Jump to content

Traktorių priekabos


Svečias

Recommended Posts

prieš 54 minutes , voras pranešimas:

Už 25 000 galima nupirk normalų auto komplektą ir vežti po 27-28 legalias tonas kur tik nori, į elevatorių į uostą ar į mišką samanei varyt.

Kam reikia silosą vežt suprantu, reikia traktorinės, bet daugiau, sorry, chebra, jūs mane stebinat!

Gal esate skaiciave savikaina, kiek kainuoja 1t/100km nuvezti? Kiek susitaupo samdant imone?

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Nesamdau, vežu savo transportu ir dažnu atveju pats už vairo, kiek susitaupo nežinau, nė meskaičiuoju, nes nupirkau nenaują komplektą už 20 000 € tai nė skaičiuot nėra ko, kiek susitaupo nežinau, bet nuo priekabos (27,5 t) uoste gauni apie 700€ įvertinus viską, kuro sudeginu 150 litrų į abu galus. Ar verta, spręsk pats

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

prieš 18 minutes , voras pranešimas:

Nesamdau, vežu savo transportu ir dažnu atveju pats už vairo, kiek susitaupo nežinau, nė meskaičiuoju, nes nupirkau nenaują komplektą už 20 000 € tai nė skaičiuot nėra ko, kiek susitaupo nežinau, bet nuo priekabos (27,5 t) uoste gauni apie 700€ įvertinus viską, kuro sudeginu 150 litrų į abu galus. Ar verta, spręsk pats

Sunku pasakyti ar verta, kol pats nevezi ir nezinai savikainos. Nes tarkim iki uosto ~130km moki uz tona 8 eurus. Tarkim per kiek komplektas atsiperka, atskaiciavus kura, aptarnavimus, kelius, draudimus, vairuotojo alga. Gal kazka praleidau?

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Tau tik 130 km ir tu neveži ?????

Tu turbūt juokauji, ta fūra nieko nekainuoja, o į elevatorių veži minus 15 € nuo tonos mažiausiai ir dar klasė...

Aišku turi paruošt iki bazinių, bet tavo vietoj rytą pabusčiau žilas, nes mūsų kraštui ~220 į vieną galą ir vežam!

Fūros mokesčiai varant tech apžiūrą apie 350€ jei neklystu, nepyk, nė neskaičiuoju, moku ir tiek.

Kelių mokestis mėnesiu 106€ berods jei euro 3, čia brangiausias, viskas, kokie dar mokesčiai???? Vieną fūrą nuvežei ir jau į pliusą lipi, net šiurpas nueina kokie žmonės turtingi, o gal ...

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

prieš 13 minutes , voras pranešimas:

Tau tik 130 km ir tu neveži ?????

Tu turbūt juokauji, ta fūra nieko nekainuoja, o į elevatorių veži minus 15 € nuo tonos mažiausiai ir dar klasė...

Aišku turi paruošt iki bazinių, bet tavo vietoj rytą pabusčiau žilas, nes mūsų kraštui ~220 į vieną galą ir vežam!

Fūros mokesčiai varant tech apžiūrą apie 350€ jei neklystu, nepyk, nė neskaičiuoju, moku ir tiek.

Kelių mokestis mėnesiu 106€ berods jei euro 3, čia brangiausias, viskas, kokie dar mokesčiai???? Vieną fūrą nuvežei ir jau į pliusą lipi, net šiurpas nueina kokie žmonės turtingi, o gal ...

Gal truputi neaiskiai parasiau :) visi grudai keliauja i uosta, tik veza supirkejo transportas. Todel ir idomu, kiek sutaupai turedamas savo komplekta.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Juk aš aiškiai parašiau, aš skaičiuoju jog man kainuoja tik kuras, gaunu apie 700 skirtumo nuo elevatoriaus kainų pas mus, o išleidžiu grubiai 70€, per dieną būna ir du reisus padarau, taigi 1260€ į kišenę priklausomai nuo kontrakto, na ok, vairuotojui 100€ neatskaičius mokesčių, manau sočiai.

Neapsimoka? Čia tik vienos dienos išklotinė, o jei reisų 200 ....  ?

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

prieš 3 minutes , voras pranešimas:

Juk aš aiškiai parašiau, aš skaičiuoju jog man kainuoja tik kuras, gaunu apie 700 skirtumo nuo elevatoriaus kainų pas mus, o išleidžiu grubiai 70€, per dieną būna ir du reisus padarau, taigi 1260€ į kišenę priklausomai nuo kontrakto, na ok, vairuotojui 100€ neatskaičius mokesčių, manau sočiai.

