marazas Paskelbta Gegužės 11, 2008 Pranešti Dalintis Paskelbta Gegužės 11, 2008 pernai radvilisky pirkau beicavimo masina - o pro plysi uzdara kiema uzmaciau... pilna "nemunu" pririkiuota. Jei ne visai, tai bent jau pusei lietuvos ju anyway uztektu Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
ekologas Paskelbta Gruodžio 12, 2009 Pranešti Dalintis Paskelbta Gruodžio 12, 2009 turėjo draugas iš radviliškio šį kombaina ,kūlia labai gerai yra rapso stalas,bet kai atsisėdi į traktorių nelabai matai vieno kampo ir reikia kad labai tvarkingas būtų kėlimo sistema ,įdiotai ,reikėjo daryti savaeigi ,būtų buve milijonieriai o dabar kiek jų ten stovi,o už 20 tūkstančių tai jei ūkis nedidelis ,gali gera nusipirkti ,aš nenoriu nieko piršti nusipirkau volvo ir jau viso 50 ha nukūliau ir nieko Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
drapox Paskelbta Gruodžio 12, 2009 Pranešti Dalintis Paskelbta Gruodžio 12, 2009 na jo, manyciau jis labai tiktu i kombainu istorijos muzieju, nes jis unikalus tuom kad vienintelis pasaulyje gaminamas iki shiu dienu kombainas turi platformini kratikli, ne klavishinius kratukus kaip dabar iprasta , bet viena platforma kuri per visa kulimo bugno ploti krato shiaudus vienoje plokshtumoje, zodziu senovishka garo kulimoji traukiama su t 40 na arba su mtz 80, bet cia jau prabanga .... Na aš kažkada turėjau Aktiv (gal Volvo gaminys) prikabinamą, tai kiek pamenu ir ten buvo ištisiniai kratikliai, ne klavišiniai, taip kad kolega apsirikote musiau. Buvo 1,6 m kederiu. Tampiau su T-40 ir nukuldavau po 1,3 ha per dieną, nes 1 bėgis pergreitas, o sulėtintoju ui-ui-ui. Vėliau tampiau su Case, jau kitas reikalas, nukuldavau bent 2 ha. Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
voras Paskelbta Gruodžio 13, 2009 Pranešti Dalintis Paskelbta Gruodžio 13, 2009 nevelnio neapsirinku, nieks nebegamina( na nebent afrikoje) kombainu su platforminiu kratikliu, o va lietuviai sako kodel ne, jei JF gamino tai mes gaminsim toliau, juk nukopinti lengviausia Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Algis... Paskelbta Gruodžio 13, 2009 Pranešti Dalintis Paskelbta Gruodžio 13, 2009 Pas mus vis netaip kaip pas visus , isradinejam dvirati netik gamyboje bet ir politikoje o gaunasi visur tas pats snipstas. Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
drapox Paskelbta Gruodžio 13, 2009 Pranešti Dalintis Paskelbta Gruodžio 13, 2009 nevelnio neapsirinku, nieks nebegamina( na nebent afrikoje) kombainu su platforminiu kratikliu, o va lietuviai sako kodel ne, jei JF gamino tai mes gaminsim toliau, juk nukopinti lengviausia Dabar tai ko gero kad ir negamina, bet maniškis tai buvo berods 1956 metų gamybos. Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
vilkas Paskelbta Gruodžio 13, 2009 Pranešti Dalintis Paskelbta Gruodžio 13, 2009 nevelnio neapsirinku, nieks nebegamina( na nebent afrikoje) kombainu su platforminiu kratikliu, o va lietuviai sako kodel ne, jei JF gamino tai mes gaminsim toliau, juk nukopinti lengviausia Turejome 67 metu Dronningborg prikabinama, tai ten vientisas kratiklis. Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
