Jump to content

SUNKVEZIMIAI


Algis...

Recommended Posts

Taip steigiamos naujos darbo vietos ir papildomai surenkami mokesciai .

Bet problemu vaziavime tai nesumazina nes dazniausia lengvuju auto-moto operatoriai: ilekia ,nulekia uzkisa,skraido ir visokiais kitokiais veiksmais gadina nervus darbe. tai pas mus reiketu pradeti nuo lengvuju auto-moto operatoriu !!!!

mhm ...kai tik pasala tai ir pradeda furos prie veduku sankasu gulinet...Aisku del to kalti auto-moto operatoriai, jie taip blogai vaziuoja, kad furistai net uzmiega bevaziuodami ir t.t.

Aisku, jokia istatymo ar direktyvos eilute nedades proto nei vieniem, nei kitiem.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Visiems reikia. Veži krovinį su didesniu nei 3,5t bendros masės aparatu - turi turėt. Kategorijos tik su tuščiom mašinom važinėt.

Nevisiems.

Pateik nuorodą, kur išimtys nurodytos.

http://www3.lrs.lt/pls/inter2/dokpaiesk ... _id=392291

Gal 4.6 punktas turetu tikt? Jei kazka zinai ar jau susidurei su tuo, tai sakyk:)

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

http://eismocentras.lt/95-kodas/

2003 m. liepos 15 d. Europos Parlamento ir Tarybos direktyvą 2003/59/EB „ Dėl tam tikrų kelių transporto priemonių kroviniams ir keleiviams vežti vairuotojų pradinės kvalifikacijos ir kvalifikacijos tobulinimo“ visų Europos Sąjungos šalių būsimiems profesionaliems vairuotojams, norintiems vežti krovinius komerciniais tikslais (t.y. už atlygį) PRIVALOMA įgyti pradinę profesinę kvalifikaciją (t.y. „95 kodą“ vairuotojo pažymėjime) ir vėliau kas 5 metus atnaujinti žinias/kvalifikaciją specialiuose periodinių mokymų kursuose.

http://www3.lrs.lt/pls/inter2/dokpaiesk ... _id=392291

4,1 punktas - atpuola traktoriai

4,6 punktas kad asmeniniais tikslais naudojant nereikalingas 95 kodas

isvada jei pats ukininkas uz vairo veza savo derliu - nereikia. Tik pazymejima ukininko pasiimkit.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Tiaip bet daba terminas pasibaige.o as radau va ka :

Pradinė kvalifikacija kroviniams vežti (95 kodas)

-------Vairuotojai įgiję C1, C kategorijos vairuotojų pažymėjimus----- po 2009 m. rugsėjo 10 d. ir norintys vežti krovinius komerciniais tikslais (dirbti krovinių pervežime), privalo turėti----- pradinę profesinę kvalifikaciją krovinius vežti patvirtinančius pažymėjimus, jei krovinius veža C1, C1E, C, CE kategorijų transporto priemonėmis.Ši pradinė kvalifikacija suteikiama baigus mokymo kursus ir išlaikius kvalifikacijos egzaminus licencijuotoje mokymo įstaigoje

Kursų trukmė (140 teorijos ir 10 praktinio mokymo valandų) - 4-5 savaitės... tai priklauso nuo grupės teorinių paskaitų vykdymo laiko (planuojame dienines ir(ar) popietines grupes).

Kursų kaina - 1440 Lt (417,05 €) (mūsų mokyklos mokiniams , besimokantiems C kat. kursuose, taikome ypatingas nuolaidas!).

Artimiausias grupes pradėsime mokyti:

Šilainių filiale (Baltų pr. 36) - 2014 m. spalio 06 d. 09:00 val.

Centro filiale (A.Mickevičiaus g. 52-18) - 2014 m. spalio 20 d. 18:00 val.

Marijampolėje (Jono Dailidės g. 10) - 2014 m. spalio 22 d. 14:00 val.

