau kais nei su 12V Navigacijai ir kompui būna konverterių iš 24V į 12V, kad krovimo neišbalansuot jungiant nuo vieno akumo.. Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Povilas Paskelbta Spalio 23, 2016 Pranešti Dalintis Paskelbta Spalio 23, 2016 8 metus atlaikė akumuliatoriai. Nemanau, kad tai mažai. Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
dariius 30 Paskelbta Spalio 24, 2016 Pranešti Dalintis Paskelbta Spalio 24, 2016 kur stovi oro voztuvelis, nes pas mane kelia spaudima iki 10 gal jis pastriges? ir vairo kolonele originali kazkaip sunkiai sukasi y viena puse ar yra koks remontavimo budas, ar deti danfosa? Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Eduardas Paskelbta Spalio 24, 2016 Pranešti Dalintis Paskelbta Spalio 24, 2016 kur stovi oro voztuvelis, nes pas mane kelia spaudima iki 10 gal jis pastriges? ir vairo kolonele originali kazkaip sunkiai sukasi y viena puse ar yra koks remontavimo budas, ar deti danfosa? Apsauginis vožtuvėlis ant bako kairėj po kabina, bent jau pas mane, jį galima pareguliuot, o šiaip kareivėlis ant kompresoriaus pakelt vožtuvus turi ties 8atm. Jei neveikia, greičiausiai bus kareivėlio filtriukas užaugęs nuo tepalo ir kondensato. Kareivėlio apačioj atsuk aklę, ištrauksi tokį filtriuką iš vario šratelių suklijuotą, tai jį skiedikliu ar saliarka (karšta saliarka dar geriau) gerai pamirkęs praplauk ir prapūsk, turėtų padėt. Jei ne, tai gali būt pats vamzdelis arba kareivėlio viduriai užaugę, jį ardyt reikia labai atsargiai, nepamest spyruoklių ir šratų. dariius 30 1 Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
kinziulis Paskelbta Spalio 25, 2016 Pranešti Dalintis Paskelbta Spalio 25, 2016 kur stovi oro voztuvelis, nes pas mane kelia spaudima iki 10 gal jis pastriges? ir vairo kolonele originali kazkaip sunkiai sukasi y viena puse ar yra koks remontavimo budas, ar deti danfosa? cilindru gymas ziurek jei vairas sunkiai, dazniausiai ten beda buna. Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
dariius 30 Paskelbta Spalio 25, 2016 Pranešti Dalintis Paskelbta Spalio 25, 2016 cilindru gymas ziurek jei vairas sunkiai, dazniausiai ten beda buna. cilindrus tai perrinkau visus Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
dziedas Paskelbta Spalio 25, 2016 Pranešti Dalintis Paskelbta Spalio 25, 2016 cilindrus tai perrinkau visus traukes sarnyrai nelaisvi kur nuo kolonkes i pusremi eina? Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
dariius 30 Paskelbta Lapkričio 21, 2016 Pranešti Dalintis Paskelbta Lapkričio 21, 2016 Gal atsimenat kas vairo tepalo siurblio modeli? gal statet kita modeli kuris tinka? Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Augunstas Paskelbta Lapkričio 22, 2016 Pranešti Dalintis Paskelbta Lapkričio 22, 2016 Gal atsimenat kas vairo tepalo siurblio modeli? gal statet kita modeli kuris tinka? ns-32 tik gal sukimo kryptis kita nei daugumos 8 metus atlaikė akumuliatoriai. Nemanau, kad tai mažai. pas mane tik 5metus ir kai pradejo stipt visi is eiles Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Donatassj Paskelbta Lapkričio 27, 2016 Pranešti Dalintis Paskelbta Lapkričio 27, 2016 Gal atsimenat kas vairo tepalo siurblio modeli? gal statet kita modeli kuris tinka? NŠ-32-3L, galima statyt NŠ-40-3L arba aukštesnio slėgio NŠ-32-4L Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Eduardas Paskelbta Lapkričio 27, 2016 Pranešti Dalintis Paskelbta Lapkričio 27, 2016 pas mane tik 5metus ir kai pradejo stipt visi is eiles Įsidėjau generatorių 