Jump to content

MTZ vairo mechanizmo keitimas is vairo koloneles i hidraulin


Recommended Posts

Padarem vienam mtz50 vaira su simetrišku cilindru nuo kombaino, kur štokas į abi puses išlenda. Dėjom vietoj centrinės ratų traukės. Reiks paklaust kaip ten vairas jam, bet spėju geriau turėtų būt. 

Paprastą cilindrą išstumti iki galo reikia daugiau tepalo, nei sutraukti atgal, nes sutraukiant dalį tūrio užima pats štokas. Todėl tie vairai taip ir sukasi. 

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Pasiginčydamas pasakysiu, kad tai vairo kolonelės išdylimas, o ne hidraulino cilindro kaltė.

Dauguma darbų lauke atliekama vairą sukant labiau į viena pusę. Na pvz. šienaujant, grėbiant ir t.t.

Kolonėlė naturaliai išsėdėvi ir pradeda šiek tiek leist tepalą į vieną pusę.

Pasiimkit seną kolonelę nuo kombaino. Kaip taisyklė bus visada išdilus į vieną pusę.

Su nauja (kad ir pačia pigiausia lytagroje) ir senu cilindru tokiu problemų neturi būt.

 

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

"vairą ant 3-5km pilnu ratu apsuku į dešinę" - aš asmeniškai matyčiau problemą (ir ją mačiau savo atveju), kai vairą pašilus tepalui, reikia apsukti kas 100 metrų vieną kartą. :D Ar 3-5 kilometrai yra kažkokia problema?

Reikia suprasti, kad hidraulinis vairas niekaip tiesiogiai nesujungtas su vairuojamais ratais, todėl niekada ir niekaip negali atsistoti į tą pačią poziciją.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 3 savaičių...

Su traukem galėtum, jeigu vairas nuo kolonėlės valdomas būtų t.y. soške galėtum į viena ar kita puse koreguot , jeigu idėtas cilindriukas, tuomet turi derinti cilindriuko tvirtinimo vieta prie tilto su ratu tarpvėžio pločiu, su trauke nieko neišeis, nes su ja tik suvedima pasidarai. Su štoku nemanau kad būtu saugu kažka daryt

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

prieš 24 minutes , Audrius90 pranešimas:

Su traukem galėtum, jeigu vairas nuo kolonėlės valdomas būtų t.y. soške galėtum į viena ar kita puse koreguot , jeigu idėtas cilindriukas, tuomet turi derinti cilindriuko tvirtinimo vieta prie tilto su ratu tarpvėžio pločiu, su trauke nieko neišeis, nes su ja tik suvedima pasidarai. Su štoku nemanau kad būtu saugu kažka daryt

stoka nauja darysiu ,nes jis toks siurkstus tai mastau prailginti kokiu centimetru gal isisprestu problema.

 

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 2 savaičių...

Sveiki, po naujako sugalvojau įsidėt hidraulinį vairą, vairas sukinėjosi labai lengvai su 500kg ant priekio svoriu, tik kad isvairuot normaliai neidavo. Pradžiai ilgai galvojau kaip pridėt tą patį padą prie tilto, nes jis senos laidos. Dar didesnis klausimas kilo ar dėt ant kolonėlės danfosą ar į kabiną. Ant kolonėlės viskas būtų buvę paprasčiau ir pigiau, nes nusiperki visą komplektą už 300e ir viskas tinka, bet norėjosi išmest tą sena kolonėlė visai, tad atsirado reikalų daug daugiau. Palyginus padą padariau lengviau nei ikišau danfosą i kabyną. Reikėjo visą vairo laikiklį supjaustyti ir suvirint taip, kad pats danfosas nekliutu niekur, ir patys šlicai būtų sulindę į danfos, o priėjimas ne iš geriausių. Taip pat reikėjo gaminti šlangas su skirtingais antgaliais, ir ilgiais, o tai nemažai kainuoja. Va pridedu biški foto, gal kažkam kils panašios įdėjos ir pravers. Reziume vairas sukinėjasi labai gerai, o ir pats vairas nepalyginsi daug daugiau susisuka i abi puses nei su kolonėle. Jei kils klausimų klauskit.

IMG_20200108_113236.jpg

IMG_20200108_131517.jpg

IMG_20200109_151446.jpg

IMG_20200109_152950.jpg

IMG_20200113_152817.jpg

IMG_20200113_154704.jpg

IMG_20200114_130145.jpg

IMG_20200114_130205.jpg

IMG_20200114_130213.jpg

IMG_20200117_120154.jpg

IMG_20200117_120207.jpg

IMG_20200117_120214.jpg

IMG_20200117_125458.jpg

IMG_20200117_132113.jpg

IMG_20200117_142831.jpg

IMG_20200117_142901.jpg

IMG_20200128_150742.jpg

IMG_20200403_162457.jpg

IMG_20200403_162515.jpg

IMG_20200403_162528.jpg

IMG_20200403_162546.jpg

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 1 mėnesio...

idejom i belarusa hidraulini vaira,bet vistiek sunkiai sukasi vairas,ar gali but beda tame kad siurbli palikom desimtini,gal reiktu pakeist keturiolikini?nes kai bandai sukinet vaira mazdaug ant puses gazo uzmynes tai vairas palengveja,dozatorius šimtinis,cilindras penkisdešimtas

 

 

 

 

 

 

 

 

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 8 mėnesių...

Sveiki, tokia problema su MTZ 82 vairo kolonėle: į dešinę vairas sukasi lengvai, ratams pasiekus kraštinę padėtį, girdisi kaip suveikia apsauginis vožtuvas.Į kairę sukasi sunkiai, pasiekus ratams kraštinė padėtį, apsauginis vožtuvas neatsidaro. Ant priekinio tilto uždėtas hidrocilindras , o kolonėlės hidrocilindro išėjimai sujungti žarna tarpusavyje. Gal  kokių nors minčių kyla , kokia priežastis galėtų būt.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 3 savaičių...
Prieš 1 valandų, lietulka pranešimas:

Sveiki mano mtz yra su hidraulinių vairu tai keli nori plaukioti gal suvedima esu ne taip padaręs danfoss ir cilindrą esu naujus sudėjęs ir iš tiesinė traukė  tai nebežinau kas begali but tai galvoju suvedima gal  patars kaip turi but padarytas 

galas 5mm plačiau nei priekis turi būt. Bet man buvo atisleidęs tilto fiksavimas ir susiaurėjo viena pusė, bet vistiek po kelią nelakstė. Gal jau "Škvorniai "išdilo?

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 4 savaičių...

Sukurkite paskyrą arba prisijunkite

Rašyti gali tik prisijungę nariai

Sukurti paskyrą

Užsiregistruokite, tai užtruks tik akimirką!

Registruotis

Prisijungti

Jau turi paskyrą? Prisijunk!

Prisijungti



×
×
  • Create New...