Jump to content

T-150


Mindaugenis

Recommended Posts

bet ar kuri labiau verta pirkti t150 , ar su maz6 ar maz8 varikliais, 

planuoju pirkt, reikia didesnes technikos, nes su vienu mtz'oku nespeju,  tad ir klausimas atemptu 5korpusu vartoma pluga ir kokio plocio kultivatoriu ( germinatoriu ) jis patemptu

Maz astuoniuke geriau, smagiau nasiau dirbsi, mazesne vibracija, svelnesnis variklio darbas nei sesiukes ;) 

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 1 mėnesio...
  • po 3 savaičių...

Ruošdamasis sezonui išėmiau ir išploviau dėžės filtrą, buvo spaudimas apie 9 visą laiką ant laisvų ar užgazavus, traktorius dirbo ne daug, transporte kelis kart devintonę traukė 70km. Dabar pradėjau traukt skutiką, dėžės spaudimas per pora dienų krito iki 4 ant laisvų, po valandos darbo ir iki 1. Užgazavus kilo iki 8-9. Išėmiau filtrą, visas aplipęs kažkuo juodu, kaip suodžiais ir dar labai smulkiom metalo drožlytėm. Išploviau, sudėjau atgal, spaudimas ant laisvų 4, pagazavus 9. Tiesa, paėmimo filtro dar neėmiau. Ar gali taip būt, jei paėmimo filtras užkištas? Tik iš kur tos drožlės ir dumblas? Ar jau siurbliui galas?

 

Žinoma, problemos po vieną nevaikšto... Sustojęs su skutiku pamiršau sumažint bėgį, pradėjau važiuot D3 bėgiu didesniu gazu, traktorius priduso, nekankindamas išspaudžiau sankabą, atrodė viskas gerai.. Bet užuodžiau sankabos svilėsį...  Pasikeitė pedalo eiga, tarp išminamo guolio ir diskatoriaus tarpas padidėjo nuo 3mm iki gal 1,5cm, bei matosi, kad centre žiedas sukasi nelygiai. Bėgiai toliau ponarmaliai jungiasi. Negi vos pakaitus sankabai taip greit atsileidžia diskatoriaus spyruoklės?

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Dėkui už informaciją.

 

Jei spaudimas krenta maziau nei 8 stoji ir stukseni voztuva arba nusiimi ir plauni. Greiciausiai jau padeginai diskelius kad jau toks brudas tarp filtro. Negi nesijaute kad buksuoja?

 

Ne nesijautė, nes pagazavus kildavo spaudimas iki 9, o dirbo visada ant apsukų. Ir šiaip, pirmi metai su tokiu dirbu, tai sunku viską pajaust.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Nesuprantu, kai tikrinau, tepalo dėžėje buvo virš langelio, bet išleidau tik 20L. Bakelio po radiatorium nėra ir iš pačio radiatoriaus dar neišleidau, bet ten nebus daug. Tai kokios talpos būdavo tas bakelis po radiatorium? Kaip skaičiau, naujo tepalo vis tiek reik pilt 37L? Bei kam reikia dviejų išpylimo varžtų dėžėje ir razdatkėj?

Ir dar, šiai dėžei reikalingas alsuoklis?

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

po radiatorium rėme lygiai toks kaip oro resyveris turi but, i jį ateina slangos is radijatoriaus. tarp dezes ir razdatkes yra paaukstejimas todel reikia isleisti is ten ir ten. alsuoklis tai skylute ypylimo kamstyje virs razdatkes. dar gerai butu nusiimti razdatkes apacioj siurbli ir pravalyti paemimo sieteli ir siaip ydomiu geleziuku buna ten prikrite jei deze byret pradejus. tam bakelyje po radijatorium bus nemazai tepalo tai mazdaug ir atitiks kieki. tepalo lygi tikrink uzvestam varikliui, bet geriau kai virs normos kazkiek. jei truksta tepalo ir priekiu yvaziuoji i duobe ar leidiesi nuo stataus kalno pradeda dinginet spaudimas, - nemaloni situacija :)

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Kaip rašiau, bakelio po radiatorium nėra, nežinau kodėl, bet išluptas, čia gal visiem su Jamz varikliais išlupinėjo, ar dėl tepalo taupymo juos išmetė?

