Jump to content

T-150


Mindaugenis

Recommended Posts

  • po 2 mėnesių...

Jei magnetas duoda silpna kibirksti padeda zvakes tarpelio sumazinimas. Reikia.truputi pamusti kontakta, tik taip kad trupmo nebutu. Tada be zvakes prasukti varikliuka, kad isvarytu kartery esanti benzina. Tuomet bandyti vesti neipylus benzino ir uzsukus kraneli. Jei po 3 nesiveda - siek tiek I zalivkine.ipilt ir bandyt vest. Jei uzsiveda - atsukti benzina ir vesti varikli. Sitas geriausiai isbandytas puskaciaus gydimas.

Dar padeda magneto kontaktu pravalymas smulkiu svitriniu popieriumi.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Respect ponas ..Wydai.. itariu eina apie 6.9litru ..MAN.. varikli ... o ko blogas MAZo variklis detales pigios ir pritaikyti lengva ..

Sveiki , "Augunstas" ,o gal koks "Ikarus"o uzilikes Raba-MAN :) , itart galim daug ka . Kas del JAMZ'o prieš SMD , tai cia ir lygint ner ko , 11 prieš 9 litrus , visais parametrais deda i pavesi . Ir MAN , gali but , kad ir su Tamstos minetais 6,9litru , "nepescias" , firmele toj vietoj nepaskutine . Bet , jei prieš tai buves kokiam auto , tai tiketina (beveik 100%) , kad siurblio reguliatorius bus "dvirezimis" , o su tokiu tik priekabas tampyt , nors ir 300arkliu :) .

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Respect ponas ..Wydai.. itariu eina apie 6.9litru ..MAN.. varikli ... o ko blogas MAZo variklis detales pigios ir pritaikyti lengva ..

Sveiki , "Augunstas" ,o gal koks "Ikarus"o uzilikes Raba-MAN :) , itart galim daug ka . Kas del JAMZ'o prieš SMD , tai cia ir lygint ner ko , 11 prieš 9 litrus , visais parametrais deda i pavesi . Ir MAN , gali but , kad ir su Tamstos minetais 6,9litru , "nepescias" , firmele toj vietoj nepaskutine . Bet , jei prieš tai buves kokiam auto , tai tiketina (beveik 100%) , kad siurblio reguliatorius bus "dvirezimis" , o su tokiu tik priekabas tampyt , nors ir 300arkliu :) .

ta varikli nupirkau uz mazo kaina su viskuo todel ir bandysime.

tik nesugalvojam kaip pajunkti ta velena kur viduj

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Gal kas patartu,kaip ta veleneli prijunkt
Ka ten tart pasipili ant kiemo mann sankaba su veleneliu ir t-150k ir ziuri ka apipjaustyt is patirties galiu pasakyti kad sunku sulipdyti rusiska su vakarietisku dar kai viska dedi motoras+pavaru deze lieka kardanai --- standartiniai dydziai skiriasi pas rusu 12 vakarietiskas 11 arba 13 .bet jus stenkites ir jum pavyks
Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Gal kas patartu,kaip ta veleneli prijunkt
Ka ten tart pasipili ant kiemo mann sankaba su veleneliu ir t-150k ir ziuri ka apipjaustyt is patirties galiu pasakyti kad sunku sulipdyti rusiska su vakarietisku dar kai viska dedi motoras+pavaru deze lieka kardanai --- standartiniai dydziai skiriasi pas rusu 12 vakarietiskas 11 arba 13 .bet jus stenkites ir jum pavyks

Teisus esat gerb."Augunstas" , i patart cia gali nebent kas toki pat dejo . Reikia vietoj viska matyt kas ir kaip , pradziai sujugt su gr.deze , koks "kozuchas" , ar perejimas bus ? Tada (apsiginklavus mikrometrais i didinamaisiais lešiais :) ) matuot visus atstumus i skersmenis , lygint su originalu , derint . Pats sau kai panasu dalyka dariau(tik mazesniais masteliais ,viskas buvo) , dar pries issirinkdamas motora , beveik viska buvau apsimastes . Ne 5min. darbiuks , iseis .