----------------------------------------------------------------

–Direktyvoje atsirado nauja sąvoka – pradinė profesinė kvalifikacija, kaip ją galima paaiškinti išsamiau?

–----------- Pradinė profesinė kvalifikacija – tai teorijos ir praktinio vairavimo mokymo kursai, kuriuos privalo baigti profesionalūs vairuotojai, įgiję vairuoti atitinkamos kategorijos keleivines arba krovinines transporto priemones po 2008 metų rugsėjo 10 d. arba 2009 metų rugsėjo 10 d. Iki minėtų datų profesionalių vairuotojų pažymėjimus gavusiems asmenims pradinės kvalifikacijos patvirtinimas nereikalingas. Tačiau per penkerius metus jie privalės baigti kvalifikacijos tobulinimo kursus ir įgyti tai patvirtinančius pažymėjimus. [/color]

– Kokie reikalavimai dabar keliami tiems, kas vairuotojų pažymėjimus įgijo anksčiau – iki 2008 m. rugsėjo 10 d. arba atitinkamai įgis juos iki 2009 m. rugsėjo 10 d.?

– D1, D1E, D, DE kategorijų transporto priemonių vairuotojai, įgiję atitinkamų kategorijų transporto priemonių vairavimo teisę iki šių datų, privalės išklausyti kvalifikacijos tobulinimo mokymo kursą ir įgyti kvalifikacijos periodinį tobulinimą patvirtinančius pažymėjimus ne vėliau kaip iki 2013 metų rugsėjo 10 d.

C1, C1E, C, CE – kategorijų transporto priemonių vairuotojai – iki 2014 metų rugsėjo 10 d. Iki nurodytų datų visi šių kategorijų transporto priemonių vairuotojai privalės išklausyti 35 valandų teorinį profesinės kvalifikacijos tobulinimo kursą.

Norėčiau kai ką ypatingai pabrėžti, todėl tai, prašyčiau išspausdinti didžiosiomis raidėmis ar bent kitu šriftu.

Vežėjams būtina iš anksto planuoti vairuotojų siuntimą į šiuos kursus, kad ne visi kartu pradėtų kelti kvalifikaciją praėjus penkeriems metams. Juolab kad teisės aktai leidžia išklausyti 35 valandų mokymo kursą dalimis – po 7 valandas. Nuoširdžiai rekomenduojame nelaukti paskutinio momento – iki 2013 ar 2014 metų, o nuo kitų metų aktyviai dalyvauti šiuose kvalifikacijos tobulinimo kursuose.

Jie su savo pazymejimais baigia uz.... :icon-rolleyes:

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Gal paprasčiau butu jei paryskintum ar paaiskintum?

Kiek beskaitau bet nesuprantu ka nori pasakyti?

Koki cia teises akta, istatyma ar direktyva cituoji? Gal nuoroda imesk.

Paemiau is ..CARGO .ten raso apie 95koda .. variau technikine tai tie butu sake ka nors del to kodo bet nieko .. zodziu kas iki 2009metu gavo teises priklausys 35 valandos tobulintis kas 5metai .del ukininku neraso ,,zodziu is furistu girdejau -dirbsi samdoma darba reikalingas 95 kodas -nekomercinis vezimas kada vezi sofa spinta sau priklausanti daikta -jei tona obuoliu jau veikla- jie taip aiskina.

o del telefonines uzklausos tai kazkaip nerimta nes man viena karta del tachografo paaiskino bet tai po to netiko..

cia aiskiau http://lmc.linava.lt/vairuotoju-profesi ... -95-kodas/

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Gal paprasčiau butu jei paryskintum ar paaiskintum?

Kiek beskaitau bet nesuprantu ka nori pasakyti?

Koki cia teises akta, istatyma ar direktyva cituoji? Gal nuoroda imesk.

