Jump to content

Asiniu kombainu reguliavimai


Algis...

Recommended Posts

kiek apsukų duodi ir koks tarpas?

Ir ar tikrai per rotorių byra? ko tai man su tuo neteko susidurti, labiau tikėtina, kad sietai nespėja.

bandyk šitaip:

88 serija būgnas 650 pobūgnis 40mm viršutinis sietas 10 - 11mm apatinis 8-9mm vėjas atatinkamai 800 830

jei nepadės mastysim.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Užpraeitais metais pastebėjau, kad žolėtesniuose eina nuostoliai tik iš po rotoriaus, žaidžiau su greitintuvais, lėtintuvais masės- nepadėjo. Kaip nuostoliai taip nuostoliai iš po rotoriaus ir nieko neina padaryt. Tada pradėjau landžiot po kitų Case'u vidurius, žiūriu kad pas juos tarpai didesni. Priemiau sprendimą kad reikia paankstinti separavimą šiek tiek. Tai rotoriuje, kūlimo zonoje, pobūgnio, paskutinėje (3 eilėje), ištraukiau kas 3-ią virbą. Paskui reikėjo išmokt, kad vėjas turi būti didesnis, nei iki tol buvau pratęs. Pradėjo kviečių varpučių galiukai rastis bunkeryje, ko iki tol nebūdavo. Perkūlimui apkrovimas padidėjo ir kartais pypsėt pradėjo, ko iki tol nebuvo. Problema kaip ir išpręsta, tik švarumas sumažėjo, galima ištaisyt reguliuojant kelis kartus per dieną sietus, bet kadangi sietų valdymas neelektroninis, tai nusprendžiau kad tegul pirminis valymas viską sutvarko. Rezultatas visumoj geras. Reikėtų dar rotoriaus plaktukėlius pasikeist :icon-rolleyes:

Ps. Tuo metu tavo visi duoti patarimai su pobūgnio tarpeliu ir greičiu neikiek nepadėjo.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

:icon-smile: tuos tarpus ir apsukas sužinau pats bandydamas ir iš kitų rotoristų. Tokių kaip tu, gineikiai ir tt ir pan. . Taigi kai kas skqmbina ir klausia ką daryt parenku panašiausia situacijà iš man žinomų ir atatinkamą sprendimą. Žinoma telefonu nematyt kokia ten žolė ir kitos sąlygos taigi informacija tik orientacinė. Jei nepasiteisina tai labai gerai būtu gauti skambutį iš karto "tas variantas neveikia". Tada galvoji ir sugalvoji kas veikia :icon-smile:. Žinoma smagu, kad pats bandaiieškoti sprendimų ir juos randi. Bet labai sveika dalintis atradimais nes jie gali padėti kitiems taip pat kaip ir kitų qtradimai gali padėti tau ;)
Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Košė tai kai šlapia taip, kad varva, kai už skleistuvo viskas apklijuota žalia mase kaip varvekliais. Tokia košė klijuoja ne tik apsauginis vamzdžius už skleistuvo, klijuoja viską, sietus pobūgnius žodžiu viską. Tai vat vienintelis būdas pabandyt išsigelbėt - duot apsukų kad rototius veiktu kaip cenyrifūga. Jei nėra taip baisu kaip nupasakojau tai gali kult normaliai, nemalt tų kamblių

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 2 metų...

Sveiki

Pristatau jums naują kūrinėlį skirtą tik tiems kas dirba Case IH Rotoriais:

https://play.google.com/store/apps/details?id=lt.dotnuvosprojektai.dotnuvosprojektai

Sukūrėm programėlę androidams su pradiniais kombainų nustatymais ir pagalba dirbant. Tikrai nesu genijus ir žinau, kad yra klaidų. Vienas dalykas kam nors paaiškinti telefonu ką padaryt, kad nebarstytu ar kitas klausimus atsakyti, kitas dalykas surašyti programuotojui, kad viską logiškai sudėliotu programėlėje. tai gi tai taisytinas variantas ir bus taisomas, atnaujinamas nuolat. Dabar noriu paprašyti visų rotoristų pagalbos tobulinant programėlę, kad iki sezono būtu pilnai naudojamas variantas. Kuo daugiau akių skaitys ir galvų mastys tuo greičiau ir geriau padarysim kas manau bus naudinga visiems "keisoliūbams"

