Jump to content

Asiniu kombainu reguliavimai


Algis...

Recommended Posts

Paprastas Klausimas: jei komabianas kainuoja 700 - 800k litu, kodel negali padaryt ta reguliavima ant autopiloto.. Na mazdaug atvaziavai i lauka, kokia 20 m pavaziavai, paspaudei knopke "calibrate" ir kombaino softas pagal visa naujausia teorija prisitaiko prie esamo paselio. siais laikais tikrai manau nesunku padaryt.

Na ok, galima butu ivesti kultura, kad palengvint ta darba.. o tada po to kalibravimo, galima paciam kombainistui fine tunning kaip ant radijos padaryt. vot tada butu produktas. O dabar sumokejai litus, ir tada zaisk nezaides.

jeigu asiniam riekia mases, idet ikyru garsa kuris pradeda signalizuot kai krypstama nuo optimumo ir tiek.. ar jus norit pasakyt, kada jeigu ukininkas dirba normalai, vasariniai kvieciai pasvalyje, labai skirsis nuo birzu ir panasiai.. reguliavimas bus toks pats. piktzoletumas - kitas reikalas, bet jei investuoji rimta piniga i kombaina, tai manau piktzoliu neaugini.

tikrai nezinau kodel kombaina neina ta linkme.. kainas kurias jie kainuoja tai tikrai galetu sau leisti pamastyt siek tiek.. realiai kombainistas kombaine turetu sedeti tik del vieno reikalo - kad pervarytu is vieno lauko i kita :), nes netgi krasta pasiemes kombainas turetu pats viska ir nupjaut, technologija jau yra :)

viską teisingai arunis surašė, taip pat tą finetiuning irgi gali išsisaugoti pavadinęs tarkim "salykliniai šlapi". su tais gamykliniais nustatymais ir knygu rekomendacijom vienintelė problema - jie skirti visam pasauliui o vien pas mus lietuvėlįj iš vieno rajono į kitą pervažiuok, jau sąlygos skiriasi

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

na ir siandien vaziuojam kulti,tik niekaip neiseina panaikinti neiskultu varpuciu,kai mentes perstaciau lyg ir maziau bet sumazejo greitis tai perstaciau atgal,rotoriu bandziau iki 1050 tarpa laikau10,bandziau ir iki 5 bet vistiek yra,gal sakau cia del isdziuvimo sunkiai issikulia ,idomu kaip kitur gal be reikalo vargstu?

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Mnau tos varputes yra pasekme pergreitos brandos, t.y pergreit uzdziovino. Turiu ir as ta problema :eusa-think: . Vakar kulem tai dregme apie 13% , maziau uz bazini. Siandien bandysim pazaisti su pobugniais ir ivairiais reguliavimais , didinti apsukas rotoriaus , mazinti-dydinti tarpa tarp pobugnio-rotoriaus. Varikli apkraunu visu 100% o greicio teistenu tik iki 6km/h. Labai sunkiai kuliasi nors ir dulkiu debesis .

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

kiekvienais metais kas nors islenda,cia nuo salygu,tai varputes,tai akuotai,bet.....cia ir pasirodo ant kiek sugebi valdyt kombaino reguliavimus,siuksliu gruduose gali but, bet jie turi but iskulti, mano nuomone.

Įdomi mintis, šeip aš irgi pradedu reguliuoti nuo iškulimo, kai jau iškulia tada galima pradėti reguliuoti švarumą, priešingu atveju užsipipypinsi, tai nuostoliai tai perkūlimas išlys.

Dėl galiukų, na pabandom pamastyti garsiai. Vienas būdas tai didinti agresyvumą, dedant tankesnius pobūgnius, kitas būdas ilgiau palaikyti masę kūlimo zonoje, ilgiau patrinti, tą galima padaryti arba didinant pobūgnio tarpą (tuo pačiu galima didinti rotoriaus apsukas, kad neprarasti agresyvumo). Žinoma galima spausti pobūgnį ir didinti rotoriaus apsukas, bet tokiu atveju masė judės greičiau link galo, kad nebūtu per greitai.

Tai čia teoriniai pamastymai nematant "materiolo" su kuo dirbti reikia

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Kviečiai: rotorius 800, ventiliatorius 1050 , tarpas 1,4 (case 2388) kol švarūs nieko, tik žolių papuolą iškart nuostoliai rotoriaus. Masės greitintuvus seperavimo plote pareguliavau truputį pagerėjo. Tačiau vistiek per didelį "natūroje" gaunasi. Jau atrodo viską išbandžiau, bet situacij negerėja ;/

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Bandžiau su rotoriaus apsukom, didinant -didėja nuostoliai. Greičiu irgi žaidžiau. Galvojau, gal kas kur nusisukę ar pabėgę, nes čia tokie čiūdai pernai prasidėjo. O priekį sudėti virbai , tarpas per elektrodą tai 4-5mm , o gale štampuotos skylės, ar kaip ten vadinasi

Pobūgnis per tankus tokiai masei, retint reikia. Nuo priekio 2-3 retesnius tada 4-5 kukurūziniai 6 štampuotas. Jei uždžiovintu ar seip daug š ant sietų pavarytu tai ir 5 gali stampuotą dėt

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 2 savaičių...

Paistalai ir liks paistalais kam tai naudinga , galiu is savo patirties pasakyti jog jau trezcias sezonas kuliu su asiniu ir nuomone jau senai pakeiciau. Praeiti atbarskinau 20 metu su kratikline sistema ir ner ka liginti su asine , t.y kratiklines uz jokios pinigus nepirkciau. Ryja ir iskulia super asinis.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Papuolė toks straipsnelis:

http://www.manoukis.lt/index.php?s=11520&m=2&t=23

Ten pasiremiant neįvardintais ekspertais teigiama, kad šiemet ašinio į lauką geriau net nevaryti. Na tai rėžkit visą tiesą į akis, tie kas turit ašinius, kaip ten yra

Net man užkliuvo tie teiginiai...:) Bet kai per žiūrėjau įdėtas foto, pasidarė žymiai aiškiau.. :D

Paistalai ir liks paistalais kam tai naudinga , galiu is savo patirties pasakyti jog jau trezcias sezonas kuliu su asiniu ir nuomone jau senai pakeiciau. Praeiti atbarskinau 20 metu su kratikline sistema ir ner ka liginti su asine , t.y kratiklines uz jokios pinigus nepirkciau. Ryja ir iskulia super asinis.

:) O kai prisimenu, kiek buvo svarstymų/persvarstymų, ką rinktis ir kokį rinktis...:) Džiugu girdėti, kad nesigailima.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Bet jei taip rimtai ir šviesiai tiesiai kalbant... Man pačiam įdomu būtų sužinot... ;] Kas visvien geriau dirbtų tokiom sąlygom, kai drėgmė gan didelė. Pvz. su kratukais tik įvažiavo į rapso lauką ( buvo tikrai drėgna) kiek pavažiavus sietai užlipdyti, viską į lauką varo, sustojo laukė bent valandą tada vėl pjovė. Kaip su rotorium būtų tokiom sąlygom ?

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Sukurkite paskyrą arba prisijunkite

Rašyti gali tik prisijungę nariai

Sukurti paskyrą

Užsiregistruokite, tai užtruks tik akimirką!

Registruotis

Prisijungti

Jau turi paskyrą? Prisijunk!

Prisijungti



×
×
  • Create New...