Bulvinykas Paskelbta Spalio 15, 2015 Pranešti Dalintis Paskelbta Spalio 15, 2015 Kiek skaitau, tai visų brendų stabdis kratukai ir gamintojai nedaro iš to išvadų. Gal nėra grįžtamojo ryšio, žodžiu nesiskundžiam per daug tai tokia situacija ir gaunasi. Faktiškai visi gamintojai turi šiai problemai sprendimus. Hibridas arba rotorius. Kito varianto nėra. Bet čia tiem kam reikia daug. Dabartiniai kratukai geruose derliuose su mažai šiaudo jau pasiekia 40t/ha ir daugiau momentinius našumus. Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
armins Paskelbta Spalio 16, 2015 Pranešti Dalintis Paskelbta Spalio 16, 2015 O kaip su salotiniu CAT varikliais ir ju aptarnavimu? Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
shaulinis Paskelbta Spalio 16, 2015 Pranešti Dalintis Paskelbta Spalio 16, 2015 Tai, kad AT keičia Perkinsu nuo kitų metų Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
drapox Paskelbta Spalio 16, 2015 Pranešti Dalintis Paskelbta Spalio 16, 2015 Faktiškai visi gamintojai turi šiai problemai sprendimus. Hibridas arba rotorius. Kito varianto nėra. Bet čia tiem kam reikia daug. Dabartiniai kratukai geruose derliuose su mažai šiaudo jau pasiekia 40t/ha ir daugiau momentinius našumus. Jei orų kaita ir toliau eis tokiais tempais link sausumo, tai ir aš už tuos rotorius abiem rankom, bet jei sugrįžtų senobinės lietuviškos vasaros, kai net šieno be žaginių negalėdavom išdžiovinti, javai taip pat ant žaginių džiūdavo arba pėdose. Tada tie visi rotoriai reikalingi bus nebent kaip sodybos puošmena. Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
armins Paskelbta Spalio 16, 2015 Pranešti Dalintis Paskelbta Spalio 16, 2015 Tai, kad AT keičia Perkinsu nuo kitų metųCia gerai ar blogai? Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
phonetix Paskelbta Spalio 17, 2015 Pranešti Dalintis Paskelbta Spalio 17, 2015 Įtariu, kad nepakankamai atidžiai išnagrinėjai jo duomenis. Ypač 2016 modelio. Žinoma pjaunamoji turi būt tik zurn. Taip, esi teisus, neisigilinau, kadangi neesu ekspertas, neesu studijaves ASU ir neesu ragaves izinerijos mokslu, todel matau tik skaiciukus ant lapo renkantis kombaina. Del sios priezasties ir klausiu patarimo forume. Kas liecia JD tai po 4h derybu kaina -8000Eur. nuo pradines, bet cia 2015 metu modelis su 625x vario pjaunamaja. Sioj situacijoj atsirado vietos pamastymui: jei imu su ProDrive transmisija gaunasi 2000 brangiau nei CX'as, jei imu 4x4 gaunas 8000 brangiau uz CX'a. Dojaus ekspertai irodineja, kad ProDrive pagerina pravazuma lyginant su paprasta transimija, idomu kaip tai atrodo praktikoj, gal kas galetu pakomentuot? Kadangi neauginu (bent kolkas) kukuruzo, o ir javapjute paskutinius eile metu buvo tvarkinga, tai mastau ar verta pasirasyti siai avantiurai ir atsisakyt 4x4, juolab, kad zali man seniai arciau sirdies ir ju servisui priekaistu kolkas neturiu Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
jevgenijus Paskelbta Spalio 17, 2015 Pranešti Dalintis Paskelbta Spalio 17, 2015 Taip, esi teisus, neisigilinau, kadangi neesu ekspertas, neesu studijaves ASU ir neesu ragaves izinerijos mokslu, todel matau tik skaiciukus ant lapo renkantis kombaina. Del sios priezasties ir klausiu patarimo forume. Kas liecia JD tai po 4h derybu kaina -8000Eur. nuo pradines, bet cia 2015 metu modelis su 625x vario pjaunamaja. Sioj situacijoj atsirado vietos pamastymui: jei imu su ProDrive transmisija gaunasi 2000 brangiau nei CX'as, jei imu 4x4 gaunas 8000 brangiau uz CX'a. Dojaus ekspertai irodineja, kad ProDrive pagerina pravazuma lyginant su paprasta transimija, idomu kaip tai atrodo praktikoj, gal kas galetu pakomentuot? Kadangi neauginu (bent kolkas) kukuruzo, o ir javapjute paskutinius eile metu buvo tvarkinga, tai mastau ar verta