Jump to content

MASSEY FERGUSSON


Recommended Posts

T 154.. transmisija yra visu triju tipu..o kuri geriausia...jau čia norečiau Jusu nuomones..kuri geriau tinka augalininkystes ukiui...ir transportui..

Dauguma dirbusiu su belaiptėm transmisijom pasisako tik už jas, valtros atveju tai būtu direct, bet jei žiūrėt i finansine puse tai NH arba CASE už tuos pinigus galima paimti žymiai galingesni su tokia transmisija.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Dauguma dirbusiu su belaiptėm transmisijom pasisako tik už jas, valtros atveju tai būtu direct, bet jei žiūrėt i finansine puse tai NH arba CASE už tuos pinigus galima paimti žymiai galingesni su tokia transmisija.

As irgi uz belaiptes transmisijas, tolygus greitejimas nuo 0 iki pat 40 ar 50 km/h, jokiu trukciojimu, jokio streso nei traktoriui, nei vairuotojui, o apie patoguma tikriausiai kiekvienas pasakys, kad patogiausia belaipte transmisija.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Negaliu pasakyti kad dyna 6 bloga deze. Nori pays junginek pavaras, nori - uz tave padarys tai automatas. Transporte, zuikiu, sumetys visas pavaras iki 4f, mazinant greiti mazes pavara. Suprogramuoji apsukas, dezes ir jungimo agresyvuma ir viskas. Dirbant sunkius darbus, vezliu, dirb tik viename diapazone - nuo pvz 3a iki 3f. Taciau ir tai programuojama. Nezinau, kol kas trukumu nejauciu dezei. Stovi ne Vario fenduose taip pat sekmingai.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

O kaip užprogramuoti,kuriuo begiu startuoti turi dyna6

įmini sankabą, rankenėlę prie vairo užstatai kad važiuot į priekį. Tada ekrane pasirodo kuris bėgis jau yra nustatytas ir įspaudus mygtuką ant porankio rankenėlės eini per pavaras iki tau reikiamo. Bent taip ant 6400 serijos. Dyna6 dėžė yra tikrai gera ir patogi. Tiesiog nereikia norėti savaime išmokti su ja dirbti iš kart ir pačiam, o kai parodo visas gudrybes ir darbas tampa malonesnis  :icon-wink:

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

O kaip užprogramuoti,kuriuo begiu startuoti turi dyna6

Mano 7719 dyna 6. Tiek zuikiui tiek vezliui parenkama pirmine pavara ir selenoidu maximali , dirbant automato režimu (Kolega aukščiau jau tai aprašė :) ). Pasirenki, priklausomai nuo darbo kurį dirbi, tik apsukų ribą kada automatas metys pavaras aukštyn. Pvz. skutiku Dalbo 3,8 m , startuojant 3a automatas mėtys pavaras iki 3f tik prie 1650 apsukų. Su purkstuvu - apsuku tik 1350. beje, visada gali padėti perjungti pavarą aukštyn, ar sumažinti rankenėle :) Dirbant su kombipacku, norint išmesti rulį reikia mažesnės pavaro. Darau sekančiai - perjungus svirtį į atbulinė pavarą, rankenėle prie vairo ir junginkliu konsolėje nustatau pavarą kuria dursiu atgal. Plius - įjungiu stabdžio - sankabos funkciją. T.y. nuspaudus stabdį, tai sudirba kaip sankaba (dirbant su darbiniu svirties nerekomenduoja mesti nuo važiavimo į priekį iš kart atgal, nors praktiškai pilnai įmanoma). Beje, rinkausi tarp Puma 185 ir MF 7719, MF nugalėjo. Puma tempė tik prabanga ir likutinė vertė. Tačiau, kadangi dirbsiu ne pats, o mano vyrams ričiagas vietoj el.hidroporos geriau, nematau tikslo permokėti 10 t. eurinių :)

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Panašiai kaip pas jd autoquad. Yra diapazonai raidės ir pusikės 4. Tik kad pas džioni turi depazonus pats su ranka grust mechaniškai. O čia automatika pas mesejus dirba taip suprantu ? Tai dyna 4 turetu kazkas panasaus but kaip dzionio deze panasiu principu. Tik pas dzioni nera jokio velavimo viskas mechaniskai primityviai bet uztikrintai. Kokie dar ten esminiai skirtumai tarp tu deziu?

