Jump to content

Kombaino pasirinkimas


specialistas

Recommended Posts

Kiek skaitau, tai visų brendų stabdis kratukai ir gamintojai nedaro iš to išvadų. Gal nėra grįžtamojo ryšio, žodžiu nesiskundžiam per daug tai tokia situacija ir gaunasi.

Faktiškai visi gamintojai turi šiai problemai sprendimus. Hibridas arba rotorius. Kito varianto nėra. Bet čia tiem kam reikia daug. Dabartiniai kratukai geruose derliuose su mažai šiaudo jau pasiekia 40t/ha ir daugiau momentinius našumus.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Faktiškai visi gamintojai turi šiai problemai sprendimus. Hibridas arba rotorius. Kito varianto nėra. Bet čia tiem kam reikia daug. Dabartiniai kratukai geruose derliuose su mažai šiaudo jau pasiekia 40t/ha ir daugiau momentinius našumus.

Jei orų kaita ir toliau eis tokiais tempais link sausumo, tai ir aš už tuos rotorius abiem rankom, bet jei sugrįžtų senobinės lietuviškos vasaros, kai net šieno be žaginių negalėdavom išdžiovinti, javai taip pat ant žaginių džiūdavo arba pėdose. Tada tie visi rotoriai reikalingi bus nebent kaip sodybos puošmena.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Įtariu, kad nepakankamai atidžiai išnagrinėjai jo duomenis. Ypač 2016 modelio. Žinoma pjaunamoji turi būt tik zurn.

Taip, esi teisus, neisigilinau, kadangi neesu ekspertas, neesu studijaves ASU ir neesu ragaves izinerijos mokslu, todel matau tik skaiciukus ant lapo renkantis kombaina. Del sios priezasties ir klausiu patarimo forume.

Kas liecia JD tai po 4h derybu kaina -8000Eur. nuo pradines, bet cia 2015 metu modelis su 625x vario pjaunamaja. Sioj situacijoj atsirado vietos pamastymui: jei imu su ProDrive transmisija gaunasi 2000 brangiau nei CX'as, jei imu 4x4 gaunas 8000 brangiau uz CX'a. Dojaus ekspertai irodineja, kad ProDrive pagerina pravazuma lyginant su paprasta transimija, idomu kaip tai atrodo praktikoj, gal kas galetu pakomentuot?

Kadangi neauginu (bent kolkas) kukuruzo, o ir javapjute paskutinius eile metu buvo tvarkinga, tai mastau ar verta pasirasyti siai avantiurai ir atsisakyt 4x4, juolab, kad zali man seniai arciau sirdies ir ju servisui priekaistu kolkas neturiu

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Taip, esi teisus, neisigilinau, kadangi neesu ekspertas, neesu studijaves ASU ir neesu ragaves izinerijos mokslu, todel matau tik skaiciukus ant lapo renkantis kombaina. Del sios priezasties ir klausiu patarimo forume.

Kas liecia JD tai po 4h derybu kaina -8000Eur. nuo pradines, bet cia 2015 metu modelis su 625x vario pjaunamaja. Sioj situacijoj atsirado vietos pamastymui: jei imu su ProDrive transmisija gaunasi 2000 brangiau nei CX'as, jei imu 4x4 gaunas 8000 brangiau uz CX'a. Dojaus ekspertai irodineja, kad ProDrive pagerina pravazuma lyginant su paprasta transimija, idomu kaip tai atrodo praktikoj, gal kas galetu pakomentuot?

Kadangi neauginu (bent kolkas) kukuruzo, o ir javapjute paskutinius eile metu buvo tvarkinga, tai mastau ar verta pasirasyti siai avantiurai ir atsisakyt 4x4, juolab, kad zali man seniai arciau sirdies ir ju servisui priekaistu kolkas neturiu

Cia lyg rinktumeisi viena is 3 super automobiliu. tarkim aston martin, ferari, lambordzini .....vienas iki simto isibegeja greiciau uz kitus ..0.000  sekundes, kitas stoja geriau, trecias kazkiek manevringesnis ... who cares....jie visi superiniai. Jei visus normaliai isbandytum, po keleta sezonu bent, tai tikrai zinotum kuris "limpa" labiausiai, bet greiciausiai tai butu vistiek tik labai subjektyvi nuomone.  O ten tech. parametru nagrinejimas ne kazka duos, nes kaip sulygint APS ir rotorini seperatoriu plius skirtingi kulimo bugnu dydziai, visokie perkulimai ir t.t. ir pan. Tai gi lieka kaina, servisas, kilometrai iki detaliu, asmenine patirtis bendraujant su ta ar kita kontora.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Taip, esi teisus, neisigilinau, kadangi neesu ekspertas, neesu studijaves ASU ir neesu ragaves izinerijos mokslu, todel matau tik skaiciukus ant lapo renkantis kombaina. Del sios priezasties ir klausiu patarimo forume.

