Jump to content

Recommended Posts

Paskelbta
prieš 6 minutes , ceck pranešimas:

jei yra pelno tai ner zapadlo ir susimoket,kitu atveju juk daugiau nesumokesi nei gavai pelno :icon-lol:

kitu atveju jei negavai pelno vis tiek sumokėsi sodrai nuo minimalaus atlyginimo APIE 1300EU,tik nereikės mokėt pelno mokesčio

Paskelbta
prieš 2 minutes , dvidas pranešimas:

kitu atveju jei negavai pelno vis tiek sumokėsi sodrai nuo minimalaus atlyginimo APIE 1300EU,tik nereikės mokėt pelno mokesčio

kažkaip ten painu su sodros mokesčiais,geriau neapsikraunu galvos,kiek reiks moket tiek mokesiu :eusa-think::icon-lol: vat kita met galesim piketuot tada

Paskelbta
Prieš 2 valandas, Bulvinykas pranešimas:

Buvau pasiryžęs visą paklodę prirašyt, bet laiku pagalvojau - o kam. Kam reikia, supras ir iš kelių žodžių. Mano nuomone pagrindinė žemės ūkio problema yra - Nauji metai. Žinot kas tada būna - teisingai - +3 ir daugiau procentų viskam ką mes perkam. Iš čia ir prasideda visa grandininė reakcija. Aš čia žinoma supaprastinau viską, bet esmė aiški, mūsų pajamos priklauso nuo bet ko, bet tik ne nuo mūsų norų ir savikainų. O išlaidos kasmet didėja, todėl mažiukams kilpa veržiasi aplink kaklą, todėl dideli plėšosi dėl gabaliuko žemės. Ir bijau kad šito mes jokiais protestais nesustabdysim.

Visas firmas drozia akcininkai, lukesciai tik augimo ir t.t. bet kaip gali verslas augti, jei pirkeju ratas fiziskai ribotas? Ogi keliam kaina. Pasaka be galo

Paskelbta
Prieš 9 valandas, dvidas pranešimas:

už 2018m sodrai mokejom kaškur nuo 7000,maksimaliai ir išejo virš 2000,o už šiuos metus reiks moket už pelną iki 43 vid atlyginimu tai apie 48000eu ,o pelnas virš 48000eu sodros bus neapmokestinamas

Bet neapmokestinama riba pakeliama 2019m nuo 14 VDU iki 28 VDU. Iš esmės mokėsim tą patį, tik nuo 2020 lubos didėja. Pataisykit jei klystu. 

Paskelbta
prieš 8 minutes , dumoju pranešimas:

Bet neapmokestinama riba pakeliama 2019m nuo 14 VDU iki 28 VDU. Iš esmės mokėsim tą patį, tik nuo 2020 lubos didėja. Pataisykit jei klystu. 

pala pala, apie kokią neapmokestinamą ribą kalbi? Realiai moki nuo 1 pelno euro. Kažko tikriausiai nežinau

Paskelbta
prieš 8 minutes , manttys pranešimas:

pala pala, apie kokią neapmokestinamą ribą kalbi? Realiai moki nuo 1 pelno euro. Kažko tikriausiai nežinau

Pvz. 2018m priimta mokėti buvo nuo 28 VDU, tačiau neapmokestinama 14VDU. Už 2019m nuo 43 VDU, tačiau neapmojestinama 28VDU.

Paskelbta
prieš 1 minutę , dumoju pranešimas:

Pvz. 2018m priimta mokėti buvo nuo 28 VDU, tačiau neapmokestinama 14VDU. Už 2019m nuo 43 VDU, tačiau neapmojestinama 28VDU.

man atrodo biški maišaisi. Būdavo didelis tarifas nuo 50 proc. pajamų, dabar tarifas sumažėjo, tačiau mokėsim nuo 90 proc. pajamų. Formulė paprasta:

pelnas * 0.9 * 19.5proc.

 

image.thumb.png.ec62dcfc33f9e21697d79ee2b9408188.png

Paskelbta
prieš 31 minutes , dumoju pranešimas:

Jo, tu teisus. Atsidaręs buvau projektą, kuris buvo nepatvirtintas. Apsisapnavau :)

Nuo šiol naudoti nudėvėtą turtą nebėra prasmės. 

