Jump to content

Visureigis prie ukio


Karo1is

Recommended Posts

1 minute ago, MBLORINSER said:

Varo be tech.  Ar jau bus daugiau menesiu pasibaigus. kaip tik pries sventes be tech buvo sustabde tas kaip lapas sedejo. jo zmona vairavo. sake pavarte pavarte dokumentus ir paleido. seip tech man lyk lietuvoje gali pravaryti, bent kiek pamenu kazka galvojo apie toky ystatyma kad europos sajungoje tai galiotu.

Atsiprasau pas jy ne Latviski o Estiski nr.

Gerai, kol gerai... O jei kokį įvykį padarysi, kas su draudimais ir t.t. Regitroj mergaitė papasakojo, kad reikalinga kokia tai ekspertizės išvada kad su pakeistais tech. parametrais auto gali dalyvauti eisme. Latvijoje ta ekspertizė jau buvo ir numerius išdavė, o mūsiškiai tipo dar spardosi...

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Ką tik, MBLORINSER said:

Mokek truputy daugiau ir pasimk su LT registracija. bet visu situ koviniu 4x4 kainas tie murziai iskele.

Tikrai, kainos tai kosmosas... 1985 land cruizeris 8k€... Suprantu, ten tikras daiktas ir t.t., bet ne šitiek gi. Tema lieka atvira...

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

15 minutes ago, Dr.Zoidberg said:

Sugalvojau nupirkti kažką 4x4. Radau pusėtinai atrodantį patrol'į, kaip ir tiktų, bet :

žmogus pirkęs anglą, persidarė vairą, kol darė, Lietuvoje tokius kūrinius nustojo registruoti. Priregistravo Latvijoje. Po to norėjo priregistruoti LT, bet  irgi neregistravo. Tai dabar numeriai latviški. Kam nors tekę panašios patirties ? Nes man jau neša į tai, kad kito varianto reikia dairytis...

Tai kad zada registruoti LT neperdarytus ,desiniavairius.Nepatogu vazineti bet pigus varijantas.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Ką tik, Išradėjas said:

Tai kad zada registruoti LT neperdarytus ,desiniavairius.Nepatogu vazineti bet pigus varijantas.

Taip, ten prisidėti kamerų ir t.t. , bet šitas jau perdarytas. Latviai paprasčiau į tokius dalykus žiūri, ir pas mus ne vienas desėtkas tų perdarytų važiuoja. Bet va nustojo tokius registruoti ir viskas - reik paimt eurų už ekspertizę.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

6 minutes ago, Dr.Zoidberg said:

Taip, ten prisidėti kamerų ir t.t. , bet šitas jau perdarytas. Latviai paprasčiau į tokius dalykus žiūri, ir pas mus ne vienas desėtkas tų perdarytų važiuoja. Bet va nustojo tokius registruoti ir viskas - reik paimt eurų už ekspertizę.

O neiseina latvijoj technikines prasivarineti,pas mus tai nebutinai savininkas turi varyti.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

57 minutes ago, MBLORINSER said:

Pasidomek ar tech lietuvoje neina pravaryti.  Nes kaip ir sakiau buvo minčių tai padaryti europoje.  Vien del vilkikų patogumo.

Vilkikus jau beveik visi pravarinėja europoje ir sako, kad ten nesikabinėja prie smulkmenų, kaip pas mus.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

On 2017-01-13 at 21:39, Dr.Zoidberg said:

Sugalvojau nupirkti kažką 4x4. Radau pusėtinai atrodantį patrol'į, kaip ir tiktų, bet :

žmogus pirkęs anglą, persidarė vairą, kol darė, Lietuvoje tokius kūrinius nustojo registruoti. Priregistravo Latvijoje. Po to norėjo priregistruoti LT, bet  irgi neregistravo. Tai dabar numeriai latviški. Kam nors tekę panašios patirties ? Nes man jau neša į tai, kad kito varianto reikia dairytis...

Manau, kad dabar kai yra tokia didelė pasiūla tai tikrai neverta pirkti kažko dėl ko pasakui gali kilti problemu o gal net ir papildomų išlaidu, beto kažkada ir parduot reikės tuomet irgi problemu gali būt. jeigu jau ten viskas būtu paprasta tai tegul sutvarko pardavėjas ir parduoda su Lietuviškais numeriais.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

2 valandas ago , viktorass said:

Manau, kad dabar kai yra tokia didelė pasiūla tai tikrai neverta pirkti kažko dėl ko pasakui gali kilti problemu o gal net ir papildomų išlaidu, beto kažkada ir parduot reikės tuomet irgi problemu gali būt. jeigu jau ten viskas būtu paprasta tai tegul sutvarko pardavėjas ir parduoda su Lietuviškais numeriais.

Aš ir pats galų gale priėjau tokios pat išvados... Matyt yra rimtų kabliukų, dėl kurių "nesilietuvina" tas auto.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

1 hour ago, Povilas said:

Kabliukai tokie, kad pas mus TA apžiūros neina pravaryt jei kilmės šalis su vairu bardačioki.