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Sveiki

Pristatau jums naują kūrinėlį skirtą tik tiems kas dirba Case IH  Rotoriais:

https://play.google.com/store/apps/details?id=lt.dotnuvosprojektai.dotnuvosprojektai

 

Sukūrėm programėlę androidams su pradiniais kombainų nustatymais ir pagalba dirbant. Tikrai nesu genijus ir žinau, kad radau klaidų. Vienas dalykas kam nors paaiškinti telefonu ką padaryt, kad nebarstytu ar kitus klausimus atsakyti, kitas dalykas surašyti programuotojui, kad viską logiškai sudėliotu programėlėje. tai gi tai taisytinas variantas ir bus taisomas, atnaujinimas nuolat. Dabar noriu paprašyti visų rotoristų pagalbos tobulinant programėlę, kad iki sezono būtu pilnai naudojamas variantas. Kuo daugiau akių skaitys ir galvų mastys tuo greičiau ir geriau padarysim kas manau bus naudinga visiems "keisoliūbams"

Šaunu. Tikrai sveikintina iniciatyva. :eusa-clap:

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Laverdos yra tokia programėlė. Bet tokie dalykai tik kelio pradžiai, aklai pasitikėt negali.

Radau netyčia ir laverdą, Case lyg tai ir norėtų pirkti tą mūsų kūrinį, nežinau ką darysim, nes instrukcijos ar knygos ar programėlės kaip taisyklė yra visam pasauliui kuriamos todėl ir negali būti daugiau nei kelio pradžia. Idėja to mūsų reikalo yra sukurti platformą būtent mūsų regionio, Baltijos šalims, kur galima kaupti ir tiražuoti mūsų rotoristų patirtį, todėl iš bet kurio punkto per meniu galima susisiekti su vietiniu "Shauliniu", kuris a) gali padėti su esama situaciją jei programa nepadeda, d) atatinkamai tobulinti programą. Toks tad skirtumas tarp mūsų ir kitų programėlių. Ji bus naudinga tik tokiu atveju jei bus "gyva" nuolat tobulinama ir gerinama prie vartotojų poreikių ir ne šeipvartotojų o konkretaus regiono, nes bendyti pritempti, ked tiktų ir bulgarui ir estui beprasmiška.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Laverdos yra tokia programėlė. Bet tokie dalykai tik kelio pradžiai, aklai pasitikėt negali.

Nežinau kaip senesnėse Laverdose, bet dabartinėj su Fendt terminalu, be to kad yra standartinių programų pavyzdžiai, dar galima išsisaugoti ir savo pavadinimais, jau su savais nustatymais. Net gi pačias kultūras galima išskirstyti dar pvz: drėgni rapsai, sausi rapsai, žolėti rapsai ir tt. Kartais per didžiuosius darbymečius jautiesi toks išsunktas ir fiziškai ir protiškai, kad bet kokia pagalba pagreitinanti ir palengvinanti susireguliuoti kombainą yra tikrai gerai. Belieka atlikti juvelyrinius pataisymus jau kūlimo eigoj.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Del programeles; sakiciau biski skistoka ir siaura , vakar gerai ja pastudijavau , kas liecia atskirus modelius tai ji vienoda visems o taip neturetu buti. Skiriasi galingumai , sietu plotai , pobugniai gali keistis kulimo arba separavimo zonose priklausomai nuo metu ir klimatiniu saligu. Beje , kad ir to Bianco (ceisu bandytojo) pobugniu variacija , kartais visai neblogai pasiteisina o programeleje praktiskai vienodai viskas visiems. Tarkim pobugnio tarpas visoms kulturoms 10-20 kai rapso tarpas dvigubai bus didesnis nei kvieciu. Buvo metu kai kviecius kulem pobugni prikele ant maziausio tarpelio.  Manau cia ji tiktu tik pradedanciajam , kad pradetu orientuotis kuria linkme eiti toliau . Zodziu tobulejimui ribu nera... , dar mazai kulturu , pasigedau pupu , garstyciu. 

