Jump to content

Grūdų kainos?


Jenisej

Recommended Posts

Turime dar vieną grūdų kainų kritima nuo šiandien :icon-confused:

Litagros grūdų kainos nuo siandien:

Kviečiai I kl. Pagal LST 450

Kviečiai II kl. Pagal LST 400

Kviečiai III kl. Pagal LST 360

Kviečiai IV kl. Pagal LST 310

Miežiai I ir II kl. Pagal LST 360

Rugiai I kl. Pagal LST 280

Rugiai II kl. Pagal LST 210

Kvietrugiai** Pagal LST 260

Avižos Pagal LST 240

Lubinai sald. Pagal susitarimą 450

Žirniai Pagal LST 450

Rapsai Pagal LST 940

Sakyčiau pradeda kvepėti ūkių bankrotais....

tuoj bus skelbimai apynauju traktoriu.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

dabar viskas priklausys nuo to kaip kas rinkas gelbės na ir nuo kito sezono prognozių, tik jų sulaukt reikia :icon-cry:

Rinkas tai gelbėja belekaip, tik naudos dar mažai. Dzin tie oro pardavėjai, patys prisidirbo. Blogiausia, kad blogėja gamintojų situacija, didžiųjų korparocijų ataskaitos irgi nieko gero nežada. Vargu ar kam geriau, kad auga tokios kontoros kaip Google.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

dabar viskas priklausys nuo to kaip kas rinkas gelbės na ir nuo kito sezono prognozių, tik jų sulaukt reikia :icon-cry:

Rinkas tai gelbėja belekaip, tik naudos dar mažai. Dzin tie oro pardavėjai, patys prisidirbo. Blogiausia, kad blogėja gamintojų situacija, didžiųjų korparocijų ataskaitos irgi nieko gero nežada. Vargu ar kam geriau, kad auga tokios kontoros kaip Google.

na matai čia mokslas ne apie skaičius o apie lūkesčius po kiekvieno tokio gelbėjimo lūkesčiai auga auga rinkos ir žaliavų kainos, nors tie "augimai" daugiau primena paskutinį pasispardymą :icon-cry:

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

jei uzssidaro auto gamyklos, kodel negaletu uzsidaryt kokia traktoriu gamyklele? butu visai logishkas sprendimas ir visai laiku :) o tai teks bankui grudais moket :)

tai va butent uzsidarineja auto gamyklos panasi situacija turetu buti ir traktoriu gamykloms. dabar pasipyle nauju lengvuju automobiliu ispardavimai, akcijos, didziules nuolaidos....

Deja to nepasakysi apie zemes ukio technika :) bent jau kolkas :icon-rolleyes:

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

mano nuomone technikos kaina formuoja du veiksniai: gamybos kastai ir paklausa. Kaip paklausa kis priklausys ir nuo to, kokia numatoma perkamoji galia rusijoje, ukrainoje, kazakstane ir gal but siek tiek toleliau - indijoje, kinijoje. Naujai besivystanciose ukiuose, kurie pamazu prakute bando atrast patikima ir nasia technika.

o gamybos kastai vargu ar pamazes del kylanciu energetiniu istekliu kainu....

Gamintojai paprastai stengiasi islaikyt kaina nepakitusia. Greiciausiai gali praplesti bazine komplektacija arba sugalvoti nauju (kad ir nelabai reikalingu) funkciju. Prailginti garantini laikotarpi...

Kainu mazinimo griebiamasi krastutiniu atveju - tai galime jau matyti lengvuju automobiliu rinkoje. Bet cia veikia ir dar vienas veiksnys - lengvasis automobilis nera pirmo butinumo preke - jei gyvenimas ne pats geriausias nieko neatsitiks jei dar kelis metus pavazinesim senu automobiliu.

Manau reiketu pasidomet kas dedasi sunkvezimiu rinkoje. Vezejai krize pajuto gerokai anksciau nei zemes ukis. Tuomet gal ir galima bandyt sudaryt kokias grubias prognoses.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

mano nuomone technikos kaina formuoja du veiksniai: gamybos kastai ir paklausa. Kaip paklausa kis priklausys ir nuo to, kokia numatoma perkamoji galia rusijoje, ukrainoje, kazakstane ir gal but siek tiek toleliau - indijoje, kinijoje. Naujai besivystanciose ukiuose, kurie pamazu prakute bando atrast patikima ir nasia technika.

o gamybos kastai vargu ar pamazes del kylanciu energetiniu istekliu kainu....

Gamintojai paprastai stengiasi islaikyt kaina nepakitusia. Greiciausiai gali praplesti bazine komplektacija arba sugalvoti nauju (kad ir nelabai reikalingu) funkciju. Prailginti garantini laikotarpi...

Kainu mazinimo griebiamasi krastutiniu atveju - tai galime jau matyti lengvuju automobiliu rinkoje. Bet cia veikia ir dar vienas veiksnys - lengvasis automobilis nera pirmo butinumo preke - jei gyvenimas ne pats geriausias nieko neatsitiks jei dar kelis metus pavazinesim senu automobiliu.

Manau reiketu pasidomet kas dedasi sunkvezimiu rinkoje. Vezejai krize pajuto gerokai anksciau nei zemes ukis. Tuomet gal ir galima bandyt sudaryt kokias grubias prognoses.

Kalbi apie kainu mazinima tai viskas ok tegul nemazina :) bet tegul ir nedidina bent jau siuo sunkiu laikotarpiu :icon-eek:

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

http://www.nymex.com/index.aspx

Be registraciju informacijos skrumniai, bet bendra vaizda galima susidaryti. Visu zaliavu kaina krinta kosmiskai - varis per menesi atpigo 50%, tik neaisku kiek jis pries tai buvo uzbranges. Plienas manau irgi leidziasi.

Dabar toks pastebejimas, kai zaliavu kaina kyla tai kainos kyla kartu, kai kaina krenta tia atsiranda 1001 priezastis kodel nereik numest kainos. Variniai laidai tirkai neatpigs nukritus vario kainai, nes pasirodys kad sudaro tik 40% (cia tik prielaida) o kai kyla tai jau toks vaizdas kad nuo zaliavos priklauso 100% kaina. Tas pats su nafta ir su viskuom, net ir su grudais. Siandienos valstietyje kaip tik buvo straipsnis. Grudams atpigus tai atsiranda miltu atsargos nuo caro ruriko laiku, paskui paaiskeja kad miltu kaina tik 20% itakos turi duonos kainoje, nors kai kyla grudu kaina pasidaro itaka 100%.

Vienu zodziu, reziume - gyvenimas tik "geres" :D Neverta tiketis technikos pigimo nes kainos visada tik kyla.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

:icon-exclaim: Chebra nenukabinkim nosies taip žiauriai, kad jau dvi dienas Augalininkystės temoj štilius. :icon-exclaim: Iš patyirties pasakysiu, kad nėr to blogo, kad neišeitų į gera. O pernai rodos rašiau, kad tikiu ir šio posakio atvirkštiniu var, kad nėr to gera, kad neišeit į bloga. Atrodo pasitvirtino. :icon-rolleyes::lol:
Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Svečias
This topic is now closed to further replies.



×
×
  • Create New...