zumbo Paskelbta Kovo 21, 2012 Pranešti Dalintis Paskelbta Kovo 21, 2012 nevelnio neapsirinku, nieks nebegamina( na nebent afrikoje) kombainu su platforminiu kratikliu, o va lietuviai sako kodel ne, jei JF gamino tai mes gaminsim toliau, juk nukopinti lengviausia Dabar tai ko gero kad ir negamina, bet maniškis tai buvo berods 1956 metų gamybos. biski sena tema, bet isiterpsiu - jei tie platforminiai kratikliai tokie blogi, kaip tada gauna sertifikata tokiam nasumui ir svarai? nu juk negali visko nusipirkti... Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
shaulinis Paskelbta Kovo 21, 2012 Pranešti Dalintis Paskelbta Kovo 21, 2012 Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
grazbek Paskelbta Kovo 24, 2012 Pranešti Dalintis Paskelbta Kovo 24, 2012 bet kas keisčiausia praeita sezona pats pirmasis dar kulė šiaulėnu seniunijoje taip kad ne tik kad paminklas bet dar ir veikiantis yra radviliškio raj. Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
drapox Paskelbta Kovo 24, 2012 Pranešti Dalintis Paskelbta Kovo 24, 2012 nevelnio neapsirinku, nieks nebegamina( na nebent afrikoje) kombainu su platforminiu kratikliu, o va lietuviai sako kodel ne, jei JF gamino tai mes gaminsim toliau, juk nukopinti lengviausia Dabar tai ko gero kad ir negamina, bet maniškis tai buvo berods 1956 metų gamybos. biski sena tema, bet isiterpsiu - jei tie platforminiai kratikliai tokie blogi, kaip tada gauna sertifikata tokiam nasumui ir svarai? nu juk negali visko nusipirkti... O kuo tie kratikliai blogesni už kitus? Nematau jokių problemų. Bent jau vakarietiškam analoge Volvo Aktiv viskas okey su tais kratikliais. Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
marazas Paskelbta Kovo 24, 2012 Pranešti Dalintis Paskelbta Kovo 24, 2012 manau nieko blogo, tik taip pat sekmingai gali iskratyti grudud is mazesnio srauto. Kitaip tariant nasumas skiriasi. Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
drapox Paskelbta Kovo 25, 2012 Pranešti Dalintis Paskelbta Kovo 25, 2012 manau nieko blogo, tik taip pat sekmingai gali iskratyti grudud is mazesnio srauto. Kitaip tariant nasumas skiriasi. Na Nemuno gal kederis 3 metrų buvo, tai ten gal ir kliudo kiek našumui tie kratikliai. O Volvo kederis 1,5m, padavimo transporteris, būgnas, kratikliai panašiai gal 1,2m. Tai ten masė per visą kombainą praeina tolygiai vienodai kaip paduota, todėl nemanau, kad kažką ten pakeistų jei būtų kitokie kratikliai. Žodžiu pagal našumą ir kratikliai. Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
ramus Paskelbta Gegužės 12, 2012 Pranešti Dalintis Paskelbta Gegužės 12, 2012 O kokių darbinio sūkių reikia prikabinamiems kombainams ? Ar labai sudėtinga priežiūra ? Užmačiau skelbimuose volvo prikabinamą kombainą, tai kaip ir domina jis mane Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
PostFactum Paskelbta Gegužės 13, 2012 Pranešti Dalintis Paskelbta Gegužės 13, 2012 Smulkiam ūkiui prikabinamas turi privalumų... Papildomo variklio ir transmisijos priežiūra bei remontas tik papildomos išlaidos, bei laiko švaistymas. Priežiūra paprastenė, nei savaeigio, nes geresnis priėjimas prie mazgų... Jau 15 metų kulam su dronningborg d600 apie 10 ha, tai jei laukai būtų lygūs ir su t-25 dirbt būtų galima, tad kabinam prie mtz-82. Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
