Jump to content

Traktorius T-25


Recommended Posts

  • po 2 mėnesių...

perskaičiau visą temą ir norėčiau sugrįžti prie plačių ratų.

parašykit, prašau, tiksliai ar aš teisingai suprantu...

1. Pupsas platesniais ratais nevargsta ir nėra jokių problemų. Dar ir pravažumas padidėja.

2. keičiant ratus platesniais reikia pakeisti ne tik padangas bet ir ratlankius.

3. platesni ratai tinka nuo kombaino DON? Kokia jų markiruotė?

4. rato prisukimo skylės atitinka ir niekas netrukdo.

tai kur gaut tokius platesnius ratus ir kokia jų kaina?

labai ačiū

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 2 savaičių...
perskaičiau visą temą ir norėčiau sugrįžti prie plačių ratų.

parašykit, prašau, tiksliai ar aš teisingai suprantu...

1. Pupsas platesniais ratais nevargsta ir nėra jokių problemų. Dar ir pravažumas padidėja.

2. keičiant ratus platesniais reikia pakeisti ne tik padangas bet ir ratlankius.

3. platesni ratai tinka nuo kombaino DON? Kokia jų markiruotė?

4. rato prisukimo skylės atitinka ir niekas netrukdo.

tai kur gaut tokius platesnius ratus ir kokia jų kaina?

labai ačiū

Bus bėdu, sako laužo pavaras. Per sunkūs jie. Aš turėjau perdirbtus iš SK 4. pardaviau, gerai ie siauri.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

pas mus fermoje yra t25 su dono ratais,naudoje ji tvarte buliu mesla istumti,tai jau kelis kartus pusasei buvo nuluze,kol buvo originalus taip nebudavo

ačiū už patarimus!

nupirkom T-25 1994 m. su kultivatoriumi, lenkiška (arkline) vienavage bulviakase, segmentine šienapjove, vartytuvu ir vagojimo plūgeliu (savadarbiu) už 8200.

:eusa-violin:

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

perskaičiau visą temą ir norėčiau sugrįžti prie plačių ratų.

parašykit, prašau, tiksliai ar aš teisingai suprantu...

1. Pupsas platesniais ratais nevargsta ir nėra jokių problemų. Dar ir pravažumas padidėja.

2. keičiant ratus platesniais reikia pakeisti ne tik padangas bet ir ratlankius.

3. platesni ratai tinka nuo kombaino DON? Kokia jų markiruotė?

4. rato prisukimo skylės atitinka ir niekas netrukdo.

tai kur gaut tokius platesnius ratus ir kokia jų kaina?

labai ačiū

Bus bėdu, sako laužo pavaras. Per sunkūs jie. Aš turėjau perdirbtus iš SK 4. pardaviau, gerai ie siauri.

Su SK4 ratais jau prasukta 3000motovalandu kol kas pusasiai savo vietose :eusa-whistle:

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

sveiki, darant nedideli remonta pupsikui sumasciau pilt 10w40 tepalus, nes ziema daznai reikia kurti. Ir iskilo klausimas, ar nereikia perdaryti centrifugos i filtra?
as sia vasara irgi pasikeiciau i pusiau sintetini,tai isplove visa nagara is vidaus,nuimi dangteli ,o ten viskas kaip nauja,T 25 viskas gerai,o sorokui pradejo leisti alkuninio salnikas
Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

sveiki, darant nedideli remonta pupsikui sumasciau pilt 10w40 tepalus, nes ziema daznai reikia kurti. Ir iskilo klausimas, ar nereikia perdaryti centrifugos i filtra?

O tai kam? Taip vadinama centrifuga ir yra filtras išcentrinis. valė tepalą ir valys, tik keičiant tepalus reikia ją išplaut :)

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

O tai kam? Taip vadinama centrifuga ir yra filtras išcentrinis. valė tepalą ir valys, tik keičiant tepalus reikia ją išplaut :)

Ne visiškai taip, kolega . Valė ir valys tik mineralinį tepalą, kuriame nėra plovimo priedų. Kokybiškas pusiau sintetinis jų turi (dėl to variklio vidus blizga kaip naujas) ir nuodegos nuo centrifūgos sienelių sėkmingai nuplaunamos. Į MTZ supyliau pusiau sintetinį ir ant cengtrifūgos radau tik mažą sluoksnelį kietos masės, o ne centimetrą molio, kaip anskčiau. Taigi reikėtų centrifūgos atsisakyti.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

O tai kam? Taip vadinama centrifuga ir yra filtras išcentrinis. valė tepalą ir valys, tik keičiant tepalus reikia ją išplaut :)

Ne visiškai taip, kolega . Valė ir valys tik mineralinį tepalą, kuriame nėra plovimo priedų. Kokybiškas pusiau sintetinis jų turi (dėl to variklio vidus blizga kaip naujas) ir nuodegos nuo centrifūgos sienelių sėkmingai nuplaunamos. Į MTZ supyliau pusiau sintetinį ir ant cengtrifūgos radau tik mažą sluoksnelį kietos masės, o ne centimetrą molio, kaip anskčiau. Taigi reikėtų centrifūgos atsisakyti.

