Jump to content

fendt


fendj

Recommended Posts

na skirtumas pusantros tonos tai jau vien nepirkadamas priekiniu balastiniu svoriu praktiskai padengi ta skirtuma tarp 9ir8 serijos :D

o del to kas ten rase pagulet situose krastuose tai labai smalsu toks dalykas kad gavau ir john deere komercini pasiulyma tai patikekit tokio paties galingumo 8 serijos traktorius su automatine greiciu deze sedyne amortizuojancia magnetola tarp fendt tik 20000skirtumas na o vaziavimo komfortas nesulyginamas na tiesa teko vaziuoti tik su 820fendt ir 8r traktorium bet john deere tai tik dojus agro aiksteleje tai tikrai yra skirtumas zymus:d

o plius ko nedamoki is kart poto isleidi ant daliu tik plius dar nagus dauzaisi arba serviza kvieti kad tvarkytu o kitu spalvu traktoriu manes nelabai domina turiu ir claas ir jd tai db norisi ir kita isbandyti tiesa nzn kame gal zaliji cia traktorius gadina bet jd mane labai nuvyle lb lengvas kalbu apie 6930 ir vaziuoja kaip prisviles nera lengvumo jausmo 25 metu ford 8210 gyvesnis nei 2011 jd turedamas 45 arkliais daugiau :D

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

  • Atsakymai 1.2k
  • Sukurta
  • Paskutinis įrašas

Daugiausiai įrašų parašė

Aš manau kad turbinos fendt nelaiko gali del tarpines tarp vairo ir sedenes nes esu mates tokiu hurijozu kurie dirba visa ar puse dienos sunkiai sustoje galia lauko iskart gesina varikli neduoda varikliui padirbti ant tusčiu mors puse minutes delto ir iseina turbinos nes negauna atausti :eusa-think: Čia tik aš taip manau ir galiu klaidinti jei kas blogai pataisykit :eusa-doh:

Tu teisus, jei turbina pareina fendui, tada kalta tarpinė tarp vairo ir sėdynės, arba dar kas nors (oras per karštas pvz.) jei netiki paklausk Drapoko :) o jei turbina pareina kitos markės traktoriui tada reiškiasi traktorius prastas ir reikia pirkti fenda :D

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

tikrai taip su fendt vaziuojant net 50km greiciu maziau purte nei fd zazinejant kieme jd visas svoris priekyje gal cia balansavimo kalte nzn bet galas tiesiog sokinejo o vaizdelis ir sedejimas nebuvo is maloniuju keleivio vietoje tad tikrai taip man asmeniskai buvo maloniau su fendt ir neziurint kad tai fendt iki tokio komforto isties dar kitiems traktoriams yra kur tobuleti i prie grudu pridavimo punkto su vyrais pakalbam tai zmogus sake tiesa jis yra samdomas zmogus pas ukininka sake 8 serija niekam tikus geriau man atiduotu seniuka fendt na jei su senu mieliau vaziuoti nei su nauju kvepianciu dazais tai manau jau daug ka pasako apie traktoriu ir jam kai nera traktoriaus savinikas meluoti tikrai nebuvo tikslo :D

tad net nzn nei ka rinktis jd jau pats nenoriu turiu viena nei vienas darbininkas mano samdomu nenori su juom vaziuoti pabande tai sako gali pats ir vaziuoti na aisku juoko forma bet pavaziavo po viena karta ir daugiau net artyn neina :D

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Pas mus ir turi du ūkininkai po fendt 936 dabar nusipirko dar po viena pas juos technikos tikrai pilna bet pasirinko spėkit ka ogi vienas antra 936 o kitas 820 manau jai jie tokie būtų blogi tikrai būtų nepirkę.