Nudėvėtą registruotiną turtą išimi iš ūkio naudojime esančio turto, parduodi be jokių mokesčių (tik su PVM) ir nusiperki kitą. Iškart taupai 25 proc. galima ir su kaimynu apsikeisti realiai naudojant toliau savo :)

Su neregistruotinu blogiau, nes turi parduoti arba juodais, arba susimokėti 15 proc. bet 15 proc visgi yra mažiau, nei >24 (sodra + gpm)

Paskelbta
prieš 25 minutes , manttys pranešimas:

Nudėvėtą registruotiną turtą išimi iš ūkio naudojime esančio turto, parduodi be jokių mokesčių (tik su PVM) ir nusiperki kitą. Iškart taupai 25 proc. galima ir su kaimynu apsikeisti realiai naudojant toliau savo :)

Su neregistruotinu blogiau, nes turi parduoti arba juodais, arba susimokėti 15 proc. bet 15 proc visgi yra mažiau, nei >24 (sodra + gpm)

parduodi su pvm bet jo neišskiri jei gerai supratau?

Paskelbta
prieš 20 minutes , ceck pranešimas:

parduodi su pvm bet jo neišskiri jei gerai supratau?

išskiri, skambinau į mokesčius dėl to klausimo. Esmė išimti iš ūkio technikos. Tada gaunasi, kad išlaikei 3 metus ir gali pardavinėti be GPM. O dėl PVM toks principas, kad jeigu pirkai su PVM, tai ir parduoti reikia su PVM

Paskelbta
Prieš 13 valandų, jevgenijus pranešimas:

Nu va... Visgi buvo nuspręsta nepilt žalio į protestuojančius. Gal susiprato... gal perskaitė čia. ;)

O jūs, ten komitetuose... Planuokite Vilnių. Kur, kada, kur after party Ir t.t. Mes čia į tą laiką suformuluosim reikalavimus,  surašysim plakatuose... žodžiu padarysim beveik viską ko jūs kažkodėl nenorit daryt. Jums teliks pasišildyti po ta saulutė, nepakenks, ypač jei turite rimtų planų kitam rudeniui. 

O kodėl to žalio nepilt? Akcizą dalinai mokam, tai nematau nieko tame blogo. 

Paskelbta
prieš 52 minutes , dumoju pranešimas:

O kodėl to žalio nepilt? Akcizą dalinai mokam, tai nematau nieko tame blogo. 

Su tokia mintim, tai galėtų visi žaliu važinėti, gi dalinai susimokėtų akcizą. Gi labai aiškiai apibrėžta, kam naudojamas lengvatinis dyzelis.

Paskelbta
Prieš 1 valandų, manttys pranešimas:

Su tokia mintim, tai galėtų visi žaliu važinėti, gi dalinai susimokėtų akcizą. Gi labai aiškiai apibrėžta, kam naudojamas lengvatinis dyzelis.

Čia pats protingumo principas. Jeigu taip, tai ir bakus reikia išsiplauti

Paskelbta

Pilt, nepilt, svaigimai. Gerai užsipilsiu šitai akcijai 20 litrų "baltos" ant esamos 200 litrų "žalikės" ir ką, bus skirtumas ? Ar dabar tą 200 litrų leist lauk ir laistyt ant žemės beleidžiant ? Pilsiu ar nepilsiu jei tikrins nubaus, tai tegu stabdo visą koloną ir baudžia. Ar taip bus ? Kažin, tada tikrai mieste eismas sustos. Ne pirmas atvejis kai įstatymai nelogiški ir neveikia. Ir niekam galva neskauda, šnekučiam nebent..

Paskelbta
prieš 1 minutę , dumoju pranešimas:

Čia pats protingumo principas. Jeigu taip, tai ir bakus reikia išsiplauti

Esmė, kad nelabai kaip atrodo, kai kažko reikalauji ir nesilaikai priimtos tvarkos. Anglijoj susimokėtum 5000 svarų ir galėtum tada apeliuot į protingumo principus.

