viktorass Paskelbta Balandžio 5, 2013 Pranešti Dalintis Paskelbta Balandžio 5, 2013 Žiurinėjau šendien parodoi puspriekabes, apie 18-20 tonu talpos, kai kurie gamintojai siulo už papildoma mokesti komplektuot galine aši vairuojama, kaina šito navaroto kažkur apie 10-15 tukstančiu litu, tai kilo klausimas kokie pliusai ar minusai tokio dalyko, ar verta komplektuot tokia aši. Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
panjabis Paskelbta Balandžio 5, 2013 Pranešti Dalintis Paskelbta Balandžio 5, 2013 tokiai keliamai galiai manau neverta, virs 25t jau gal ir neprosal. Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
viktorass Paskelbta Balandžio 5, 2013 Temos autorius Pranešti Dalintis Paskelbta Balandžio 5, 2013 Visos puspriekabes virš 20 tonu jau ant triju ašu, tai ten standartinėi komplektacijoi jau yra vairuojamos ašys. Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
edviuks Paskelbta Balandžio 5, 2013 Pranešti Dalintis Paskelbta Balandžio 5, 2013 Visos puspriekabes virš 20 tonu jau ant triju ašu, tai ten standartinėi komplektacijoi jau yra vairuojamos ašys. Na tai kodel neemi didesnes ? Gi rezervas niekada nebus perdidelis.. Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
panjabis Paskelbta Balandžio 6, 2013 Pranešti Dalintis Paskelbta Balandžio 6, 2013 as tai pradejau vadovautis tokia logika, kad kisti pinigus i tokius navarotus kurie aiskiai duoda greita pelna, kitaip dirbi dirbi, investuoji o kai paziuri kad tik metalui ir teuzdirbi. Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
viktorass Paskelbta Balandžio 6, 2013 Temos autorius Pranešti Dalintis Paskelbta Balandžio 6, 2013 Visos puspriekabes virš 20 tonu jau ant triju ašu, tai ten standartinėi komplektacijoi jau yra vairuojamos ašys. Na tai kodel neemi didesnes ? Gi rezervas niekada nebus perdidelis.. Rezervas žinoma gerai, bet reik ir pinigine storesne turėt, beto ir traukti reik tada arkliu daugiau. Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Algis... Paskelbta Balandžio 7, 2013 Pranešti Dalintis Paskelbta Balandžio 7, 2013 Kada kiekviena karta pasiziuriu kaip kieme puspriekabe pakrauta 22t (dviase stronga) tempiama ant staigesnio posukio draskosi , t.y tampomos asis ,linges , aisku ir guoliai o padangos isvis plojasi i skirtingas puses ir ten treska braska , galvoju eksplotacija tikrai bus trumpesne nei butu vairuojama asis. Aisku kada perki galvoji nafik dviasei tai reikalinga , paziurekit kas gaunasi su pusantrinio priekabom, vaizdelis buna dar grazesnis o ir guoliu ar padangu keitimas tikrai butu retesnis jei galiniai ratai pasisuktu. Nezinau kiek kaina sukyla su vairuojama , bet manau per eksplotacijos laika ta kaina atsiperka. Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
viktorass Paskelbta Balandžio 7, 2013 Temos autorius Pranešti Dalintis Paskelbta Balandžio 7, 2013 Na dabar kai pasiaiškinau tai kai kurie modeliai pabrangsta tik 7000 litu dedant vairuojama galine aši, dar klausimas kilo kokias padangas reikt dėt vežant 22 tonas. Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
kapsukas Paskelbta Balandžio 7, 2013 Pranešti Dalintis Paskelbta Balandžio 7, 2013 Neretai sukantis dirvoje, kada asis nevairuojama, priekaba pati save greiciau skandina Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
M&M Paskelbta Balandžio 8, 2013 Pranešti Dalintis Paskelbta Balandžio 8, 2013 Na dabar kai pasiaiškinau tai kai kurie modeliai pabrangsta tik 7000 litu dedant vairuojama galine aši, dar klausimas kilo kokias padangas reikt dėt vežant 22 tonas. kuo platesnės tuo geriau - mažiau slegia dirvą, mažiau skęsta... ant turimos PTL -18 uždėti 550 pločio žemaslėgiai trelleborgai, priekaba 2006m o pasodinta dar nėra buvus asmeniškai ant 22tonų dėiau kokio 700 pločio žemaslėges, jei tik eina Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