Hmmm... gal ir teisus esate, kolega.

Neturiu aš techninio išsilavinimo, bet gal tų nuosėdų ant centrifugos nėra todėl kad pusiau sintetinės alyvos priedai tas nuosėdas ištirpdo? juk tikrai, kur joms visoms dingt, jei centrifūfa tuščia?

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Hmmm... gal ir teisus esate, kolega.

Neturiu aš techninio išsilavinimo, bet gal tų nuosėdų ant centrifugos nėra todėl kad pusiau sintetinės alyvos priedai tas nuosėdas ištirpdo? juk tikrai, kur joms visoms dingt, jei centrifūfa tuščia?

Greičiausiai nuosėdos kiek aptirpę cirkuliuoja variklio tepimo sistemoje, o dėl alyvos plaunančių priedų jos nesilaiko ant centrifūgos sienelių. Kito paaiškinimo nesugebėjau rasti.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Hmmm... gal ir teisus esate, kolega.

Neturiu aš techninio išsilavinimo, bet gal tų nuosėdų ant centrifugos nėra todėl kad pusiau sintetinės alyvos priedai tas nuosėdas ištirpdo? juk tikrai, kur joms visoms dingt, jei centrifūfa tuščia?

Greičiausiai nuosėdos kiek aptirpę cirkuliuoja variklio tepimo sistemoje, o dėl alyvos plaunančių priedų jos nesilaiko ant centrifūgos sienelių. Kito paaiškinimo nesugebėjau rasti.

na tai išvados? Kas gali argumentuotai paaiškinti:

1. ar tikrai reikia keisti centrifūgą į filtrą norint naudoti pusiau sintetinę alyvą?

2. Jei taip, tai kokį filtrą galima pritaikyti?

ar kas važiuojat su T-25 kai variklyje pusiau sintetinė alyva?

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Hmmm... gal ir teisus esate, kolega.

Neturiu aš techninio išsilavinimo, bet gal tų nuosėdų ant centrifugos nėra todėl kad pusiau sintetinės alyvos priedai tas nuosėdas ištirpdo? juk tikrai, kur joms visoms dingt, jei centrifūfa tuščia?

Greičiausiai nuosėdos kiek aptirpę cirkuliuoja variklio tepimo sistemoje, o dėl alyvos plaunančių priedų jos nesilaiko ant centrifūgos sienelių. Kito paaiškinimo nesugebėjau rasti.

na tai išvados? Kas gali argumentuotai paaiškinti:

1. ar tikrai reikia keisti centrifūgą į filtrą norint naudoti pusiau sintetinę alyvą?

2. Jei taip, tai kokį filtrą galima pritaikyti?

ar kas važiuojat su T-25 kai variklyje pusiau sintetinė alyva?

pagal siuos komentarus tiesiog privaloma keisti centrifuga i filtra ,nes pusiau sintetinis yra praktiskai nevalomas centrifugoje ir priedo dar tirpina senasias nuodegas,vazineju su pusiau sintetiniu puse sezono- centrifuga,i antra klausima kolkas atsakymo nera
Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Hmmm... gal ir teisus esate, kolega.

Neturiu aš techninio išsilavinimo, bet gal tų nuosėdų ant centrifugos nėra todėl kad pusiau sintetinės alyvos priedai tas nuosėdas ištirpdo? juk tikrai, kur joms visoms dingt, jei centrifūfa tuščia?

Greičiausiai nuosėdos kiek aptirpę cirkuliuoja variklio tepimo sistemoje, o dėl alyvos plaunančių priedų jos nesilaiko ant centrifūgos sienelių. Kito paaiškinimo nesugebėjau rasti.

na tai išvados? Kas gali argumentuotai paaiškinti:

1. ar tikrai reikia keisti centrifūgą į filtrą norint naudoti pusiau sintetinę alyvą?

2. Jei taip, tai kokį filtrą galima pritaikyti?

ar kas važiuojat su T-25 kai variklyje pusiau sintetinė alyva?