pasirasyti siai avantiurai ir atsisakyt 4x4, juolab, kad zali man seniai arciau sirdies ir ju servisui priekaistu kolkas neturiu Cia lyg rinktumeisi viena is 3 super automobiliu. tarkim aston martin, ferari, lambordzini .....vienas iki simto isibegeja greiciau uz kitus ..0.000 sekundes, kitas stoja geriau, trecias kazkiek manevringesnis ... who cares....jie visi superiniai. Jei visus normaliai isbandytum, po keleta sezonu bent, tai tikrai zinotum kuris "limpa" labiausiai, bet greiciausiai tai butu vistiek tik labai subjektyvi nuomone. O ten tech. parametru nagrinejimas ne kazka duos, nes kaip sulygint APS ir rotorini seperatoriu plius skirtingi kulimo bugnu dydziai, visokie perkulimai ir t.t. ir pan. Tai gi lieka kaina, servisas, kilometrai iki detaliu, asmenine patirtis bendraujant su ta ar kita kontora. Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
viktorass Paskelbta Spalio 17, 2015 Pranešti Dalintis Paskelbta Spalio 17, 2015 Dar jei beariminė technologija reiktu atkreipt dėmesi kurie geriau smulkina ir skleidžia, nes kai kederis virš 7 metru tai ne visiem vienodai gaunasi. Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
justis Paskelbta Spalio 18, 2015 Pranešti Dalintis Paskelbta Spalio 18, 2015 Taip, esi teisus, neisigilinau, kadangi neesu ekspertas, neesu studijaves ASU ir neesu ragaves izinerijos mokslu, todel matau tik skaiciukus ant lapo renkantis kombaina. Del sios priezasties ir klausiu patarimo forume. Kas liecia JD tai po 4h derybu kaina -8000Eur. nuo pradines, bet cia 2015 metu modelis su 625x vario pjaunamaja. Sioj situacijoj atsirado vietos pamastymui: jei imu su ProDrive transmisija gaunasi 2000 brangiau nei CX'as, jei imu 4x4 gaunas 8000 brangiau uz CX'a. Dojaus ekspertai irodineja, kad ProDrive pagerina pravazuma lyginant su paprasta transimija, idomu kaip tai atrodo praktikoj, gal kas galetu pakomentuot? Kadangi neauginu (bent kolkas) kukuruzo, o ir javapjute paskutinius eile metu buvo tvarkinga, tai mastau ar verta pasirasyti siai avantiurai ir atsisakyt 4x4, juolab, kad zali man seniai arciau sirdies ir ju servisui priekaistu kolkas neturiu Prodrive pagerina lyginant su paprasta, nes paprastoje nesiblokuoja ratai, o Prodrive blokuojasi. Del 4x4 tai cia kiekvieno ukio pasirinkimas - kokia situacija laukuose. Jau daug metu nebuvom nei karto nukise kombaino Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
ukdavidas Paskelbta Spalio 19, 2015 Pranešti Dalintis Paskelbta Spalio 19, 2015 Gakvoju keisti lexsa 450 i 480 kaip manot ar verta kaip tie rotoriai tvarkosi su zoletais javais Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
drapox Paskelbta Spalio 20, 2015 Pranešti Dalintis Paskelbta Spalio 20, 2015 Dėl 4x4 ir aš rinkdamasis svarsčiau. Ir priėjau tokios išvados, kad bent jau mano laukuose to tikrai nereikia. Nekalbu apie kitus rajonus, nes nežinau kokia ten situacija. Pas mus gi kalvota, tad ant kalvų kur dirbama žemė įsodint mažai šansų, nebent kur koks nedidelis drenažo gedimukas pasitaikytų. problemos pas mus visos tuo klausimu durpynuose, kai bebrai patvenkia griovius ir sukyla vandens lygis. Tada durpynai tampa pelkėmis. Tokiose vietose ne po kartą teko sodinti ir kombainą dar ankstesnį ir sėjalką ir priekabas ir skutiką ir purkštuvas susmigęs buvo į 1 m gylį. Tai po tokių smigimų reikia jau nemažai arklių kad juos iš tokio liūno ištraukti. Ir kad tokioj vietoj tas galinis tiltas niekuo nepadės kombainui tai faktas nes ir taip sminga iki pat elevatorių ir ašių. Tada iš viso reiktų Chinook malūnsparnio pagalbos iš JAV oro pajėgų, nes rusiškas Mi-8 nepakeltų. Tai kiekvienam pagal savo laukų situaciją reiktų galvoti. Geriau ropos, giliau įklimps, tai jau faktas. O kombainai tampymų labai jau nemėgsta. Aktualu manau nebent kukurūsų, grikių ir kitų ''kalėdinių'' kultūrų augintojams. kinziulis 1 Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
