Jump to content

Deutz Fahr traktoriai


arvisss

Recommended Posts

  • po 3 mėnesių...
  • po 2 mėnesių...

stabdziu veikima ,sankabos ir power shifto ar ne soka is vietos kaip arklys ar nebuksuoja priekinis tiltas ar veikia ar blokiruote veikia hidrauls ar kelia ar variklio alsuoklis daugiau nedumina kaip kaminas :) nu karoc i visa traktoriu .... masina kai perki kur ziuri negi i magnetafona ? :) ziuri i mazgus varikli kebula ir ttt toliau tai tas pats ir ce.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

stabdziu veikima ,sankabos ir power shifto ar ne soka is vietos kaip arklys ar nebuksuoja priekinis tiltas ar veikia ar blokiruote veikia hidrauls ar kelia ar variklio alsuoklis daugiau nedumina kaip kaminas :) nu karoc i visa traktoriu .... masina kai perki kur ziuri negi i magnetafona ? :) ziuri i mazgus varikli kebula ir ttt toliau tai tas pats ir ce.

dekui bandysim ziuret kaip bus :)

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 5 mėnesių...
  • po 1 mėnesio...
  • po 1 mėnesio...

Gal kas nors esate turėję / turite Deutz fahr DX 110 - ą ?  Žinau, kad senas, žinau, kad bielarusas pigiau :) Pakomentuokite, kaip ten reikalai su šitais senukais ;) Čia va tokį žmogelis pardavinėja, kaina pusė bėdos, stovis irgi toks pusiau. Bėga per galinio rato riebokšlį, sunkokai jungiasi bėgiai (bet nedžeržgia). Variklis zirzia kaip laikrodis, nei dūmo nei ko kito blogo...

 

deutz-fahr-dx-110.jpg

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Kažin ar čia atsiras daug tokiu kurie toki ar panašu turi tai nelabai turbut ka ir sužinosi, apie tuos senus doičus esu kažkada daug skaites lenku forume www.agrofoto.pl. tai jeigu trumpai apibendrint lenku nuomone tai maždaug taip, jeigu geras ir nesudrožtas tai puikus traktorius, bet jei jau savo atidyrbo tai kaip ir visi keikia susiriesdami.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Gal kas nors esate turėję / turite Deutz fahr DX 110 - ą ?  Žinau, kad senas, žinau, kad bielarusas pigiau :) Pakomentuokite, kaip ten reikalai su šitais senukais ;) Čia va tokį žmogelis pardavinėja, kaina pusė bėdos, stovis irgi toks pusiau. Bėga per galinio rato riebokšlį, sunkokai jungiasi bėgiai (bet nedžeržgia). Variklis zirzia kaip laikrodis, nei dūmo nei ko kito blogo...

 

deutz-fahr-dx-110.jpg

Mes turime du DX90 :D Pagrindiniai minusai:

 

sausa sankabma (neintensyviai dirbant su pakrovėju max 3 metai ir reikia keisti komplektą. sąmata apie 3 k. Lt);

pavaros. Mums abiem atvejais pradėjo mesti transportini režimą. Jeigu nereikia labai lėtų pavarų, tai kažkokia šakutė apverčiama ir tiek, lieka nebe 15, o 10 pavarų, kainuoja tik darbo laikas, o jo nemažai pabertii dėžę).

 

Visumoj tai yra neužmušamas traktorius. Foto parodytas stipresnis priekinis tiltas, tarnaus be problemų. Gali būt guoliai užrūdėję, tai su pakrovėju biškutį pradeda sunkiau darytis, bet pagamini įvores ir viskas ok.

 

Su ta mintim, kad pirkom traktorių su 12 000 arbo valandų, tai problemų be sankabos ir pavarų nebuvo (per daugmaž 2000 val. ). Bet orinę sėdynę yra būtina į jį įsidėti. Beje, kiek šitas dx 110 kainuoja?

 

Čia šią vasarą trumpai tėvuką pafilamavau:

 

 

Beje, jis labai, labai ekonomiškas. Baką veždamas rulonus tik per dvi dienas pajėgdavau išbirbinti. O kai lengvus darbus dirba, išvis galima užmiršt, kad kuro reikia įpilt. Tiesa, DX 90 yra 5 cil, o dx 110 jau 6 cil.

