Jump to content

mtz820 2007m. Šaltas sunkiai kuriasi


gerasukis

Recommended Posts

Neseniai nupirkau trakatorių, todėl noriu išsiaiškinti ar problema tik sename akumuliatoriuje, ar kažkur daugiau. Šalta reikia ilgai kankinti, o pakaitinus su pašildytoju pasvalandį kuriasi puikiai. Fakelinė žvakė veikia lyg ir gerai, indikatorius pradeda mirksėti jau po kelių sekundžių. Kuriant taip pat atjungiu ir hidrauliką. Kaip jūs kuriat tokiu oru (+2 - +7) savo traktorių? Jau naudojat pašildytojus? Ar drėgmė turi įtakos kūrimuisi?

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

  • Atsakymai 111
  • Sukurta
  • Paskutinis įrašas

Daugiausiai įrašų parašė

Daugiausiai įrašų parašė

Nieko nenaudoju be -10. Mano yra 2004 ir kuriasi be problemu. Jeigu akumuliatorius slabdas ir nėra gero sukimo momento tai ir kankini. Nors šita variantą reikėtų atmesti, nes suveiktų rėlė, kuri neleidžia starterio kankinti. nebent yra sujungta tiesiai. Patariu žiemai užsidėti 12V starterį (žinau, kad pas tavęs 24v). nebijok, nieko nesudeginsi, bet kursi be problemų. išbandyta!!! :eusa-dance: O jeigu kuri traktoriu į mėnesį kartą, tai prieš kurdamas dar užsipompuok kurą, nepakenks :icon-wink:

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

akumuliatorius senas, bet talpus ir nemažos srovės, "dvigubas" bijau tik sumeluot duomenis, reiks ryt pasižiūrėt. Starteris tai 12V :) O dėl tiesioginio sujungimo reikės patikrinti, gali būti kad kažkos ššš sumaltas, ten višs starterio yra tokia maža plasmasinė "dėžutė" be dangtelio (prie kabinos lyg ir tvirtinasi) ir užtrumpinti du kontaktai paprasta viela, kažkokia chaltūra daryta... Pašildzius nuo 220V pusvalandį be jokių pumpavimų kuriasi iškarto, bet juk dabar nėra jokių šalčių, ką reiks daryti kaip pašals?

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Kokie dar šildymai prie pliusinės temperatūros ? Iki - 5 bent jau pas mane jokių bėdų, bet prie didesnio minuso jau šildau antifryzą. O dabartiniu oru net fakelinės nejungiu - 2 kartus vertė variklį ir dirba. Starteris čekiškas, akumuliatorius 180 Ah. Jau turbūt kompresijos ne prūdai arba su kuru kažkas netvarkoj. Be abejo, reikia ir elektrinę dalį susitvarkyti. Net nedidelis nekontaktavimas starterio jėgos grandinėse duoda labai didelę reikšmę.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

akumuliatorius senas, bet talpus ir nemažos srovės, "dvigubas" bijau tik sumeluot duomenis, reiks ryt pasižiūrėt. Starteris tai 12V :) O dėl tiesioginio sujungimo reikės patikrinti, gali būti kad kažkos ššš sumaltas, ten višs starterio yra tokia maža plasmasinė "dėžutė" be dangtelio (prie kabinos lyg ir tvirtinasi) ir užtrumpinti du kontaktai paprasta viela, kažkokia chaltūra daryta... Pašildzius nuo 220V pusvalandį be jokių pumpavimų kuriasi iškarto, bet juk dabar nėra jokių šalčių, ką reiks daryti kaip pašals?

nori pasakyt, kad pas tave vienas akumuliatorius?

