buster540 Paskelbta Gruodžio 6, 2015 Pranešti Dalintis Paskelbta Gruodžio 6, 2015 Koks tikslas paimt gera traktoriu ir padaryt is jo niekam tikusi. Varomas tik vienas tiltas kuris nesiblokuoja. Manevringumo nera. Kas neturi ka veikt gal ir gerai,bet kas nori rimtai dirbt.. Samadielka vistiek lieka samadielka, visad lenda kazkur nedadaryti galai Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
ukininkas ed Paskelbta Gruodžio 6, 2015 Pranešti Dalintis Paskelbta Gruodžio 6, 2015 vienas jū minusas didelis tai jog tik vienas tiltas bet mačiau jau yra ir dvieju tiltų pagaminę bet pliusas ju didžiauses manau vairas priekį Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
stapcius Paskelbta Gruodžio 6, 2015 Pranešti Dalintis Paskelbta Gruodžio 6, 2015 Na mano nuomone pusantrinio vairavimo sistema labai naudinga kai naudojamas pakabinamas kultivatorius Tada patogu kultivuot nes nereikia posukiuose keldinet kultivatoriaus Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
ukininkas ed Paskelbta Gruodžio 6, 2015 Pranešti Dalintis Paskelbta Gruodžio 6, 2015 bet arent tas vairas tikra nesamonė vairą kryptelni ir plugas iš vagos šoka betpati didžiause nesamone t150k ta jog atjungti galima tik priekinį tiltą esant tokem vairui turetų atsijungti galasnes kitaip net pavažiuoti sunku Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
dziedas Paskelbta Gruodžio 6, 2015 Pranešti Dalintis Paskelbta Gruodžio 6, 2015 bet arent tas vairas tikra nesamonė vairą kryptelni ir plugas iš vagos šoka betpati didžiause nesamone t150k ta jog atjungti galima tik priekinį tiltą esant tokem vairui turetų atsijungti galasnes kitaip net pavažiuoti sunku gal reikia pluga pasimokyt uzsikabint ir nelips.Atvazinejau nemazai su tokiais ir kuom tas sunkumas vaziavimo? wydas63 1 Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
kinziulis Paskelbta Gruodžio 6, 2015 Pranešti Dalintis Paskelbta Gruodžio 6, 2015 bet arent tas vairas tikra nesamonė vairą kryptelni ir plugas iš vagos šoka betpati didžiause nesamone t150k ta jog atjungti galima tik priekinį tiltą esant tokem vairui turetų atsijungti galasnes kitaip net pavažiuoti sunku o del ko reikia prieki atjunginet? Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
wydas63 Paskelbta Gruodžio 6, 2015 Pranešti Dalintis Paskelbta Gruodžio 6, 2015 T-150 , liuks traktorius . Vienas tik 'minusas' - tiltų blokatorius , ariant sunkias žemes neužsiblokuoja visi keturi , kaip kad Kiroviecui . Dar kėlimo cilindrai galėtų būt irgi du . Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
buster540 Paskelbta Gruodžio 6, 2015 Pranešti Dalintis Paskelbta Gruodžio 6, 2015 nezinau bet ir man plugo nemeta. ir dar kas gerai kai slaunis sustumi i viduri galulaukes labai mazos lieka nes gali pradeti sukti neiskeles plugo. kuriam traktoriui galas atsijungia? cia tas reikalas manau buvo padarytas del transporto bet kazkas nepavyko Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
buster540 Paskelbta Gruodžio 6, 2015 Pranešti Dalintis Paskelbta Gruodžio 6, 2015 cilidrus dabar visi dedas po antra, tokia mada Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
stapcius Paskelbta Gruodžio 6, 2015 Pranešti Dalintis Paskelbta Gruodžio 6, 2015 Man irgi del plugo jokiu problemu Plugas eina tiesiai be kazkokiu metimu, vagos tiesios Del antro cilindro galinej pakaboj tai mintis tikrai verta demesio, gal kas esat isideje ir galit placiau pakomentuot kaip geriausia ji prikonstruot Maciau jiezne tie meistrai deda antra cilindra bet ne po remu kaip originalus taciau virs remo, bet ten daug dielov Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
ukininkas ed Paskelbta Gruodžio 6, 2015 Pranešti Dalintis Paskelbta Gruodžio 6, 2015 Ka darot kad laikitu užduota nuleidima slaunys tai reikalinga kai plugas prikabinamas Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
ukininkas ed Paskelbta Gruodžio 6, 2015 Pranešti Dalintis Paskelbta Gruodžio 6, 2015 T-150 , liuks traktorius . Vienas tik 'minusas' - tiltų blokatorius , ariant sunkias žemes neužsiblokuoja visi keturi , kaip kad Kiroviecui . Dar kėlimo cilindrai galėtų būt irgi du .liuks tik tiems kurie nieko kito neturi patikrintas reikalas Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
stapcius Paskelbta Gruodžio 6, 2015 Pranešti Dalintis Paskelbta Gruodžio 6, 2015 Ka darot kad laikitu užduota nuleidima slaunys tai reikalinga kai plugas prikabinamas Tai reikalinga ir pakabinamam plugui As asmeniskai kabinu grandine, kad laikytu slaunis nustatytam gyli Gunia 1 Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
buster540 Paskelbta Gruodžio 6, 2015 Pranešti Dalintis Paskelbta Gruodžio 6, 2015 liuks tik tiems kurie nieko kito neturi patikrintas reikalastu turi fenda tau liuks fendas as turiu pupsiu man liuks pupsius. Kokios cia bedos? wydas63 1 Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
