Jump to content

MTZ variklio remontas


wamen

Recommended Posts

prieš 17 minutes , wydas63 pranešimas:

Kūro aparatūra šiaip jau , tai mėgsta įdealius reguliavimus ...  , nu bet jei liaudis apsieina be to , tadu vėliava į rankas liaudžiai  . :)

Sutinku, kad idealus reguliavimas reikalingas, bet tik degimui ir vienodai kuro normai kiekvienam cilindrui. O dėl bendros kuro normos tai tiek ten to idealumo, vistiek didžiausias reguliavimas vyksta darbo metu su tapke :)

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

prieš 7 minutes , Saltkalvis pranešimas:

Tai o kodėl pas mane yra vienas mtz su245 motoru ir isvietos bukas dusulys

Taip ir yra specialiai sumastyta jog nedūmytų , pakol turbina nesukėlus pakankamo slėgio , nes darbinių sūkių diapazonas randasi virš 1400 . Nors jei jau labai dusinasi ,  lyginant su paprastu varikliu , tada pas meistriuka .

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

prieš 12 minutes , wydas63 pranešimas:

Eduardai , su tapke jokio reguliavimo nevyksta , su tapke tiktais nustatote variklio sūkius ir viskas . Su tapke įpurškiamo kūro kiekio į cilindrus Jūs niekaip neytakojat .

Kaip tai? Prieš kalną su 25t kroviniu didžiausiu bėgiu kad ir kiek spaudžiu, bet apsukos kaip įkaltos - 1800 ir ne daugiau, keičiasi tik dūmų kiekis. Tai ką tokiu atveju su tapke reguliuoju? Apsukas, ar kuro kiekį? 

su tapke tiktais nustatote variklio sūkius ir viskas 

Beje, kad jau taip teigiat,  papasakokit kokiu būdu variklis keičia apsukas? Gi ne su koja įsukam :D

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Variklis keičia apsukas dėka atgalinio ryšio , padidinus sukius "su tapke" vyksta kūro normos korekcija , kad pasiekt užduotuosius sūkius . Todėl ir yra svarbu , kad reguliatorius kuo adekvačiau tai darytų . Tiesa yra reguliatorių tipas kur reguliuojama ne apsukos o galingumas pvz. atomobiliai . Ten didesnis "tapkės" vaidmuo , ir veikla reguliatoriaus labiau primena tą , kokią Tamsta ir įsivaizduojat .

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

prieš 20 minutes , wydas63 pranešimas:

Variklis keičia apsukas dėka atgalinio ryšio , padidinus sukius "su tapke" vyksta kūro normos korekcija , kad pasiekt užduotuosius sūkius . Todėl ir yra svarbu , kad reguliatorius kuo adekvačiau tai darytų . Tiesa yra reguliatorių tipas kur reguliuojama ne apsukos o galingumas pvz. atomobiliai . Ten didesnis "tapkės" vaidmuo , ir veikla reguliatoriaus labiau primena tą , kokią Tamsta ir įsivaizduojat .

Tiksliai parašyta. Bet realybėje tas reguliatoriaus "adekvatumas" pasiekiamas tik gamykloje arba pas pedantus, kad atitiktų visokius euro standartus. Pas mestrą nuvežus siurblį manęs klausia ar noriu ekonomiško ar "darbingo" variklio. Retas kuris laiku pasitikrina purkštukus ir vožtuvus pagal rekomendaciją, tad nėra prasmės, kad kuro sistema būtų sureguliuota kaip naujam varikiui. Juolab kai siurblys perreguliuojamas "ant turbininio" vidutiniškai vienu reguliatoriaus varžto pasukimu. Ar klystu?

Truputį į šalį - ar žinojot, kad Audi tdi varikliai su pjiezo purkštukais vieno takto metu kurą įpurškia iki 5 kartų?

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

prieš 23 minutes , Eduardas pranešimas:

...............tad nėra prasmės, kad kuro sistema būtų sureguliuota kaip naujam varikiui. Juolab kai siurblys perreguliuojamas "ant turbininio" vidutiniškai vienu reguliatoriaus varžto pasukimu. Ar klystu?

Truputį į šalį - ar žinojot, kad Audi tdi varikliai su pjiezo purkštukais vieno takto metu kurą įpurškia iki 5 kartų?

Tai ir MTZ įpurškimas vyksta per kelis kart , comonrailo systemose . __________ Biski , sakykim jog klysti :) . Matai yra tokie dalykai kaip variklio maksimalaus galingumo kreivė , apskaiciuota kiekvienam sukių tarpui , jinai skiriasi paprasto variklio ir turbininio . Paprasto variklio cilindro pripildymas oru , sūkiams pasiekus apskaičiuotajį max.galingumą mažėja . O turbina kaip tik pastumia tą vadinamą max.galingumo sūkių reikšmę link didesniu , kas dėl papildomo oro kiekio ir leidžia didint kūro normą . Ir kaip supranti tas turi įvykt kaip tik tuose didesniuose sūkiuose, nei kad būtų paprastame variklyje . Na jaučiu kad sudėtingai prirašiau , bet čia ne problem , norint galima suprast ęsmė , kas prirašyta . 

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Prieš 1 valandų, wydas63 pranešimas:

Tai ir MTZ įpurškimas vyksta per kelis kart , comonrailo systemose . __________ Biski , sakykim jog klysti :) . Matai yra tokie dalykai kaip variklio maksimalaus galingumo kreivė , apskaiciuota kiekvienam sukių tarpui , jinai skiriasi paprasto variklio ir turbininio . Paprasto variklio cilindro pripildymas oru , sūkiams pasiekus apskaičiuotajį max.galingumą mažėja . O turbina kaip tik pastumia tą vadinamą max.galingumo sūkių reikšmę link didesniu , kas dėl papildomo oro kiekio ir leidžia didint kūro normą . Ir kaip supranti tas turi įvykt kaip tik tuose didesniuose sūkiuose, nei kad būtų paprastame variklyje . Na jaučiu kad sudėtingai prirašiau , bet čia ne problem , norint galima suprast ęsmė , kas prirašyta . 

Dabar paskyk kad reik visiem common Rail susideti.... ir bus viskas gerai

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

prieš 1 minutę , Robertas08 pranešimas:

Neee,pats patraukiau. Tėvulis kažkaip suabejojo ar ta puse buvo uždėta. Belieka surast tik kokybišką salnyką.

seip negalejai jo patraukt taip lengvai ,nes jis yra uzkernuotas 3 vietose .3 skylutes isgreztos velene.Turi but uztvirtintas ,nes kitaip prasisuks ir ims mataskuotis.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Sukurkite paskyrą arba prisijunkite

Rašyti gali tik prisijungę nariai

Sukurti paskyrą

Užsiregistruokite, tai užtruks tik akimirką!

Registruotis

Prisijungti

Jau turi paskyrą? Prisijunk!

Prisijungti



×
×
  • Create New...