Jump to content

MTZ greičių dėžė


runkelis

Recommended Posts

sveiki, dingo mtz82 pavaros liko tik 9as. Kiti begiai jungiasi be sankabos. Gal kas galit apsviest kur cia kas subiro.

antrinis velenas

Pagalvojau apie pirmini, tai dabar nesupratau kas tam antrinim, negi slicai nusisuko, ji tik pries nepilnus metus nauja idejau?

pirminio jei butu guolis neijungtum 9 pavaros

o dabar tau dinge visos kurias suka pirminis per dantrati tai reiskias apatinis velenas kaltas neperduoda judesio

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 1 mėnesio...
sveiki, norejau paklausti ar galiu pilti tepala i greiciu deze, galini tilta priekini tilta 80w90 ar nebus per skystas? o gal pilti tokia kaip numatyta tep15? ar tap?

O kodel nori pilt 80w90 o ne toki koks numatytas, gal pigiau?

blogiau but negali, nebent isbegs....

per riebokslius....

cia panasiai kaip viens veikejas sako- negalima i mtz pilt sintetiniu tepalu, nes variklis buvo sukurtas dirbt su maziniu... briedas pilnas. nu as taip galvoju, kas gali atsitikti technikai jei patepsi auktesnes aprobacijos tepalu ??? gi visi gamintojai tik ta ir nurodo- kad nezemesnes...

o, dar vienas- jei i mtz idesi fag-ini guoli o ne rusiska? irgi blogai?

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Pajuokaujant... pilk ką nori, vistiek išbėgs lauk :lol: bielarusas yr bielarusas... viskas kiaura nuo užgimimo, nors papuola ir nekiaurų :icon-rolleyes: o jei rimčiau, tai pilk nors ir 80W90, tepalas geresnis, bet jei skystesnis, klausimas ar neišbėgs :) tik nigrolo gal nepilk žiemai :lol:
:D:D o kodėl nepilt nigrolo žiemai-butų garantuotai neišbegtų ,butų kaip"kauLas" :D:D:D
Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

kaip sakoma sviestu koses nepagadinsi, bet vis tiek nesuprantu kam pirkti vos ne 3 kartus brangesnius tepalus, jei to nereikalauja gamintojas, o sutaupytus pinigus galima ir kitiems tikslams panaudoti, be to zinant siuolaikiniu rieboksliu ir kitokiu detaliu kokybe, tai ner ko stebetis, kad kazkiek ir pravarva

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

as va manau sitaip:

sako masinu automobiliu gamintojai gamina automobilius ir suteikia tokia garantija, kiek bandymu metu nepradeda kazkas byret, toliau yra uzdirbama is atsarginiu daliu. gal ir yra tame tiesos- paziek kiek senuku mersu ar nemustu silkiu vazineja ir nors tu ka... paimkim kokia sesta mazda ar pasatus naujesnius- pirma rudyja kaip biesas, antras su vaziuokle nei per kur...ir tai su daugeliu nauju masinu manau...

sklinda gandai kad bent jau anksciau mtz gamykla rinkdavo traktorius is daliu kurios po patikrinimo tilpdavo i tiklumo, toliarancijos ribas, o visa kita eidavo i atsargines dalis... dabar matyt eina viskas konvejeriu, ir ten ir ten.

tai gal but neapsimoka ( nemanau kad neimanoma ) gaminti laaabai patikimos technikos? na bet sitoj srity mtz gamykla manau lyderiauja.

o seip tas priekinis varomas mtz tiltas didziule pornografija, pusasiu kuginiai dantraciai kaip lenkiskos rotacines sienapjoves- kaip gi jie atlaikys tokias apkrovas, plius jei dar frontalini uzbugini?

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

tikrai taip viena pavara du kart ardziau, nes bego tepalas, galvojau kad prakirpau gumas bededamas, bet viskas gerai buvo, tai ant gilzes sudejau dvi gumas tai dar nelasa, bet dar nevaziavau... ytariu kas bus kaip pavaziuosiu... na taip galvoju jog gerus tepalus pildamas prailginsiu tarnavimo laika.

važiuojant pradejo begt tepalas ar stovint,

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Sukurkite paskyrą arba prisijunkite

Rašyti gali tik prisijungę nariai

Sukurti paskyrą

Užsiregistruokite, tai užtruks tik akimirką!

Registruotis

Prisijungti

Jau turi paskyrą? Prisijunk!

Prisijungti



×
×
  • Create New...