Manau yra pati didžiausia bėda tame kas už traktoriaus vairo sėdi tai ir prasideda tada visi gedimai girdėti ir negirdėti

tai manyt reik is naujo nes tas pat zmogus dirbo ant 820, po to persedo ant 936. 820 sukas be jokiu dideliu problemu o va su 936 jau beda. Negi sunku visiem pripazint kas su 936 7.1 l deutz problemu buvo yra ir bus. Idomu kaip naujoji 9 serija su 7.76l Deutzu laikys. Ir ar cia motoras naujai kurtas ar tik senojo bedos pataisyt bandytos.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Aš manau kad turbinos fendt nelaiko gali del tarpines tarp vairo ir sedenes nes esu mates tokiu hurijozu kurie dirba visa ar puse dienos sunkiai sustoje galia lauko iskart gesina varikli neduoda varikliui padirbti ant tusčiu mors puse minutes delto ir iseina turbinos nes negauna atausti :eusa-think: Čia tik aš taip manau ir galiu klaidinti jei kas blogai pataisykit :eusa-doh:

turbininius variklius negalima iskart gesint is po dydeliu apsuku ne del to kad jin karsta ,o del to kad uzgesinus staigiai varikli krenta tepalo slegis ir turbinos niekas netepa, o jinai taip greitai nesustoja ir sukasi sausa, ko pasekoja uzvelka veleneliu yvores,cia visiem varikliam taip yra. o kas dirba su fend 936 plesikit neplese tu maikiu bet probemu rimtu neisvengste, nes jos gamyklos uzprogramuotos.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Aš manau kad turbinos fendt nelaiko gali del tarpines tarp vairo ir sedenes nes esu mates tokiu hurijozu kurie dirba visa ar puse dienos sunkiai sustoje galia lauko iskart gesina varikli neduoda varikliui padirbti ant tusčiu mors puse minutes delto ir iseina turbinos nes negauna atausti :eusa-think: Čia tik aš taip manau ir galiu klaidinti jei kas blogai pataisykit :eusa-doh:

turbininius variklius negalima iskart gesint is po dydeliu apsuku ne del to kad jin karsta ,o del to kad uzgesinus staigiai varikli krenta tepalo slegis ir turbinos niekas netepa, o jinai taip greitai nesustoja ir sukasi sausa, ko pasekoja uzvelka veleneliu yvores,cia visiem varikliam taip yra. o kas dirba su fend 936 plesikit neplese tu maikiu bet probemu rimtu neisvengste, nes jos gamyklos uzprogramuotos.

:eusa-clap: vsio su 936 dedam taska.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Žiūriu gerą klausą turi, ko tik nesi girdėjęs apie Fendt.[/color] :lol::lol::lol:

jo drapokai kai pabendrauji su žmonėm turinčiais po 2 x F936, tai išgirsti tokių dalykų kad plaukai šiaušias, o kad tu čia juos giri ir aukštini, nuo to nieks nepasikeis, jei Tau patinka kišti šaibas į juos ir sėdėt banke sėdėk, man geriau pagulėt... kur šilta :lol::lol::lol:

Jei tesutaupei tik tiek, kad tegali pakepint bambą pliaže, tai labai man taves gaila, užuojauta. Tik kai kitą kokią antį nugirsi ten pliaže, būtų gerai, kad paklaustum geriau viską, kaip iš tikro buvo. Tik kaži ar kas prisipažins, kad nusprendė pataupyti ir idėjo visus filtrus tipo originalius tik 3 kartus pigesnius made in China, dėl ko ne tik tepalai nebuvo tinkamai valomi, bet dar jie nuo tų tepalų suiro ir gabalais pateko į tepimo kanalus, ko pasekmės visiems aiškios: kaput greičių dėžėm, varikliam, velenam, velenėliam, siurbliam ir tt. Lygiai taip pat aš savo akim mačiau, kaip žmogus dirbdamas sunkiai su skutiku privažiavęs prie manes iš karto užgesino variklį. Nei kiek nesistebiu, kad jam tiek Fendt tiek Lexionui jau teko keisti turbinas. Tenka su juo pasikalbėti, tik kažkaip nepamenu, kad kada dėl to būtų kaltinęs save. Tik ta technika kažkokia nepatvari pasidarė. :) Gal sakau pirma išmokim normaliai su technika elgtis, to paties išmokykim ir savo darbininkus, o tada jau laidykim antis į kairę ir į dešinę.

