Jump to content

Valtra traktoriai


Recommended Posts

valtra HT100

SAE 80W90, APIGL 4 lygtais... kaip hidrauliui tirstokas...

Valtra Transmission HT 60 and HT 100

Multigrade special transmission oils for tractor power shifts

* Developed for year-round use, especially for the Valtra HiTech line.

* Also recommended for other tractor power shifts.

* Suitable for all Valtra transmission and hydraulics, HT 60 for the range of -30°C – +30°C and HT 100 for the range of -10°C – +40°C.

API GL-4, Valtra G2-98

HT 60 koks klampumas? pagal SAE

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 1 mėnesio...
kodel butent clasic modeliai?

pas clasic nera reverso, o pas kitus yra todel svelnesnis pradejimas vaziuot ar reversavimas ir maziau naudojama sankaba...

patikslinimui reversas yra visuose tik pas clasic jungiamas su rycagu mechaniskai o kituose prie vairo yra elektrohidraulinis taip pat clasic turi paprasta sankaba (ne elektrohidrauline),mechanini hidraulio paskirstytoja

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

kodel butent clasic modeliai?

pas clasic nera reverso, o pas kitus yra todel svelnesnis pradejimas vaziuot ar reversavimas ir maziau naudojama sankaba...

patikslinimui reversas yra visuose tik pas clasic jungiamas su rycagu mechaniskai o kituose prie vairo yra elektrohidraulinis taip pat clasic turi paprasta sankaba (ne elektrohidrauline),mechanini hidraulio paskirstytoja

nu jo as ta ir norejau pasakyt bet nemokejau, aciu uz patikslinima... :icon-wink: ko gero ir gali sankaba del to gesti, nes jhi teche gali ir ant 20 km/h perjungti reversa ir nieko ten nepasidarys, o vat clasice trbt butu nekas...

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

patikslinimui reversas yra visuose tik pas clasic jungiamas su rycagu mechaniskai o kituose prie vairo yra elektrohidraulinis taip pat clasic turi paprasta sankaba (ne elektrohidrauline),mechanini hidraulio paskirstytoja

nu jo as ta ir norejau pasakyt bet nemokejau, aciu uz patikslinima... :icon-wink: ko gero ir gali sankaba del to gesti, nes jhi teche gali ir ant 20 km/h perjungti reversa ir nieko ten nepasidarys, o vat clasice trbt butu nekas...

na vel galiu biski inest aiskumo elektrohidrauliniam gali pilnu greiciu vziuojant drasiai galima reversaijungti i kita puse ir gali gazo net nenuimti jis pats sustos ir svelniai pradės vaziuoti atgal, mech. reverso taip neiseitu net ijungti vaziuojant didesniu greiciu nebent isispyrus ir abiem rankom gal per jėga ir iseitu bet abejoju

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 2 savaičių...
tai dar garantinis , tai remontas nedaug kainauoja. o tai kazkiek vistiek nuplesia, o ar pas tave ukyje skiria ar vezasi pas save

vezesi, bet del servizo tai esu labai patenkintas. zodziu per kiek zadejo, per tiek viska sutvarke, dar ir pamainini dave. senutis dar valmetas, bet darbymeciu labai pasitarnavo.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 1 mėnesio...
  • po 2 savaičių...
  • po 3 savaičių...
  • po 2 savaičių...

Turim 171c valtra. pradirbes 700 valandu. Gedimai: pradejo (vezant grudus tolima atstuma) leisti tepala priekiniam tilte per rieboksli - problema ispresta idejus voztuveli kad nesudarytu slegio tepalui pakaitus, sedynes oro kompresorius neveike - problema nugnybtas laidukas. Vienas hidro isejimas nelaiko (pvz verciant priekaba ji pradeda sesti atgal) - problema neispresta nes nespresta :) Trukumai - uzikabinus pakabinama pneumatine sejamaja su grudais mazoka priekyje svorio nors ir sudeti orginalus 560kg ir dar kokie 500kg ant priekio(po varikliu). Privalumai: nepaisant mineto trukumo sejant 4 metru frezine sejama galios uztenka, su 5 korpusu vartomu ir puspriekabes (14tonu kvieciu) bei priekabos (10tonu) sastatu susidoroja nesunkiai.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Turiu T161c. Gedimai: atsisuko varstai (pastovi liga naujiems) sujungiantys duslintuvo bakeli su turbina, ko pasekoje nuluzo duslintuvas( du kartus); pradejo leisti priekinio tilto pusasiu salnikai abieju pusiu(susidaro per didelis slegis);

pratrinta tosolo slanga (amartizuojanti kabina); nusimove per valcavima tepalo slangute, ko pasekoje isvarytas tepalas is variklio ,laiku pastebeta nes kitu atveju pasekmes manau aiskios; per valcavimo vieta leidzianti freono slanga; uzlinko zemo slegio kuro siurbliukas; barskancios hidraulo valdymo rankeneles (uzknisa iki......) Pradirbta 1300moto/val. Palyginti smukmenos , bet uzknisancios.... Vat su servizu ,tai vyrai dirba gerai

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Turiu T161c. Gedimai: atsisuko varstai (pastovi liga naujiems) sujungiantys duslintuvo bakeli su turbina, ko pasekoje nuluzo duslintuvas( du kartus); pradejo leisti priekinio tilto pusasiu salnikai abieju pusiu(susidaro per didelis slegis);

pratrinta tosolo slanga (amartizuojanti kabina); nusimove per valcavima tepalo slangute, ko pasekoje isvarytas tepalas is variklio ,laiku pastebeta nes kitu atveju pasekmes manau aiskios; per valcavimo vieta leidzianti freono slanga; uzlinko zemo slegio kuro siurbliukas; barskancios hidraulo valdymo rankeneles (uzknisa iki......) Pradirbta 1300moto/val. Palyginti smukmenos , bet uzknisancios.... Vat su servizu ,tai vyrai dirba gerai

Jau ne pirmąkart skaitau apie tą pačią bėdą su priekinio tilto salnikais.Negi niekas nepatarė pušildžius priekinį tiltą,iš jo orą išleisti,atsukant alyvos lygio kamštį ir vėl jį užsukant?

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Turiu T161c. Gedimai: atsisuko varstai (pastovi liga naujiems) sujungiantys duslintuvo bakeli su turbina, ko pasekoje nuluzo duslintuvas( du kartus); pradejo leisti priekinio tilto pusasiu salnikai abieju pusiu(susidaro per didelis slegis);

pratrinta tosolo slanga (amartizuojanti kabina); nusimove per valcavima tepalo slangute, ko pasekoje isvarytas tepalas is variklio ,laiku pastebeta nes kitu atveju pasekmes manau aiskios; per valcavimo vieta leidzianti freono slanga; uzlinko zemo slegio kuro siurbliukas; barskancios hidraulo valdymo rankeneles (uzknisa iki......) Pradirbta 1300moto/val. Palyginti smukmenos , bet uzknisancios.... Vat su servizu ,tai vyrai dirba gerai

Jau ne pirmąkart skaitau apie tą pačią bėdą su priekinio tilto salnikais.Negi niekas nepatarė pušildžius priekinį tiltą,iš jo orą išleisti,atsukant alyvos lygio kamštį ir vėl jį užsukant?

To nieks neminejo, bet dabar pabandysim.. Dekui

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Sukurkite paskyrą arba prisijunkite

Rašyti gali tik prisijungę nariai

Sukurti paskyrą

Užsiregistruokite, tai užtruks tik akimirką!

Registruotis

Prisijungti

Jau turi paskyrą? Prisijunk!

Prisijungti



×
×
  • Create New...