Neapsimoka? Čia tik vienos dienos išklotinė, o jei reisų 200 ....  ?

Cia reiktu lyginti uosto kaina, ne elevatoriaus. Jum iki uosto 220 km. Tai nuvezimas turetu apie 13eur/t kainuoti samdant? Vadinasi nuo reiso, vezant 26t, lieka 26x13-70=268eur, jeigu isskaiciuojant tik kura. Vistiek, kaip beskaiciuotum, per kieki, lieka apvali suma :)

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Prieš 13 valandų, voras pranešimas:

Tau tik 130 km ir tu neveži ?????

Tu turbūt juokauji, ta fūra nieko nekainuoja, o į elevatorių veži minus 15 € nuo tonos mažiausiai ir dar klasė...

Aišku turi paruošt iki bazinių, bet tavo vietoj rytą pabusčiau žilas, nes mūsų kraštui ~220 į vieną galą ir vežam!

Fūros mokesčiai varant tech apžiūrą apie 350€ jei neklystu, nepyk, nė neskaičiuoju, moku ir tiek.

Kelių mokestis mėnesiu 106€ berods jei euro 3, čia brangiausias, viskas, kokie dar mokesčiai???? Vieną fūrą nuvežei ir jau į pliusą lipi, net šiurpas nueina kokie žmonės turtingi, o gal ...

Gal aš kažko nesuprantu.Fūra nieko nekainuoja?

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Uoste vakar pasiule 7eur daugiau nei is namu, tai nekilo noras paciam kurt fura ir vezt 200km i viena puse. Pas mane furos savikainos skaiciai tokie: kasmetinis mokestis 390, techas ~100, draudimas 212 (po lietuva). Prisideda tachas kas 2 metus, keliu mokesciai, "kvalifikacijos palaikymas" kas 5metai ir aisku kaip pasiseka su gedimais. Brangu ar pigu cia jau kiekvienam paciam nusprest :) 

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

prieš 48 minutes , agronoms pranešimas:

Traktorius ne prie ko.Aš turiu galvoj tech.aptarnavimus,amortizaciją,nuvertėjimą.

Vadinasi nesusikalbėsim.

Nesiruošiu apsigint kursinio darbo, neapsimoka, nepirk, vežk į elevatorių, ten nėra jokio nuvertėjimo.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Čia nuolatinis klausimas traktorius ar sunkvezimis. Kuo daugiau važiuoji tuo labiau reikia sunkvežimio.

Kadangi pliūrinam daug į elevatorių/fabriką 35km į vieną puse, tai vienai tonai nuvežti traktorius suvalgo mažgau 0,8-1 ltr daugiau nei fūra.

Greitis - kadangi pas mus pilna žiedų žiedųkų, praktiškai taspats. Jei su fūra padarai 7 reisus, tai su traktorium 6. (greitis 50-52km/h)

Tonažas - su fūra nuveži 26-27 su traktorium ~ 22

Kažkada skaičiavau,  kai per sezoną veži daugiau nei 1200t tada jau gali žiūrėt furą.

Apie važiavimą į klaipeda:
Nežinau kur voras užkalą 700eur, kosminiai skaičiai. Pas mus iš kedainiu per javapjute  gali nuo tonos užkalt 12-13eur/t, šiuo momentu važiuoja chebra netgi už 9.

Esu skaičiaves kad savikaina maždaug 6-8 eur, priklausomai kiek vezi ir kaip ekonomiskai.
Kuras kaip ir voras minėjo apie 120-150ltr
 

Tai javapjutes metu imant viduriuką 12 eur /t * 26t =312eur 

Siuo metu 9 eur t * 26 =  234eur
Vairuotojam  dabar stafke 40-50eur į rankas už reisą

Kas lieka nuo reiso:

                            per javapjute       dabar

savo kuru          ~200eur               ~117eur

iš kolonkes kuras  ~134eur         ~ 54eur

 

Matematika tokia, pats vežu ir samdau. Nuo tų likusių mokesčiai ir remontai.
O dažniausiai į uostą skirtumas nuo elevatoriaus kainos ir būna toks, kad tik transporto įmonių kaštai.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

prieš 6 minutes , yogop pranešimas:

Čia nuolatinis klausimas traktorius ar sunkvezimis. Kuo daugiau važiuoji tuo labiau reikia sunkvežimio.

Kadangi pliūrinam daug į elevatorių/fabriką 35km į vieną puse, tai vienai tonai nuvežti traktorius suvalgo mažgau 0,8-1 ltr daugiau nei fūra.