O aukštinti aš nieko neaukštinu. Fendt aukštinti nereikia, faktai kalba patys už save. Vokietijoj pardavimais pirmauja. Pardavimai kyla ir pasiekė 2008 m prieškrizinį lygį. Stipriai plečiama gamykla. Pagal brendo įmidžą dabar pirmauja ne vien Vokietijoj bet ir Austrijoj. :eusa-dance:

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Jei tesutaupei tik tiek, kad tegali pakepint bambą pliaže, tai labai man taves gaila, užuojauta. Tik kai kitą kokią antį nugirsi ten pliaže, būtų gerai, kad paklaustum geriau viską, kaip iš tikro buvo. Tik kaži ar kas prisipažins, kad nusprendė pataupyti ir idėjo visus filtrus tipo originalius tik 3 kartus pigesnius made in China, dėl ko ne tik tepalai nebuvo tinkamai valomi, bet dar jie nuo tų tepalų suiro ir gabalais pateko į tepimo kanalus, ko pasekmės visiems aiškios: kaput greičių dėžėm, varikliam, velenam, velenėliam, siurbliam ir tt. Lygiai taip pat aš savo akim mačiau, kaip žmogus dirbdamas sunkiai su skutiku privažiavęs prie manes iš karto užgesino variklį. Nei kiek nesistebiu, kad jam tiek Fendt tiek Lexionui jau teko keisti turbinas. Tenka su juo pasikalbėti, tik kažkaip nepamenu, kad kada dėl to būtų kaltinęs save. Tik ta technika kažkokia nepatvari pasidarė. :) Gal sakau pirma išmokim normaliai su technika elgtis, to paties išmokykim ir savo darbininkus, o tada jau laidykim antis į kairę ir į dešinę.

nu jo, iš tamstos pusės kaip visada gali būti tik aplinka kalta...matau vėl pradedi sukti tą patį ratą filtrai kalti, tepalai, žmonės...gal pas ką nors ir yra tokia problema, bet jei būtų pas mus ūkyje tai JD nuo naujo nebūtų 10k valandų atvažiavęs nei su tuo pačiu varikliu, nei su ta pačia turbina, nei su ta pačia dėže, todėl jei iš 5 traktorių vienam kyla problemos, tai man atrodo kaltas traktorius, nes taip linktų visi iš eilės, o ne tik geriausi :icon-wink:

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Sakyčiau , ant konvejerio surinkinėjant traktorių , jau yra žinoma kur jis paklius . Kadangi dar esam ir ilgai būsim trečio pasaulio šalis , tai pagal tai ir techniką gaunam . Negalioja tas gal per atlantą dičkiams parplukdomiems .

Apie turbiną pasireikšiu : nereikia painiot prieš 20 m. ant DT-okų buvusias ir dabartines šiuolaikiškas su keičiamos geometrijos mentėm . Joms labiau pavojingas didelis įkaitimas (daugiau dėl metalo kokybės ) negu tepimo trūkumas užgesinus ( pakankamai greitai jos užstabdomos ir teko girdėt , kad yvorės iš daugiau kaip 20 dalių susideda .... ) .

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

O aukštinti aš nieko neaukštinu. Fendt aukštinti nereikia, faktai kalba patys už save. Vokietijoj pardavimais pirmauja. Pardavimai kyla ir pasiekė 2008 m prieškrizinį lygį. Stipriai plečiama gamykla. Pagal brendo įmidžą dabar pirmauja ne vien Vokietijoj bet ir Austrijoj. :eusa-dance:

Kokie blyn faktai. Kiek jų pagaminama lyginant su kitais brandais? Kokie jų pardavimai šalyse, kuriose ūkininkams įvaizdis nėra svarbiausia?