kubota 22 Paskelbta Spalio 20, 2015 Pranešti Dalintis Paskelbta Spalio 20, 2015 Dėl 4x4 ir aš rinkdamasis svarsčiau. Ir priėjau tokios išvados, kad bent jau mano laukuose to tikrai nereikia. Nekalbu apie kitus rajonus, nes nežinau kokia ten situacija. Pas mus gi kalvota, tad ant kalvų kur dirbama žemė įsodint mažai šansų, nebent kur koks nedidelis drenažo gedimukas pasitaikytų. problemos pas mus visos tuo klausimu durpynuose, kai bebrai patvenkia griovius ir sukyla vandens lygis. Tada durpynai tampa pelkėmis. Tokiose vietose ne po kartą teko sodinti ir kombainą dar ankstesnį ir sėjalką ir priekabas ir skutiką ir purkštuvas susmigęs buvo į 1 m gylį. Tai po tokių smigimų reikia jau nemažai arklių kad juos iš tokio liūno ištraukti. Ir kad tokioj vietoj tas galinis tiltas niekuo nepadės kombainui tai faktas nes ir taip sminga iki pat elevatorių ir ašių. Tada iš viso reiktų Chinook malūnsparnio pagalbos iš JAV oro pajėgų, nes rusiškas Mig-8 nepakeltų. Tai kiekvienam pagal savo laukų situaciją reiktų galvoti. Geriau ropos, giliau įklimps, tai jau faktas. O kombainai tampymų labai jau nemėgsta. Aktualu manau nebent kukurūsų, grikių ir kitų ''kalėdinių'' kultūrų augintojams. yra dar ir MI-26 Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
drapox Paskelbta Spalio 21, 2015 Pranešti Dalintis Paskelbta Spalio 21, 2015 yra dar ir MI-26 Jo tas tai jau nebe žaislinis. Chinook kelia apie 12 t., o Mi-26 apie 20 t. Tai čia ir Shaulinio didžiausią rotorių be vargo iš pelkės ištrauktų, jei tik karosų nebūtų bunkery daug. Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Mindaugas.. Paskelbta Spalio 21, 2015 Pranešti Dalintis Paskelbta Spalio 21, 2015 Jo tas tai jau nebe žaislinis. Chinook kelia apie 12 t., o Mi-26 apie 20 t. Tai čia ir Shaulinio didžiausią rotorių be vargo iš pelkės ištrauktų, jei tik karosų nebūtų bunkery daug. tema apie kombainus Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
drapox Paskelbta Spalio 21, 2015 Pranešti Dalintis Paskelbta Spalio 21, 2015 tema apie kombainus Tai ir diskutuojam, kuris malūnas kombainą pakeltų. Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
ukdavidas Paskelbta Spalio 21, 2015 Pranešti Dalintis Paskelbta Spalio 21, 2015 tai niekas negali pasakyti ar berta keisti 450 i 480 lexiona? Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
viktorass Paskelbta Spalio 21, 2015 Pranešti Dalintis Paskelbta Spalio 21, 2015 tai niekas negali pasakyti ar berta keisti 450 i 480 lexiona? Ka mes žinom ar verta ar ne nemate kaip jie atrodo, mes šiemet su 580TT sezona atkūlėm tai po kratiklinės megos našumas fantastiškas, tiesa žolėtu neturėjom, bet rapsa toki su žaliais kotais tai be problemu iveikė. Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
shaulinis Paskelbta Spalio 21, 2015 Pranešti Dalintis Paskelbta Spalio 21, 2015 Jo tas tai jau nebe žaislinis. Chinook kelia apie 12 t., o Mi-26 apie 20 t. Tai čia ir Shaulinio didžiausią rotorių be vargo iš pelkės ištrauktų, jei tik karosų nebūtų bunkery daug. Jo tas tai jau nebe žaislinis. Chinook kelia apie 12 t., o Mi-26 apie 20 t. Tai čia ir Shaulinio didžiausią rotorių be vargo iš pelkės ištrauktų, jei tik karosų nebūtų bunkery daug. Be šansų, jei 4WD sugebėjai paskandinti tai turi rimtų reikalų o tuo labiau vikšrą. Ne pelkėms toe daiktai skirti ne bebrų užtvankoms o dirvos subjaurojimui mažint kai šlapia Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
