kvantas Paskelbta Gruodžio 28, 2010 Pranešti Dalintis Paskelbta Gruodžio 28, 2010 ka manot apie si gaminy? gal kas turite? ryt jau parsivaryti zadu si traktoriu Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Vilius Paskelbta Gruodžio 28, 2010 Pranešti Dalintis Paskelbta Gruodžio 28, 2010 Reikėjo ankčiau klausti... siaip traktorius neblogas, taupus, greitaeigis, aisku turi viena dideli minusa jei dėžė 14/4 tai turesi rimtu problemu nes neis parinkti greičio ariant kultivuojant... arba per letai važiuosi arba didesniu begiu nebevež motoras... Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
jawax Paskelbta Gruodžio 28, 2010 Pranešti Dalintis Paskelbta Gruodžio 28, 2010 Reikėjo ankčiau klausti... siaip traktorius neblogas, taupus, greitaeigis, aisku turi viena dideli minusa jei dėžė 14/4 tai turesi rimtu problemu nes neis parinkti greičio ariant kultivuojant... arba per letai važiuosi arba didesniu begiu nebevež motoras... Pagal traktorių reik ir padargus rinktis. Dėžė nėra bloga, tik reik nelaužyt per prievartą, legviau bėgiai jungias, nes sinchronizuota. Jei pakaba sustiprinta tai privalumas. Siurblį pareguliuot ateity galima bus, jei sunkiai vilks... Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Arunas7 Paskelbta Gruodžio 28, 2010 Pranešti Dalintis Paskelbta Gruodžio 28, 2010 o tai pakaba sustiprinta skaitosi kada pricepa kelia du cilindrai?Cia apie ja kalbat? Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Vylukas Paskelbta Gruodžio 28, 2010 Pranešti Dalintis Paskelbta Gruodžio 28, 2010 Siurblį pareguliuot ateity galima bus, jei sunkiai vilks... Teisybės dėlei,būtent siurblį pareguliuoti,šitam traktoriui neįmanoma. Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
viktorass Paskelbta Gruodžio 28, 2010 Pranešti Dalintis Paskelbta Gruodžio 28, 2010 Siurblį pareguliuot ateity galima bus, jei sunkiai vilks... Teisybės dėlei,būtent siurblį pareguliuoti,šitam traktoriui neįmanoma. Kodel neimanoma? Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Vylukas Paskelbta Gruodžio 28, 2010 Pranešti Dalintis Paskelbta Gruodžio 28, 2010 Kodel neimanoma? Common rail'as ten juk.Siurblys tik slėgį sukelia,daugiau visiškai nieko jis nedaro.Tai ką ten reguliuoti? bugnamusis 1 Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Edvis Paskelbta Gruodžio 28, 2010 Pranešti Dalintis Paskelbta Gruodžio 28, 2010 Kodel neimanoma? Common rail'as ten juk.Siurblys tik slėgį sukelia,daugiau visiškai nieko jis nedaro.Tai ką ten reguliuoti? galima su kuro slėgio davikliais sužaist ir mygtuką atvest i kabiną Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Vylukas Paskelbta Gruodžio 28, 2010 Pranešti Dalintis Paskelbta Gruodžio 28, 2010 galima su kuro slėgio davikliais sužaist ir mygtuką atvest i kabiną Purkštukų darbas nuo to pasikeis,o ne siurblio. Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Vilius Paskelbta Gruodžio 28, 2010 Pranešti Dalintis Paskelbta Gruodžio 28, 2010 Varža istatai ir turi galios padidėjima bet neaišku kiek tada tarnaus siurblio plundžeris.... Be to ner ko sukt galvos 2000lt ir pachipuoja tuom uzsiimancios firmos Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
kvantas Paskelbta Gruodžio 28, 2010 Temos autorius Pranešti Dalintis Paskelbta Gruodžio 28, 2010 pakaba sustiprinta, 2 cilindrai, transmisija tai mechanine, ir nea 14 pavaru o 18 Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Edvis Paskelbta Gruodžio 28, 2010 Pranešti Dalintis Paskelbta Gruodžio 28, 2010 galima su kuro slėgio davikliais sužaist ir mygtuką atvest i kabiną Purkštukų darbas nuo to pasikeis,o ne siurblio. Du variantai gali kelt kuro slėgį raile arba norma didinti per purkštukus, žiūrint kurioj vietoj nagus kiši, taip kad siurblys irgi neatkrenta Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Vylukas Paskelbta Gruodžio 28, 2010 Pranešti Dalintis Paskelbta Gruodžio 28, 2010 Du variantai gali kelt kuro slėgį raile arba norma didinti per purkštukus, žiūrint kurioj vietoj nagus kiši, taip kad siurblys irgi neatkrenta Šiaip,ar taip,tai jau "čipavimas",o ne varžtukų ant siurblio sukiojimas. Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Edvis Paskelbta Gruodžio 28, 2010 Pranešti Dalintis Paskelbta Gruodžio 28, 2010 Du variantai gali kelt kuro slėgį raile arba norma didinti per purkštukus, žiūrint kurioj vietoj nagus kiši, taip kad siurblys irgi neatkrenta Šiaip,ar taip,tai jau "čipavimas",o ne varžtukų ant siurblio sukiojimas. čia vadinamieji boxai, daviklių apgaudinėjimas... Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Vilius Paskelbta Gruodžio 28, 2010 Pranešti Dalintis Paskelbta Gruodžio 28, 2010 Taip su rakciuko pagalba nieko nepareguliuosi.. dbr iskilo kitas klausimas ar tie common railiniai nera bielkiai dusuliai? Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