Niekas šitam forume nėra pasakęs, kad fendt nieko verti, bet jie pagaminti iš to pačio elemento, kaip ir kiti.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Buvo momentas, kai geltonai zaliems gamykla keite alkuninius velenus savo saskaita. Tikiuosi raudonai zaliems gamykla taip pat skirs demesio, istaisydama savo klaidas.

Gal pabandom surast budu kaip prailgint variklio tarnavima is musu puses, belaukiant kol gamykla ides nauja :) Pvz, sudyla luzta paskirstymo velenelis, aisku kalta gamykla. Sunkiai dirbantiems keist variklio tepalus kas 250-300mv? Na cia butu mano siulymas, idomu kaip galvoja kiti :eusa-think:

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Buvo momentas, kai geltonai zaliems gamykla keite alkuninius velenus savo saskaita. Tikiuosi raudonai zaliems gamykla taip pat skirs demesio, istaisydama savo klaidas.

Gal pabandom surast budu kaip prailgint variklio tarnavima is musu puses, belaukiant kol gamykla ides nauja :) Pvz, sudyla luzta paskirstymo velenelis, aisku kalta gamykla. Sunkiai dirbantiems keist variklio tepalus kas 250-300mv? Na cia butu mano siulymas, idomu kaip galvoja kiti :eusa-think:

Čia su tepalais ne vien tavo siūlymas, bet bent jau senajai 700 serijai, gamykla rekomenduoja keisti variklio tepalus kas 300 MV, jei traktorius dirba vien sunkius darbus. Kuro filtrai: man pačiam teko susidurti su atveju, kai užsikišo jau po 100 MV po keitimo ir taip kad pirminio valymo jau buvo sutrauktas į gabalą, o pagrindinis irgi gerokai užkištas. Nedaug trūko iki rimtos bėdos. Aišku kaip jau LT įprasta, būčiau sumetęs bėdą gamintojui. :lol: Negi prisipažinsi, kad pats kaltas.

Buvo momentas, kai geltonai zaliems gamykla keite alkuninius velenus savo saskaita. Tikiuosi raudonai zaliems gamykla taip pat skirs demesio, istaisydama savo klaidas.

Gal pabandom surast budu kaip prailgint variklio tarnavima is musu puses, belaukiant kol gamykla ides nauja :) Pvz, sudyla luzta paskirstymo velenelis, aisku kalta gamykla. Sunkiai dirbantiems keist variklio tepalus kas 250-300mv? Na cia butu mano siulymas, idomu kaip galvoja kiti :eusa-think:

Nemanau, kad vokiečiai ar austrai perka traktorius pagal įvaizdį. Tada ir auto vien mersai ir BMV ten važinėtų. Deja kai teko būt auto brendų įvairovė didesnė nei LT.

Sakyčiau , ant konvejerio surinkinėjant traktorių , jau yra žinoma kur jis paklius . Kadangi dar esam ir ilgai būsim trečio pasaulio šalis , tai pagal tai ir techniką gaunam . Negalioja tas gal per atlantą dičkiams parplukdomiems .

Apie turbiną pasireikšiu : nereikia painiot prieš 20 m. ant DT-okų buvusias ir dabartines šiuolaikiškas su keičiamos geometrijos mentėm . Joms labiau pavojingas didelis įkaitimas (daugiau dėl metalo kokybės ) negu tepimo trūkumas užgesinus ( pakankamai greitai jos užstabdomos ir teko girdėt , kad yvorės iš daugiau kaip 20 dalių susideda .... ) .

Reikalavimai prieš stabdant karštą variklį duoti jam praaušti padirbant 2 min 1000 aps/min išlieka, čia iš 724 instrukcijos. Ar tai vien dėl turbinos, ar dėl ko kito, kas žino.