drapox Paskelbta Spalio 22, 2015 Pranešti Dalintis Paskelbta Spalio 22, 2015 Be šansų, jei 4WD sugebėjai paskandinti tai turi rimtų reikalų o tuo labiau vikšrą. Ne pelkėms toe daiktai skirti ne bebrų užtvankoms o dirvos subjaurojimui mažint kai šlapia Apie tai ir kalbam, kad 4x4 gali kiek sumažint dirvos darglojimą ir prabuksavimus kai šlapia, bet nieko gero nepagerins dėl įsėdimo, kai jau labai šlapia. Kad ir tokiais metais kaip 2012 kai net ant trosų tampant liko apie 1 ha nekulta. Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
kvantas Paskelbta Spalio 22, 2015 Pranešti Dalintis Paskelbta Spalio 22, 2015 Gal galite dar kokių pastebėjimų pateikti apie naujus NH/JD/Claas galingiausius kratiklinius? Kiek beskaityčiau vis tiek neina tinkamai apsispręsti kurį rinktis. Faktas, jog JD bent servisas ir su detalėmis problemų tikrai nebūtų, tačiau jis turi prasčiausią komplektaciją(kalvotos vietovės tai tik hillmasteris lieka). Na o šioje vietoje matomai NH būtų pirmutinis, bet servisas.. Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
shaulinis Paskelbta Spalio 22, 2015 Pranešti Dalintis Paskelbta Spalio 22, 2015 Gal galite dar kokių pastebėjimų pateikti apie naujus NH/JD/Claas galingiausius kratiklinius? Kiek beskaityčiau vis tiek neina tinkamai apsispręsti kurį rinktis. Faktas, jog JD bent servisas ir su detalėmis problemų tikrai nebūtų, tačiau jis turi prasčiausią komplektaciją(kalvotos vietovės tai tik hillmasteris lieka). Na o šioje vietoje matomai NH būtų pirmutinis, bet servisas.. Jei jau didžiausią tai kodėl kratiklinį? Didžiausias kratiklis nevalios tirk kiek vidutinis rotorius. Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
kvantas Paskelbta Spalio 22, 2015 Pranešti Dalintis Paskelbta Spalio 22, 2015 Na taip, nėra ką lyginti kratiklinį su rotoriumi, tačiau ta nepagrįsta baimė rotoriaus daro savo, kai jų nėra tiek daug ant mūsų šalies Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
grazbek Paskelbta Spalio 23, 2015 Pranešti Dalintis Paskelbta Spalio 23, 2015 Gal galite dar kokių pastebėjimų pateikti apie naujus NH/JD/Claas galingiausius kratiklinius? Kiek beskaityčiau vis tiek neina tinkamai apsispręsti kurį rinktis. Faktas, jog JD bent servisas ir su detalėmis problemų tikrai nebūtų, tačiau jis turi prasčiausią komplektaciją(kalvotos vietovės tai tik hillmasteris lieka). Na o šioje vietoje matomai NH būtų pirmutinis, bet servisas.. o kuom tau tas servisas nh nepatinka.Tikriausiai net nežinai ko iš to serviso nori jeigu taip teigi.Minimalius reikalavimus jau visi servizai ant tetos marijos žemės atitinka o ir detaliu tiekimai nėra kažkoksai tai kosmosas.O jeigu tikiesi kad servisui tavo daiktas rupės laniau nei tau paciam tai pamirßk juk kombainas tai tavo o ne servizo. Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
kvantas Paskelbta Spalio 23, 2015 Pranešti Dalintis Paskelbta Spalio 23, 2015 Asmeniškai aš nieko neturiu prieš, tik kiek esu kitų kolegų prisiklausęs pastebėjimų kai reikia kūlimo metu laukt dalių tai va tiek ir bėdų. Pačiam Nh, ypač su nauja, tikrai patinka Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
viktorass Paskelbta Spalio 23, 2015 Pranešti Dalintis Paskelbta Spalio 23, 2015 Gal galite dar kokių pastebėjimų pateikti apie naujus NH/JD/Claas galingiausius kratiklinius? Kiek beskaityčiau vis tiek neina tinkamai apsispręsti kurį rinktis. Faktas, jog JD bent servisas ir su detalėmis problemų tikrai nebūtų, tačiau jis turi prasčiausią komplektaciją(kalvotos vietovės tai tik hillmasteris lieka). Na o šioje vietoje matomai NH būtų pirmutinis, bet servisas.. Tai čia viskas tada aišku ir nėra čia ka sprest, jei JD netinka o NH servisas prastas tada belieka viduriukas CLAAS, Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Recommended Posts
Sukurkite paskyrą arba prisijunkite
Rašyti gali tik prisijungę nariai
Sukurti paskyrą
Užsiregistruokite, tai užtruks tik akimirką!
RegistruotisPrisijungti
Jau turi paskyrą? Prisijunk!
Prisijungti