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Pas mane 7618 sureguliuoju,sankaba tik ismini ir vėl ant vėžlio startuoja nuo 1 o ant kiškio nuo 3a tai dirbu ant kiškio viską,nes realiai ar vėžlys ar kiškis ekrane,greiciai tie patys visų pavarų

tas dalykas yra. kaip už programuota pvz. 3a taip kiekvieną kartą jis taip ir startuos. Tačiau kaip Jd skirtingiems darbams naudoji skirtinga pavarą, tai čia irgi. sumetei rankenėlėm kuria į priekį kuria atgal ir viskas. O skirtumas tarp zuikio ir vėžlio vienas - zuikis nuo pvz. 3a sukels pavaras autodraivu iki 4f. o vežliu - nuo 1a iki 1f, nuo 2a iki 2f ir t.t. Jeigu nustatysi vežliu  2e, o greičio reikės 12 km/h,  MF deja, kels tik iki 2f. Tai tam kad dežė liktų sveika.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Panašiai kaip pas jd autoquad. Yra diapazonai raidės ir pusikės 4. Tik kad pas džioni turi depazonus pats su ranka grust mechaniškai. O čia automatika pas mesejus dirba taip suprantu ? Tai dyna 4 turetu kazkas panasaus but kaip dzionio deze panasiu principu. Tik pas dzioni nera jokio velavimo viskas mechaniskai primityviai bet uztikrintai. Kokie dar ten esminiai skirtumai tarp tu deziu?

Pas MF, kaip anščiau rašiau, programuojasi pavaros jungimo ir sankabos agresyvumas. pats išbandžiau ir galiu pasakyti, kas nustačius -4 pavaroms jungtis, važiuoji kaip su lėtai mąstančiu senu automatu. Nors servisas panašiai ir sakė - kol naujas, agresyvumą mažini kol viskas prisitrins, o po to jau pagal poreikį.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Panašiai kaip pas jd autoquad. Yra diapazonai raidės ir pusikės 4. Tik kad pas džioni turi depazonus pats su ranka grust mechaniškai. O čia automatika pas mesejus dirba taip suprantu ? Tai dyna 4 turetu kazkas panasaus but kaip dzionio deze panasiu principu. Tik pas dzioni nera jokio velavimo viskas mechaniskai primityviai bet uztikrintai. Kokie dar ten esminiai skirtumai tarp tu deziu?

JD dėžes gamina ZF gamykla Vokietijoje, o  Dyna 4/6 MF, Claas, Challenger, Valtra - GIMMA gamykla Prancūzijoje. Beje ZF gamina pavarų dėžes  BMW ir Audi automobiliams. Tai gal yra koks esminis skirtumas, kaip manot, Kolegos ?

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

tas dalykas yra. kaip už programuota pvz. 3a taip kiekvieną kartą jis taip ir startuos. Tačiau kaip Jd skirtingiems darbams naudoji skirtinga pavarą, tai čia irgi. sumetei rankenėlėm kuria į priekį kuria atgal ir viskas. O skirtumas tarp zuikio ir vėžlio vienas - zuikis nuo pvz. 3a sukels pavaras autodraivu iki 4f. o vežliu - nuo 1a iki 1f, nuo 2a iki 2f ir t.t. Jeigu nustatysi vežliu  2e, o greičio reikės 12 km/h,  MF deja, kels tik iki 2f. Tai tam kad dežė liktų sveika.