ramus Paskelbta Gegužės 13, 2012 Pranešti Dalintis Paskelbta Gegužės 13, 2012 Tai, kaip suprantu darbinio apsukos ~ 500 ? Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
PostFactum Paskelbta Gegužės 15, 2012 Pranešti Dalintis Paskelbta Gegužės 15, 2012 taip, bet kitų modelių gali būt kitaip. Yra ten toks vienas skriemulys su tarpinėmis, kurių skaičių keičiant galima keisti greitį, tai dirbam ant 1000 rpm, ir žemesniais variklio sūkiais... Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
drapox Paskelbta Gegužės 19, 2012 Pranešti Dalintis Paskelbta Gegužės 19, 2012 Tai, kaip suprantu darbinio apsukos ~ 500 ? Darbinio apsukos turi būti 540, tai reikia ir variklio atitinkamai apsukų. Su T-25 būtų problematiška, nes viena sankaba, su pasistūmimais atgal būtų bėdos, nes kombainas kaip žinia turi dirbti ištisai. Netgi su T-40 nekas nes nėra normalių bėgių. Geriausia su vakarietišku, kad ir senuku kokiu sukti, jiems bėgių pasirinkimas būna dažniausiai. Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
ramus Paskelbta Gegužės 19, 2012 Pranešti Dalintis Paskelbta Gegužės 19, 2012 Na, pas mane JUMZ, tai kaip ir nėra blogiausias variantas. Antra vertus kūlimo turiu tik 2ha, todėl galiu viska pasidaryti ir be didesnės skubos, bet svarbiausia - tada kai reikia (kas neturi savo kombaino, tai puikiai žino kaip su tais samdomais kombainais būna per patį darbymetį, o dar jei metai lietingi tai .... ) Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
drapox Paskelbta Gegužės 20, 2012 Pranešti Dalintis Paskelbta Gegužės 20, 2012 Na, pas mane JUMZ, tai kaip ir nėra blogiausias variantas. Antra vertus kūlimo turiu tik 2ha, todėl galiu viska pasidaryti ir be didesnės skubos, bet svarbiausia - tada kai reikia (kas neturi savo kombaino, tai puikiai žino kaip su tais samdomais kombainais būna per patį darbymetį, o dar jei metai lietingi tai .... ) Tavo atveju išeitis ko gero nebloga, jei nenori samdyti. Neteko susidurti visiškai su Jumz tai nežinau kokie ten bėgiai. T-40 sulėtintojas per lėtas, nebent kuliant per 6 t/ha, o 1 arba atbulinio reversas jau per greitas gaunasi, nebent kuliant iki 2 t/ha. Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Rikis Paskelbta Rugpjūčio 8, 2012 Pranešti Dalintis Paskelbta Rugpjūčio 8, 2012 arba... nupirkti is manes mano T-40 su... dvigubai daugiau begiu;).Mat... mano su papildomu paletintoju tai kartais labai pravercia. Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
ramus Paskelbta Rugpjūčio 10, 2012 Pranešti Dalintis Paskelbta Rugpjūčio 10, 2012 Katinas geriausiai tinka miške, o pirkti jį man tik dėl kombaino tampymo tikrai neapsimoka, aišku begių pasirinkimas šiuo atveju katino naudai, bet..... pvz laukams dirbti geriau jau JUMZ, nes tai ką tempia MTZ 80/82 , tempia ir JUMZ, tik kiek pigiau (degalu kiek mažiau reikia) Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
ekologas Paskelbta Lapkričio 18, 2012 Pranešti Dalintis Paskelbta Lapkričio 18, 2012 viena iseitis jiems tegu dadaro i savieigi ,gal tada Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Recommended Posts
Sukurkite paskyrą arba prisijunkite
Rašyti gali tik prisijungę nariai
Sukurti paskyrą
Užsiregistruokite, tai užtruks tik akimirką!
RegistruotisPrisijungti
Jau turi paskyrą? Prisijunk!
Prisijungti