Paskelbta
prieš 9 minutes , dumoju pranešimas:

Čia pats protingumo principas. Jeigu taip, tai ir bakus reikia išsiplauti

realiai taip ir dar isipylus is degalines ceki prie bako prisegti,. skaidriau nebeįmanoma :D

Paskelbta
Prieš 3 valandas, manttys pranešimas:

išskiri, skambinau į mokesčius dėl to klausimo. Esmė išimti iš ūkio technikos. Tada gaunasi, kad išlaikei 3 metus ir gali pardavinėti be GPM. O dėl PVM toks principas, kad jeigu pirkai su PVM, tai ir parduoti reikia su PVM

o tai kur pvm tada dedas,nes jei išimi iš ukio tada parduodi kaip fizinis asmuo ir berods išlaikymas 5metai buvo?

Paskelbta
prieš 36 minutes , ceck pranešimas:

o tai kur pvm tada dedas,nes jei išimi iš ukio tada parduodi kaip fizinis asmuo ir berods išlaikymas 5metai buvo?

PVM visad keliauja į biudžetą, o apskaitoj jis išvis negali figūruoti, kai nebe ūkyje dalyvauja. Kas dėl formos, reikėtų tikriausiai užklausti raštu, kaip jie įsivaizduoja tokio pardavimo įforminimą, nes iš principo turėtų būti rašoma PVM sąskaitą faktūra, tačiau atskirta nuo ūkio veiklos.

Paskelbta
prieš 27 minutes , manttys pranešimas:

PVM visad keliauja į biudžetą, o apskaitoj jis išvis negali figūruoti, kai nebe ūkyje dalyvauja. Kas dėl formos, reikėtų tikriausiai užklausti raštu, kaip jie įsivaizduoja tokio pardavimo įforminimą, nes iš principo turėtų būti rašoma PVM sąskaitą faktūra, tačiau atskirta nuo ūkio veiklos.

kiek domėjaus jei parduodu išemęs iš ukio apskaitos,tada parduodu kaip fizinis asmuo,kitas variantas iškart negali parduot,nes gaunas ale mokesčių slėpimas :icon-eek::icon-lol:

Paskelbta
Prieš 4 valandas, manttys pranešimas:

išskiri, skambinau į mokesčius dėl to klausimo. Esmė išimti iš ūkio technikos. Tada gaunasi, kad išlaikei 3 metus ir gali pardavinėti be GPM. O dėl PVM toks principas, kad jeigu pirkai su PVM, tai ir parduoti reikia su PVM

Pasidomėjau šiuo klausimu. Nuo GPM niekur nepabėgi, tačiau nuo Sodros taip. 

Paskelbta
prieš 27 minutes , dumoju pranešimas:

Pasidomėjau šiuo klausimu. Nuo GPM niekur nepabėgi, tačiau nuo Sodros taip. 

Yra 2 turto grupės: privalomai registruojami (traktorius pvz) arba kokie padargai. Kai turtas registruojamas ir praėjo 3 metai, jis nėra ūkio apskaitoje, gpm neturi būti. Suformuosiu klausimą  raštu mokesčiam ir pasidalinsiu atsakymu

Paskelbta
prieš 4 minutes , manttys pranešimas:

Yra 2 turto grupės: privalomai registruojami (traktorius pvz) arba kokie padargai. Kai turtas registruojamas ir praėjo 3 metai, jis nėra ūkio apskaitoje, gpm neturi būti. Suformuosiu klausimą  raštu mokesčiam ir pasidalinsiu atsakymu

Būtinai to reikia. 

Paskelbta
Prieš 14 valandų, manttys pranešimas:

Nudėvėtą registruotiną turtą išimi iš ūkio naudojime esančio turto, parduodi be jokių mokesčių (tik su PVM) ir nusiperki kitą. Iškart taupai 25 proc. galima ir su kaimynu apsikeisti realiai naudojant toliau savo :)

Su neregistruotinu blogiau, nes turi parduoti arba juodais, arba susimokėti 15 proc. bet 15 proc visgi yra mažiau, nei >24 (sodra + gpm)

o gal galima panaudos sutarti su kaimynu ir i nusidevejima nurasyti?

Sukurkite paskyrą arba prisijunkite

Rašyti gali tik prisijungę nariai

Sukurti paskyrą

Užsiregistruokite, tai užtruks tik akimirką!

Registruotis

Prisijungti

Jau turi paskyrą? Prisijunk!

Prisijungti



×
×
  • Create New...