Jeigu MF traktorius turi GTA konsolę, tuo atveju pavaras galima susiprogramuoti kiekvienam darbui. PVZ.: arimui 2D -2F, sėjimui 3A - 3C, kultivavimui 3B - 3D ir t.t.. Vėliau kai pradedate darbą konsolėje tik nusistatote "Jobs", pasirenkate darbą, kurį dirbsite, įjungiate "On"  ir traktorius įjungia seniau užprogramuotus darbo parametrus, tame tarpe ir pavarų dėžės nustatymus. Toks traktorius skaičiuoja ir apdirbtus plotus, na aišku reikia pasirinkti nuo kurios funkcijos skaičiuos darbą: pvz.: padargas nuleistas, įvesti padargo plotį /korpusų sk./. Suskaičiuos momentinį, vidutinį ir bendrą kuro sunaudojimą, našumą...

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Pas MF, kaip anščiau rašiau, programuojasi pavaros jungimo ir sankabos agresyvumas. pats išbandžiau ir galiu pasakyti, kas nustačius -4 pavaroms jungtis, važiuoji kaip su lėtai mąstančiu senu automatu. Nors servisas panašiai ir sakė - kol naujas, agresyvumą mažini kol viskas prisitrins, o po to jau pagal poreikį.

O servisas ar nesakė, kad kartais reikia ir dėžę perkalibruoti?

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Negaliu pasakyti kad dyna 6 bloga deze. Nori pays junginek pavaras, nori - uz tave padarys tai automatas. Transporte, zuikiu, sumetys visas pavaras iki 4f, mazinant greiti mazes pavara. Suprogramuoji apsukas, dezes ir jungimo agresyvuma ir viskas. Dirbant sunkius darbus, vezliu, dirb tik viename diapazone - nuo pvz 3a iki 3f. Taciau ir tai programuojama. Nezinau, kol kas trukumu nejauciu dezei. Stovi ne Vario fenduose taip pat sekmingai.

2006 metais spalio men. įsigijau pirmąjį savo MF. Tai buvo 6480 Dyna6. Su Autodrive, GTA, dviemis elektrinėmis hidraulinėmis poromis. Na po MTZ ir T- 150, tai pasaka, ne traktorius. Dirbom visus darbus augalininkystės ūkyje, ūkis tada dar buvo truputį per 100 ha. Išnaudodavau daugumą automatinių funkcijų, pirmiausia išbyrėjo darbinio veleno guoliai nuo darbo su freza. Priekinis darbinio guolis 204 su paslankia mova, galinis ritinis kūginis, dabar jau nepamenu numerio, tačiau nulinės serijos. Vienžo traktorius su dviračio guoliais. Veždavom grūdus su dviem 2PTS - 4 priekabom, naudojom Autodrive transportinį režimą, maždaug po 3000 mh išbyrėjo demferio spyruoklės ir traktorius sustojo. Beje tam traktoriui dažnai susisukdavo dėžės valdymo modulio smegenys, pvz.: važiuojant nuo kalno numetus gazą, pradedant stabdyti varikliu iš viso užstrigdavo pavarų persijungimas. Tuo atveju tekdavo sustot, užgesint ir palaukt apie 10 s., po to užvedus vėl važiuot toliau. Neturiu jau to traktoriaus... Vienintelis pliusas, kad elektrinės poros nepraleisdinėjo tepalo, dar turiu 5465 su mechaninėmis poromis, tai bevažiuojant keliu atsidaro trąšų barstyklė ir pan.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

dar turiu 5465 su mechaninėmis poromis, tai bevažiuojant keliu atsidaro trąšų barstyklė ir pan.

 

Jeigu barstyklė su spyruoklėm, tai  tikriausiai pas visus traktorius atsidaro. aš po nakties radau trąšas išėjusias pasivaikščiot iš barstyklės, nes krano neužsukau..

