Jump to content

John Deere traktoriai


Recommended Posts

o kaip yra ar tiesa kad JD traktoriai uz belarusus tokio pat galingumo ima daugiau kuro?

Manau komplektacijoje imsi ir orinius stabdžius su kondiške. Jiems energija taipogi reikalinga PASTOVIAI ir motovalandai susrėbs gal kokius 1-2 papildomus litrus D. Negali išjungti kompresoriaus kaip pas MTZ. Pavarų dėžė turės priverstinį tepimą, kuriam reikės energijos sukti tepalo siurbliui. Taip kad nieko keisto.

.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

o kaip yra ar tiesa kad JD traktoriai uz belarusus tokio pat galingumo ima daugiau kuro?

Manau komplektacijoje imsi ir orinius stabdžius su kondiške. Jiems energija taipogi reikalinga PASTOVIAI ir motovalandai susrėbs gal kokius 1-2 papildomus litrus D. Negali išjungti kompresoriaus kaip pas MTZ. Pavarų dėžė turės priverstinį tepimą, kuriam reikės energijos sukti tepalo siurbliui. Taip kad nieko keisto.

.

:icon-exclaim: beto, kad ir panašaus galinumo "vakarietis" kaip ir MTZ, visvien nepanašu, kad su JD ar kitu traktriuku tampysime lygiai tokį padargą ir panašiai kaip su MTZ važinėsime kone tuščiomis, o jei jau ir užkabinsime tapatį padargą, tai stengsimės panaudoti visą 100 procentų vakariečio arklidžių turinį, ir spausime garokai greičiau.. .... esmė, kad prie vakariečiu mes net tokiu imliu energijai padargu ir irengimų neturėjome, o kai tik isigyjame kokį "vakarieti" taiškart jam viršsvori privaloma tempti... va manau iš čia ir kuro "neekonomija" gaunasi, beto gerai pastebėti ir kiti faktai, kam MTZ nenaudoja degalų, tokie, kaip kondicionierius ir panašiai...

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

o kaip yra ar tiesa kad JD traktoriai uz belarusus tokio pat galingumo ima daugiau kuro?

Manau komplektacijoje imsi ir orinius stabdžius su kondiške. Jiems energija taipogi reikalinga PASTOVIAI ir motovalandai susrėbs gal kokius 1-2 papildomus litrus D. Negali išjungti kompresoriaus kaip pas MTZ. Pavarų dėžė turės priverstinį tepimą, kuriam reikės energijos sukti tepalo siurbliui. Taip kad nieko keisto.

.

:icon-exclaim: beto, kad ir panašaus galinumo "vakarietis" kaip ir MTZ, visvien nepanašu, kad su JD ar kitu traktriuku tampysime lygiai tokį padargą ir panašiai kaip su MTZ važinėsime kone tuščiomis, o jei jau ir užkabinsime tapatį padargą, tai stengsimės panaudoti visą 100 procentų vakariečio arklidžių turinį, ir spausime garokai greičiau.. .... esmė, kad prie vakariečiu mes net tokiu imliu energijai padargu ir irengimų neturėjome, o kai tik isigyjame kokį "vakarieti" taiškart jam viršsvori privaloma tempti... va manau iš čia ir kuro "neekonomija" gaunasi, beto gerai pastebėti ir kiti faktai, kam MTZ nenaudoja degalų, tokie, kaip kondicionierius ir panašiai...

Plius, šita galioja visų markių vakariečiams.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

JD naujiena, 6530 modeli pakeis 6534, ka manot? eina fendt kryptimi :)http://www.youtube.com/results?search_q ... type=&aq=f

Įtariu kad grybų ar aguonų gerokai persivalgei, jei darai tokias išvadas. :icon-wink: Pagrindinė šito modelio idėja - 4 cilindrai 6 cilindrų traktoriaus bazėje.

Manyčiau,kad čia duoklė madai.Ir visai be reikalo.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

SVEIKI GAL ZINOT KIEK AG TURI JD 6534? :eusa-think:

125 AG atrodo :icon-rolleyes:

Nuo 125AG iki 145AG bent tokia info radau :)

Šiaip normaliai jis turės 125 AG, ir tai jau +5 AG lyginant su jo pirmtaku ar kaip čia pasakius. O tipo su kažkokiu tai power booster galią kartais galės pakelt iki 145 AG, bet aš nelabai tikiu tokiais dalykais... :) Na nebent tas power booster koks azoto suboksido mišinys :D:D

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

jo reiktu tai del to kad atsirado naujasnis modelis ir jame juk kaip bulvinykas berods sake 6cilindru traktoriuje yra 4 cilindru variklis tai jis turetu gal nezymiai bet turetu taupesnis buti .o gal ne? atsiprasau jei rasau pievas tiesiog taip manau :icon-rolleyes:

Taupesnis jis gali buti tik dirbdamas tuscia eiga. O mazesnes kubaturos varikliai pasiekia didesne galia padidinus variklio apsukas, bet tuomet dideja ir perdavimo santykis, o kartu ir nuostoliai.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Taupesnis jis gali buti tik dirbdamas tuscia eiga. O mazesnes kubaturos varikliai pasiekia didesne galia padidinus variklio apsukas, bet tuomet dideja ir perdavimo santykis, o kartu ir nuostoliai.

