Jump to content

Deutz Fahr traktoriai


arvisss

Recommended Posts

6180 (175ag) kaina 260000 + Pvm kazkas tokio. Kiek kalbejausu servizistu, sake, kad si serija patvari, su dezem ir varikliaisjokiu problemu. Labiausiai pasitaiko nerimti gedimai elektronikoje, sugenda kokie tai dacikai ir t.t. Mums neseniai sugedo vairo koloneles tepalofiltro daviklis,tai ismete klaida, kad reikia keisti tepalo filtra. Tokie gedimai nors ir nerimti, taciau darbai trukdosi, nes reikia laukti servizo ir t.t. Dar priklausomai kokia deze 6 serijos ir komplektacija (profi line ar paprastas). Mes pirkom paprasta (su priekine pakaba, amortizuojanciu tiltu, 50 km/h greitis ir kiti pribambasai).

Man ir ta pati sake del nerimtu gedimu kad buna.Deze ruosiuos bepakope komplektuoti sako patvari,tiltas,kabina mortizuojanti greitis 50,frontalinis nu ziuresiu kaip ten toliau.Zadu 6160 keturiu cil.

paziuresiu kaip kaina nuo 6180 skiriasi.Mano rinkimuose JD,Class ir DF Fendt aisku jau per brangu.

Nuo kada jie turi bepakopę transmisiją?

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

The demands made of a modern, infinitely variable transmission are clear – high tractive force with a low hydrostatic involvement, maximum economy and, most importantly, user convenience. The transmission of the Agrotron TTV, which DEUTZ-FAHR developed in collaboration with ZF, has entered new dimensions in stepless transmission technology: Practical operating convenience, maximum efficiency and exemplary economy are the main characteristics.

High mechanical efficiency

A hitherto unsurpassed efficiency for a stepless transmission is possible due to the use of state-of-the-art technology. In each of the four working ranges the maximum driving power is mechanically transferred. The hydrostatic share is reduced to a minimum, ensuring maximum efficiency, without hydraulic losses at low speeds during fieldwork.

Intelligent transmission design

The stepless, performance-graded transmission of the Agrotron TTV comprises four main components – planetary transmission, the hydrostatic unit, the shuttle clutches and the electronic control unit. The high degree of efficiency is ensured due to the direct power flow from engine to the, planetary transmission, shuttle transmission, PTO and axle. 

 

 

 

Infinitely variable from 0 to 50 km / h

The transmission comprises four planetary trains. The entire speed range is practically divided into the four working ranges by the planetary trains. The speed is steplessly varied within each working range by a hydrostatic unit. This gives you the possibility of infinitely variable travel speeds from 0-50 km / h, using the combination of the planetary trains and the hydrostatic unit. The planetary trains are inter-connected by maintenance-free long life multi-plate clutches.

Ideally coordinated

The hydrostatic variable displacement pump is directly driven, via the main shaft, from the engine. The variable displacement pump determines the oil flow rate and therefore, the speed of the fixed output motor. The less oil pumped, the lower the speed of the fixed output motor and therefore the lower the hydrostatic power share.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Sakyk ka nori bet jos jau vadinasi stepless transmisijomis. Nors ir yra deutz atveju 4darbo režimai kitų tokių kaip JD du yra ir keturių. Keičiant greity keiciasi darbo režimai ko vairuotojas nepajaucia. Matomai dėl to jas vadina bepakopemis. Fend sistema kiek kitokia bet priklauso tu pačių bepakopiu transmisiju grupei.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

6180 (175ag) kaina 260000 + Pvm kazkas tokio. Kiek kalbejausu servizistu, sake, kad si serija patvari, su dezem ir varikliaisjokiu problemu. Labiausiai pasitaiko nerimti gedimai elektronikoje, sugenda kokie tai dacikai ir t.t. Mums neseniai sugedo vairo koloneles tepalofiltro daviklis,tai ismete klaida, kad reikia keisti tepalo filtra. Tokie gedimai nors ir nerimti, taciau darbai trukdosi, nes reikia laukti servizo ir t.t. Dar priklausomai kokia deze 6 serijos ir komplektacija (profi line ar paprastas). Mes pirkom paprasta (su priekine pakaba, amortizuojanciu tiltu, 50 km/h greitis ir kiti pribambasai).