 

beje, nuo kada Massey tapo tokie populiarūs:

 

http://vz.lt/sektoriai/agroverslas/augalininkyste/2016/07/13/east-west-agro-beveik-patrigubino-pusmecio-apyvarta

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Jeigu barstyklė su spyruoklėm, tai tikriausiai pas visus traktorius atsidaro. aš po nakties radau trąšas išėjusias pasivaikščiot iš barstyklės, nes krano neužsukau..

beje, nuo kada Massey tapo tokie populiarūs:

http://vz.lt/sektoriai/agroverslas/augalininkyste/2016/07/13/east-west-agro-beveik-patrigubino-pusmecio-apyvarta

Geras marketingas, patikimesnis servisas galbūt,nei buvusių dileriu. Bent jau man ganėtinai patrauklus mf traktorius, vizualiai tik fendt nusileidziantis :icon-biggrin:
Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

cia kaip supratau ne vien massey ferguson pardavimai ta padare o cia yra bendras imones pardavimu padidejimas

 

aiškiai parašyta, kad augimą lėmė traktorių pardavimai, kurių parduota virš 100, kas yra didžiulis skaičius, mano galva.. Realiai jų marža kokie 15-20 proc. Gaires deryboms patys nusibrėžia :)

 

"Danas Šidlauskas, įmonės vykdomasis direktorius, sako, kad pardavimų augimą lėmė šiemet pradėta prekyba amerikiečių kompanijos „MasseyFerguson“ traktoriais."

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Jeigu barstyklė su spyruoklėm, tai  tikriausiai pas visus traktorius atsidaro. aš po nakties radau trąšas išėjusias pasivaikščiot iš barstyklės, nes krano neužsukau..

Ne visiems atsidaro. Mano JD viena pusė neatsidaro, o kita atsidaro. Atsidaro tik pirma sekcija - ta kuri nuolat naudojama su visais padargais ir turbūt jau ten koks vožtuvas padilęs, o antra sekcija retai naudojama, tai nieks neišdilę ir laiko puikiai.

 

aiškiai parašyta, kad augimą lėmė traktorių pardavimai, kurių parduota virš 100, kas yra didžiulis skaičius, mano galva.. Realiai jų marža kokie 15-20 proc. Gaires deryboms patys nusibrėžia :)

 

"Danas Šidlauskas, įmonės vykdomasis direktorius, sako, kad pardavimų augimą lėmė šiemet pradėta prekyba amerikiečių kompanijos „MasseyFerguson“ traktoriais."

Čia manau ne kiek MF tapo populiarus, o labiau Lindner buvo nepopuliarus, tai apyvarta patrigubėjo, nes traktorių pardavimai iš labai mažų pasidarė vidutiniai. Tam pačiam VŽ neseniai rašė, kad MF šiemet berods 4 vietoj Lietuvoj. Jų parduoda 3 kartus mažiau už JD, 2 kartus mažiau nei Case ir šiek tiek mažiau nei Zetor.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

O tavo pumai nereikia?

Šiaip tai pumos neturiu ir neesu turėjęs. Turiu dar 6499 dyna 6. Šitam trumpos šviesos ir dabar dingę - tikriausiai vėl išsvilo laidas kurioj nors jungtyje. Kai padyla pusbėgių / schiftų/  daugiadiskės sankabėlės visiems traktoriams tikslinga perkalibravimus padaryti, nesvarbu kokios markės ar spalvos. Bėda ta, kad servisiniai to nepasako ir nenori parodyti kaip tai daryti, nes sumažės gedimų, kitaip tariant jiems uždarbių.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Jeigu barstyklė su spyruoklėm, tai  tikriausiai pas visus traktorius atsidaro. aš po nakties radau trąšas išėjusias pasivaikščiot iš barstyklės, nes krano neužsukau..

 

beje, nuo kada Massey tapo tokie populiarūs:

 

http://vz.lt/sektoriai/agroverslas/augalininkyste/2016/07/13/east-west-agro-beveik-patrigubino-pusmecio-apyvarta

Barstyklė su spyruoklėm, tik su kitu traktoriumi nereikia krano sukinėt, nes poros nepraleisdinėja, tai ir neatsidaro.   Kas dėl apyvatrtos, mano subjektyvia nuomone: jei tos apyvartos nelabai buvo, tai ir patrigubint ne taip jau sunku...

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 4 savaičių...

Sukurkite paskyrą arba prisijunkite

Rašyti gali tik prisijungę nariai

Sukurti paskyrą

Užsiregistruokite, tai užtruks tik akimirką!

Registruotis

Prisijungti

Jau turi paskyrą? Prisijunk!

Prisijungti



×
×
  • Create New...