wydas63 Paskelbta Gruodžio 4, 2020 Pranešti Dalintis Paskelbta Gruodžio 4, 2020 prieš 9 minutes , Eduardas pranešimas: Kažkaip apsieina liaudis ir be to ......... Kūro aparatūra šiaip jau , tai mėgsta įdealius reguliavimus ... , nu bet jei liaudis apsieina be to , tadu vėliava į rankas liaudžiai . Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Saltkalvis Paskelbta Gruodžio 4, 2020 Pranešti Dalintis Paskelbta Gruodžio 4, 2020 Tai o kodėl pas mane yra vienas mtz su245 motoru ir isvietos bukas dusulys Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Saltkalvis Paskelbta Gruodžio 4, 2020 Pranešti Dalintis Paskelbta Gruodžio 4, 2020 Motoras visas originalus Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Eduardas Paskelbta Gruodžio 4, 2020 Pranešti Dalintis Paskelbta Gruodžio 4, 2020 prieš 17 minutes , wydas63 pranešimas: Kūro aparatūra šiaip jau , tai mėgsta įdealius reguliavimus ... , nu bet jei liaudis apsieina be to , tadu vėliava į rankas liaudžiai . Sutinku, kad idealus reguliavimas reikalingas, bet tik degimui ir vienodai kuro normai kiekvienam cilindrui. O dėl bendros kuro normos tai tiek ten to idealumo, vistiek didžiausias reguliavimas vyksta darbo metu su tapke Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
wydas63 Paskelbta Gruodžio 4, 2020 Pranešti Dalintis Paskelbta Gruodžio 4, 2020 prieš 7 minutes , Saltkalvis pranešimas: Tai o kodėl pas mane yra vienas mtz su245 motoru ir isvietos bukas dusulys Taip ir yra specialiai sumastyta jog nedūmytų , pakol turbina nesukėlus pakankamo slėgio , nes darbinių sūkių diapazonas randasi virš 1400 . Nors jei jau labai dusinasi , lyginant su paprastu varikliu , tada pas meistriuka . Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Eduardas Paskelbta Gruodžio 4, 2020 Pranešti Dalintis Paskelbta Gruodžio 4, 2020 prieš 8 minutes , Saltkalvis pranešimas: Tai o kodėl pas mane yra vienas mtz su245 motoru ir isvietos bukas dusulys Dėl šito iš tirščių neišbursim. Reik imt ir tikrint. Gal purkštukams amen ar dar kas Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
wydas63 Paskelbta Gruodžio 4, 2020 Pranešti Dalintis Paskelbta Gruodžio 4, 2020 prieš 1 minutę , Eduardas pranešimas: ........., vistiek didžiausias reguliavimas vyksta darbo metu su tapke Eduardai , su tapke jokio reguliavimo nevyksta , su tapke tiktais nustatote variklio sūkius ir viskas . Su tapke įpurškiamo kūro kiekio į cilindrus Jūs niekaip neytakojat . Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Eduardas Paskelbta Gruodžio 4, 2020 Pranešti Dalintis Paskelbta Gruodžio 4, 2020 prieš 12 minutes , wydas63 pranešimas: Eduardai , su tapke jokio reguliavimo nevyksta , su tapke tiktais nustatote variklio sūkius ir viskas . Su tapke įpurškiamo kūro kiekio į cilindrus Jūs niekaip neytakojat . Kaip tai? Prieš kalną su 25t kroviniu didžiausiu bėgiu kad ir kiek spaudžiu, bet apsukos kaip įkaltos - 1800 ir ne daugiau, keičiasi tik dūmų kiekis. Tai ką tokiu atveju su tapke reguliuoju? Apsukas, ar kuro kiekį? su tapke tiktais nustatote variklio sūkius ir viskas Beje, kad jau taip teigiat, papasakokit kokiu būdu variklis keičia apsukas? Gi ne su koja įsukam Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