 

 

P.s. su belarusu aš jo net nelyginu. nulis vibracijos, reversas, stabdžiai, lengvas vairas. Teko kažkada pakrauti rulius su belarusu, tai tikrai nera ką lyginti.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Mes turime du DX90 :D Pagrindiniai minusai:

 

sausa sankabma (neintensyviai dirbant su pakrovėju max 3 metai ir reikia keisti komplektą. sąmata apie 3 k. Lt);

pavaros. Mums abiem atvejais pradėjo mesti transportini režimą. Jeigu nereikia labai lėtų pavarų, tai kažkokia šakutė apverčiama ir tiek, lieka nebe 15, o 10 pavarų, kainuoja tik darbo laikas, o jo nemažai pabertii dėžę).

 

Visumoj tai yra neužmušamas traktorius. Foto parodytas stipresnis priekinis tiltas, tarnaus be problemų. Gali būt guoliai užrūdėję, tai su pakrovėju biškutį pradeda sunkiau darytis, bet pagamini įvores ir viskas ok.

 

Su ta mintim, kad pirkom traktorių su 12 000 arbo valandų, tai problemų be sankabos ir pavarų nebuvo (per daugmaž 2000 val. ). Bet orinę sėdynę yra būtina į jį įsidėti. Beje, kiek šitas dx 110 kainuoja?

 

Beje, jis labai, labai ekonomiškas. Baką veždamas rulonus tik per dvi dienas pajėgdavau išbirbinti. O kai lengvus darbus dirba, išvis galima užmiršt, kad kuro reikia įpilt. Tiesa, DX 90 yra 5 cil, o dx 110 jau 6 cil.

 

 

P.s. su belarusu aš jo net nelyginu. nulis vibracijos, reversas, stabdžiai, lengvas vairas. Teko kažkada pakrauti rulius su belarusu, tai tikrai nera ką lyginti.

 

Prašo už jį apie 18 k. Pavaros jungiasi gana netiksliai (padidėjęs svirties laisvumas). Šiaip važiuoja smagiai, variklis smarvės dar turi, 7000 m/h (jei tikėti pardavėju). Greičiau važiuojant atsiranda kažkoks garsas (kaip dantratis kažką siektų) prie perdavimo dėžutės (kur jungiasi priekinio tilto kardanas). Šitas momentas mane ir sustabdė nuo pirkimo.  Kiek perskaičiau, tai jų dėžės nėra stebuklingai geros ? Ten priverstinis dėžės tepimas (slėgiu, ne tik taškymu) ?   O kaip pas juos su variklio kaitimu vasarą ? Nes visi pratę tik prie t40, tai sako, kad "rimtų darbų nepadirbsi"...  Bet visumoje man susidarė gana rimto traktoriaus vaizdas .

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

tos svirtys ir jungias ten bele kaip, bet kai zinai pavarų jungimosi tvarką, tai ok. Pas mus vienas eina tyliai, o kitam kai kurios pavaros turi užimą. Gal tai ir nieko blogo, tiesiog kai kurie traktoriai jau nuo gamyklos kažkaip kitaip dirba. Pvz turėjom pirkę vos 3500 val joniuką, tai transporte iki šiol kaukia biški dėžė.

 

Tai duok 15 pardavejui ir imk ta traktoriuka. jeigu rida tikra, tai neprasausi... . mes apie 30 mokėjom, kiek pamenu :)

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

tos svirtys ir jungias ten bele kaip, bet kai zinai pavarų jungimosi tvarką, tai ok. Pas mus vienas eina tyliai, o kitam kai kurios pavaros turi užimą. Gal tai ir nieko blogo, tiesiog kai kurie traktoriai jau nuo gamyklos kažkaip kitaip dirba. Pvz turėjom pirkę vos 3500 val joniuką, tai transporte iki šiol kaukia biški dėžė.

