Jump to content

fendt


fendj

Recommended Posts

  • Atsakymai 1.2k
  • Sukurta
  • Paskutinis įrašas

Daugiausiai įrašų parašė

gerai neino tokio dalyko isimti tai dabar kiek to adBlue reikia pvz ar ant bako ar kaip nezinau kaip ji paskaicioja kokiam kiekui kuro ar panasiai ?

Tau kaip vartotojui nereikia nieko per daug žinoti, pili baka kuro ir pili kita baka adblue, o sistema viską daro automatiškai... o šiaip deklaruojama, kad adblue suvartojimas sudaro 5-6% kuro normos, nors aišku gali kisti priklausomai nuo variklio apkrovos, kuro kokybės, darbinių salygų ir t.t.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

o jeigu dirbant laukuose baigiasi adBlue ar gali traktorius toliau dirbti :eusa-think:

namo parvažiuosi, o dirbti nelabai pavyks, nes krenta galia, berods 50%.

Bet prieš tai turi bent kelis kart įkyriai perspėti, kad jisai baigiasi. Ad blue bakas paprastai skaičiuojasi, kad užtektų dviem kuro bakam.

Kaip ten bebūtų nuo ad blų tikrai nenubiednėsi palyginus jo kainą ir sunaudojimą

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

o jeigu dirbant laukuose baigiasi adBlue ar gali traktorius toliau dirbti :eusa-think:

namo parvažiuosi, o dirbti nelabai pavyks, nes krenta galia, berods 50%.

Bet prieš tai turi bent kelis kart įkyriai perspėti, kad jisai baigiasi. Ad blue bakas paprastai skaičiuojasi, kad užtektų dviem kuro bakam.

Kaip ten bebūtų nuo ad blų tikrai nenubiednėsi palyginus jo kainą ir sunaudojimą

tai kokia jo kaina? suvartojimas kiek supratau 5-6%?

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

o jeigu dirbant laukuose baigiasi adBlue ar gali traktorius toliau dirbti :eusa-think:

namo parvažiuosi, o dirbti nelabai pavyks, nes krenta galia, berods 50%.

Pirmas perspejimas kai baigiasi-galia nemazinama, po 4 valandu perspejimas ir galios mazinimas 10%, po to dar per keturias valandas laiko tarpais perspejimai ir galios mazinimas iki galutiniu 50 ar 70% galios. Realiai turi 6 normalias darbo valandas pasipildyti ad blue baka

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Jei perki cisterną lytagroj tai adblue kainuoja 1l/1lt

kokio dydzio ta cisterna?

1000 ltr talpyklą imiau po 0,85 Lt/l su atvežimu. Nepamenu dabar ar su PVM, ar be.

Jei iš tikro su AdBlue pasitaupys nemažai kuro, o to AdBlue reiks tik kokių 6%, o ir jis bent 4 kartus pigesnis už dyzelį, tai gal ir visai neblogai. Gal ne toks tas velnias baisus, kokiu jį nupaišo. :)

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Jei perki cisterną lytagroj tai adblue kainuoja 1l/1lt

kokio dydzio ta cisterna?

1000 ltr talpyklą imiau po 0,85 Lt/l su atvežimu. Nepamenu dabar ar su PVM, ar be.

Jei iš tikro su AdBlue pasitaupys nemažai kuro, o to AdBlue reiks tik kokių 6%, o ir jis bent 4 kartus pigesnis už dyzelį, tai gal ir visai neblogai. Gal ne toks tas velnias baisus, kokiu jį nupaišo. :)

ADBlue kaip kazkoks technologinis vienetas kuro netaupo. Kura taupo variklio technologija kurios pagrindas sumazintas suspaudimo laipsnis ir efektyvesnis kuro ipurskimas. Adblue tik mazina tokiu modifikaciju zala daroma gamtai.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

nu jei kuro traktorius sunaudoja mažiau 5-10%, tai vietoj 20 l jis sunaudos valandai 18-19 l ir sutaupys 3,22-6,44 lt, o 19 litrų kuro reiks ~1litro adblue arba vieno lito, lieka beveik "lyšnas" litras kuro ir plius dar kaina SRC filtro. Dyzelinas tikrai tauposi, o apie 6r, 7r, 8r, serijas kiek procentų sumažėjo kuro sąnaudos, tai pačiai galiai pagaminti nieko nerandu, rašo tiek, kad ekonomiški ir mažiau teršia.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

nu jei kuro traktorius sunaudoja mažiau 5-10%, tai vietoj 20 l jis sunaudos valandai 18-19 l ir sutaupys 3,22-6,44 lt, o 19 litrų kuro reiks ~1litro adblue arba vieno lito, lieka beveik "lyšnas" litras kuro ir plius dar kaina SRC filtro. Dyzelinas tikrai tauposi, o apie 6r, 7r, 8r, serijas kiek procentų sumažėjo kuro sąnaudos, tai pačiai galiai pagaminti nieko nerandu, rašo tiek, kad ekonomiški ir mažiau teršia.

Apie kietųjų dalelių filtro keitimą SCR sistemoje normaliai eksplotuojant kalba neina. Jo turėtų pakakti traktoriaus eksplotacijos laikotarpiui.

O EGR sistemoje filtras keičiamas panašiai kas 5000 MV.

ADBlue kaip kazkoks technologinis vienetas kuro netaupo. Kura taupo variklio technologija kurios pagrindas sumazintas suspaudimo laipsnis ir efektyvesnis kuro ipurskimas. Adblue tik mazina tokiu modifikaciju zala daroma gamtai.

