MF Paskelbta Sausio 3, 2010 Pranešti Dalintis Paskelbta Sausio 3, 2010 To MF (irgi nieko asmenisko, bet galima ir paprasciau paaiskinti ): galia is niekur neatsiranda, ji priklauso nuo to kiek kuro gali sudeginti. Saliarkos pripurkst ne problema, bet jai sudeginti dar reikalingas oras, o jo kiekis priklauso nuo variklio kubaturos ir turbinos bei variklio sukiu. Taciau traktoriniai varikliai palyginus su autmobiliniais mazai forsuoti, todel uzdejus didesne turbina visai imanoma pasiekti ir ta pacia galia ir net ta pati sukimo momenta, kaip 1,5 karto didesnis variklis. Didesne turba be kuro vel jokios naudos vnz dyzeliam nesvarbu civiliokams ar traktoriams galioja tas pats no smoke no power, o dumai gaminasi tik is kuro Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
UK RVL PASVALS Paskelbta Sausio 4, 2010 Pranešti Dalintis Paskelbta Sausio 4, 2010 Gal zinote JD 6630,6830,6930 kainas apitiksliai DIDELĖS . Kai tas pats traktorius, pagal komplektaciją, gali svyruoti vos ne 100.000lt, kaip čia tą kainą sužiūrėti . tai gal standartine kaina galetumet parasit? Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
jaun uk Remigijus Paskelbta Sausio 4, 2010 Pranešti Dalintis Paskelbta Sausio 4, 2010 Gal zinote JD 6630,6830,6930 kainas apitiksliai DIDELĖS . Kai tas pats traktorius, pagal komplektaciją, gali svyruoti vos ne 100.000lt, kaip čia tą kainą sužiūrėti . tai gal standartine kaina galetumet parasit? 6630 standartines komplektacijos kaina kazkas apie 190k.. Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
dziedas Paskelbta Sausio 4, 2010 Pranešti Dalintis Paskelbta Sausio 4, 2010 traktoristu ateitis be perpektyvos na ne traktoristai o mygtuku maigytojai bus Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
performance Paskelbta Sausio 5, 2010 Pranešti Dalintis Paskelbta Sausio 5, 2010 Automatinis vairavimas + apsukimas galalaukeje, apsukimas, kaip apsukimas galima ir be jo, bet tiesiai kai vairuoja tai padirbus poto sunku atprast. Tad geriau nesipratint Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Limonadass Paskelbta Sausio 10, 2010 Pranešti Dalintis Paskelbta Sausio 10, 2010 sveiki ,gal galite parasyti kur rasti kokia nuoroda del dyz. suvalgymo. gal taip kas dirbate su joohniu 6430.kiek arime jis suvalgo dyz. ruosiuosi pirkt joohni , renkuosi is 6430 ir 6534 gal ka patartumete. turiu kalvotu vietu ir seip zeme sunki.aciu Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Pofke Paskelbta Sausio 11, 2010 Pranešti Dalintis Paskelbta Sausio 11, 2010 DLG testai Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Vylukas Paskelbta Sausio 11, 2010 Pranešti Dalintis Paskelbta Sausio 11, 2010 sveiki ,gal galite parasyti kur rasti kokia nuoroda del dyz. suvalgymo. gal taip kas dirbate su joohniu 6430.kiek arime jis suvalgo dyz. ruosiuosi pirkt joohni , renkuosi is 6430 ir 6534 gal ka patartumete. turiu kalvotu vietu ir seip zeme sunki.aciu 6530,arba 6630. Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
jaun uk Remigijus Paskelbta Sausio 11, 2010 Pranešti Dalintis Paskelbta Sausio 11, 2010 6530,arba 6630. 6530 nebera o kur dingo sitas modelis? Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
yogop Paskelbta Sausio 11, 2010 Pranešti Dalintis Paskelbta Sausio 11, 2010 Na dar oficialiuose saituose likęs 6530. tačiau manau tiek senasis 6430, tiek naujasis 6534 yra beveik analogai - keturiu cylindru. Dirbti sunkesniem dairykis 6 cylindrų motorų Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
jaun uk Remigijus Paskelbta Sausio 11, 2010 Pranešti Dalintis Paskelbta Sausio 11, 2010 pas mane ir yra 6cilindru tik del bendro isprusimo pasidomejau naujovemis.. Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