Greitis - kadangi pas mus pilna žiedų žiedųkų, praktiškai taspats. Jei su fūra padarai 7 reisus, tai su traktorium 6. (greitis 50-52km/h)

Tonažas - su fūra nuveži 26-27 su traktorium ~ 22

Kažkada skaičiavau,  kai per sezoną veži daugiau nei 1200t tada jau gali žiūrėt furą.

Apie važiavimą į klaipeda:
Nežinau kur voras užkalą 700eur, kosminiai skaičiai. Pas mus iš kedainiu per javapjute  gali nuo tonos užkalt 12-13eur/t, šiuo momentu važiuoja chebra netgi už 9.

Esu skaičiaves kad savikaina maždaug 6-8 eur, priklausomai kiek vezi ir kaip ekonomiskai.
Kuras kaip ir voras minėjo apie 120-150ltr
 

Tai javapjutes metu imant viduriuką 12 eur /t * 26t =312eur 

Siuo metu 9 eur t * 26 =  234eur
Vairuotojam  dabar stafke 40-50eur į rankas už reisą

Kas lieka nuo reiso:

                            per javapjute       dabar

savo kuru          ~200eur               ~117eur

iš kolonkes kuras  ~134eur         ~ 54eur

 

Matematika tokia, pats vežu ir samdau. Nuo tų likusių mokesčiai ir remontai.
O dažniausiai į uostą skirtumas nuo elevatoriaus kainos ir būna toks, kad tik transporto įmonių kaštai.

Kas galvojat į prieki dairykitės geležinkelio atšakos kur galėtumėt grudus pasikrauti keliu mokestis dar paplonins pinigine.o ir vagonas pigesnis  nei priekaba.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Ką tik, grazbek pranešimas:

Kas galvojat į prieki dairykitės geležinkelio atšakos kur galėtumėt grudus pasikrauti keliu mokestis dar paplonins pinigine.o ir vagonas pigesnis  nei priekaba.

Šiaip jau dabar  vežam tiesiai į vagonus ir kaina nuo uosto skiriasi 4-5 eur. Nujaučiu, kad tuoj tikrai padarys, kad grūdus į uostą tik per geležinkelį.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

prieš 22 minutes , yogop pranešimas:

Šiaip jau dabar  vežam tiesiai į vagonus ir kaina nuo uosto skiriasi 4-5 eur. Nujaučiu, kad tuoj tikrai padarys, kad grūdus į uostą tik per geležinkelį.

Pirksi vagoną už 15-30 štuku krausi 70 tonu ir vuolia ne sezono metu Išnuomosi .einamieji remontai kas 90000 kilometrų kapitaliniai berods kas dešimt ir berods 50 metu nuo pagaminimo iki nurašymo.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

turim viena fura per metus vien i uosta nuveža apie 5 tukst.t plius i elevatorius, plius kiti produktai mėšlas, kalkes,skalda... dirba beveik visus metus... prieš 5 metus dar skaičiavau ar apsimoka ja turėti jau po metu man ji atsipirko, ka bučiau samdesis, bet dabar ieškausi antros furos ant ukio ir tik už fūra! kitam sezonui bus perkrovimo puspriekabe tai ir nuo kombainu daugiau važiuos, nes traktoriaus amortizacija tikrai brangesne... nežinau kaip skaičiuojat, kad jos neapsimoka. man iki uosto 190km nuo bazes.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

prieš 2 minutes , vytas pranešimas:

turim viena fura per metus vien i uosta nuveža apie 5 tukst.t plius i elevatorius, plius kiti produktai mėšlas, kalkes,skalda... dirba beveik visus metus... prieš 5 metus dar skaičiavau ar apsimoka ja turėti jau po metu man ji atsipirko, ka bučiau samdesis, bet dabar ieškausi antros furos ant ukio ir tik už fūra! kitam sezonui bus perkrovimo puspriekabe tai ir nuo kombainu daugiau važiuos, nes traktoriaus amortizacija tikrai brangesne... nežinau kaip skaičiuojat, kad jos neapsimoka. man iki uosto 190km nuo bazes.

aisku ne kolonėlej pilat ;)

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

prieš 11 minutes , grazbek pranešimas:

Pirksi vagoną už 15-30 štuku krausi 70 tonu ir vuolia ne sezono metu Išnuomosi .einamieji remontai kas 90000 kilometrų kapitaliniai berods kas dešimt ir berods 50 metu nuo pagaminimo iki nurašymo.