wydas63 Paskelbta Gruodžio 4, 2020 Pranešti Dalintis Paskelbta Gruodžio 4, 2020 Variklis keičia apsukas dėka atgalinio ryšio , padidinus sukius "su tapke" vyksta kūro normos korekcija , kad pasiekt užduotuosius sūkius . Todėl ir yra svarbu , kad reguliatorius kuo adekvačiau tai darytų . Tiesa yra reguliatorių tipas kur reguliuojama ne apsukos o galingumas pvz. atomobiliai . Ten didesnis "tapkės" vaidmuo , ir veikla reguliatoriaus labiau primena tą , kokią Tamsta ir įsivaizduojat . Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Eduardas Paskelbta Gruodžio 4, 2020 Pranešti Dalintis Paskelbta Gruodžio 4, 2020 prieš 20 minutes , wydas63 pranešimas: Variklis keičia apsukas dėka atgalinio ryšio , padidinus sukius "su tapke" vyksta kūro normos korekcija , kad pasiekt užduotuosius sūkius . Todėl ir yra svarbu , kad reguliatorius kuo adekvačiau tai darytų . Tiesa yra reguliatorių tipas kur reguliuojama ne apsukos o galingumas pvz. atomobiliai . Ten didesnis "tapkės" vaidmuo , ir veikla reguliatoriaus labiau primena tą , kokią Tamsta ir įsivaizduojat . Tiksliai parašyta. Bet realybėje tas reguliatoriaus "adekvatumas" pasiekiamas tik gamykloje arba pas pedantus, kad atitiktų visokius euro standartus. Pas mestrą nuvežus siurblį manęs klausia ar noriu ekonomiško ar "darbingo" variklio. Retas kuris laiku pasitikrina purkštukus ir vožtuvus pagal rekomendaciją, tad nėra prasmės, kad kuro sistema būtų sureguliuota kaip naujam varikiui. Juolab kai siurblys perreguliuojamas "ant turbininio" vidutiniškai vienu reguliatoriaus varžto pasukimu. Ar klystu? Truputį į šalį - ar žinojot, kad Audi tdi varikliai su pjiezo purkštukais vieno takto metu kurą įpurškia iki 5 kartų? Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
lauztuvas Paskelbta Gruodžio 4, 2020 Pranešti Dalintis Paskelbta Gruodžio 4, 2020 Taip zinojau . Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
wydas63 Paskelbta Gruodžio 4, 2020 Pranešti Dalintis Paskelbta Gruodžio 4, 2020 prieš 23 minutes , Eduardas pranešimas: ...............tad nėra prasmės, kad kuro sistema būtų sureguliuota kaip naujam varikiui. Juolab kai siurblys perreguliuojamas "ant turbininio" vidutiniškai vienu reguliatoriaus varžto pasukimu. Ar klystu? Truputį į šalį - ar žinojot, kad Audi tdi varikliai su pjiezo purkštukais vieno takto metu kurą įpurškia iki 5 kartų? Tai ir MTZ įpurškimas vyksta per kelis kart , comonrailo systemose . __________ Biski , sakykim jog klysti . Matai yra tokie dalykai kaip variklio maksimalaus galingumo kreivė , apskaiciuota kiekvienam sukių tarpui , jinai skiriasi paprasto variklio ir turbininio . Paprasto variklio cilindro pripildymas oru , sūkiams pasiekus apskaičiuotajį max.galingumą mažėja . O turbina kaip tik pastumia tą vadinamą max.galingumo sūkių reikšmę link didesniu , kas dėl papildomo oro kiekio ir leidžia didint kūro normą . Ir kaip supranti tas turi įvykt kaip tik tuose didesniuose sūkiuose, nei kad būtų paprastame variklyje . Na jaučiu kad sudėtingai prirašiau , bet čia ne problem , norint galima suprast ęsmė , kas prirašyta . Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
sako Paskelbta Gruodžio 4, 2020 Pranešti Dalintis Paskelbta Gruodžio 4, 2020 Prieš 1 valandų, wydas63 pranešimas: Tai ir MTZ įpurškimas vyksta per kelis kart , comonrailo systemose . __________ Biski , sakykim jog klysti . Matai yra tokie dalykai kaip variklio maksimalaus galingumo kreivė , apskaiciuota kiekvienam sukių tarpui , jinai skiriasi paprasto variklio ir turbininio . Paprasto variklio cilindro pripildymas oru , sūkiams pasiekus apskaičiuotajį max.galingumą mažėja . O turbina kaip tik pastumia tą vadinamą max.galingumo sūkių reikšmę link didesniu , kas dėl papildomo oro kiekio ir leidžia didint kūro normą . Ir kaip supranti tas turi įvykt kaip tik tuose didesniuose sūkiuose, nei kad būtų paprastame variklyje . Na jaučiu kad sudėtingai prirašiau , bet čia ne problem , norint galima suprast ęsmė , kas prirašyta . Dabar paskyk kad reik visiem common Rail susideti.... ir bus viskas gerai Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