Kas liecia JD tai po 4h derybu kaina -8000Eur. nuo pradines, bet cia 2015 metu modelis su 625x vario pjaunamaja. Sioj situacijoj atsirado vietos pamastymui: jei imu su ProDrive transmisija gaunasi 2000 brangiau nei CX'as, jei imu 4x4 gaunas 8000 brangiau uz CX'a. Dojaus ekspertai irodineja, kad ProDrive pagerina pravazuma lyginant su paprasta transimija, idomu kaip tai atrodo praktikoj, gal kas galetu pakomentuot?

Kadangi neauginu (bent kolkas) kukuruzo, o ir javapjute paskutinius eile metu buvo tvarkinga, tai mastau ar verta pasirasyti siai avantiurai ir atsisakyt 4x4, juolab, kad zali man seniai arciau sirdies ir ju servisui priekaistu kolkas neturiu

Prodrive pagerina lyginant su paprasta, nes paprastoje nesiblokuoja ratai, o Prodrive blokuojasi. Del 4x4 tai cia kiekvieno ukio pasirinkimas - kokia situacija laukuose. Jau daug metu nebuvom nei karto nukise kombaino

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Dėl 4x4 ir aš rinkdamasis svarsčiau. Ir priėjau tokios išvados, kad bent jau mano laukuose to tikrai nereikia. Nekalbu apie kitus rajonus, nes nežinau kokia ten situacija. Pas mus gi kalvota, tad ant kalvų kur dirbama žemė įsodint mažai šansų, nebent kur koks nedidelis drenažo gedimukas pasitaikytų. problemos pas mus visos tuo klausimu durpynuose, kai bebrai patvenkia griovius ir sukyla vandens lygis. Tada durpynai tampa pelkėmis. Tokiose vietose ne po kartą teko sodinti ir kombainą dar ankstesnį ir sėjalką ir priekabas ir skutiką ir purkštuvas susmigęs buvo į 1 m gylį. Tai po tokių smigimų reikia jau nemažai arklių kad juos iš tokio liūno ištraukti. Ir kad tokioj vietoj tas galinis tiltas niekuo nepadės kombainui tai faktas nes ir taip sminga iki pat elevatorių ir ašių. Tada iš viso reiktų Chinook malūnsparnio pagalbos iš JAV oro pajėgų, nes rusiškas Mi-8 nepakeltų. :icon-mrgreen:

Tai kiekvienam pagal savo laukų situaciją reiktų galvoti. Geriau ropos, giliau įklimps, tai jau faktas. O kombainai tampymų labai jau nemėgsta.

Aktualu manau nebent kukurūsų, grikių ir kitų ''kalėdinių'' kultūrų augintojams. :icon-mrgreen:

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Dėl 4x4 ir aš rinkdamasis svarsčiau. Ir priėjau tokios išvados, kad bent jau mano laukuose to tikrai nereikia. Nekalbu apie kitus rajonus, nes nežinau kokia ten situacija. Pas mus gi kalvota, tad ant kalvų kur dirbama žemė įsodint mažai šansų, nebent kur koks nedidelis drenažo gedimukas pasitaikytų. problemos pas mus visos tuo klausimu durpynuose, kai bebrai patvenkia griovius ir sukyla vandens lygis. Tada durpynai tampa pelkėmis. Tokiose vietose ne po kartą teko sodinti ir kombainą dar ankstesnį ir sėjalką ir priekabas ir skutiką ir purkštuvas susmigęs buvo į 1 m gylį. Tai po tokių smigimų reikia jau nemažai arklių kad juos iš tokio liūno ištraukti. Ir kad tokioj vietoj tas galinis tiltas niekuo nepadės kombainui tai faktas nes ir taip sminga iki pat elevatorių ir ašių. Tada iš viso reiktų Chinook malūnsparnio pagalbos iš JAV oro pajėgų, nes rusiškas Mig-8 nepakeltų. :icon-mrgreen:

Tai kiekvienam pagal savo laukų situaciją reiktų galvoti. Geriau ropos, giliau įklimps, tai jau faktas. O kombainai tampymų labai jau nemėgsta.