Tai nera taisykle ir tuo labiau teisingas teiginys. Mazesnes kubaturos(ccm) variklis yra visiskai pajegus vystit galia (Ag) visam tipiniam Ag diapozonui ir pika pasiekt tarkim prie 1400 ar 1800 rpm (apsisukimu per minute) . Taciau mazos kubaturos varikliai neturi Nm (sukimo momento) ir grazios jo kreives tarkim nuo 1300 iki 1700 tolygios po to tolygiai krentancios. Tai nera kazkos minusas 4 cil veikiau pliusas , nes tokius motorus naudoja ten kur nereikia dideles traukos galios- teleskopai, komunaliniai, el. generatoriai, kiemsikiai traktoriukai ir t.t. ir beje pats JD labai aiskiai sako kam skirti tie 4 cil. 6 il. bazej, o dabar pamatet paveiksliuka su plugais ir snekat vejus . O jei sneket apie kuro sanaudas- pasieskokit tokios savokos kaip specifines degalu sanaudos ir pasiziurekit kreives gamintoju ir tada sekit pasakas apie didele galia ir mazas degalu sanaudas arba maza kubatura ir dideles degalu sanaudas :icon-evil:

P.S. Misla cia nieko asmenisko, tik bandziau biski aiskumo ivest tokiems kur vis dar rekia kad power boostas siaip lipdukas ant kapoto :lol:

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

P.S. Misla cia nieko asmenisko, tik bandziau biski aiskumo ivest tokiems kur vis dar rekia kad power boostas siaip lipdukas ant kapoto :lol:

Na nelabai ir įvedei to aiškumo apie galios padidėjimą. O padiskutuot šia tema plačiau tikrai būtų galima, nes bent aš nelabai kolkas pagaunu kampą iš kur tuos papildomus 20 AG gauna, ir kodėl gi visalaik negalima naudot, o tik kartais... :icon-rolleyes:

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

P.S. Misla cia nieko asmenisko, tik bandziau biski aiskumo ivest tokiems kur vis dar rekia kad power boostas siaip lipdukas ant kapoto :lol:

Na nelabai ir įvedei to aiškumo apie galios padidėjimą. O padiskutuot šia tema plačiau tikrai būtų galima, nes bent aš nelabai kolkas pagaunu kampą iš kur tuos papildomus 20 AG gauna, ir kodėl gi visalaik negalima naudot, o tik kartais... :icon-rolleyes:

WTF jaunimas jus zinot kaip naudotis google ar ne :icon-twisted: , vien tam kad parasytrum posta visiskai beverti susirastum googleo youtube per kelias minutes ir paaisketu

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

WTF jaunimas jus zinot kaip naudotis google ar ne :icon-twisted: , vien tam kad parasytrum posta visiskai beverti susirastum googleo youtube per kelias minutes ir paaisketu

Žinok kaip naudotis Google ir dar daugiau, bet esmė, kad toj Google nevisada rasi tikrą informaciją. Kaip bebūtų galima nebediskutuot dėl manęs šia tema, daug maž aišku viskas ;]

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

To MF (irgi nieko asmenisko, bet galima ir paprasciau paaiskinti :) ): galia is niekur neatsiranda, ji priklauso nuo to kiek kuro gali sudeginti. Saliarkos pripurkst ne problema, bet jai sudeginti dar reikalingas oras, o jo kiekis priklauso nuo variklio kubaturos ir turbinos bei variklio sukiu. Taciau traktoriniai varikliai palyginus su autmobiliniais mazai forsuoti, todel uzdejus didesne turbina visai imanoma pasiekti ir ta pacia galia ir net ta pati sukimo momenta, kaip 1,5 karto didesnis variklis.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Sukurkite paskyrą arba prisijunkite

Rašyti gali tik prisijungę nariai

Sukurti paskyrą

Užsiregistruokite, tai užtruks tik akimirką!

Registruotis

Prisijungti

Jau turi paskyrą? Prisijunk!

Prisijungti



×
×
  • Create New...