 

Tai duok 15 pardavejui ir imk ta traktoriuka. jeigu rida tikra, tai neprasausi... . mes apie 30 mokėjom, kiek pamenu :)

 

Aš taip ir gundausi už 15 paimt. Bet vis abejoju, imt ar ne ;) Jis pasakoja, kad jau keista jam sankaba, tipo dėta originali ir t.t.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Mes perkame is birzu zemtiekimo. kiek pamenu, dabar yra ideta sachs. siaip jos neblogos sankabos, bet dabar treti metai ir jau tik pries gala griebia. Originali deutz fahr sankaba kainuoja kazkas 5 tukstanciai, todel jos nededame. Ne kiek pati sankaba sudyla, bet diskatorius isdyla ir nebesuspaudžia disko.. Bet cia darbas krautuvu, visokie zemiu stumdymai ir pan. paprastuose darbuose ji tikrai ilgiau laikytu.

 

Kur antrą traktorių pirkome, tai labai kietas sankabos pedalas, tai tikiu, kad tokia ilgiau laikytu. bet per diena jau nespaudinesi jos. O kokius darbus rengiesi su juo dirbti?

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Prašo už jį apie 18 k. Pavaros jungiasi gana netiksliai (padidėjęs svirties laisvumas). Šiaip važiuoja smagiai, variklis smarvės dar turi, 7000 m/h (jei tikėti pardavėju). Greičiau važiuojant atsiranda kažkoks garsas (kaip dantratis kažką siektų) prie perdavimo dėžutės (kur jungiasi priekinio tilto kardanas). Šitas momentas mane ir sustabdė nuo pirkimo.  Kiek perskaičiau, tai jų dėžės nėra stebuklingai geros ? Ten priverstinis dėžės tepimas (slėgiu, ne tik taškymu) ?   O kaip pas juos su variklio kaitimu vasarą ? Nes visi pratę tik prie t40, tai sako, kad "rimtų darbų nepadirbsi"...  Bet visumoje man susidarė gana rimto traktoriaus vaizdas .

kažkaip dar nebuvau visko iki galo daskaitęs. Dėl kaitimo tikrai nėra bėdų, esu dirbęs prie +30 max variklio apkrovimu ir niekas niekur. Aišku temperatūra pakyla daugiau nei paprastą dieną, bet apie tai net neverta sukti galvos. Bet čia automatiškai minusas žiemą. Sildytuvas ten nuo tepalo radiatoriaus, tai be vebastos realiai  žiemą nelinksma būtų (mūsiškiame vebasta buvo, tik nelabai veikainti :) ). Dėl dėžės tai tik dėl pavaros metimo buvo bėda. Ten taip durnai, kad  realiai reiktu isijungti transportinę ir pradėti kokia tai antra važiuoti ir į viršų, bet visad važiuoji 4 darbine, tada meti su sugirgždėjimais į transportinį diapazoną ir per daug tokių jungimų dantukai tikrai ne smailyn eina. Svarbiausia, kad pavara jaustųsi, jog iki galo isijungia (trumpasis ryčiagas). Ir galima važiuojant ji pažiūrėt, ar nėra tokio jausmo, kad stumtų jį atgal. Ten dar tokie bėgių fiksavimai sratai yra (po kabina, išakrt po perjungimo svirtimi), jie būna padyla ir nebepadeda fiksuoti padėties, tai tokie atsitiktiniai svirties judėjimai irgi savo daro.

 

Dėl to galso sunku ką pakomentuoti. O nebandei su įjungtu tiltu pavažiuoti, ar jis vis tiek būtų? Gal kas nors negerai sureguliuota.

 

Beje, kur tas traktorius yra? Aš šeštadienį važiuosiu iš vilniaus į klaipėdą, galėčiau kur truputį nusukti. Galėčiau apžiūrėt ir savo nuomonę pasakyt.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 1 mėnesio...
  • po 5 savaičių...

Sukurkite paskyrą arba prisijunkite

Rašyti gali tik prisijungę nariai

Sukurti paskyrą

Užsiregistruokite, tai užtruks tik akimirką!

Registruotis

Prisijungti

Jau turi paskyrą? Prisijunk!

Prisijungti



×
×
  • Create New...