Neisradinek nesamoniu pili ta rusiska tepala koks priklauso ir vaziuoji.... Arba perki geros firmos MINERALINI tepala ir leki.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

palyginimui- apsivelka chebra kokius armani ar kokius kostiumus ir varo i kute ( i tvarta)

I nauja varikli as suprantu galima pilti ir gerus tepalus bet kai variklis ten 20 metu jau sukasi ir taip galvoja pagerint bukle jo tai neverta investuot.

jei nori gali pilti ir isrugas ,delto ir forumas ,del to ir diskusija
Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

palyginimui- apsivelka chebra kokius armani ar kokius kostiumus ir varo i kute ( i tvarta)

I nauja varikli as suprantu galima pilti ir gerus tepalus bet kai variklis ten 20 metu jau sukasi ir taip galvoja pagerint bukle jo tai neverta investuot.

jei nori gali pilti ir isrugas ,delto ir forumas ,del to ir diskusija

gerb. Varatokas, manyčiau, nevisai vykusiai palygino... gal geriau tiktų palyginimas ar su sunešiotu kostiumu ar su darbo rūbais reikia kutėn eit :)

O geresnis tepalas tikrai neatjaunins seno variklio, tačiau norisi, kad tas senelis tarnautų ilgiau.

Bendrai, kiek pavyko pasiaiškinti ir zemesukio forume ir kalbant su tiekėjais pardavėjais bei naudotojais, tai egzistuoja trys nuomonės naujų tepalų klausimu:

1. Kokius tepalus numatė gamintojas, tokius ir pilk! Jei nori geresnių - ieškok analogų. Bet laikykis principo - vietoj mineralinės - tik mineralinė!

2. mineralinius tepalus galima pakeisti pusiau sintetiniais ir tai nieko blogo, bet priedai suėda visas nuosėdas ir nuplauna "nagarus" tada negalima suprasti ar tas variklis senas :icon-confused: ir (kas kai kam atrodo baisiausiai :icon-question: nieko nėra išcentriniame filtre!!!

3. pilam ką turim ir važiuojam, ko čia sukt galvą....

kiekvienas gali pasirinkti kaip elgtis su savo technika ir jei kam patinka tai ir rūgęs pienas tinka... :)

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Neisradinek nesamoniu pili ta rusiska tepala koks priklauso ir vaziuoji.... Arba perki geros firmos MINERALINI tepala ir leki.

Klampumą reikia žiūrėti, kad būtų panašus. O kai reikia užsukti variklį žiemą, tada paaiškėja, kam reikia pilti pusiau sintetinį ;) Bet žinoma, išvada viena - kas ką nori, tegul tas tą ir pila :)

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 2 savaičių...

vėl bėdos su reversu. pavasarį buvo perrinkta greičių dėžė, reverso velenas (ir viskas kas ant jo) nauja sudėta, beveik atlaikė sezoną, atbulinis nebesijungia, matyt vėl plokštelės sudilo ir laisvumas atsirado. gal ką ne taip padarėm, o gal ten reikia ne pagal katalogą daryt, o kažką patobulint? gal dalys nekokybiškos...

pabodo jau net ne po kartą per sezoną lįst greičių dėžėn.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 2 savaičių...
gal zinot kas prekiauja placiais t25 galiniais rato diskais ir kur ju galima gauti ir kokia kaina ir ar tai geriau negu siauros

Kaip aš suprantu tokių specialių T-25 skirtų diskų nebūna,,, čia galima pritaikyti nuo SK-4 ar nuo Don kombainų...

Ar aš neteisus?

be to, vis lieka tas klausimas ar verta, ar bus gerai???

vienas važinėja su plačiais ir džiaugiasi, :) kitas sako kad pusašius laužo... :(

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

vėl bėdos su reversu. pavasarį buvo perrinkta greičių dėžė, reverso velenas (ir viskas kas ant jo) nauja sudėta, beveik atlaikė sezoną, atbulinis nebesijungia, matyt vėl plokštelės sudilo ir laisvumas atsirado. gal ką ne taip padarėm, o gal ten reikia ne pagal katalogą daryt, o kažką patobulint? gal dalys nekokybiškos...

pabodo jau net ne po kartą per sezoną lįst greičių dėžėn.

ar čia Jums subridimo plokštelės sudyla? negąsdink, nes pats ne per seniausiai reversą visą pasikeičiau. :) o Jums po remonto ar kaukimas jaučiasi pvz, kai 6 leki ir akseleratorių atleidi? :)

Dėl tepalo, tai pats T-30 irgi esu užsipylęs pusiau sintetinį. Žiemą daug lengviau suka (nėra ko lyginti su rusiška). Vasarą irgi jokių problemu. Tačiau reikia paminėti, kad pas manęs orginaliai stovi tepalo filtras.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Sukurkite paskyrą arba prisijunkite

Rašyti gali tik prisijungę nariai

Sukurti paskyrą

Užsiregistruokite, tai užtruks tik akimirką!

Registruotis

Prisijungti

Jau turi paskyrą? Prisijunk!

Prisijungti



×
×
  • Create New...