Jump to content

Kombaino išsirinkimas


Algis...

Recommended Posts

Vakar teko pabandyti shaulinio demeni , laukas nemelioruotas . Zodziu viksrine vaziuokle labai liuks nes su savo ratiniu to lauko niekaip negalejau nupjauti. Ibimbinau as ji iki 7km su 9m pjaunamaja , daugiau varyklis jau rodo perkrova bet tai naturalu nes jegos reikia pacio vaziavimui per ziauriai slapia zeme. Ispudis neblogas pakulus pora bunkeriu , bet tokiai machinai arkliu noretusi truputi daugiau.

Reiktų keist pavadinimą temos:tarp mūsų berniukų.Nelabai įdomu skaityt kas kur matė viens kitą temoj apie kombainus

Pritariu pilnai. Negi nėra galimybės parašyt į PM ir rašinėt nesąmones visokias.

tai , kad forumas ir skirtas diskusijoms o jei nevisai i tema galima prasyt moderatoriu , kad pratrintu , as cia nieko nematau nereikalingo

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

man tai nera geresnio uz nh, kazi kaip siemet sekasi kolegom su fendt ir laverdom kur transporteriai ant kederio, langu dar neisdauze miezius bekulant ir gurksni gavu ...:)

brrrr net nejuokinga kai pagalvoji

nors gal biski ir juokinga :D

Geras geltonas kombainas.

Perbegau per jo trukumus forume, didziuma - ryskiai perdeti ir kaip nebutu keista, apie juos kalba ziurovai is sono :D

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Atkreipk dėmesį, kad rotoriniai bananiniai 2015 modeliai vietoj akmenų gaudytuvo, turi kažką labai panašaus į aps būgną.Bent jau savo funkcija.

Kiek bandžiau aiškintis jo pagrindinė paskirtis atmušti akmenis nu ir truputi palyginti mase paduodamiems dviems rotoriams jei teisingai išsiverčiau. :eusa-think:

P>s. šiandien turbut jau laidoju savo durna minti kulti kitais metais su vienu kombainu.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Vakar teko pabandyti shaulinio demeni , laukas nemelioruotas . Zodziu viksrine vaziuokle labai liuks nes su savo ratiniu to lauko niekaip negalejau nupjauti. Ibimbinau as ji iki 7km su 9m pjaunamaja , daugiau varyklis jau rodo perkrova bet tai naturalu nes jegos reikia pacio vaziavimui per ziauriai slapia zeme. Ispudis neblogas pakulus pora bunkeriu , bet tokiai machinai arkliu noretusi truputi daugiau.

ir dar pilnas:

Na jėgų ne tik ažiuoklė atėmė, rotorių sukom ant pilnų apsukų, kad greičiau šlapius šiaudus nuo nuožulnės nutemptų ir tt ir pan viskas galios sąskaita.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

man tai nera geresnio uz nh, kazi kaip siemet sekasi kolegom su fendt ir laverdom kur transporteriai ant kederio, langu dar neisdauze miezius bekulant ir gurksni gavu ...:)

brrrr net nejuokinga kai pagalvoji

nors gal biski ir juokinga :D

Gal ir yra kuo pap...avoti tas Laverdas, tai visų pirma, kad gaminta tų kas gerai kepa picas, bet dėl kombainų gamybos yra abejonių ar viską sugeba padaryti taip kaip vokiečiai. Bet tai ką paminėjai, o būtent chederis su transporteriu ir yra šio kombaino didžiulis privalumas ir pliusas prieš visus kitus. Žinodamas tamstos būdą niekad nei kokiom aplinkybėm nekeisti savo nuomonės, kokia jinai klaidinga bebūtų, net nebandysiu labai ginčytis. Tik pirma prieš kai ką labai teigiant reiktų tai įsitikinti praktiškai.

O man tai labiau juokinga kai pagalvoju apie kombainą praktiškai be perkulimo. Nu čia panašiai kaip dviratis be pedalų. :lol:

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Kodėl voras manai kad Laverdoj PFR blogybė yra.Kiek supratau tu dėl to ir lazdavoji kad masės išligynimas prasideda nuožulnioje kameroje pas juos prieš transporteri..

Drapox kuom jau ten mandresnis tas perkulimas pas fend nei pas kitus kombainus gal gali plačiau. :icon-wink:

Nu kad niekuo nemandresnis tas perkulimas pas Laverdą (Fendt) nei kitų, tik standartinis perkulimas kaip ir visų kombainų. Bet kalba ėjo ne apie tai, o apie CX ,,perkulimą''. :) Bet jei ir taip tas kombainas kokybiškai atlieka savo funkciją, tai nieko labai blogo tame nematau. Kitaip sakant nepabandęs nesužinosi.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

kuom CX perkulimas yra prastesnis arba kaip minėjai -kombainas praktiškai be perkulimo. :icon-wink:

Na perkulimu to ir negalima pavadinti, nes varpos nebegrįžta į kulimo aparatą, nebent pertrinimu. Neatrodo rimta, bet ką gali žinoti.