P.S. Kažkokį grybą su citatom padariau, bet gal suprasit į ką čia cituota. :eusa-doh:

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

O jo, pražiopsojai pakeisti kuro filtrus prie 500moto val - nutrūksta kuro vamzdeliai................ ( apie tai kad užsikemša po 100 valandų tai reikia susitvarkyti su pilstymu ir talpyklomis :icon-wink: )

nepakeitei variklio alyvos po 300(nors rekomenduoja 500)moto val - nutrūksta paskirstymo velenėlis............. nors niekam neįdomu, kad netinkamas metalas ir storis tam panaudota.

pavėlavai pakeisti transmisijoje.................. subiro guoliai galinių pavarų(nesvarbu, kad gamykla suprojektavo pusašio įkišimą tik iki pusės guolio :icon-evil: )

nusipirkai spalvotą geležį..................pats kaltas :eusa-doh: Gi ne gamintojas.....................

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Pvz, sudyla luzta paskirstymo velenelis, aisku kalta gamykla. Sunkiai dirbantiems keist variklio tepalus kas 250-300mv? Na cia butu mano siulymas, idomu kaip galvoja kiti :eusa-think:

Kuo čia dėtas paskirstymo velenėlis "sunkiai" dirbantiems. Suprasčiau, kad sunkus darbas įtakoja stūmoklinės grupės, švaistiklių, alkūninio veleno ilgaamžiškumą. Bet paskirstymo velenėliui tai tikrai dzin ar tu ten daug variklį įdarbinęs ar mažai. Jam tereikia nuspausti vožtuvo spyruoklę, kurios, suspaudimo jėga, nesikeičia nuo variklio apkrovimo. Sudyla nuo per reto alyvos keitimo? (o gal jam tepimo sistemos principas netinkamas :eusa-think:) Tada ir alkūniniui turi būti tas pats- amen.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Raso zmones, daro pilna variklio remonta :icon-rolleyes: Zinau atveju lengvai auto: sudiles paskirstymo velenelis, barskantys kompensatoriai (pirminiai bruozai laiku nekeisto tepalo). Ir kaip madoj dabar rasyt, kad linksta nes mazas variklis, (nors mano įsitikinimu variklis sedi kaip inkstas taukuose, turiu minti Vario, turbocluch, naujai serijai dar ir GTV apsauga idejo). As neteigiu, kad variklis jame permazas, bet jei taip ir yra, tada alyvos keitimo intervalai turi but tankesni. Sportiniai automobiliai uzforsuoti didesniu santykiu nei 1l - 100ag, alyvos keitimo intervalai taip pat tankesni (nesportininkas, tiksliu skaiciu nepateiksiu :)

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Visos šitos pasakėčios moralas toks turėtų būti: tausokit savo brangią techniką, nes remontas brangus, o ES babkės užsirauks ir taip lengvai naujų tikrai niekad nebenupirksit.

Kitas moralas, ką iš esmės išsakė arimas: perki Fendt 900 serijos traktorių, pasilik pinigų remontui, arba elkis su juo kaip su moterim.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Raso zmones, daro pilna variklio remonta :icon-rolleyes: Zinau atveju lengvai auto: sudiles paskirstymo velenelis, barskantys kompensatoriai (pirminiai bruozai laiku nekeisto tepalo). Ir kaip madoj dabar rasyt, kad linksta nes mazas variklis, (nors mano įsitikinimu variklis sedi kaip inkstas taukuose, turiu minti Vario, turbocluch, naujai serijai dar ir GTV apsauga idejo). As neteigiu, kad variklis jame permazas, bet jei taip ir yra, tada alyvos keitimo intervalai turi but tankesni. Sportiniai automobiliai uzforsuoti didesniu santykiu nei 1l - 100ag, alyvos keitimo intervalai taip pat tankesni (nesportininkas, tiksliu skaiciu nepateiksiu :)

O koks sportiniu automobiliu varikliu resursas, nemanau kad butu galima lygint su darbiniais zirgais.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Sukurkite paskyrą arba prisijunkite

Rašyti gali tik prisijungę nariai

Sukurti paskyrą

Užsiregistruokite, tai užtruks tik akimirką!

Registruotis

Prisijungti

Jau turi paskyrą? Prisijunk!

Prisijungti



×
×
  • Create New...