sole Paskelbta Gruodžio 4, 2020 Pranešti Dalintis Paskelbta Gruodžio 4, 2020 c.rail transporte patogu, nustatei apsukas su rankena 1700 ar 1800 ir nesvarbu ar įkalnė ar nuokalnė palaiko jas, čia jei tempiamos priekabos svoris proto ribose Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Robertas08 Paskelbta Gruodžio 11, 2020 Pranešti Dalintis Paskelbta Gruodžio 11, 2020 Sveiki,ant alkuninio veleno esanti blėta(sankabos gale) turi būt išgaubta į salnyko pusę ar į karterio pusę? Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
ramas 1 Paskelbta Gruodžio 11, 2020 Pranešti Dalintis Paskelbta Gruodžio 11, 2020 prieš 9 minutes , Robertas08 pranešimas: Sveiki,ant alkuninio veleno esanti blėta(sankabos gale) turi būt išgaubta į salnyko pusę ar į karterio pusę? Kaip foto taip ir turi but,paejus tau ji is vietos? Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Robertas08 Paskelbta Gruodžio 11, 2020 Pranešti Dalintis Paskelbta Gruodžio 11, 2020 prieš 25 minutes , ramas 1 pranešimas: Kaip foto taip ir turi but,paejus tau ji is vietos? Neee,pats patraukiau. Tėvulis kažkaip suabejojo ar ta puse buvo uždėta. Belieka surast tik kokybišką salnyką. Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
ramas 1 Paskelbta Gruodžio 11, 2020 Pranešti Dalintis Paskelbta Gruodžio 11, 2020 prieš 1 minutę , Robertas08 pranešimas: Neee,pats patraukiau. Tėvulis kažkaip suabejojo ar ta puse buvo uždėta. Belieka surast tik kokybišką salnyką. seip negalejai jo patraukt taip lengvai ,nes jis yra uzkernuotas 3 vietose .3 skylutes isgreztos velene.Turi but uztvirtintas ,nes kitaip prasisuks ir ims mataskuotis. Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Robertas08 Paskelbta Gruodžio 11, 2020 Pranešti Dalintis Paskelbta Gruodžio 11, 2020 prieš 33 minutes , ramas 1 pranešimas: seip negalejai jo patraukt taip lengvai ,nes jis yra uzkernuotas 3 vietose .3 skylutes isgreztos velene.Turi but uztvirtintas ,nes kitaip prasisuks ir ims mataskuotis. Sųnkiai ir patraukiau. Neturėtų prasisukt,15metų ir taip neprasisuko. Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Zalgirinis Paskelbta Gruodžio 18, 2020 Pranešti Dalintis Paskelbta Gruodžio 18, 2020 labas gal kas patartumet kaip taisiklingai sudeti variklio d-240 stumoklio ziedus 3 kompresiniai ir 2 tepaliniai labai ačiū Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
sako Paskelbta Gruodžio 18, 2020 Pranešti Dalintis Paskelbta Gruodžio 18, 2020 Jei idetumum nuotrauka butu idealu ir kokia grupe dedi. Tada butu tikslesnis aprasymas kaip deti. Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
edgariokas Paskelbta Gruodžio 18, 2020 Pranešti Dalintis Paskelbta Gruodžio 18, 2020 Kodel mtz pakeitus grupe pradejo kalt purkstukai.degima ankstinu velinu tas pats vistiek Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Zalgirinis Paskelbta Gruodžio 19, 2020 Pranešti Dalintis Paskelbta Gruodžio 19, 2020 labas idedu foto svarbu kaip isdelioti ziedu uzraktus ačiū Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Audrius90 Paskelbta Gruodžio 19, 2020 Pranešti Dalintis Paskelbta Gruodžio 19, 2020 Dėk taip kad visi tarpeliai prasikeistų, bent pats kai renku tai vienodais atstumais žiedus prasuku vienas nuo kito Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Bulvinykas Paskelbta Gruodžio 19, 2020 Pranešti Dalintis Paskelbta Gruodžio 19, 2020 va šitas dėdė labai aiškiai principą paaiškina https://www.youtube.com/watch?v=Tmq0ag41lVw Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Recommended Posts
Sukurkite paskyrą arba prisijunkite
Rašyti gali tik prisijungę nariai
Sukurti paskyrą
Užsiregistruokite, tai užtruks tik akimirką!
RegistruotisPrisijungti
Jau turi paskyrą? Prisijunk!
Prisijungti