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

akumuliatorius senas, bet talpus ir nemažos srovės, "dvigubas" bijau tik sumeluot duomenis, reiks ryt pasižiūrėt. Starteris tai 12V :) O dėl tiesioginio sujungimo reikės patikrinti, gali būti kad kažkos ššš sumaltas, ten višs starterio yra tokia maža plasmasinė "dėžutė" be dangtelio (prie kabinos lyg ir tvirtinasi) ir užtrumpinti du kontaktai paprasta viela, kažkokia chaltūra daryta... Pašildzius nuo 220V pusvalandį be jokių pumpavimų kuriasi iškarto, bet juk dabar nėra jokių šalčių, ką reiks daryti kaip pašals?

nori pasakyt, kad pas tave vienas akumuliatorius?

Na taip, vienas akumuliatorius. Juk negali buti taip kad visa elektra 12V o starteris 24V. Man irgi buvo kilus mintis kad kažkas su kuro sistema, bet jei nepaduotų normaliai kuro ar orą gaudytų ir šiltas motoras tampytusi, o dabar pašildytas (nepumpavus ir 3 dienas stovėjęs) kuriasi iš karto. Užspaudus oro įsiurbimo vamzdį pradeda sukti kur kas geriau. Tiesa, bielkį laikau lauke, gal tas gali turėti įtakos, kad prisigaudo drėgmės ir sunkiau kuriasi, nes praktiškai visad būna pasidenges rasa.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

akumuliatorius senas, bet talpus ir nemažos srovės, "dvigubas" bijau tik sumeluot duomenis, reiks ryt pasižiūrėt. Starteris tai 12V :) O dėl tiesioginio sujungimo reikės patikrinti, gali būti kad kažkos ššš sumaltas, ten višs starterio yra tokia maža plasmasinė "dėžutė" be dangtelio (prie kabinos lyg ir tvirtinasi) ir užtrumpinti du kontaktai paprasta viela, kažkokia chaltūra daryta... Pašildzius nuo 220V pusvalandį be jokių pumpavimų kuriasi iškarto, bet juk dabar nėra jokių šalčių, ką reiks daryti kaip pašals?

nori pasakyt, kad pas tave vienas akumuliatorius?

Na taip, vienas akumuliatorius. Juk negali buti taip kad visa elektra 12V o starteris 24V. Man irgi buvo kilus mintis kad kažkas su kuro sistema, bet jei nepaduotų normaliai kuro ar orą gaudytų ir šiltas motoras tampytusi, o dabar pašildytas (nepumpavus ir 3 dienas stovėjęs) kuriasi iš karto. Užspaudus oro įsiurbimo vamzdį pradeda sukti kur kas geriau. Tiesa, bielkį laikau lauke, gal tas gali turėti įtakos, kad prisigaudo drėgmės ir sunkiau kuriasi, nes praktiškai visad būna pasidenges rasa.

tokia dregme dyzeliui reiksmes neturi pirmiausia tikrink starteri ir laidus bei mases isjungeja pas mane 1984m 82 belarusas iki 5-8 salcio uzkuriu be jokiu sildymu nuo 10 salcio jau naudoju fakela

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Na taip, vienas akumuliatorius. Juk negali buti taip kad visa elektra 12V o starteris 24V. Man irgi buvo kilus mintis kad kažkas su kuro sistema, bet jei nepaduotų normaliai kuro ar orą gaudytų ir šiltas motoras tampytusi, o dabar pašildytas (nepumpavus ir 3 dienas stovėjęs) kuriasi iš karto. Užspaudus oro įsiurbimo vamzdį pradeda sukti kur kas geriau. Tiesa, bielkį laikau lauke, gal tas gali turėti įtakos, kad prisigaudo drėgmės ir sunkiau kuriasi, nes praktiškai visad būna pasidenges rasa.

