Jump to content

Teleskopiniai krautuvai


Algis...

Recommended Posts

uztat daug patogesnis nei manitou, mane tai nustebino, kad ar tai jis 5 m senumo, ar tai naujas, niekuo nesiskiria, toks neidomus ir nuobodus tikras hidraulinis siupelis, o va hanoveri merliukas tikrai gera ispudi paliko, bet tas bjoras zaltys... brangus kiek zinau

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

uztat daug patogesnis nei manitou, mane tai nustebino, kad ar tai jis 5 m senumo, ar tai naujas, niekuo nesiskiria, toks neidomus ir nuobodus tikras hidraulinis siupelis, o va hanoveri merliukas tikrai gera ispudi paliko, bet tas bjoras zaltys... brangus kiek zinau

taip isvaizda "siupeline" bet funkcionalumas vercia dziaugtis, praeinamumas - lipa kaip tankas, bega 40 km/h, apsisukimo skersmuo mazas, tempimo galia 22 t, variklis zveris 140 hp, turi neesminiu trukumu del rankeneliu.

Tikrai patogesnis naudoti nei manitou, to nesupratau, kol po ilgesnio laiko neilipau i manitou kazko pakelti.

Vis delto as uz hidrostatine pavara.

Bet rovaltra is mazosios raides, nustebina atvirkciai nei krautuvas.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

uztat daug patogesnis nei manitou, mane tai nustebino, kad ar tai jis 5 m senumo, ar tai naujas, niekuo nesiskiria, toks neidomus ir nuobodus tikras hidraulinis siupelis, o va hanoveri merliukas tikrai gera ispudi paliko, bet tas bjoras zaltys... brangus kiek zinau

taip isvaizda "siupeline" bet funkcionalumas vercia dziaugtis, praeinamumas - lipa kaip tankas, bega 40 km/h, apsisukimo skersmuo mazas, tempimo galia 22 t, variklis zveris 140 hp, turi neesminiu trukumu del rankeneliu.

Tikrai patogesnis naudoti nei manitou, to nesupratau, kol po ilgesnio laiko neilipau i manitou kazko pakelti.

Vis delto as uz hidrostatine pavara.

Bet rovaltra is mazosios raides, nustebina atvirkciai nei krautuvas.

Manitou taip pat yra su hidrostatine vaziuokle.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

uztat daug patogesnis nei manitou, mane tai nustebino, kad ar tai jis 5 m senumo, ar tai naujas, niekuo nesiskiria, toks neidomus ir nuobodus tikras hidraulinis siupelis, o va hanoveri merliukas tikrai gera ispudi paliko, bet tas bjoras zaltys... brangus kiek zinau

taip isvaizda "siupeline" bet funkcionalumas vercia dziaugtis, praeinamumas - lipa kaip tankas, bega 40 km/h, apsisukimo skersmuo mazas, tempimo galia 22 t, variklis zveris 140 hp, turi neesminiu trukumu del rankeneliu.

Tikrai patogesnis naudoti nei manitou, to nesupratau, kol po ilgesnio laiko neilipau i manitou kazko pakelti.

Vis delto as uz hidrostatine pavara.

Bet rovaltra is mazosios raides, nustebina atvirkciai nei krautuvas.

pamirsai pamineti, kad kai dare aptarnavima tavo krautuvui, imete rakta i hidro tepalo bakeli :eusa-doh:

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

uztat daug patogesnis nei manitou, mane tai nustebino, kad ar tai jis 5 m senumo, ar tai naujas, niekuo nesiskiria, toks neidomus ir nuobodus tikras hidraulinis siupelis, o va hanoveri merliukas tikrai gera ispudi paliko, bet tas bjoras zaltys... brangus kiek zinau

taip isvaizda "siupeline" bet funkcionalumas vercia dziaugtis, praeinamumas - lipa kaip tankas, bega 40 km/h, apsisukimo skersmuo mazas, tempimo galia 22 t, variklis zveris 140 hp, turi neesminiu trukumu del rankeneliu.

Tikrai patogesnis naudoti nei manitou, to nesupratau, kol po ilgesnio laiko neilipau i manitou kazko pakelti.

Vis delto as uz hidrostatine pavara.

Bet rovaltra is mazosios raides, nustebina atvirkciai nei krautuvas.

pamirsai pamineti, kad kai dare aptarnavima tavo krautuvui, imete rakta i hidro tepalo bakeli :eusa-doh:

ten ne bakelis, o visas tepalo bakas :)

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

o ka kitiems tipo geresnis matomumas? kazkaip net neatkreipiau demesio i tai. del servizo dar nelabai ka galiu pasakyti - dar neturejau jokiu problemu

2 kolegos turi tai keikia butent del to, kai reikia manevruoti viduj atbuline pavara pastoviai problemos, pas JCB kazkaip galas iskeltas, uztai ir klausiu :icon-rolleyes:

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

o ka kitiems tipo geresnis matomumas? kazkaip net neatkreipiau demesio i tai. del servizo dar nelabai ka galiu pasakyti - dar neturejau jokiu problemu

2 kolegos turi tai keikia butent del to, kai reikia manevruoti viduj atbuline pavara pastoviai problemos, pas JCB kazkaip galas iskeltas, uztai ir klausiu :icon-rolleyes:

na tam reikalui yra toks sferinis veidrodukas istatytas kai jis neapdulkejes tai per ji matosi o seip tai cia jau paciam reikia jausti gabaritus intuityviai :) vadinas prasti vairuotojai jei del to problemos kyla :)

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

na tam reikalui yra toks sferinis veidrodukas istatytas kai jis neapdulkejes tai per ji matosi o seip tai cia jau paciam reikia jausti gabaritus intuityviai :) vadinas prasti vairuotojai jei del to problemos kyla :)

nzn, pas musu jokio veidroduko ner, nors jo ir nereik, desinio galinio rato nematai bet pagal sparna orientuotis eina :) vairuotoju visokiu yra, gal cia ne problema nzn, pats nedirbes su tokiu uztai ir pasidomejau kaip ten kas :icon-wink:

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 3 savaičių...

Gavau progą pasėdėt Merlo P38.10 Modelis buvo be srauto dalintuvo, visai nesunkiai padariau du judesius, gaunasi ir trys judesiai, bet jau sudėtingiau (neaišku kaip gautųsi pilnu kaušu). Ar verta komplektuotis srauto dalintuvą?

Krautuve galima pasirinkt arba strėles smugių slopintuvą arba priekinio tilto amortizaciją (užsisakius amortizuojantčio tiltą paketą, kaip suprantu, įeina strėlės pasukimas, horizontalumo atstatymas). Praktikoje, tiksliau transporte, ar jaučiamas amort. priekinio tilto efektyvumas? Perskaičius atsiliepimus apie krautuvus, ypač transporte, rašote, jog baisiai krato.

Eas-011.jpg

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Sukurkite paskyrą arba prisijunkite

Rašyti gali tik prisijungę nariai

Sukurti paskyrą

Užsiregistruokite, tai užtruks tik akimirką!

Registruotis

Prisijungti

Jau turi paskyrą? Prisijunk!

Prisijungti



×
×
  • Create New...