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Sveiki p.Wydai tai va daug galvos sukimo bus sitam vyrui -zvilgtelejes nustaciau kad sankaba viendiske to MANN variklio siaip t-150 eina velenas ir ant jo du diskai -dvidiske ,veleno kitokio neikisit nes gale ilenda ant slicu + viduje eina velenelis kuris suka hidro siurblius pavaru dezes vairo ir hidraulios ir jie turi suktis pastoviai nepriklausomai ar sankaba isminta ar ne , Mazo ir dvidiske vat uztat mazo ir dedavo visi --- sita varikli lengviau ideti i viksrini arba kombaina nei i t-150k

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

O jei toks variantas SMD ar JAMZ kozuchas i smagratis ? , daug problemu atkristu . Bet , labai lauksiu šito "kino" pabaigos (jei tik ji bus :) ) , gaila kad motoro marke , po šiai dienai uzslaptinta . Jei tiket tuo, ka išmatau , ant foto butu kaip ir MAN D2866 , serijos dyzeliuks , sakykim kad ne pats naujausias "euras"(ju suk.momentas virs 2000Hm) , bet vistiek ZVERIS turetu but . Cia lentelei panasus MAN varikliukai post-13870-141521839341_thumb.png palyginimui 12cil. jamz(kirovo) sukimo momentas - 1275Hm ,jamz238(vosmiorke) -1100Hm , jamz236 -670Hm . Jei tu arkliu 300 tai suk.momentas , bus kaip Kiroveco , gali i dvieju sankabos disku but maza :) , jau nekalbant apie kitka .

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Ir koks tikslas dėt tokį variklį, jei nelaikys dėžė su tiltais?

Bet , jug kazkur girdetas dalykas - "traktorius geras , tik silpnas variklis" - "idejau turbina , arba kita motora , beda mazai svorio" - nu ir finale , tai ka rasot-"traktorius geras, tik silpni tiltai ir gr.deze" . Bet dar neaisku, koks is tikro ten tas MAN'as ,o gali i toks but http://www.marinetec.com/ru/catalogue/p ... ew/191/474 neaisku dar . Nu jei po skrybele zvirbiai peri ,gal art sugalvos "transportiniu" , ar is vietos , su keliom grudu priekabom - gaziuka iki dugno maktelet :) .

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 1 metų...

Yra tema apie variklį, apie tiltus, apie dėžę, apie padargus, tai kad nesiblaškyt paklausiu čia. Sutariau pirkt pusantrinį su jamz 236varikliu. Kaina nedidelė, bet aišku ir traktorius ne idealus. Kaina suderėta, rankom sukirsta.

Pirma problema, tai variklis, buvo tvarkytas, įdėtas naujas alkūninis, viskas surinkta, gal kiek padirbta ir pastatyta atsargai (stovėjo 2metus), bet kažkas gal nedadirbta, nes ar šiltas ar šaltas rodo 1,5 spaudimą. Džiaugčiausi jei būtų dačikas kaltas, bet sakė, buvo kažkokių kėblumų su siurbliuku.. Šiaip variklis dirba tolygiai, nedūmyja, neklaksi, nesitepaluoja, kuriasi nesunkiai.

Kita problema, tai pavažinėjęs pajutau, kad pusiaujo kaiščiai turi klibėjimo, tai pasijaučia, kai su įjungtu tiltu važiuojant įjungiama žemesnė hidro pavara ir traktorius pristabdo (neatleidus gazo), ir jaučiasi pajudėjimas aukštyn per pusiaujį, bet manau tai sutvarkysiu.

Šiaip tiltai ar dėžė girdisi panašiai (gal kiek tyliau), kaip važiuojant asfaltu su mtz820, su įjungtu priekiniu tiltu. Dėžės spaudimas apie 9-10atm, tik perjungiant hidro pavaras trumpam nukrenta žemiau 8 jei greitinant ir iki ~5 lėtinant (atrodo).

Bet atradau trečią problemą grįžęs namo prie kompo. Ten ilgiau pasivažinėjęs šiaip ne taip radau tris mechaninius bėgius + atbulinį ir atrodė, kad lyg ir viskas tvarkoj, bet ilgai sukęs galvą supratau, kad čia bėgiai ne tokie, kaip mačiau internete lentelėse, ir prisiminiau, kaip savininkas sakė, kad jo dėžė senesnė. Bėgiai jungiasi pagal šią schemą, tik nėra, ar bent nepavyko įjungti raudonai apvesto bėgio:

