Jump to content

MASSEY FERGUSSON


Recommended Posts

šiaip galima ir čipuoti, tuose traktoriuose tik programa greičiausiai ir skiriasi, žinoma kol garantinis gal ir neleis vadyba, nebent jei patys čipuoja

Čipuoti aišku galima, tačiau skiriasi tikrai ne tik programa, skiriasi ir patys varikliai yra 6,6 litro ir 7,4 litro Sisu. Skiriasi aušinimo sistemos, t.y. ventiliatoriaus menčių dydžiai, visko movos paprastos mažesnių ir su el. priverstiniu įjungimu didesnių, skiriasi ir dėžės, ir galutinės pavaros, ir t.t.. Bet kokiu atveju po čipavimo daugiau darbo turės servisas ir atsarginių dalių pardavėjai :icon-wink:

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Čipuoti aišku galima, tačiau skiriasi tikrai ne tik programa, skiriasi ir patys varikliai yra 6,6 litro ir 7,4 litro Sisu. Skiriasi aušinimo sistemos, t.y. ventiliatoriaus menčių dydžiai, visko movos paprastos mažesnių ir su el. priverstiniu įjungimu didesnių, skiriasi ir dėžės, ir galutinės pavaros, ir t.t.. Bet kokiu atveju po čipavimo daugiau darbo turės servisas ir atsarginių dalių pardavėjai :icon-wink:

buvai cipaves koki nors traktoriu?

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Gal geriau bėgt nuo MF :icon-question:

Nematau ko ten reiktu begt. Aisku reikia pirma pasidomet modeliu kuri galvoji pirkt, nes kiekvienas traktorius turi savu niuansu. Ner geriausios markes visi anksciau ar veliau pridaro ar nedadaro konors. Manau mf pagal kaina tikrai vertas demesio. Man renkantis didziausias klaustukas servisas...

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Nematau ko ten reiktu begt. Aisku reikia pirma pasidomet modeliu kuri galvoji pirkt, nes kiekvienas traktorius turi savu niuansu. Ner geriausios markes visi anksciau ar veliau pridaro ar nedadaro konors. Manau mf pagal kaina tikrai vertas demesio. Man renkantis didziausias klaustukas servisas...

nepabandes nesuzinosi ;)

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Visi traktoriai turi gedimu, svarbiausia kiek gamykla palieka broko. Pas vienus tas pats modelis gali dirbt be menkiausio priekaisto pas kita gali papult belekoks gedimu maisas tai cia kaip kam spalva :) dabar asmeniskai rinkciaus tik pagal darba laukuose kaip su kuo susitvarko, nesvarbu spalva ar mada :)

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Geras straipsnelis, labiausiai patiko, kad EWA'os direktorius pripažįsta, kad vidutiniškai po keturių metų MF gerumas baigiasi ir prasideda linksmybės. Sutinku, kad pagal kainų skirtumą MF verti dėmesio , ypač kuo didesnė galia, tuo geresnis kainos skirtumas lyginant kad ir su žalios spalvos traktoriais. Kaip jau anksčiau esu rašęs, pirmą naują savo MF pirkau prieš dešimtmetį. Pasirinkimą lėmė gera kaina ir geros išsimokėjimo /lizingo/ sąlygos. Vienu metu ant kiemo esu turėjęs net tris skirtingo galingumo MF, galvojau juos ir pačipuot, tačiau atidžiau pažinęs juos, priėjau išvados, kad geriau neverta. Kaip minėjau anksčiau, priklausomai nuo galios skiriasi tie traktoriai ir ne taip jau mažai. Varikliai sensnių buvo tie patys 6 cil. Perkins, tai skiriasi tik programa. Tačiau smarkiai skiriasi aušinimo sistemos skirtingų gamyklinių galingumų ir transmisijos, pakabos, galutinės pavaros. Paturėjus traktorių ilgiau, prasideda gedimai ir nečipuotam. O šiaip gana mokytis tik iš savo klaidų, galima ir iš kaimynų. Greta kaimynai turi 6490, pačipavo ir pradėjo vyti su 3m Rapidu. Kadangi prie 14 km/h automatiškai išsijunginėjo priekinis tiltas, vyrai susidaužė priekinio tilto įjungimo movą - nudaužo diskelių šlicus /išdrožas/. Vyrai pasikeitė movą ir toliau sėjo su priverstinai įjungtu priekiniu tiltu, gavo pasikeisti trečio diapazono krumplius dėžėje ir dar šį bei tą. Kiti gi kaimynai pasičipavo NH 7060, kad linksmiau lėktų su 4m Horsch sėjalka, po sėjos gavo pasikeisti galinį tiltą. Šiaip nejaučiu jokių nuoskaudų Konekesko, su EWA iš viso neesu turėjęs reikalų. EWA'oje neesu net buvęs, tik vadybininkai kartais aplanko. Kai įsigyji naują traktorių, kurį laiką būni euforijoje, vis tik naujas daiktas yra naujas. Deja su laiku tas džiaugsmas išblėsta, o pilka gedimų kasdienybė ir brangus remontas ima slėgti ne tik finansiškai. Beje daugybė detalių fergussonui tinka nuo Claas'o - transmisijos, hidraulikos, pakabos, net elektronikos, filtrai hidraulikos, skiriasi tik įpakavimo dėžutės. Tačiau labiausiai skiriasi ats. detalių kainos. Claas'o vidutiniškai du kartus pigesnės. Štai šito aš ir nesuprantu. P.S. šiuo metu dar tebeturiu du MF. Abiejų vėl nebeveikia kondicionieriai. Nei EVA , nei Kesko kondicionierių netaisoir nebepataiso normaliai jų atsiųstas Morfo Valdelis - kažkokia pasaka be galo...

