Jump to content

MTZ greičių dėžė


runkelis

Recommended Posts

tiesasakant manęs tai nestebina... mes nigrolą priekinėms pavaroms naudojam... vasarą ir tas bėga lauk per riebokšlius... dapilam ir поехали дальше... greičių dėžė irgi burbuliuojasi ТЕП-15-tu, dapilam ir važiuojam... '94 metų bielikas, brokinės serijos. Недаёт шэф...

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 11 mėnesių...

situacija tokia:

arent atvaziuoji i gala lauko pasikeli pluga, vaziuojant atbuliniu begiu ismeta riciaga is diapozono (paletytojo) vel perjungi i paletytoja, jungi 5 ir eina. jei atgal neismeta tada 5tu ismeta (kitais nebandziau) seip kai perjungi pavara per paletytoja depozono, nemeta. kokia gali buti to priezastis?

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

as va manau sitaip:

sako masinu automobiliu gamintojai gamina automobilius ir suteikia tokia garantija, kiek bandymu metu nepradeda kazkas byret, toliau yra uzdirbama is atsarginiu daliu. gal ir yra tame tiesos- paziek kiek senuku mersu ar nemustu silkiu vazineja ir nors tu ka... paimkim kokia sesta mazda ar pasatus naujesnius- pirma rudyja kaip biesas, antras su vaziuokle nei per kur...ir tai su daugeliu nauju masinu manau...

sklinda gandai kad bent jau anksciau mtz gamykla rinkdavo traktorius is daliu kurios po patikrinimo tilpdavo i tiklumo, toliarancijos ribas, o visa kita eidavo i atsargines dalis... dabar matyt eina viskas konvejeriu, ir ten ir ten.

tai gal but neapsimoka ( nemanau kad neimanoma ) gaminti laaabai patikimos technikos? na bet sitoj srity mtz gamykla manau lyderiauja.

o seip tas priekinis varomas mtz tiltas didziule pornografija, pusasiu kuginiai dantraciai kaip lenkiskos rotacines sienapjoves- kaip gi jie atlaikys tokias apkrovas, plius jei dar frontalini uzbugini?

Ir kas svarbiausia ta pornografija labai gerai tarnauja tiek su frontaliniu krautuvu kur ejo seniau tie pilki belarusai ir po siai dienai tiltas neardytas ir su 450kg svoru ant priekio ir laiko tie juokingi kuginiai dantraciai :icon-wink::icon-exclaim: Naujieji belarusai gal tos kokybes nebeturi ir nelaiko planetariniai tiltai

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

situacija tokia:

ariant atvaziuoji i gala lauko pasikeli pluga, vaziuojant atbuliniu begiu ismeta riciaga is diapozono (paletytojo) vel perjungi i paletytoja, jungi 5 ir eina. jei atgal neismeta tada 5tu ismeta (kitais nebandziau) seip kai perjungi pavara per paletytoja depozono, nemeta. kokia gali buti to priezastis?

nieks te nebrozda neposka.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 3 savaičių...

na mes kai mesdavo ruskiu begius tai tiesiog leidi belarusa gabalais, issimi deze, pasikvieti tam reikalui suprantanti zmogu, kas kur padile kliba ar siaip jau atrodo ant ribos keiti i nauja ir tada toliau dirbi.su tokiom kainom mtz detaliu nematau problemos kad ir puse dezes persirinkt.nes uz tuos pinigus atitarnauja manau pakankamai belarusai

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 1 mėnesio...
  • po 3 mėnesių...

tikriausiai bus slankikliuose briaunos kur fiksavimo sratukas ikrenta isdile, kuomet jungiant begi sratukas negauna issokti lauk, tada gali ir riciaga nulauzti. paciam man buvo ant 80-to 9, 8, 6 kol ikaldavau buvo galima nulauzti riciaga, ieskojau bedos, stumdziau visus dantracius ant velenu, visi labai lengvai vaiksciojo, tada jau griebiau sakute uz gerkles ir su bosiuku nuemiau kampukus tu padeciu is kuriu nejo ijungti - isjungti begiu, zinoma tai daryti reikai su protu, nes persistengus gali pradeti mesti begius.

po tokiu mano perdarymu viskas junginejasi sklandziai :)

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 2 savaičių...
  • po 3 savaičių...

Kaip tik prieš miežių sėją teko paberti savo rusą... Kažkoks nenormalus dardėjimas ėjo iš tarpinio, atleidžiant sankabą po apkrova sudžergždavo dar stipriau. Išardęs radau sudilusį sankabos diską, išlaksčiusius kompensatorius, o visa kita - kaip niekur nieko :eusa-think: Guoliai vietoj, dantys vietoj. Žinoma yra laisvumas ant velenų, kažkiek dantračiai padėvėti. Taip ir surinkau viską atgal. Bet tarpinio dardėjimas išliko. Kol tepalas šaltas - viskas veikia kaip laikrodukas, pašilus tepalui darosi nejauku. Seni traktoristai patarė nuleisti 10 litrų tepalo iš dėžės ir suversti tiek pat nigrolo. Atseit tada dingsta visi negeri garsai... Kokią jūsų nuomonė šiuo klausimu ?

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Sukurkite paskyrą arba prisijunkite

Rašyti gali tik prisijungę nariai

Sukurti paskyrą

Užsiregistruokite, tai užtruks tik akimirką!

Registruotis

Prisijungti

Jau turi paskyrą? Prisijunk!

Prisijungti



×
×
  • Create New...