Ačių už pataisymą kolega. Pačią technologiją ir turėjau minty. Neteisingai išsireiškiau. :eusa-liar:

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

nu jei kuro traktorius sunaudoja mažiau 5-10%, tai vietoj 20 l jis sunaudos valandai 18-19 l ir sutaupys 3,22-6,44 lt, o 19 litrų kuro reiks ~1litro adblue arba vieno lito, lieka beveik "lyšnas" litras kuro ir plius dar kaina SRC filtro. Dyzelinas tikrai tauposi, o apie 6r, 7r, 8r, serijas kiek procentų sumažėjo kuro sąnaudos, tai pačiai galiai pagaminti nieko nerandu, rašo tiek, kad ekonomiški ir mažiau teršia.
Aš manau kad adBlue geriau vien dėl to kad nėra tiek daug isvedziojimu, ivairiu filtru kuriems atlikti ta svarinimo darba reikia daugiau kuro ir prie viso to dar traktorius buna priduses. Bet dar mazai tu traktoriu tiek su EGR tiek su SCR dirbanciu Lietuvos laukuose o rasyt gali daug ka, bet geriausiai pamatyti natūroj dirbant ir toki ir toki ir tada sūlyginiti :)
Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

pradekim nuo to ka jus vadinate suspaudimo laipsniu, jei kompresija, tai ji tikrai tik dideja, o jei suspaudimo laipsni vadinate

naudingo turio santyki su zalingo turio santykiu tai jis irgi niekur nemazeja o tik dideja, taip varikliai ir forsuojami, tikiuosi teisingai uzrasiau suspaudimo santykio apibrezima, jei ne patikslinsiu is knygos.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

pradekim nuo to ka jus vadinate suspaudimo laipsniu, jei kompresija, tai ji tikrai tik dideja, o jei suspaudimo laipsni vadinate

naudingo turio santyki su zalingo turio santykiu tai jis irgi niekur nemazeja o tik dideja, taip varikliai ir forsuojami, tikiuosi teisingai uzrasiau suspaudimo santykio apibrezima, jei ne patikslinsiu is knygos.

Klysti vorai, kaip tik vyksta priesingai. Suspaudimo laipsniai sumazinti iki niekingu 16 -17, kompresija taip pat. Turint comonnraila su tokiais slegiais ir efektyviai dirbancius purkstukus, nebereikalingi tokie dalykai.

Del siu dalyku mazinimo krenta degimo kameros temperatura, del ko tampa neimanoma suskaldyti azoto junginiu. Tai vat del to atsirado AdBlue.

Del tos pacios priezasties Deutz'as atsisake savo siurblys-purkstukas kuro tiekimo sistemos. Nes 500bar ipurskimo slegio neuzteko kad ipurskimo ciklas ivyktu sklandziai.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

i.

Del siu dalyku mazinimo krenta degimo kameros temperatura, del ko tampa neimanoma suskaldyti azoto junginiu. Tai vat del to atsirado AdBlue.

Kažką čia nušnekėjai. Kuo mažesnė degimo temperatūra tuo daugiau nesudegusių kietųjų dalelių (pavadinkim suodžių) bet mažiau (faltiškai nėra NOx (azoto oksidų)

Kuo aukštesnė degimo temperatūra tuo mažiau suodžų daugiau NOx. Tai vat čia ir reikalingas AdBlue, kad sugaudytu tuos NOx

O pirmas varianas naudojamas EGR varikliuose kur suodžius bandoma deginti dalį dūmo pakartotinai leidžiant į cilindrus ir likučius gaudant filtrais.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

i.

Del siu dalyku mazinimo krenta degimo kameros temperatura, del ko tampa neimanoma suskaldyti azoto junginiu. Tai vat del to atsirado AdBlue.

Kažką čia nušnekėjai. Kuo mažesnė degimo temperatūra tuo daugiau nesudegusių kietųjų dalelių (pavadinkim suodžių) bet mažiau (faltiškai nėra NOx (azoto oksidų)

Kuo aukštesnė degimo temperatūra tuo mažiau suodžų daugiau NOx. Tai vat čia ir reikalingas AdBlue, kad sugaudytu tuos NOx

O pirmas varianas naudojamas EGR varikliuose kur suodžius bandoma deginti dalį dūmo pakartotinai leidžiant į cilindrus ir likučius gaudant filtrais.

Na pas tave daugiau ''bukletine '' informacija, skaityk :

EGR is considered a `metered intake leak' and was developed to reduce the combustion temperatures to below 2,500 degrees, the threshold where NOx is created. Not unlike putting a brick in your lavatory to lower the volume of water used, the EGR valve meters a readily available inert gas (actually exhaust gas which contains a lot of very inert Carbon Dioxide) into the combustion chamber to effectively reduce the volume. Smaller effective displacement means less fire, and less heat and thus lower temperatures, thereby controlling NOx emissions.

EGR buvo t3 standarto arkliukas. Beje suodžiams nereikia temperaturos - jiems reikalingas laikas ir deguonis, kurio realiai degimo ciklo metu pritruksta. Todel deginiai buvo ausinami skiedziami su svieziu oru ir vėl patiekiami į darbo ciklą.

Realiai tai nelabai pavyko to sutvarkyti su EGR, nes azoto ismetimas padidejo. Kai kur girdeti informacija, kad egr neverta naudoti virs 5 ltr. motorose.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Sukurkite paskyrą arba prisijunkite

Rašyti gali tik prisijungę nariai

Sukurti paskyrą

Užsiregistruokite, tai užtruks tik akimirką!

Registruotis

Prisijungti

Jau turi paskyrą? Prisijunk!

Prisijungti



×
×
  • Create New...