yogop Paskelbta Sausio 11, 2010 Pranešti Dalintis Paskelbta Sausio 11, 2010 Na čia adresavau Limonadass. tačiau, man taip ir neaišku apie tuos naujuosius modelius, oficialiuosiuose saituose info nėra Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
yogop Paskelbta Sausio 11, 2010 Pranešti Dalintis Paskelbta Sausio 11, 2010 Bet kad 6530 buvo 6 cyl motoras, o 6534 4 cyl motoras Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Limonadass Paskelbta Sausio 11, 2010 Pranešti Dalintis Paskelbta Sausio 11, 2010 Nerandu DLG testuose kiek ryja JD 6530 ir 6534 salerkos palyginimui.gal kas linka galit numest. Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
jaun uk Remigijus Paskelbta Sausio 11, 2010 Pranešti Dalintis Paskelbta Sausio 11, 2010 Nerandu DLG testuose kiek ryja JD 6530 ir 6534 salerkos palyginimui.gal kas linka galit numest. manau keliais mililitrais kuro sanaudos skirsis.. Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Limonadass Paskelbta Sausio 11, 2010 Pranešti Dalintis Paskelbta Sausio 11, 2010 parasykite kas dirbate su 6430 ir 6530.kiek suvalgo dyz.ardamas nes manau 4 ir 6 cilindru,sanaudos turetu skirtis. Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
jaun uk Remigijus Paskelbta Sausio 11, 2010 Pranešti Dalintis Paskelbta Sausio 11, 2010 patys dojaus vadybininkai sake, kad praktiskai nesiskiria kuro sanaudos.. is kur tavo nuomone jegos tures traktorius jei kuro nevalgys.. o arkliu jie panasiai turi.. Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Vylukas Paskelbta Sausio 11, 2010 Pranešti Dalintis Paskelbta Sausio 11, 2010 patys dojaus vadybininkai sake, kad praktiskai nesiskiria kuro sanaudos.. is kur tavo nuomone jegos tures traktorius jei kuro nevalgys.. o arkliu jie panasiai turi.. Teisingai.Bet 6 cilindrų variklis žymiai malonesnis. Aš nesukčiau galvos,jei jau nebėra 6530,tiksliau jis yra,tik dabar aprūpintas 4 cilindrų varikliu,pirkčiau 6630. Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
jaun uk Remigijus Paskelbta Sausio 11, 2010 Pranešti Dalintis Paskelbta Sausio 11, 2010 na jei lygint 6430 ir 6530, tai ne tik variklis vienas is ju skirtumo kriteriju.. 6530 jau visai kita baze.. daug sunkesnis ir tvirtesnis traktorius.. na bet ir kaina su dvieju modeliu skiriasi.. jei kalbet apie 6630 tai jo kaina bus dar didesne.. Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Limonadass Paskelbta Sausio 13, 2010 Pranešti Dalintis Paskelbta Sausio 13, 2010 parasykit tel nr. ar emeila.kas dirbate su jd 6430.noreciau pasikoncultuoti.aciu Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
performance Paskelbta Sausio 14, 2010 Pranešti Dalintis Paskelbta Sausio 14, 2010 6330 netinka ? Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Limonadass Paskelbta Sausio 14, 2010 Pranešti Dalintis Paskelbta Sausio 14, 2010 jei gali parasyk. Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
performance Paskelbta Sausio 14, 2010 Pranešti Dalintis Paskelbta Sausio 14, 2010 Parasiau emaila i PM. Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Laisvas Paskelbta Sausio 24, 2010 Pranešti Dalintis Paskelbta Sausio 24, 2010 gal kas zinote kur informacijos rasti apie JD6534,dojus sako jau uzsisakyti galima,pavasari tures pardavime,konkrecios informacijos jie irgi negali suteikti Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Bulvinykas Paskelbta Sausio 25, 2010 Pranešti Dalintis Paskelbta Sausio 25, 2010 AVAILABLE from February (bus galima užsakyt nuo vasario) 2010 in both Premium and Standard versions, John Deere's new 6534 tractor