Paėmimo sietelį, atsukęs patį apatinį dangtelį, išėmiau, bet ar pasimoka išėminėt patį siurblį? Sietelis nebuvo baisiai aplipęs, tik kad poroj vietų įplyšęs ir matosi, kad lituotas, tai ir aš sulitavau, nereiks naujo :)  Tepalą išleidau gana švarų, tik kad pajuodavusį, o drožlių ir trumpą vielos gabaliuką radau prilipusius prie išpylimo varžtų magnetų :)

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

tai jamz gal astuoniuke, gal netelpa tada bakelis, neteko susidurt su tuo. siurblio neimk jei prie sietelio nieko baisaus neradai. ir jei nera bakelio tada ir tepalo atitinkamai mazioa sistemoj. bet as galvoju kad bako pasalinimas ir atitinkamai sumazinimas tepalo kiekio nera geras sprendimas ypac padidinus variklio galinguma. ir taip tos dezes jautrios visokiem ekstremaliem veiksmam, o dar pabloginus situacija su tepalo ausinimu ir atsiranda visokiu problemu su slegiu. as transporte su t-158 deze vazinejausi daug ir tampydavau iki 25 tonu nemazais atstumais, tai dezę kapitalindavau po metu- dvieju darbo.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Dėkui, einu toliau ardyt :) Tepalo gal pilsiu vis tiek kokias 30Ltr ar daugiau, blogiau gal nebus :) O ir tepalą pasirinkau 80w90 GL5 :) Gal laikys iki žiemos. Rėmo kniedės laisvos jau, tai žiemą lupsiu viską lauk, tai gal ir dėžei kapitalinį pasidarysiu :)  Beje, kiek su originaliais mazgais jis bėga daugiausiai? Nes maniškis su seno tipo dėže, kur greitint iki 50 negalima, bet bėga 35km/h, ir jaučiasi, kad 4 diapazonas traukia žymiai greičiau. Ar nebus čia kaip skelbime dabar mačiau, keičia 4 diapazono krumplius ir prideda greičio tiek darbiniam tiek transportiniam rėžimams :)

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Dėkui, einu toliau ardyt :) Tepalo gal pilsiu vis tiek kokias 30Ltr ar daugiau, blogiau gal nebus :) O ir tepalą pasirinkau 80w90 GL5 :) Gal laikys iki žiemos. Rėmo kniedės laisvos jau, tai žiemą lupsiu viską lauk, tai gal ir dėžei kapitalinį pasidarysiu :)  Beje, kiek su originaliais mazgais jis bėga daugiausiai? Nes maniškis su seno tipo dėže, kur greitint iki 50 negalima, bet bėga 35km/h, ir jaučiasi, kad 4 diapazonas traukia žymiai greičiau. Ar nebus čia kaip skelbime dabar mačiau, keičia 4 diapazono krumplius ir prideda greičio tiek darbiniam tiek transportiniam rėžimams :)

Mano dreiveriavimo laikais,buvo toks garazo vedejas ,jis kazkur perskaite kad pagal zakona-knyga turi piltis 38litrai kaip i hidraula,as budamas ,,salaga,, negalejau priestarauti tokiam pasiulymui tokiu aukstu pareigu pilieciui.

Rezultate per virsu pradejo mustis tepalas ,teko15- 20ltr palikt .vo tiaip

mano patarimas-tegu bega kiek jam priklauso,nes galines ,,parsiuko,,kryzmes kai prades byreti ,statysi i patvori.buna nutraukia parsiuko varztus.

kniedes buna kliba bet vaziuoji ir vargo nematai,ten rema pakeist kruva reikalu,kazkada keiciau visos dirbtuviu pastata buvau nuklojes detalem:)

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

jo, 50 km/h jau virs visko jam, kad tokiu greiciu vazinet ttruputi patobulint ta parsiuka reikia ir kryzmes ;) jei laisvos kniedes nebutina keist rema, prareiboriuoji skyles, tekini varztus smulkiu sriegiu ir geriau kaip kniedes gaunasi. bet ir rema pakeist nieko ten baisaus, juk pusantrinis labai greitai ardosi. specialiai kazkada nuemiau laika per kiek galima isimt greiciu deze: 11 val ryte ivaziavau i garaza, 15 val deze ant stalo. dirbau vienas. mtz kogero taip nesigautu :)

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Dėl greičio aišku, iki 50 kelt dar kol kas nesiruošiu :) O ir rėmo nekeisiu, dėsiu varžtus, nes kniedes su pirštais laisvai gali sukiot :D , bet ten per vidurį prie dėžės labai sunkus priėjimas juos įkalt, tai manau reiks iškelt viską. Juolab, kai sankabą reiks lupt ir diskatorius keist, nes spyruoklės atsileidę..

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 2 savaičių...

Sveiki. Beveik nieko nenusimanau apie techniką, todėl norėčiau paklausti kvailų klausimų. Man šis traktorius primena vaikystę, kai dėdė jį „leido pavairuoti“ ant kelių pasisodinęs. Dabar jį vairuoju „Farming Simulator“ žaidime :). Man įdomu, kam skirtas ant nosies tas grybo formos vamzdis? Ir ar šis variklis turi turbiną, nes lyg girdėti švilpimo garsas? Ir ar jo priekiniai ratai visiškai nesisuka? Jis sukasi tik per vidurį? Ačiū, jei kas netingės atsakyt į tokius paprastus klausimus.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Sukurkite paskyrą arba prisijunkite

Rašyti gali tik prisijungę nariai

Sukurti paskyrą

Užsiregistruokite, tai užtruks tik akimirką!

Registruotis

Prisijungti

Jau turi paskyrą? Prisijunk!

Prisijungti



×
×
  • Create New...