100A nuo Volvo, tvirtinimas tiko idealiai, dabar pirmą akumą krauna lygiai 14,4V, o kitam dar keliauja iš kiniečių įtampos inverteris 28V 20A. Generatorius 30eur+5eur pas tekintoją škyvo skylės didinimas, inverteris 34eur. Kai naujas rusiškas 100A generatorius 66eur ir inverteris 8A 40eur kainuoja.. Dabar nebus baisu dėl perkrovimo Akumai nauji Banner, skaičiuosim kiek laikys ns-32 tik gal sukimo kryptis kita nei daugumos Kai savus kelis siurblius ardžiau, įdėmiai nagrinėjau, ir padariau išvadą, kad sukimo kryptis paprastai keičiasi sukeitus vietom dantračius ir apsukus dangtelį Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
wydas63 Paskelbta Lapkričio 27, 2016 Pranešti Dalintis Paskelbta Lapkričio 27, 2016 ............. Kai savus kelis siurblius ardžiau, įdėmiai nagrinėjau, ir padariau išvadą, kad sukimo kryptis paprastai keičiasi sukeitus vietom dantračius ir apsukus dangtelį O jei dar , įdėmiau panagrinėsi , padarysi įšvadą , kad dažniausia po tokios "operacijos" sukimosi kryptis nepakito ..., bet ir siurblys nebeveikia normaliai . Augunstas 1 Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Eduardas Paskelbta Lapkričio 27, 2016 Pranešti Dalintis Paskelbta Lapkričio 27, 2016 O jei dar , įdėmiau panagrinėsi , padarysi įšvadą , kad dažniausia po tokios "operacijos" sukimosi kryptis nepakito ..., bet ir siurblys nebeveikia normaliai . Na tai kad veikia Nebent jau labai išdilusius dantračius apkeisi Juk dantračių krumpliai visiškai vienodai išlenkti į abi puses ir metalo cementacija visur vienoda. Tepalo tėkmė nepasikeičia, bendra sukimosi kryptis nepasikeičia, tik varantysis dantratis kitoj pusėj lieka ir sukasi į kitą pusę Kas per įtampos inverteris 28V 20A? gali nuoroda kur radai pas kinus http://www.ebay.com/itm/231865190643?_trksid=p2057872.m2749.l2649&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT Bet dar neišbandžiau, tai kol kas rekomenduoti negaliu Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
wydas63 Paskelbta Lapkričio 28, 2016 Pranešti Dalintis Paskelbta Lapkričio 28, 2016 Na tai kad veikia Nebent jau labai išdilusius dantračius apkeisi Juk dantračių krumpliai visiškai vienodai išlenkti į abi puses ir metalo cementacija visur vienoda. Tepalo tėkmė nepasikeičia, bendra sukimosi kryptis nepasikeičia, tik varantysis dantratis kitoj pusėj lieka ir sukasi į kitą pusę Iš Tavo ankstesniojo posto , galima susidaryt įspūdį kad bet kūrio siurblio kryptį galima pakeist be vargo , bet taip nėra . Aš ir rašiau , kad "dažniausia" tai padaryti nepavyks , dėl krumplių sandarinimo sistemos , kuri paprastai būna dangtelyje išvedžiota , ir tuomet be kito sukimo krypties dangtelio nieko nesigaus . Bet aišku yra ir to neneigiu , siurbliai , kur sukimosi kryptis keičiama , Tau matyt toksai ir pasitaikė . Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
dariius 30 Paskelbta Lapkričio 28, 2016 Pranešti Dalintis Paskelbta Lapkričio 28, 2016 Įsidėjau generatorių 100A nuo Volvo, tvirtinimas tiko idealiai, dabar pirmą akumą krauna lygiai 14,4V, o kitam dar keliauja iš kiniečių įtampos inverteris 28V 20A. Generatorius 30eur+5eur pas tekintoją škyvo skylės didinimas, inverteris 34eur. Kai naujas rusiškas 100A generatorius 66eur ir inverteris 8A 40eur kainuoja.. Dabar nebus baisu dėl perkrovimo Akumai nauji Banner, skaičiuosim kiek laikys nelabai supratau tavo elektros shemos, sistema pas tave 12 ar 24? Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Eduardas Paskelbta Lapkričio 28, 2016 Pranešti Dalintis Paskelbta Lapkričio 28, 2016 Iš Tavo ankstesniojo posto , galima susidaryt įspūdį kad bet kūrio siurblio kryptį galima pakeist be vargo , bet taip nėra . Aš ir rašiau , kad "dažniausia" tai padaryti nepavyks , dėl krumplių sandarinimo sistemos , kuri paprastai būna dangtelyje išvedžiota , ir tuomet be kito sukimo krypties dangtelio nieko nesigaus . Bet aišku yra ir to neneigiu , siurbliai , kur sukimosi kryptis keičiama , Tau matyt toksai ir pasitaikė . Na sutinku, jei sandarinimas sujungtas su dangteliu, tai taip, bet čia gal naujų siurblių, nes ardžiau senuosius NŠ50 ir NŠ32, paprastus ir apvalius, tai juose po lygiu dangteliu pirma yra sandarinimo guma ir po ja įvorės su išvedžiotais kanalais, kurios lieka tose pačiose vietose ir niekas nepasikeičia nelabai supratau tavo elektros shemos, sistema pas tave 12 ar 24? Dabar mano sistema kaip naujų MTZ, 12V su 24V starteriu Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
dariius 30 Paskelbta Lapkričio 28, 2016 Pranešti Dalintis Paskelbta Lapkričio 28, 2016 ysidejau vairo siurbli NŠ-40-3L tai skirtumas didelis po originalaus db vaira laisvai su delnu sukau, Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Augunstas Paskelbta Lapkričio 28, 2016 Pranešti Dalintis Paskelbta Lapkričio 28, 2016 ysidejau vairo siurbli NŠ-40-3L tai skirtumas didelis po originalaus db vaira laisvai su delnu sukau, Del lengvumo tai svarbu kad siurblys sukelia reikalinga slegi sistemoj ,del vairo spartos tas 40 turi itakos Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Eduardas Paskelbta Gruodžio 3, 2016 Pranešti Dalintis Paskelbta Gruodžio 3, 2016 Pamokykit mane, kaip tinkamai elgtis su hidro bėgiais? Ar galima juos perjungti esant nemažai apkrovai? Reik gazą atleist ar kaip tik gazuot, pvz mažinant bėgį? Nežinau, ar nemoku jais normaliai naudotis, ar jau susidėvėję frikcijos, ar čia normalu, kad filtrą palyginus dažnokai užneša? Kaip elgtis ariant ar tampant skutiką? Pradėt mažesniu bėgiu ir didint važiuojant, ar pradėt iš karto dideliu bėgiu? (Taip sankabą buvau jau pasvilinęs..) Buvo paskutinis atvejis, kai staigiai užnešė, nes prieš kalną motoras traukdamas priekabą priduso ir sumažinau bėgį, tai ant kalno užvažiavus jau slėgis iki vos 4atm krito.. Po to gerai praploviau filtrą ir paėmimo sietelį, perrinkau vožtuvą, pakeičiau tepalą (80w90), paskui vėl filtrą praploviau, na ir iki šiol atrodė normaliai, laiko apie 10 šiltas ir kelia iki 16 tik užkūrus, bet nekankinu, ant laisvų po truputį iki 12 krenta. Dabar ant apkrovos stengiuosi nejunginėt, o jungiant iš 3 į 4 sankabą išminu, bet va vakar žiūriu slėgis ant laisvų pašilusio vėl vos 8 siekia, jau atleidus gazą bijau perjungt ar išvis mažu gazu pradėt važiuot, nes jei frikcijas prasuks, tai filtrą moment užklijuos... Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
kinziulis Paskelbta Gruodžio 3, 2016 Pranešti Dalintis Paskelbta Gruodžio 3, 2016 Begius aukstyn zemyn jungdavau kad ir pilnu gazu vaziuodamas gazo nenumesdamas. Tas pats ir pries kalna jei krenta apsukos kali begi zemyn gazo nenumetes ir eina, jei ne dar zemyn... tas tepalas tavo man atrodo tirstas naudodavau m10g2k ir viskas gerai buvo. 16 ziauriai daug, prie 8 niekas ten nebuksuoja o jei prie 8 jauti buksuoja reiskia disku jau ten nelike. Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Recommended Posts
Sukurkite paskyrą arba prisijunkite
Rašyti gali tik prisijungę nariai
Sukurti paskyrą
Užsiregistruokite, tai užtruks tik akimirką!
RegistruotisPrisijungti
Jau turi paskyrą? Prisijunk!
Prisijungti