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Nežinau kaip senesnėse Laverdose, bet dabartinėj su Fendt terminalu, be to kad yra standartinių programų pavyzdžiai, dar galima išsisaugoti ir savo pavadinimais, jau su savais nustatymais. Net gi pačias kultūras galima išskirstyti dar pvz: drėgni rapsai, sausi rapsai, žolėti rapsai ir tt. Kartais per didžiuosius darbymečius jautiesi toks išsunktas ir fiziškai ir protiškai, kad bet kokia pagalba pagreitinanti ir palengvinanti susireguliuoti kombainą yra tikrai gerai. Belieka atlikti juvelyrinius pataisymus jau kūlimo eigoj.

Ceiso kompe tokie dalykai yra , gali netik gamykliniais nustatimais naudotis bet ir savus susikurti o darbo metu juos keisti , cia manau dabar visose spalvose tas yra. Esme tame , kad reikia suteikti meskere kaip susizvejoti nustatimus kurie tiktu tik tam kombainui , tai kulturai ir tik tam kombainioriui ir jo kulimo stiliui.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Del programeles; sakiciau biski skistoka ir siaura , vakar gerai ja pastudijavau , kas liecia atskirus modelius tai ji vienoda visems o taip neturetu buti. Skiriasi galingumai , sietu plotai , pobugniai gali keistis kulimo arba separavimo zonose priklausomai nuo metu ir klimatiniu saligu. Beje , kad ir to Bianco (ceisu bandytojo) pobugniu variacija , kartais visai neblogai pasiteisina o programeleje praktiskai vienodai viskas visiems. Tarkim pobugnio tarpas visoms kulturoms 10-20 kai rapso tarpas dvigubai bus didesnis nei kvieciu. Buvo metu kai kviecius kulem pobugni prikele ant maziausio tarpelio.  Manau cia ji tiktu tik pradedanciajam , kad pradetu orientuotis kuria linkme eiti toliau . Zodziu tobulejimui ribu nera... , dar mazai kulturu , pasigedau pupu , garstyciu.

Taip buvo kai labai mažais tafpais kūlėm buvo ir kai labai dideliais tie dalykai paskui eina skyriuje dar as kur informacija tai vidutiniai statistiniai nuo ko pradėti. Taip tobulint dar daug reikia todėl pradedam dabar :)

Ką iš skaičiukų siūlai keisti? Galima ir į paštą tiesiai iš programos yra nuorpda kai ką pastebi iš kart gali parašyti.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 10 mėnesių...

Sveiki

Žiemos metas, laikas ruošti ratus ir kombainus :)

Vienam žmogui iškilo klausimų matai ir kitiems ne prošal būtu apsižiūrėti ypač kas jau nepirmą sezoną rotorių naudojat. Tai vat nerandu ant greitūju tinkamos nuotraukos kur pažiūrėti, bet kai atsidarot priekinę skardą virš nuožulnės kameros, rotoriaus priekyje, maž daug po dešine kombainininko koja yra kronšteinas kuris turi veikti kaip žirklės, nukirpti viską kas bando vyniotis aplink rotoriaus guolį. Tai štai visai sveika būtu pasitikrinti ar tarpas ne per didelis turi būti 0,1mm. Tarpas reguliuojasi šaibom išimamom ant priekinio rotoriaus guoliu, jomis galima "dramblio ausis prileisti arčiau, jei tas nebe padeda tai reikia keisti dylančias dalis. Tai vat nežinau ar aiškiai išdėsčiau, tikiuosi pravers.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Sukurkite paskyrą arba prisijunkite

Rašyti gali tik prisijungę nariai

Sukurti paskyrą

Užsiregistruokite, tai užtruks tik akimirką!

Registruotis

Prisijungti

Jau turi paskyrą? Prisijunk!

Prisijungti



×
×
  • Create New...