Tai sakė regitroj, kad reikia ekspertizės išvadų ir viskas ok, bet čia jau per ilga ir per brangi pasaka gaunasi.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Angliska perdaryta pirkti,praktiskai ismesti pinigai. Perdarytas niekada negaus ekspertizes isvados,nebent uz normalius pinigus. Bet kam tada rizikuoti? dametei nupirkai normalu Lietuviska. kitas dalykas kur buvo perdarytas? gerai,jei pas normalius meistrus,nes reikia daug laidu dajungineti(pratesti) kai keiciasi vairas. jei meistras susuka laidus ir izoliuoja,tai greitai prasides problemos. Is pradziu perdarytus pirko kazahai,kirgizai,bet del elektros problemu(blogai padarytu laidu) pradejo bijoti.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Na patrulis jeigu tas nuo 2000 ar dar kokiu metu senesnis tai laivas baisulinis.

Grand cherokis puse velnio merso dyzelis stovi. Pas mane ZJ 2.5td. tai pasakyciau kaip visureigis labai ekonomiskas vidurkis 8l. 100km. Dabar kaip tik vygdau jam gana issame restoracija. 8 metus atvazevo. laukia jo dar tiek.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

7 valandas ago , kinziulis said:

Tai pirk koki JGC WJ ju daug ir nebrangiai palyginus yra pardavime, ir vaziuoja pakankamai normaliai jei blokiruotes visos dar veikia

Jeigu žinios teisingos, jų pastoviai visi varo ir priekiniam tiltui dažnai būna amen.

 

1 hour ago, MBLORINSER said:

Na patrulis jeigu tas nuo 2000 ar dar kokiu metu senesnis tai laivas baisulinis.

Grand cherokis puse velnio merso dyzelis stovi. Pas mane ZJ 2.5td. tai pasakyciau kaip visureigis labai ekonomiskas vidurkis 8l. 100km. Dabar kaip tik vygdau jam gana issame restoracija. 8 metus atvazevo. laukia jo dar tiek.

Gerai tas laivas, visko gali prisikrauti :) Žiūrėjau Land Cruizerius, ale kad kišenius gal tuštokas tokiems.... 1985 metų 8 k € , nu ką aš žinau... O man patinka būtent tie senieji, keturkampiai. Anuose ir tiltai tikri ir pakaba linginė - nu toks turi būti tikras 4x4 mano supratimu :)

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

9 valandas ago , Dr.Zoidberg said:

Jeigu žinios teisingos, jų pastoviai visi varo ir priekiniam tiltui dažnai būna amen.

 

Gerai tas laivas, visko gali prisikrauti :) Žiūrėjau Land Cruizerius, ale kad kišenius gal tuštokas tokiems.... 1985 metų 8 k € , nu ką aš žinau... O man patinka būtent tie senieji, keturkampiai. Anuose ir tiltai tikri ir pakaba linginė - nu toks turi būti tikras 4x4 mano supratimu :)

Senieji TLC modeliai ejo ir su spyruoklemis. Jei jau leisti 8 gabalus tai tada TLC 80 arba 100 ziureti, galios uzteks, tiltai laiko, vietos daug. Jei visgi ziureti 7 modeli tai tik su 3.0 litro varikliu - 2,4 persilpnas, 2,5 niekam tikes, 2,8 paprastas atmosferinis. Turejau LJ7 keturduri su 2,8 atmosferiniu varikliu, buriau turbinas, keliau 5 cm, dejau 33 ratus, libiotkes ir t.t. Bet viena diena pasiziurejau kad nelabai bekeles ir yra kur su juo vaziuoti, iki langu skandinti gaila, o po uki ir i medziokle praktiskai standarto uztenka. Taip kad kietai atrodo, bet praktiskai neisnaudoji. Jei kalbet kad vaziuosi su draugais kur i sudynus pasikapstyti, kalnus kazkokiu ar panasiai - tada gal reikia ir uzpimpinto. Reliai reikia susirasti "neuzp..sta" standartini visureigi NP, TLC, MP, LR ir uzsimauti teisingo protektoriaus padangas ir bus per akis po uki. Jei reikia kazkokius maisus patasyti ar bagaznike dalis pavezioti verta pamastyti apie gera priekabute - visvien atsiranda daliu, pvz kaip traktoriaus ratas, kurie netelpa i pickupo bagazine ir esi priverstas varyti priekaba. Ukis ukiui nelygus - bet reikia atminti taisykle - kuo geresnis dzipas, tuo toliau pareiti traktoriaus.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Sukurkite paskyrą arba prisijunkite

Rašyti gali tik prisijungę nariai

Sukurti paskyrą

Užsiregistruokite, tai užtruks tik akimirką!

Registruotis

Prisijungti

Jau turi paskyrą? Prisijunk!

Prisijungti



×
×
  • Create New...