Paemiau is ..CARGO .ten raso apie 95koda .. variau technikine tai tie butu sake ka nors del to kodo bet nieko .. zodziu kas iki 2009metu gavo teises priklausys 35 valandos tobulintis kas 5metai .del ukininku neraso ,,zodziu is furistu girdejau -dirbsi samdoma darba reikalingas 95 kodas -nekomercinis vezimas kada vezi sofa spinta sau priklausanti daikta -jei tona obuoliu jau veikla- jie taip aiskina.

o del telefonines uzklausos tai kazkaip nerimta nes man viena karta del tachografo paaiskino bet tai po to netiko..

Tą patį ir mes girdėjom - veži bulves parduot - turi turėt.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Skambinau i vkti del e95 kodo ir del darbuotojo dirbancio pas mane su fura, zodziu nereikia jei veiklai nereikalinga licencija, taip kad savo derliu vezames ramiai

Destytojas ,kuris veda kursus Siauliuopse ,tai vos negriudamas ant zemes tiesiog reke ,tipo jeigu vezi grudus nuo kombaino i savo sandeli-nereikia,bet jeigu i elevatoriu,tai jau reikia nes, pardaves grudus gausi atlygi ir vadinsis kaip,, vezimas uz atligi,,Taip iseitu kad eilinis lazdos perlenkimas ,ar kaip cia is tikruju?Bet jeigu VKTI aiskina kitaip ,galima itarti kad mokyklos nori kuo daugiau uzdirbt ir varo savo teorija.Beje keliu policijoj klausiau, kaip baudziat uz tai kad neturi kodo ,tai sako kad negave jokiu nuorodu ,tai isvis nebaudziam arba kaip,, kiti pazeidimai,,

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Praėjusia žiema Kauno raj. ūkininku sajungos organizuotame seminare buvo tema apie ta transportavima ir kitokius saugos dalykus, žodžiu jeigu PATS ūkininkas su SAVO nuosavu sunkvežimiu gabena savo produkcija (nesvarbu kur ar parduot ar pirkt ar išvis išmest) nereikia to 95 kodo, šita tikrai isidėmėjau nes man tai aktualu, kas liečia darbuotojus tai tiksliai nepamenu ka ten sakė, bet turėtu but taip kaip sako voras. Stabdė šiemet tokie du labai reiklus pareigunai, tai jiems šaibu tai dar kažkokiu popieriu reikėjo, kai pasakiau, kad ūkininkam nereikia jokiu tachografu važinėjant iki 100 km nuo namu tai paprašė parodyt ūkininko pažymėjima ir palinkėjo gero kelio.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Skambinau i vkti del e95 kodo ir del darbuotojo dirbancio pas mane su fura, zodziu nereikia jei veiklai nereikalinga licencija, taip kad savo derliu vezames ramiai

Destytojas ,kuris veda kursus Siauliuopse ,tai vos negriudamas ant zemes tiesiog reke ,tipo jeigu vezi grudus nuo kombaino i savo sandeli-nereikia,bet jeigu i elevatoriu,tai jau reikia nes, pardaves grudus gausi atlygi ir vadinsis kaip,, vezimas uz atligi,,Taip iseitu kad eilinis lazdos perlenkimas ,ar kaip cia is tikruju?Bet jeigu VKTI aiskina kitaip ,galima itarti kad mokyklos nori kuo daugiau uzdirbt ir varo savo teorija.Beje keliu policijoj klausiau, kaip baudziat uz tai kad neturi kodo ,tai sako kad negave jokiu nuorodu ,tai isvis nebaudziam arba kaip,, kiti pazeidimai,,

O jeigu vežu grūdus į elevatorių saugot, o neparduot. Tiesiai nuo kombaino? :icon-cool:

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

vezimas uz atlygi yra toks:

1.vezu kaimynui

2.israsau jam saskaita

3.jis man sumoka uz transporto paslaugas

stai tie pinigai ir yra atlygis uz transporto paslaugas, o ne pinigai sumoketi uz mano grudus.Kad gautusi vezimas uz atligi as privalau isteigti imone, issiminti licenzija. Tada mano imone israsytu man saskaita uz mano grudu vezima ir as kaip ukininkas sumokeciau savo imoniai pinigus. tada jau butu transporto paslaugos man paciam uz atlygi...