Shema T 150K

Klausimas, ar čia bėgio neturi būt, jei prie vairo yra hidro pavaros? Ar bėgis dingęs, o gal kas priburta?
Bei šiai dėžei taip pat greitinasi transportinė pavara? Ir skaičiau, kad kolegos su Jamz238 aria transportine pavara, ir ją išgreitinus traktorius nebetinka darbui. O kaip su jamz236? irgi su transportine ariat? Ar su darbine? Nes jei su darbine, tai transportinę būtų galima greitint transportui. Arimui planuoju 5korp linginį kverna arba 4 korp vartomą overum, nes mūsų laukai nelygūs.
Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Yra tema apie variklį, apie tiltus, apie dėžę, apie padargus, tai kad nesiblaškyt paklausiu čia. Sutariau pirkt pusantrinį su jamz 236varikliu. Kaina nedidelė, bet aišku ir traktorius ne idealus. Kaina suderėta, rankom sukirsta.

Pirma problema, tai variklis, buvo tvarkytas, įdėtas naujas alkūninis, viskas surinkta, gal kiek padirbta ir pastatyta atsargai (stovėjo 2metus), bet kažkas gal nedadirbta, nes ar šiltas ar šaltas rodo 1,5 spaudimą. Džiaugčiausi jei būtų dačikas kaltas, bet sakė, buvo kažkokių kėblumų su siurbliuku.. Šiaip variklis dirba tolygiai, nedūmyja, neklaksi, nesitepaluoja, kuriasi nesunkiai.

Kita problema, tai pavažinėjęs pajutau, kad pusiaujo kaiščiai turi klibėjimo, tai pasijaučia, kai su įjungtu tiltu važiuojant įjungiama žemesnė hidro pavara ir traktorius pristabdo (neatleidus gazo), ir jaučiasi pajudėjimas aukštyn per pusiaujį, bet manau tai sutvarkysiu.

Šiaip tiltai ar dėžė girdisi panašiai (gal kiek tyliau), kaip važiuojant asfaltu su mtz820, su įjungtu priekiniu tiltu. Dėžės spaudimas apie 9-10atm, tik perjungiant hidro pavaras trumpam nukrenta žemiau 8 jei greitinant ir iki ~5 lėtinant (atrodo).

Bet atradau trečią problemą grįžęs namo prie kompo. Ten ilgiau pasivažinėjęs šiaip ne taip radau tris mechaninius bėgius + atbulinį ir atrodė, kad lyg ir viskas tvarkoj, bet ilgai sukęs galvą supratau, kad čia bėgiai ne tokie, kaip mačiau internete lentelėse, ir prisiminiau, kaip savininkas sakė, kad jo dėžė senesnė. Bėgiai jungiasi pagal šią schemą, tik nėra, ar bent nepavyko įjungti raudonai apvesto bėgio:

Klausimas, ar čia bėgio neturi būt, jei prie vairo yra hidro pavaros? Ar bėgis dingęs, o gal kas priburta?

Bei šiai dėžei taip pat greitinasi transportinė pavara? Ir skaičiau, kad kolegos su Jamz238 aria transportine pavara, ir ją išgreitinus traktorius nebetinka darbui. O kaip su jamz236? irgi su transportine ariat? Ar su darbine? Nes jei su darbine, tai transportinę būtų galima greitint transportui. Arimui planuoju 5korp linginį kverna arba 4 korp vartomą overum, nes mūsų laukai nelygūs.

ten tie begiai kur nerandi tai paletinti, ir jie praktiskai nereikalingi, gali but kad tik sunkiai jungiasi todel kad niekad nebuvo junginejami. kiek girdejau is meistru, senesnes dezes nesigreitina, bet pasiskambink i pasvali kur juos remontuoja pasakys tiksliau. sarnyro greiciausiai bus ir pirstai ir ta gilze diele isdilus, bet ten viskas nesunkiai keiciasi. art transportiniu gal nereikia :) ,bet jei galvoji grudus vezt tokiais atstumais tada deze greitint butina ypac kai variklis jamz. del dezes spaudimo, tai viskas bus matyt kai uzkais tepalas. pradziai pasikeisk filtra ir butu gerai nusiimt dangteli razdatkes apacioj ir jei reikes isplaut paemimo sieteli.
Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Sukurkite paskyrą arba prisijunkite

Rašyti gali tik prisijungę nariai

Sukurti paskyrą

Užsiregistruokite, tai užtruks tik akimirką!

Registruotis

Prisijungti

Jau turi paskyrą? Prisijunk!

Prisijungti



×
×
  • Create New...