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Nejaugi kitos spalvos traktoriai negenda? Pas mum kraste dauguma buvo zalios spalvos, tai kiek zinau visi tureja gedimu ir tikrai rimtu. Vieniem dezes jau nekarta perrinktos (cia greiciausiai cipavimo itaka), kitiem i varikli antifrizas bega ir dojaus vyrai nelabai ka padaro, vaziuoja su baltu dumeliu, dar kitiems su purkstukais problemos, kurias irgi nelabai pavyksta issprest, asmeniskai mum turbina pakeista, nes nusrpogo valdymas. Ir visiem traktoriam nuo 9 iki 4 metu.

Taip kad genda visi kurie dirba.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Anukelis, tai kokius traktorius dabar perki? :)

Ogi dabar jokių nebeperku, paskutinius keletą metų pirkinėjau žemes po gabalėlį. Taigi tenka vargti su tais pačiais. Po šių metų iš viso negaliu sau leisti ką nors pirkti, reikia kaip nors iki naujo derliaus išgyventi. Visiškai sutinku, kad visi traktoriai genda, o geriausias tikriausiai tas, kuris genda mažiau už kitus, o sugedęs lengviau ir pigiau remontuojamas. Mano subjektyvia nuomone MF ne iš tokių.  :icon-rolleyes:

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Prieš kokius metus buvo straipsnis kuriame kaip tik kalbama buvo apie tai, kuris brandas pigiausiai buvo taisomas, tai atsimenu jog pirmavo Claas. Tačiau ir gedimų jiems daugiausiai atsitikdavo per tam tikrą laikotarpį.

Keista, kai kažkada rinkausi tarp Claas ir MF, tai net Konekesko vadyba puse lūpų  pritardavo, kad tipo MF geresnis. Nors kai atidžiau pažiūri, tai Claas daug geresnė kabina, ypač kabinos amortizacija, jis turi JD variklį, tas variklis daug gražiau dirba už Perkins ir netgi Sisu/Valmet/, tačiau vadyba sakydavo, kad Claas apetitas didesnis. Dėžės,  tiltai   ir pakabos 100% identiški.  Elektronika pvz.: BOK daviklis MF žalvarinis, o Claas plastmasinis, tačiau įdėti tinka abu į bet kurį iš šių traktorių. Claas'o dvigubai pigesnis ir laiko geriau. Ir dabar dar važiuoju į Konekesko, MF'ams dalių, perku claasines, kurios tinka. Pvz. neseniai nutrūko spec. varžtas, kuris sukasi prie apatinės traukės ir laiko automatinį traukės stabilizatorių., tai Claas'o vėl du kartus pigesnis. Taip išeina, kad net ir smulkmenos dvigubai pigesnės. Detalistai aiškina, kad taip jiems duoda gamykla. Pažįstu daugiau negu penkis ūkininkus, kurie dirba su Claas'ais, dar yra jų ir artimiausioje ŽŪB. Bent jau šešiacilindrių tai niekas nepeikia, su mažaisiais Claas nusiskundimų teko girdėti.  Šiaip ir aš sprendžiu dilemą, labai trūksta dar vieno 130 -140 AG traktoriaus ūkyje, ypač per darbymetį sunkiai verčiamės. Nauji gi visi keturių cilindrų motorais, priforsuoti, pričipuoti su karbamidu, o svarbiausia tos jų AG primena ponių galias, dar ir padargų sunkesnių, ypač trąšų barstyklės nepaneš. Jau buvau nusitaikęs į senį JD 7600, bet kad tas jo reversas nepatogus ir lėtas tas traktorius. Gal sakau kokį JD 6630 pabandyt, net nežinau :icon-question:

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 3 savaičių...
  • po 2 savaičių...

Sukurkite paskyrą arba prisijunkite

Rašyti gali tik prisijungę nariai

Sukurti paskyrą

Užsiregistruokite, tai užtruks tik akimirką!

Registruotis

Prisijungti

Jau turi paskyrą? Prisijunk!

Prisijungti



×
×
  • Create New...