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Taip steigiamos naujos darbo vietos ir papildomai surenkami mokesciai .

Bet problemu vaziavime tai nesumazina nes dazniausia lengvuju auto-moto operatoriai: ilekia ,nulekia uzkisa,skraido ir visokiais kitokiais veiksmais gadina nervus darbe. tai pas mus reiketu pradeti nuo lengvuju auto-moto operatoriu !!!!

mhm ...kai tik pasala tai ir pradeda furos prie veduku sankasu gulinet...Aisku del to kalti auto-moto operatoriai, jie taip blogai vaziuoja, kad furistai net uzmiega bevaziuodami ir t.t.

Aisku, jokia istatymo ar direktyvos eilute nedades proto nei vieniem, nei kitiem.

Pas mane idetas registratorius parodyciau kaip vaziuoja vilnieciai ir kedainiu rajono vadylos manau komentaru nebutu .
Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

O jei darbuotojas idarbintas pas ukininka vairuotoju ? :icon-wink: jo darbas juk vaziavimas ...

va sitoi vietoj as nezinau ka atsakyti, mano nuomone jis turetu tureti 95 koda ir bejo as netureciau teises duoti vaziuoti samdomui darbuotojui, bet tikrai sveiku protu mastant ne policijos darbas, o darbdavio ir darbo inspekcijos kompetencijoje turetu buti kontrole sito reikalo.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

vezimas uz atlygi yra toks:

1.vezu kaimynui

2.israsau jam saskaita

3.jis man sumoka uz transporto paslaugas

stai tie pinigai ir yra atlygis uz transporto paslaugas, o ne pinigai sumoketi uz mano grudus.Kad gautusi vezimas uz atligi as privalau isteigti imone, issiminti licenzija. Tada mano imone israsytu man saskaita uz mano grudu vezima ir as kaip ukininkas sumokeciau savo imoniai pinigus. tada jau butu transporto paslaugos man paciam uz atlygi...

Taip mastom mes,bet jie aiskina visai kitaip.Turbut reikia, kad susitupetu sitas reikalas ,tada paaiskes kiek LT lenda i sikna ES.Daznai juk europa duoda rekomendacijas o musiskiai pritaiko prievarta.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Nera vienos tiesos kaip ir su saiba, vkti sako kad vaziuojant iki 100km spinduliu saibos nereikia o transporto inspekcija sustabdziusi sako kad saibos reikia ir kad antra kart susrabdzius nubaus

hm... kazkada parasiau laiska vkti ka konkreciai nusako tas 100km ar geometrini atstuma ar atstuma nuvaziuota keliu. Atsakymo negavau iki siol.Lietuvos pareiguno darbo vertinimas ir jo gaunamos premijos dydis priklauso nuo israsytu baudu ar pazeidymu kiekio (nesvarbu kokia suma baudos) uz tai stengiamasi bausti visus ir uz viska ir nedidelem sumom (kad zmogus nesikreiptu i teisma del 50lt. , o sumoketu). isvadas darykit patys.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Skambinau ir klausiau kas bus jei darbuotojas uz vairo, savo produkcija gali vezti jokiu prob, sake ir islygos nr, uzrasiau vairuotojui ant lipduko, kad zinotu ka sakyt.

Beja vkti kalbabt telefonu pasiule parasyti klausima el pastu ir sako gausite atsakyma, atsispausdinsite ir vkti galesite parodyti jei kelyje kiltu gincas.

Taigi ...

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Sukurkite paskyrą arba prisijunkite

Rašyti gali tik prisijungę nariai

Sukurti paskyrą

Užsiregistruokite, tai užtruks tik akimirką!

Registruotis

Prisijungti

Jau turi paskyrą? Prisijunk!

Prisijungti



×
×
  • Create New...