aišku, kad gali. pats esu taip pasidaręs. nuvažiuoji į lytagra. nusiperki rėlę kuri sujungia abu akumuliatorius starteriui, o sistemai palieka 12V, nusiperki laidus, tvarkingai pasijungi rėlę, starteri palik tą pati 12V ir kursi, kaip ponas :) jeigu yra vietos, tai gali antra ir mažesnį, automobilinį akumuliatorių dėti prie jau esamo, nebūtinai pirkti abu naujus. efektas tikrai geras ir kol kas jokios žalos nepastrebėjau. jau beveik metus taip važinėju ir esu visiškai patenkintas. praeitą žiemą nereikėjo jokio pašildytojaus ir akumuliatoriu neėmiau į namą neštis ir traktorius lauke stovi. naudojau tik šiek tiek to purškalo, kuris padeda užvesti variklį dėl viso pikto. be to ir tas purskalas purskalui nelygus. iš norfos buvau nusipirkęs tai nk gero. labai skaudžiai griebia užvedant, toks kalimas jaučiasi, kad ir mažai papurški. geriausiass kiek pastebėjau yra toks raudonas buteliukas su juodomis raidėmis "starting". pats pirkau iš "Šilo", kur jūs rasit nežinau :D

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

kainuoja iki 100lt ar 90, dabar neatsimenu. aisku dar pridek laidus ir klemas tai gausis kazkur apie 130lt, jeigu akumuliatorius turi. bet nera ko lyginti sukimo....

dėl eterio... na, nezinau. kas per daug tas nesveika. aš purškiu i oro filtra apie 2-3s, bet is karto nekuriu. pavaikštau, pažiūriu tepalo lygį ir pan., o tada jau kuriu. geriau sukti, tai nesuka, o greičiau užsikuria. kai kuri iš karto jaučiasi, kai pagauna tą eterį ir užsukuria. ir dar kartą kartoju, kad eteris eteriui nelygus. vieni labai skaudžiai griebia, daužo variklį, o kiti švelniai, be jokių daužymų.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Tai vadinamas eteris, bet kiek girdėjau jis kenkia variklio stumuokliams, gilzems. Įpurškus jo suka tikrai geriau, tačiau variklis prie jo "pripranta" ir tas mano manymu nėra gerai, nes be jo prieš tai naudojus, gali nebeužkurti net ir nešaltu oru.

i puršk kokio WD40 tada ne taip daužys variklį.. :eusa-clap:

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Tai vadinamas eteris, bet kiek girdėjau jis kenkia variklio stumuokliams, gilzems. Įpurškus jo suka tikrai geriau, tačiau variklis prie jo "pripranta" ir tas mano manymu nėra gerai, nes be jo prieš tai naudojus, gali nebeužkurti net ir nešaltu oru.

Nebijok to eterio kad variklis prie jo pripranta ir as taip galvoju bet kel net minusines temperaturos jo nereik naudot. Nuo pat naujo traktorio naudojam eteri ir ne viena ir ne du buteliukus jau supurske ir viskas tvarkoj su varikliu.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

gana retokas tas atvejis kad belarusas gerai vestusi saltu periodu, turiu 2005m 82.1 tai lepus salciam, arba kaip kazkas minejo dregmei, net vasara labai jauciasi uzvedimas kada buna sausa, kada dregna ir vesu, kompresija gera, nuo 23 iki 25, degimo atzvilgiu tai jei butu blogas, tai traukos nebutu, trauka irgi gera, akumai, du po 110ah, 12v sistema, taip pat dar turiu mtz 80 (senuka) tai tas kimba tiek saltas, tiek siltas, kad ir silpnas akumas, syki verte ir dirba, kad ir ilgai stovejas, neturi jokios reiksmes :eusa-think: ir neina nieko suprasti, kas kame :eusa-think::)

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

jaigu 2007m traktoriui jau reik reguliuot voztuvus, tai ka apie mano kalbet 94m...? dar prie nieko nagai nekisti, viskas stovi kaip gamykla sutvere.

O tai nuo 2007 gal rusus pradėjo su hidrauliniais kompensatoriais gaminti, kad reguliuoti nereikia ? Nekišk visai nagų, tai paskui pradegusius galėsi keisti.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Sukurkite paskyrą arba prisijunkite

Rašyti gali tik prisijungę nariai

Sukurti paskyrą

Užsiregistruokite, tai užtruks tik akimirką!

Registruotis

Prisijungti

Jau turi paskyrą? Prisijunk!

Prisijungti



×
×
  • Create New...