Jump to content

MTZ- 82 turbo rekomendacijos


tom tom

Recommended Posts

Sveiki,

forumas kaip ir pilnas info, tačiau reikiamos nesurandu.

Norėčiau į MTZ-82 sumontuoti turbiną, tačiau pats atlikti darbų neturiu laiko. Kiek teko skaityti esamas temas, tad nemažai žmonių šiuos kelius praėję. Gal būt atsiras galinčių rekomenduoti įmones, kurios šiuos darbus galėtų atlikti. Taip pat domina rekomendacijos pačiai turbinai, kas dėjote, išbandėte laiko ir sunkių darbų kiekiais.

Dėkoju už atsakymus.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 3 mėnesių...

Labas,

 

Informacijos apie TKR... ir Čekiškus turbokompresorius tikrai yra pakankamai. Visas reikiamas turbokompresoriaus montavimui dalis galima nusipirkti pvz. Lytagroje. Detalės, manau nėra brangios. 

 

Aš siūlyčiau centrifuga keisti  filtru, tada galėsit naudoti kokybiškesnius tepalus. 

 

Man nepatinka pas mus paplitęs turbokompresoriaus montavimo būdas, todėl domiuosi kitais būdais, pvz. suomišku variantu.

 

post-6401-0-39835200-1418065406_thumb.jpg

 

post-6401-0-38262200-1418065434_thumb.jpg

 

post-6401-0-13709000-1418065453_thumb.jpg

 

post-6401-0-94778600-1418065495_thumb.jpg

 

post-6401-0-92506600-1418065525_thumb.jpg

 

 

 

Turbokompresorių sąrašas, kurie buvo montuojami į MTZ traktorius.

 

1992-01

 

Part Number 315376 Year 1992-01 Description Agricultural Manufacturer Part Number 313389 Turbo Model S2A     Engine 245N, MT3-100, MT3-102 Displacement 4.6L, 4160 ccm KW 82/110 RPM Max 2400     Engine Model 245N, MT3-100, MT3-102         Power (kW/HP) 82/110             Manufacturer Borg Warner - 3K - Schwitzer

 

1992-03

 

Part Number 166116 Year 1992-03 OE number 166116 Description Agricultural Tractor Turbo Model S2B001                 Manufacturer Borg Warner - 3K - Schwitzer

1992-2012

 

Part Number 313800OE

Number 313799

Year 1992-2012

Description Agricultural Minsk TractorManufacturer

Part Number 313799

Turbo Model S2B

Engine260 MM3

KW186/250

Engine Speed 2350

Manufacturer Borg Warner - 3K - Schwitzer

 

1995-03

 

Part Number 315126 Year 1995-03 Description Minsk Motor Plant Tractor Agricultural Manufacturer Part Number 315126 Turbo Model S2A     Engine 245N, MT3-100, MT3-102 Displacement 4.16L, 4160 ccm KW 82/110         Manufacturer Borg Warner - 3K - Schwitzer
1997-02
 

Part Number 316186

Year 1997-02

Description Agricultural Tractor Manufacturer

Part Number 316135

Turbo Model S2A

Engine 245.5 KW65/87

Manufacturer Borg Warner - 3K - Schwitzer

 

1988-04

 

Part Number 3525842 Description Minsk Motor Plant Agricultural Tractor     Engine D240T Engine Manufacturer Minsk Turbo Model H1D-6542/G083     Manufacturer HOLSET
 
 
Garrett turbokompresorius.
 
 
  • Vehicle NameAgricultural Tractor
  • Service Part Number454114-5001S
  • Replaced byFALSE
  • OEM Part Numbern/a
  • ManufacturerMinsk Motor Plant
  • EngineMMP 245-2
  • CC4750
  • HP109
  • From Year0
  • To Year0
  • Turbo ModelTA3133
  • Turbo MakeGarrett
 
 
Nuorodos
 
 
 
Jei kas turit tokius traktorius, parašykit turbokompresoriaus numeriuką, įdėkit foto kaip sumontuota, galėsiu pasidomėti, kiek galėtų kainuoti detalės ir remontas.
 
Ačiū
 
 
Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

man kaip tik atrodo jog centrifuga filtruoja geriau. I belarus , t40 pilu mobil delvac mx extra. ir centrifuga visuomet buna siek tiek tokiu kietu nuosedu pririnkusi. o kuomet isardziau kombaino ar traktoriaus filtra, tai kazkokio zenklaus kiekio surinktu nuosedu neradAau....

nebent geras variantas butu popierinis filtras tik turbinai, o varikliui centrifuga (taip k700a padaryta).

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

O kuo negerai tie TKR'ai ar čekiškos ? Uždėjimo komplektų yra visur, kainuoja nedaug, nėr ten ką daug gimdyti ant variklio - pusė dienos darbo ir švilpia. Visi "kiti variantai" reikalauja daug paieškų ir konstravimo. Gerai, jei laiko tam yra, o jei ne ? Ir aplamai - diskusija kilometrinė - ar geriau filtras ar centrifūga... Nepamirškim apie kokią techniką diskutuojame. Ruskiui svarbu , kad tepalo apskritai būtų, o ar ten pagauna nanodalelę filtras, ar centrifūga - koks skirtumas. Filtrą nususkai ir numetei, slėgis pastovus, nešokinėja. O kam patinka senoviškai  -prašom :)

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

........

O gal nieko nedarysiu, ką gali žinoti, gal greit rublius įves :icon-rolleyes:

Po naujųjų , isitikinsi kad ne rusam esame parduoti (įves eurą) ir tikimybė det turbina išauga :lol: . Bet man rodos , gal geriau kai jin toliau nuo kabinos - aptarnavimas , triukšmas , dumiuks gal prasiverzt , temperatūra aukšta .
Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 1 mėnesio...

O kuo negerai tie TKR'ai ar čekiškos ? Uždėjimo komplektų yra visur, kainuoja nedaug, nėr ten ką daug gimdyti ant variklio - pusė dienos darbo ir švilpia. Visi "kiti variantai" reikalauja daug paieškų ir konstravimo. Gerai, jei laiko tam yra, o jei ne ? Ir aplamai - diskusija kilometrinė - ar geriau filtras ar centrifūga... Nepamirškim apie kokią techniką diskutuojame. Ruskiui svarbu , kad tepalo apskritai būtų, o ar ten pagauna nanodalelę filtras, ar centrifūga - koks skirtumas. Filtrą nususkai ir numetei, slėgis pastovus, nešokinėja. O kam patinka senoviškai -prašom :)

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Tai va net nezinau ar cia vezt atgal i lytagra gal pakeistu ar bandyt montuot toliau kolkas ji dar nepajungta.

 

Jeigu ašelės klibėjimas skersinis - viskas gerai, ji turi šiek tiek laisvumo. Jeigu išilginio yra NORS KIEK - bėda.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Sukurkite paskyrą arba prisijunkite

Rašyti gali tik prisijungę nariai

Sukurti paskyrą

Užsiregistruokite, tai užtruks tik akimirką!

Registruotis

Prisijungti

Jau turi paskyrą? Prisijunk!

Prisijungti


×
×
  • Create New...