Nežinau kaip dabar ten reikalai, bet tais laikais, kai turėjau reikalų su geležinkeliu (cisternom), tai užstrigo nepigųs kilometrai ir afigienas popierizmas. Gavom ne mum skirtą krovinį, net prie blombų nelindau, bet vis tiek reikėjo jas nuimt ir dėt savas, kad galėtume nusiūst krovinį į Vilnių. Kad tą padaryt reikia turėt kategoriją, kurią tada turėjo keli žmonės Lietuvoj, tai turėjau reikalų kaip kiaulę pasipjovęs. Gal dabar jau paprasčiau, nežinau.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

prieš valandą, yogop pranešimas:

Čia nuolatinis klausimas traktorius ar sunkvezimis. Kuo daugiau važiuoji tuo labiau reikia sunkvežimio.

Kadangi pliūrinam daug į elevatorių/fabriką 35km į vieną puse, tai vienai tonai nuvežti traktorius suvalgo mažgau 0,8-1 ltr daugiau nei fūra.

Greitis - kadangi pas mus pilna žiedų žiedųkų, praktiškai taspats. Jei su fūra padarai 7 reisus, tai su traktorium 6. (greitis 50-52km/h)

Tonažas - su fūra nuveži 26-27 su traktorium ~ 22

Kažkada skaičiavau,  kai per sezoną veži daugiau nei 1200t tada jau gali žiūrėt furą.

Apie važiavimą į klaipeda:
Nežinau kur voras užkalą 700eur, kosminiai skaičiai. Pas mus iš kedainiu per javapjute  gali nuo tonos užkalt 12-13eur/t, šiuo momentu važiuoja chebra netgi už 9.

Esu skaičiaves kad savikaina maždaug 6-8 eur, priklausomai kiek vezi ir kaip ekonomiskai.
Kuras kaip ir voras minėjo apie 120-150ltr
 

Tai javapjutes metu imant viduriuką 12 eur /t * 26t =312eur 

Siuo metu 9 eur t * 26 =  234eur
Vairuotojam  dabar stafke 40-50eur į rankas už reisą

Kas lieka nuo reiso:

                            per javapjute       dabar

savo kuru          ~200eur               ~117eur

iš kolonkes kuras  ~134eur         ~ 54eur

 

Matematika tokia, pats vežu ir samdau. Nuo tų likusių mokesčiai ir remontai.
O dažniausiai į uostą skirtumas nuo elevatoriaus kainos ir būna toks, kad tik transporto įmonių kaštai.

Paėmiau maksimumą kokį yra tekę gauti su geru išankstiniu kontraktu, žodžiu visvien apsimoka.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Prieš 4 valandas, voras pranešimas:

Vadinasi nesusikalbėsim.

Nesiruošiu apsigint kursinio darbo, neapsimoka, nepirk, vežk į elevatorių, ten nėra jokio nuvertėjimo.

Niekas Jusu neegzaminuoja, tiesiog norim suzinoti kiek kainuoja islaikymas. Todel ir klausiam, kaip zmogaus tiesiogiai susidurianciu su tuom. Kadangi jus neskaiciuojat, diskutuojam toliau :)

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

prieš 13 minutes , Bulvinykas pranešimas:

Nežinau kaip dabar ten reikalai, bet tais laikais, kai turėjau reikalų su geležinkeliu (cisternom), tai užstrigo nepigųs kilometrai ir afigienas popierizmas. Gavom ne mum skirtą krovinį, net prie blombų nelindau, bet vis tiek reikėjo jas nuimt ir dėt savas, kad galėtume nusiūst krovinį į Vilnių. Kad tą padaryt reikia turėt kategoriją, kurią tada turėjo keli žmonės Lietuvoj, tai turėjau reikalų kaip kiaulę pasipjovęs. Gal dabar jau paprasčiau, nežinau.

Pasiruošus viskas įmanoma . Plombos dabar dažniausiai vardinės numeruotos.pasiruoši pabaigsi kursus gausi pažymėjimą ir galėsi krauti vagonus. Reikia tik kokioje įmonės teritorijoje nuošalu kelia susirast svarstykles 100 tones pasistatyti kad galėtum ir mašinas ir vagonus sverti.o paskui galvoti apie vagonų pirkimą.kaip ir minėjo kolega iš mūsų šiandien vienos tonos kaina geležinkeliu iki Klaipėdos kainuoja apie 6-7eurus su samdytų vagonų.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Sukurkite paskyrą arba prisijunkite

Rašyti gali tik prisijungę nariai

Sukurti paskyrą

Užsiregistruokite, tai užtruks tik akimirką!

Registruotis

Prisijungti

Jau turi paskyrą? Prisijunk!

Prisijungti



×
×
  • Create New...