Man ir ta pati sake del nerimtu gedimu kad buna.Deze ruosiuos bepakope komplektuoti sako patvari,tiltas,kabina mortizuojanti greitis 50,frontalinis nu ziuresiu kaip ten toliau.Zadu 6160 keturiu cil.

paziuresiu kaip kaina nuo 6180 skiriasi.Mano rinkimuose JD,Class ir DF Fendt aisku jau per brangu.

Nuo kada jie turi bepakopę transmisiją?

Belaipsne deze gamina nuo 2001 metu.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Sakyk ka nori bet jos jau vadinasi stepless transmisijomis. Nors ir yra deutz atveju 4darbo režimai kitų tokių kaip JD du yra ir keturių. Keičiant greity keiciasi darbo režimai ko vairuotojas nepajaucia. Matomai dėl to jas vadina bepakopemis. Fend sistema kiek kitokia bet priklauso tu pačių bepakopiu transmisiju grupei.

Tai žinau kad yra ir belaipčių pas DF, bet ar tikrai yra šiam modeliui?

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Sakyk ka nori bet jos jau vadinasi stepless transmisijomis. Nors ir yra deutz atveju 4darbo režimai kitų tokių kaip JD du yra ir keturių. Keičiant greity keiciasi darbo režimai ko vairuotojas nepajaucia. Matomai dėl to jas vadina bepakopemis. Fend sistema kiek kitokia bet priklauso tu pačių bepakopiu transmisiju grupei.

Tai žinau kad yra ir belaipčių pas DF, bet ar tikrai yra šiam modeliui?

Sake jei imsiu su automatine tai jau bus naujas DF modelis,jei mechanine tai senesnis modelis.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Sakyk ka nori bet jos jau vadinasi stepless transmisijomis. Nors ir yra deutz atveju 4darbo režimai kitų tokių kaip JD du yra ir keturių. Keičiant greity keiciasi darbo režimai ko vairuotojas nepajaucia. Matomai dėl to jas vadina bepakopemis. Fend sistema kiek kitokia bet priklauso tu pačių bepakopiu transmisiju grupei.

Tai žinau kad yra ir belaipčių pas DF, bet ar tikrai yra šiam modeliui?

Sake jei imsiu su automatine tai jau bus naujas DF modelis,jei mechanine tai senesnis modelis.

Taip suradau. Ko gero tik nuo rugsėjo pradėjo gaminti. DF 6160.4 TTV. Tavo minėto galingumo, 4 cil., su bepakope transmisija. Tik neabejoju kad ir kaina jau bus visai kita už senesnių.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

tai jei kaina suzinojo tai manau suzinojo ir uz ka moka.

Tai kad ten beveik viskas ko reikia bazinej komplektacijoj jau yra.Tiltas,kabina mortizuojasi sedyne pneumatine,kabina naujo modelio,AC,svoriu nereikia nes frontalinis reikalingas,bepakope deze,60 greitis,monitorius nezinau ka dar vardinti.Aisku nepuolu imti dar galvoju :eusa-naughty:

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

o aš maniau tiek primetus ir 516 modelis išeina o čia tik 415.. baisinės kainelės. Apie Deutz, tai kaip čia yra, jie skelbiasi kad 7serijos 7210 220ag(kaip suprantu senesnis modelis) kainuoja 300tk (tikriausiai matėt jų puslapi) tai negi taip išsipūtė atnaujintu kainos.

DF naujintu kaina pakilo 60k

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

o aš maniau tiek primetus ir 516 modelis išeina o čia tik 415.. baisinės kainelės. Apie Deutz, tai kaip čia yra, jie skelbiasi kad 7serijos 7210 220ag(kaip suprantu senesnis modelis) kainuoja 300tk (tikriausiai matėt jų puslapi) tai negi taip išsipūtė atnaujintu kainos.

Nu jo 516 kainuoja zinokit puses L net neuztenka jau su pvm :eusa-doh:

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Sukurkite paskyrą arba prisijunkite

Rašyti gali tik prisijungę nariai

Sukurti paskyrą

Užsiregistruokite, tai užtruks tik akimirką!

Registruotis

Prisijungti

Jau turi paskyrą? Prisijunk!

Prisijungti



×
×
  • Create New...