wydas63 Paskelbta Gruodžio 6, 2015 Pranešti Dalintis Paskelbta Gruodžio 6, 2015 liuks tik tiems kurie nieko kito neturi patikrintas reikalas Dzin , kas ką turi , bet techniški sprendimai puikūs šitojo traktoriuko , jam jau pusšimtis metų . O jei but protingos modernizacijos sulaukęs , padėtų į 'pavėsį' ir ne vieną užsienietį . Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Povilas Paskelbta Gruodžio 6, 2015 Pranešti Dalintis Paskelbta Gruodžio 6, 2015 Pažiūrėsim, kaip atrodys tie kuriuos turi, kai jie sulauks 30 metų. Nauji visi geri. Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Išradėjas Paskelbta Gruodžio 6, 2015 Pranešti Dalintis Paskelbta Gruodžio 6, 2015 Ka darot kad laikitu užduota nuleidima slaunys tai reikalinga kai plugas prikabinamas Grandines ant abeju slaunu ir ju galuose varztai su ilgais sriegiais del tikslaus nuleidimo. Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
dziedas Paskelbta Gruodžio 19, 2015 Pranešti Dalintis Paskelbta Gruodžio 19, 2015 T-150 , liuks traktorius . Vienas tik 'minusas' - tiltų blokatorius , ariant sunkias žemes neužsiblokuoja visi keturi , kaip kad Kiroviecui . Dar kėlimo cilindrai galėtų būt irgi du . nekosmosas antra paciam isideti. Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
wydas63 Paskelbta Gruodžio 19, 2015 Pranešti Dalintis Paskelbta Gruodžio 19, 2015 Žinoma , kad įmanoma ir pačiam , bet galėtų iš gamyklos jau tūrėt . Diferencialų blokavimas , va kas jam gadina visą 'paveiksliuką" , ir negirdėjau kad kas būtų tenais ką perdirbinėję . Turėjau tokia mintį kažkad , iš GAZ66 pritaikyt , bet tik traktoriaus tilto reduktorių iš kolūkio namo parsitempiau , o 66'tojo diferiancialo taip ir neradau ,kad pritaikyt pabandymui Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
kinziulis Paskelbta Gruodžio 19, 2015 Pranešti Dalintis Paskelbta Gruodžio 19, 2015 taigi yra ten tos blokiruotes kaip 66 originaliai su diskeliais, bet padyla ir neblokuoja, Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
wydas63 Paskelbta Gruodžio 19, 2015 Pranešti Dalintis Paskelbta Gruodžio 19, 2015 taigi yra ten tos blokiruotes kaip 66 originaliai su diskeliais, bet padyla ir neblokuoja, GaZ 66 - kumštelinis difas , perduod sukimo momenta i ta ratą kur didesnis sukibimas , o ne taip kaip su diskeliais - vienodai . Tiesa , blokavimo koeficientas biski skiriasi , tarp kairiojo ir dešiniojo rato , savo dydžiu . Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
kinziulis Paskelbta Gruodžio 19, 2015 Pranešti Dalintis Paskelbta Gruodžio 19, 2015 GaZ 66 - kumštelinis difas , perduod sukimo momenta i ta ratą kur didesnis sukibimas , o ne taip kaip su diskeliais - vienodai . Tiesa , blokavimo koeficientas biski skiriasi , tarp kairiojo ir dešiniojo rato , savo dydžiu . keturis metus vazinejau su gaz 53 su 66 reduktorium ir taip ir neteko pasigilint koks ten blokavimas zinau tik kad blokuodavo gerai, o pusantrinio jei labai reikedavo ziema kad sublokuotu kai stovi viena puse ant ledo tai padedavo toks budas: jungiu transportini didziausia begi, gazas iki dugno ir taip suku ratus. po minutes ar poros pasigirsta dzerzgimas reduktoriuj ir ratai blokuojasi taip issigelbejau ne karta. matyt isdegina tepala tarp diskeliu ir sublokuoja. Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
wydas63 Paskelbta Gruodžio 19, 2015 Pranešti Dalintis Paskelbta Gruodžio 19, 2015 Nu , norėjau taikyt gaz66 diferecialą ne dėl drifto , a dėl arimo Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
kinziulis Paskelbta Gruodžio 19, 2015 Pranešti Dalintis Paskelbta Gruodžio 19, 2015 tai as ir nedriftindavau specialiai, bet kai priekaboj 20 kubu zalios pusies ir stovi ant apledejusio kelio, labai kartais norisi kad ratai susiblokuotu nes nejuda is vietos su dviem buksuojanciais Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
wydas63 Paskelbta Gruodžio 19, 2015 Pranešti Dalintis Paskelbta Gruodžio 19, 2015 tai as ir nedriftindavau specialiai, bet kai priekaboj 20 kubu zalios pusies ir stovi ant apledejusio kelio, labai kartais norisi kad ratai susiblokuotu nes nejuda is vietos su dviem buksuojanciais Nu taip , ir pas mane panašiai ar žiema ar šlapią molynę suart , du buksuoja o du poilsiauja . O ant pienvežio tik su šešiasdešimto diferriais pas mus žiemomis vairuotojai po sodybas maldavosi , irgi eidavo kiaurai per pusnis , todėl ir buvo toks noras ant pusantrinio pabandyt . rimvydas 1 Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Recommended Posts
Sukurkite paskyrą arba prisijunkite
Rašyti gali tik prisijungę nariai
Sukurti paskyrą
Užsiregistruokite, tai užtruks tik akimirką!
RegistruotisPrisijungti
Jau turi paskyrą? Prisijunk!
Prisijungti