Aktualu manau nebent kukurūsų, grikių ir kitų ''kalėdinių'' kultūrų augintojams. :icon-mrgreen:

yra dar ir MI-26 :icon-smile:
Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Jo tas tai jau nebe žaislinis. Chinook kelia apie 12 t., o Mi-26 apie 20 t. Tai čia ir Shaulinio didžiausią rotorių be vargo iš pelkės ištrauktų, jei tik karosų nebūtų bunkery daug. :icon-mrgreen:

Jo tas tai jau nebe žaislinis. Chinook kelia apie 12 t., o Mi-26 apie 20 t. Tai čia ir Shaulinio didžiausią rotorių be vargo iš pelkės ištrauktų, jei tik karosų nebūtų bunkery daug. :icon-mrgreen:

Be šansų, jei 4WD sugebėjai paskandinti tai turi rimtų reikalų o tuo labiau vikšrą. Ne pelkėms toe daiktai skirti ne bebrų užtvankoms o dirvos subjaurojimui mažint kai šlapia

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Be šansų, jei 4WD sugebėjai paskandinti tai turi rimtų reikalų o tuo labiau vikšrą. Ne pelkėms toe daiktai skirti ne bebrų užtvankoms o dirvos subjaurojimui mažint kai šlapia

Apie tai ir kalbam, kad 4x4 gali kiek sumažint dirvos darglojimą ir prabuksavimus kai šlapia, bet nieko gero nepagerins dėl įsėdimo, kai jau labai šlapia. Kad ir tokiais metais kaip 2012 kai net ant trosų tampant liko apie 1 ha nekulta.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Gal galite dar kokių pastebėjimų pateikti apie naujus NH/JD/Claas galingiausius kratiklinius?

Kiek beskaityčiau vis tiek neina tinkamai apsispręsti kurį rinktis. Faktas, jog JD bent servisas ir su detalėmis problemų tikrai nebūtų, tačiau jis turi prasčiausią komplektaciją(kalvotos vietovės tai tik hillmasteris lieka). Na o šioje vietoje matomai NH būtų pirmutinis, bet servisas.. 

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Gal galite dar kokių pastebėjimų pateikti apie naujus NH/JD/Claas galingiausius kratiklinius?

Kiek beskaityčiau vis tiek neina tinkamai apsispręsti kurį rinktis. Faktas, jog JD bent servisas ir su detalėmis problemų tikrai nebūtų, tačiau jis turi prasčiausią komplektaciją(kalvotos vietovės tai tik hillmasteris lieka). Na o šioje vietoje matomai NH būtų pirmutinis, bet servisas..

Jei jau didžiausią tai kodėl kratiklinį? Didžiausias kratiklis nevalios tirk kiek vidutinis rotorius.
Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Gal galite dar kokių pastebėjimų pateikti apie naujus NH/JD/Claas galingiausius kratiklinius?

Kiek beskaityčiau vis tiek neina tinkamai apsispręsti kurį rinktis. Faktas, jog JD bent servisas ir su detalėmis problemų tikrai nebūtų, tačiau jis turi prasčiausią komplektaciją(kalvotos vietovės tai tik hillmasteris lieka). Na o šioje vietoje matomai NH būtų pirmutinis, bet servisas..

o kuom tau tas servisas nh nepatinka.Tikriausiai net nežinai ko iš to serviso nori jeigu taip teigi.Minimalius reikalavimus jau visi servizai ant tetos marijos žemės atitinka o ir detaliu tiekimai nėra kažkoksai tai kosmosas.O jeigu tikiesi kad servisui tavo daiktas rupės laniau nei tau paciam tai pamirßk juk kombainas tai tavo o ne servizo.
Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Gal galite dar kokių pastebėjimų pateikti apie naujus NH/JD/Claas galingiausius kratiklinius?

Kiek beskaityčiau vis tiek neina tinkamai apsispręsti kurį rinktis. Faktas, jog JD bent servisas ir su detalėmis problemų tikrai nebūtų, tačiau jis turi prasčiausią komplektaciją(kalvotos vietovės tai tik hillmasteris lieka). Na o šioje vietoje matomai NH būtų pirmutinis, bet servisas.. 

Tai čia viskas tada aišku ir nėra čia ka sprest, jei JD netinka o NH servisas prastas tada belieka viduriukas CLAAS,

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Sukurkite paskyrą arba prisijunkite

Rašyti gali tik prisijungę nariai

Sukurti paskyrą

Užsiregistruokite, tai užtruks tik akimirką!

Registruotis

Prisijungti

Jau turi paskyrą? Prisijunk!

Prisijungti



×
×
  • Create New...