grazbek Paskelbta Balandžio 10, 2013 Pranešti Dalintis Paskelbta Balandžio 10, 2013 kuo platesnės tuo geriau - mažiau slegia dirvą, mažiau skęsta... ant turimos PTL -18 uždėti 550 pločio žemaslėgiai trelleborgai, priekaba 2006m o pasodinta dar nėra buvus asmeniškai ant 22tonų dėiau kokio 700 pločio žemaslėges, jei tik eina Gal ir geriau bet yra transporto priemonės pločio apribojimai ir tai akylai kontroliuojantis pareigunai todėl nereiktu persistengti su tuo pločiu renkantis padangas. Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Vylukas Paskelbta Balandžio 10, 2013 Pranešti Dalintis Paskelbta Balandžio 10, 2013 Na dabar kai pasiaiškinau tai kai kurie modeliai pabrangsta tik 7000 litu dedant vairuojama galine aši, dar klausimas kilo kokias padangas reikt dėt vežant 22 tonas. Apie kokį vairavimo principą čia diskutuojate? Bent jau prieš 2 metus,komplektuojant puspriekabę su laisvai sekančia galine jos ašimi ir hidrauliniu blokavimu (ko visiškai pakanka) ,jos kaina pakildavo 3000-4000lt. Negi per tą laiką kaina dvigubai išaugo? Mano manymu,tai ši investicija,priekabose nuo 14 tonų,vien dėl padangų dilimo,atsipirktų per 2 metus. Jau net nekalbu apie klimpimą lauke ir kuro sąnaudas. Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
viktorass Paskelbta Balandžio 11, 2013 Temos autorius Pranešti Dalintis Paskelbta Balandžio 11, 2013 Taip, kalbame apie laisvai sekančia galine aši, dabar už ja reik apie 7000 damokėt, ir tai yra visokiu niuansu. Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
MV Paskelbta Balandžio 14, 2013 Pranešti Dalintis Paskelbta Balandžio 14, 2013 laisvai vairuojama asis (free steering axle) - kaina priklauso nuo to i kokia puspriekabe ji dedama standartiskai ju kainos grubiai yra dvigubai didesnes uz paprastos asies tai reiskia jai uz paprasta gamintojas moka 4000lt tai uz vairuojama grubiai bus 8000lt dar prisideda visi hidrauliniai komponentai - nes asis valdoma is traktoriaus (tai yra jos uzblokavima reguliuoja traktoriaus vairuotojas) Priverstinai vairuojama asis ( forced/power steering axle) - kaina grubiai 3 karto didesne uz paprasta (i komplekta ieina asis, hidrauline pompa, cilindras ir monometrai). Kai traktorius sukasi jis suspaudzia arba istraukia hidraulini cilindra esanti prie grazulo ir tuo paciu suka asi (traktorio vairuotojui daryti nieko nereikia). FAD ADR asiu gamintoju puslapiuose daug informacijos apie tai. Jos reikalingumas: 3 asiu puspriekabems privaloma galine, gali buti dar ir priekine, bet cia jau labai dideliam manevringumui; 2 asiu puspriekabes privaloma galine tik tada kai tarp asiu atstumas daugiau nei 1.55cm, bet del geresnio vairavimo ir manevringumo galima deti i bet kokia puspriekabe ka sekmingai daro musu kolegos is vokietijos. Siaip ju reikalinguma dar itakoja ir padangu plotis bet cia jau niuansai - sakykime taip iki 550mm plocio padangoms tai ka minejau gamintojai daro standartiskai jei padangos platesnes tada jau reikia ziureti individualiai. O jei gamintojai to nesiulo standartuose - tada yra du variantai arba tai palikta vadybininkui suzaisti su klientu ( pritraukiant klienta su mazesne kaina ir po to ji apdirbant padidinti kaina) arba tas gamintojas nezino ka daro (o tai jau laabai negerai...) Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Recommended Posts
Sukurkite paskyrą arba prisijunkite
Rašyti gali tik prisijungę nariai
Sukurti paskyrą
Užsiregistruokite, tai užtruks tik akimirką!
RegistruotisPrisijungti
Jau turi paskyrą? Prisijunk!
Prisijungti