marries a four-cylinder engine to a six-cylinder chassis for more power and improved fuel economy (4cil variklis dedamas į 6cil rėmą - daugiau galios ir kuro ekonomija) . This model replaces (šis modelis pakeičia) the 120hp six-cylinder 6530 tractor, and is rated at 125hp (jo galia), rising to 145hp with Intelligent Power Management (pakyla su IPM), which generates extra engine power for non-stationary PTO and transport applications (papildoma galia perduodama darbiniam velenui ir transporto darbuose). The 6534 tractor retains all the other main specifications of the 6530 model, including a large 250-litre fuel tank and a lift capacity of 6,748kg (visi navarotai lieka 6530 modelio). The design provides excellent power density and a better power to weight ratio (toks sprendimas duoda puikų masės pasiskirstymą ir garesnį galios/masės santykį), with the long 2.65m wheelbase allowing a maximum permissible weight of 9,500kg (didžiausia masė). The 6534 can also be matched with high-capacity front loaders from the John Deere 3 Series range, lifting more than 2,000kg to more than 4m (frontalinis). This new tractor also retains John Deere's proven full-frame concept, modular transmission and lifelong components such as the Perma Clutch 2. A 24/24 PowrQuad Plus 40km/hr transmission is standard, while AutoQuad Plus or AutoPowr 40 or 50km/hr transmissions are optionally available. The Tier 3 high-pressure common-rail (HPCR) PowerTech Plus diesel engine on the Premium model is equipped with a variable geometry turbocharger and exhaust gas recirculation (EGR) for better fuel efficiency and engine responsiveness (Common-railas, kintamos geometrijos turbina, EGR Premium modelyje, Standarte tik Common-railas). The Standard engine has the same HPCR fuel injection system, but without VGT, EGR and IPM. This engine delivers 20% constant power and a 5% power bulge when required. The cab is rated at 70.6dBA, the quietest on the market, and features optional hydraulic cab suspension (tyliausia kabina, galima hidraulinė kabinos amortizacija). For an easier reach from the steering wheel, the left hand reverser is integrated into the dashboard (prie vairo lengvai pasiekiamas reversas). To provide the driver with a perfect view of the instrument panel from any position, the whole dashboard can be moved telescopically (prietaisų skydelis pasikelia). The CommandCenter on the right hand control console is a combination of information centre and set-up monitor in one large, full colour display (spalvotas ekraniukas dešinėj). For frequently used functions such as the settings for the hitch, engine, transmission, headland management system and hydraulics, there are shortcut keys on the control panel giving quick and direct access for changing the settings (pagrindiniai nustatymai atliekami tiesiogiai, nereikia eit per meniu). Those functions which are used less often are featured in a single menu page that can be accessed by pressing a menu button and using the rotating dial (rečiau naudojamos funkcijos pasiekiamos meniu ir ratuko pagalba). Extra settings can be engaged using programmable hotkeys on top of the CommandCenter, that can also display relevant tractor data (galima užsiprogramuot mygtukus). Viską pažodžiui verst nematau prasmės, jaunoji karta turėtų patys suprast, o vyresnioji perka didesnius traktorius. Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Recommended Posts
Sukurkite paskyrą arba prisijunkite
Rašyti gali tik prisijungę nariai
Sukurti paskyrą
Užsiregistruokite, tai užtruks tik akimirką!
RegistruotisPrisijungti
Jau turi paskyrą? Prisijunk!
Prisijungti