Tai reiskiasi perkulimas beveik toks pats kaip dono, vector, actros, torum? :)

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

kuom CX perkulimas yra prastesnis arba kaip minėjai -kombainas praktiškai be perkulimo. :icon-wink:

Na perkulimu to ir negalima pavadinti, nes varpos nebegrįžta į kulimo aparatą, nebent pertrinimu. Neatrodo rimta, bet ką gali žinoti.

Tai reiskiasi perkulimas beveik toks pats kaip dono, vector, actros, torum? :)

jei neklistu ir jd- s

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Drapox, atvaziuok i svecius, gyvai paciupinesi koks pas cnh perkulimas, parodysiu kuom jis pranasesnis uz ta kuri tu vadini kombainu, ciupinejant gyvai esu tikras, nuomone pakeisi

Kaip tik tą apčiupinėjimą ir dariau prieš rinkdamasis kombainą ir puikiai žinau visą sistemą. Jei nekalbant apie servisą CX silpniausios vietos mano manymu: perkulimas, mažas kratiklių ir separacijos plotas. Pliusai: didelis sietų plotas, lengvai išimama kratomoji lenta.

Tos pačios galios Lexion ir Laverda turi didesnius kratiklių ir separacijos plotus nei CX, bet šiek tiek mažesnius sietų plotus. Lexion gal būt pranašesnis dėl masės greitintuvo. Niekas nepaneigs Laverda chederio pranašumo. Tai gi visi turi šiek tiek trukumų ir savų pliusų. Kiekvienam rinktis ko nori. Apie JD, Case, Sampo, DF mažai domėjausi, todėl neturiu nuomonės.

O Donai ir kitos atgyvenos nediskutuotini aplamai.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Tavo isitikinimu kur turi grižti perkulti grūdai.Tiksliau kodėl perkulti grūdai turi grižti i kulimo aparata o ne tarkim ant kratimo lentos ar sietu.Jeigu varpos neišsikulė pirma karta kodėl jos nuskabytos turi ir pertrintos turi grižti ten kur tai tikriausiai nepavyks padaryti iš antro karto arba tik tai bus atliekama dalinai.Kodėl manai kad gražinimas- kiek suprantu norėtum kad grižtu ant kultuvu.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

separacijos ir kratikliu plotas tai ne tas pats cx savo klaseje turi geriausius parametrus, viso 4 bugnai su pobugniais, viems is ju pobugniai reguliuojas, like du tik baigia iskedenti mase, kratikliu plotas irgi neatsilieka nei nuo vieno, o sietu plotas gerokai virsija tavo isvardintus brandus.

yra gera programele berods rusu tinklapi kazkuriam ir jei neklystu shauliinis dave linka I ja, susivedi kombainus kokius nori ir spaudi sravnitj visi parametrai kaip ant delno

labiausiai tai negalima lyginti su claas savo klaseje, nes berods butent 480 leksas ir dar vienas aukstesnis zenkliai prastesniu parametru tik turi galingesni varikli, tai reiskia jog near jokiu sansu, kad tomis paciomis salygomis dirbant galetu fiziskai lenkti, na zinoma nebent ignoruoti nuostolius

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

separacijos ir kratikliu plotas tai ne tas pats cx savo klaseje turi geriausius parametrus, viso 4 bugnai su pobugniais, viems is ju pobugniai reguliuojas, like du tik baigia iskedenti mase, kratikliu plotas irgi neatsilieka nei nuo vieno, o sietu plotas gerokai virsija tavo isvardintus brandus.

yra gera programele berods rusu tinklapi kazkuriam ir jei neklystu shauliinis dave linka I ja, susivedi kombainus kokius nori ir spaudi sravnitj visi parametrai kaip ant delno

labiausiai tai negalima lyginti su claas savo klaseje, nes berods butent 480 leksas ir dar vienas aukstesnis zenkliai prastesniu parametru tik turi galingesni varikli, tai reiskia jog near jokiu sansu, kad tomis paciomis salygomis dirbant galetu fiziskai lenkti, na zinoma nebent ignoruoti nuostolius

Matyt žiūrėdami į tą patį matom skirtingai kaip kam labiau norėtusi. Nes kiek beskaityčiau specifikacijas CX 8080 separacijos plotas 7,1 m2, o Laverda 410 - 9,1 m2, o Lexion 660 - 9,8 m2. Atitinkamai proporcingas ir kratiklių plotas. Ir jei kaip kažkas pasakė kombainas skirtas kulti, o valyti valoma, tai nuostolius nuo sietų sumažint vieni juokai, o šiukšlėmis pasirūpins valoma, o štai kaip sumažinti nuostolius nuo kratiklių, kai kratikliai maži? :eusa-liar:

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Matyt žiūrėdami į tą patį matom skirtingai kaip kam labiau norėtusi. Nes kiek beskaityčiau specifikacijas CX 8080 separacijos plotas 7,1 m2, o Laverda 410 - 9,1 m2, o Lexion 660 - 9,8 m2. Atitinkamai proporcingas ir kratiklių plotas. Ir jei kaip kažkas pasakė kombainas skirtas kulti, o valyti valoma, tai nuostolius nuo sietų sumažint vieni juokai, valoma išvalys, o štai kaip sumažinti nuostolius nuo kratiklių, kai kratikliai maži? :eusa-liar:

Šiaip tai 410 laverda separacijos plotas lygtai -7,6m2 .be to kodėl jis didesnis jei visi bugnai pločiu panašiai panašus tik skersmeniu yra mažesni nei pas banana.Turbut masės išlyginimo bugno plotas dadėtas todėl tai ir akcentuojama kaip privalumas. :eusa-naughty:
Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Matyt žiūrėdami į tą patį matom skirtingai kaip kam labiau norėtusi. Nes kiek beskaityčiau specifikacijas CX 8080 separacijos plotas 7,1 m2, o Laverda 410 - 9,1 m2, o Lexion 660 - 9,8 m2. Atitinkamai proporcingas ir kratiklių plotas. Ir jei kaip kažkas pasakė kombainas skirtas kulti, o valyti valoma, tai nuostolius nuo sietų sumažint vieni juokai, valoma išvalys, o štai kaip sumažinti nuostolius nuo kratiklių, kai kratikliai maži? :eusa-liar:

Šiaip tai 410 laverda separacijos plotas lygtai -7,6m2 .be to kodėl jis didesnis jei visi bugnai pločiu panašiai panašus tik skersmeniu yra mažesni nei pas banana.Turbut masės išlyginimo bugno plotas dadėtas todėl tai ir akcentuojama kaip privalumas. :eusa-naughty:

http://www.laverdaworld.com/en/prodotti ... da-tecnica

Nerašykim kolegos netikslių duomenų. Nes bus bardakas o ne diskusija tada. Ir jei skaičiuojama kažkas tai pas visus vienodai, o ne taip kaip vadyba kalba, neva pas vienus kažkas į plotą priskaičiuota, pas kitus ne ir pan.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Kad kaip ir nesiruošiame klaidinti su šešiais kratikliais oficialiame tinklalapyje.Tiksliau ir nesigilinau kur paprasčiausia ir greičiausiai radau info. http://www.ewa.lt/zemes-ukio-technika/j ... -duomenys/

O dėl viso kito ir manau yra tiesos kaip gali buti didesnis jei bugnu ilgiai vienodi bet skersmenys mažesni tai iš kur separavimo plotas didesnis.Vadinasi iš kažkur pasiskolintas tas plotas yra ir tikriausiai pasiskolintas iš išlyginimo padavimo sistemos Aps ar laverdoj iš PFR.Nes tie daiktai irgi kulia arba separuoja grudus.Tai ne teiginys tik pastebėjimas.Pas banana to nėra tai nėra iš ko ir pridėti.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Matyt žiūrėdami į tą patį matom skirtingai kaip kam labiau norėtusi. Nes kiek beskaityčiau specifikacijas CX 8080 separacijos plotas 7,1 m2, o Laverda 410 - 9,1 m2, o Lexion 660 - 9,8 m2. Atitinkamai proporcingas ir kratiklių plotas. Ir jei kaip kažkas pasakė kombainas skirtas kulti, o valyti valoma, tai nuostolius nuo sietų sumažint vieni juokai, o šiukšlėmis pasirūpins valoma, o štai kaip sumažinti nuostolius nuo kratiklių, kai kratikliai maži? :eusa-liar:

Kada kombainas turi atskira perkulima, perkuliama mase papildomai neapkrauna kulimo bugna, o tuo paciu ir kratiklius. Nuostoliai sitoj vietoj (deka atskiro perkulimo) sumazeja.

Kaip pvz, senieji Fendt 8serijos (Droninburgai), Donai (ir kiti jo gentainiai), turintys atskira perkulima, nesusitvarkydavo su nuostoliais ant sietu, ypatingai tas jausdavosi pasvirus kombainui.

NH variantas yra rimciau padarytas, perkulime nedalyvauja elevatoriaus grandines, perkulimo aparatai stovi du ir perkultas geris grizta atgal ant kratomos lentos tolygiai paskleistas.

Per 5 kulimo sezonus dar neteko tam kombainui atkimsinet nei uzveltu kratuku dugno nei perkulimo.

Reziumuojant: perkulimo ir kratikliu jame nekeisciau.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Sukurkite paskyrą arba prisijunkite

Rašyti gali tik prisijungę nariai

Sukurti paskyrą

Užsiregistruokite, tai užtruks tik akimirką!

Registruotis

Prisijungti

Jau turi paskyrą? Prisijunk!

Prisijungti



×
×
  • Create New...