Jump to content

T-150


Mindaugenis

Recommended Posts

bet arent tas vairas tikra nesamonė vairą kryptelni ir plugas iš vagos šoka betpati didžiause nesamone t150k ta jog atjungti galima tik priekinį tiltą esant tokem vairui turetų atsijungti galasnes kitaip net pavažiuoti sunku

 

gal reikia pluga pasimokyt uzsikabint ir nelips.Atvazinejau nemazai su tokiais ir kuom tas sunkumas vaziavimo?

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Man irgi del plugo jokiu problemu :) Plugas eina tiesiai be kazkokiu metimu, vagos tiesios :) 

Del antro cilindro galinej pakaboj tai mintis tikrai verta demesio, gal kas esat isideje ir galit placiau pakomentuot kaip geriausia ji prikonstruot :) Maciau jiezne tie meistrai deda antra cilindra bet ne po remu kaip originalus taciau virs remo, bet ten daug dielov :)

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 2 savaičių...

Žinoma , kad įmanoma ir pačiam , bet galėtų iš gamyklos jau tūrėt :) . Diferencialų blokavimas , va kas jam gadina visą 'paveiksliuką" , ir negirdėjau kad kas  būtų tenais ką perdirbinėję . Turėjau tokia mintį kažkad , iš GAZ66 pritaikyt , bet tik traktoriaus tilto reduktorių iš kolūkio namo parsitempiau , o 66'tojo diferiancialo taip ir neradau ,kad pritaikyt pabandymui  :icon-mrgreen:

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

taigi yra ten tos blokiruotes kaip 66 originaliai su diskeliais, bet padyla ir neblokuoja,

GaZ 66 - kumštelinis difas , perduod sukimo momenta i ta ratą kur didesnis sukibimas , o ne taip kaip su diskeliais - vienodai . Tiesa , blokavimo koeficientas biski skiriasi , tarp kairiojo ir dešiniojo rato , savo dydžiu .

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

GaZ 66 - kumštelinis difas , perduod sukimo momenta i ta ratą kur didesnis sukibimas , o ne taip kaip su diskeliais - vienodai . Tiesa , blokavimo koeficientas biski skiriasi , tarp kairiojo ir dešiniojo rato , savo dydžiu .

keturis metus vazinejau su gaz 53 su 66 reduktorium ir taip ir neteko pasigilint koks ten blokavimas :) zinau tik kad blokuodavo gerai, o pusantrinio jei labai reikedavo ziema kad sublokuotu kai stovi viena puse ant ledo tai padedavo toks budas: jungiu transportini didziausia begi, gazas iki dugno ir taip suku ratus. po minutes ar poros pasigirsta dzerzgimas reduktoriuj ir ratai blokuojasi :D taip issigelbejau ne karta. matyt isdegina tepala tarp diskeliu ir sublokuoja.
Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

tai as ir nedriftindavau specialiai, bet kai priekaboj 20 kubu zalios pusies ir stovi ant apledejusio kelio, labai kartais norisi kad ratai susiblokuotu nes nejuda is vietos su dviem buksuojanciais :)

Nu taip , ir pas mane panašiai ar žiema ar šlapią molynę suart , du buksuoja o du poilsiauja :) . O ant pienvežio tik su šešiasdešimto diferriais pas mus žiemomis vairuotojai po sodybas maldavosi , irgi eidavo kiaurai per pusnis , todėl ir buvo toks noras ant pusantrinio pabandyt  :eusa-think:.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Sukurkite paskyrą arba prisijunkite

Rašyti gali tik prisijungę nariai

Sukurti paskyrą

Užsiregistruokite, tai užtruks tik akimirką!

Registruotis

Prisijungti

Jau turi paskyrą? Prisijunk!

Prisijungti



×
×
  • Create New...