jawax Paskelbta Gruodžio 28, 2010 Pranešti Dalintis Paskelbta Gruodžio 28, 2010 Du variantai gali kelt kuro slėgį raile arba norma didinti per purkštukus, žiūrint kurioj vietoj nagus kiši, taip kad siurblys irgi neatkrenta Šiaip,ar taip,tai jau "čipavimas",o ne varžtukų ant siurblio sukiojimas. čia vadinamieji boxai, daviklių apgaudinėjimas... Tai jam tik siurblio kompas , ar visam varikliui ecu yra? Su common rail'u nesu susidūres tai nepykit jei durnai paklausiau Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Edvis Paskelbta Gruodžio 28, 2010 Pranešti Dalintis Paskelbta Gruodžio 28, 2010 Tai jam tik siurblio kompas , ar visam varikliui ecu yra? Su common rail'u nesu susidūres tai nepykit jei durnai paklausiau Ecu ir yra tas tavo vadinamas "siurblio kompas", ar variklio kompas tai visiškai tas pats Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
vilkas Paskelbta Gruodžio 29, 2010 Pranešti Dalintis Paskelbta Gruodžio 29, 2010 Tai jam tik siurblio kompas , ar visam varikliui ecu yra? Su common rail'u nesu susidūres tai nepykit jei durnai paklausiau Ecu ir yra tas tavo vadinamas "siurblio kompas", ar variklio kompas tai visiškai tas pats Liaudioski ziurint, is esmes tas pats kaip ir automobiliuose benzino ipurskims, tik didesni slegiai ir purkstukai kitur sukisti. Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Minndaugaz Paskelbta Gruodžio 29, 2010 Pranešti Dalintis Paskelbta Gruodžio 29, 2010 Taip su rakciuko pagalba nieko nepareguliuosi.. dbr iskilo kitas klausimas ar tie common railiniai nera bielkiai dusuliai? Ir man toks pats klausimas iskyla ar nera jie dusuliai, gal galit kas papasakot? Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
ukininkaitis Paskelbta Gruodžio 29, 2010 Pranešti Dalintis Paskelbta Gruodžio 29, 2010 O gera tema ziuriu kaip tik man Zadu toki modeli pasiimt su frontaliniu karautuvu prieki stoll. Ka manot? Gal turit toki su frontaliniu kas?? Ar galima butu tokem modeliui uzsisakyt kad deze butu su reversu??Butu visai patogu su frontaliniu. Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
jawax Paskelbta Gruodžio 29, 2010 Pranešti Dalintis Paskelbta Gruodžio 29, 2010 O gera tema ziuriu kaip tik man Zadu toki modeli pasiimt su frontaliniu karautuvu prieki stoll. Ka manot? Gal turit toki su frontaliniu kas?? Ar galima butu tokem modeliui uzsisakyt kad deze butu su reversu??Butu visai patogu su frontaliniu. Reversas tai vietoj reduktoriaus(zuikio ir vėžlio kaip kaikurie sako) statos, daugumai gali įdėt. Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Tautis Paskelbta Gruodžio 29, 2010 Pranešti Dalintis Paskelbta Gruodžio 29, 2010 O gera tema ziuriu kaip tik man Zadu toki modeli pasiimt su frontaliniu karautuvu prieki stoll. Ka manot? Gal turit toki su frontaliniu kas?? Ar galima butu tokem modeliui uzsisakyt kad deze butu su reversu??Butu visai patogu su frontaliniu. Apie reversa tai kajovikoj buvo 920.4 mtz su frontaliniu ir reversu klausiau sake įdedam jai papraso as ir nuorejau jo į savo 1025.4 bet jame nesideda nes yra dviguba sankaba..... Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Edvis Paskelbta Gruodžio 29, 2010 Pranešti Dalintis Paskelbta Gruodžio 29, 2010 Apie reversa tai kajovikoj buvo 920.4 mtz su frontaliniu ir reversu klausiau sake įdedam jai papraso as ir nuorejau jo į savo 1025.4 bet jame nesideda nes yra dviguba sankaba..... Ne dėl sankabos nesideda o dėl visai kitokios dėzės... Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
KAZE Paskelbta Gruodžio 30, 2010 Pranešti Dalintis Paskelbta Gruodžio 30, 2010 Tai kiek prašo už 920,4 su reversu ir frontaliniu(kieno gamybos tas frontalinis}?O tai ir aš kažką panašaus žiūriu. Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
ukininkaitis Paskelbta Gruodžio 30, 2010 Pranešti Dalintis Paskelbta Gruodžio 30, 2010 Tai kiek prašo už 920,4 su reversu ir frontaliniu(kieno gamybos tas frontalinis}?O tai ir aš kažką panašaus žiūriu. Nezinau kiek praso as tik eisiu po nauju ziuret ka jie ten man siulys Tai labai saunu kad gali reversa ydet nes su frontaliniu jis labai reikalingas.Nereikia per pavaras grajit Frontalinis stoll tai vokieciu man atrodo yra gamybos tiksliai nezinau Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Recommended Posts
Sukurkite paskyrą arba prisijunkite
Rašyti gali tik prisijungę nariai
Sukurti paskyrą
Užsiregistruokite, tai užtruks tik akimirką!
RegistruotisPrisijungti
Jau turi paskyrą? Prisijunk!
Prisijungti