Zvanas Paskelbta Rugsėjo 14, 2017 Pranešti Paskelbta Rugsėjo 14, 2017 Tai gal tu jo ir klausk Dzūkija 1
gediminaske Paskelbta Rugsėjo 14, 2017 Pranešti Paskelbta Rugsėjo 14, 2017 zmoniskai kalbetis reik, ypac zmoniskai atrodo mainai 1:1 jai sunkiai sneka 1,5:1 turetu macyt
Valakinis Paskelbta Rugsėjo 16, 2017 Pranešti Paskelbta Rugsėjo 16, 2017 Na ir kainos, nederlingos žemės vertos max. 30 eurų už ha nuomos, daugiau neverta mokėti.
rol2rekva Paskelbta Rugsėjo 16, 2017 Pranešti Paskelbta Rugsėjo 16, 2017 Už 30 eurų turbūt tik iš valstybės....
Daruxs Paskelbta Rugsėjo 16, 2017 Pranešti Paskelbta Rugsėjo 16, 2017 po 30e tai nebent pelkes kokios ...
Romasius Paskelbta Rugsėjo 17, 2017 Pranešti Paskelbta Rugsėjo 17, 2017 Valakini,a daug zemiu nuomojiesi po MAX 30 euru?
amsve Paskelbta Gruodžio 30, 2017 Pranešti Paskelbta Gruodžio 30, 2017 gal kas zinot ar imanoma kad as pats galeciau sumoket ta 15 procentu mokesti i vmi uz zmogu is kurio nuomuojuosi zeme?
dzipas Paskelbta Gruodžio 30, 2017 Pranešti Paskelbta Gruodžio 30, 2017 Viskas imanoma. Mokedamas mokejimo nurodyme papildomai nurodai pradini moketoja. Mokejimo paskirtyje mokescio imokos koda.
amsve Paskelbta Gruodžio 30, 2017 Pranešti Paskelbta Gruodžio 30, 2017 galvojau kad visvien turi eit deklaruot,na bet sumokejus motyt nebereiks...
Išradėjas Paskelbta Gruodžio 30, 2017 Pranešti Paskelbta Gruodžio 30, 2017 Tai kad valdzia zada taip ir padaryti,kad mes sumoketume ta 15 proc. mokesti.
manttys Paskelbta Gruodžio 30, 2017 Pranešti Paskelbta Gruodžio 30, 2017 prieš 23 minutes , amsve pranešimas: galvojau kad visvien turi eit deklaruot,na bet sumokejus motyt nebereiks... nuomotojas vis tiek turės deklaruoti pajamas, tai nezinau ar čia labai sunku ta pavedima padaryti... nuo 2018 m. jau moka ir deklaruoja nuomininkas
Išradėjas Paskelbta Gruodžio 30, 2017 Pranešti Paskelbta Gruodžio 30, 2017 Tai va bus sunku seneliams irodyti kad mokam.
amsve Paskelbta Gruodžio 30, 2017 Pranešti Paskelbta Gruodžio 30, 2017 tai yra bobuciu kur sunkiai bekruta tai praso kad jom nereiktu eit niekur...
ceck Paskelbta Gruodžio 30, 2017 Pranešti Paskelbta Gruodžio 30, 2017 prieš valandą, manttys pranešimas: nuomotojas vis tiek turės deklaruoti pajamas, tai nezinau ar čia labai sunku ta pavedima padaryti... nuo 2018 m. jau moka ir deklaruoja nuomininkas ta seniau darydavo žūb,o dabar ir ūkininkai tures?
dzipas Paskelbta Gruodžio 30, 2017 Pranešti Paskelbta Gruodžio 30, 2017 bent jau taip planavo padaryti.
Išradėjas Paskelbta Gruodžio 30, 2017 Pranešti Paskelbta Gruodžio 30, 2017 Nu, kad lygtais dar nepatvirtino tos prievartos.
dzipas Paskelbta Gruodžio 30, 2017 Pranešti Paskelbta Gruodžio 30, 2017 Dar ne, bet ir planu neatsauke.
Gunia Paskelbta Gruodžio 31, 2017 Pranešti Paskelbta Gruodžio 31, 2017 Buvo kalbama kas atskaitos apie sumoketa GPM reiks teikti kas mėnesi..neuztektu blin viena kart metuose?..gi nemokam nuomos kas menesi..
manttys Paskelbta Gruodžio 31, 2017 Pranešti Paskelbta Gruodžio 31, 2017 gpm skiltyje esu įkėlęs pakreitimus. Vienas jų: 10. GPMĮ 22 straipsnis (Pajamų priskyrimas klasėms pagal mokesčio mokėjimo tvarką) išdėstytas nauja redakcija. Esminiai šio straipsnio pakeitimai: 10.1. A klasės pajamoms priskirtos pajamos, gautos iš Lietuvos vieneto, iš užsienio vieneto per nuolatinę buveinę ir iš nenuolatinio Lietuvos gyventojo per jo nuolatinę bazę už parduotas arba kitaip perleistas nuosavybėn atliekas; 10.2. A klasės pajamoms priskirtos iš nuolatinio Lietuvos gyventojo, vykdančio individualią atliekų supirkimo veiklą, už parduotas arba kitaip perleistas nuosavybėn atliekas gautos individualios veiklos ir ne individualios veiklos pajamos; 10.3. A klasės pajamoms priskirtos iš individualią veiklą vykdančio nuolatinio Lietuvos gyventojo už nekilnojamųjų pagal prigimtį daiktų nuomą gautos pajamos. Pavyzdžiui, tais atvejais, kai žemės ūkio veiklą vykdantis gyventojas išmokės kitam gyventojui išmokas už nuomojamą žemės sklypą, privalės apskaičiuoti, išskaičiuoti ir sumokėti į biudžetą 15 proc. pajamų mokestį arba pavyzdžiui, jeigu gyventojas, vykdantis teisininko individualią veiklą nuomojasi patalpas iš kito gyventojo, tai nuo 2018-01-01 išmokėdamas išmokas už nuomojamą nekilnojamąjį turtą, privalės išskaičiuoti 15 proc. pajamų mokestį. 10.4. GPMĮ 22 straipsnio naujoje redakcijoje atsisakyta nuostatos, kad individualios veiklos pajamos, gautos iš darbdavio, priskiriamos A klasės pajamoms. Nuo 2018-01-01 individualios veiklos pajamos, gautos iš darbdavio priskiriamos B klasės pajamoms. Pakeitimas ypač aktualus ūkininkams, dirbantiems kooperatinėse žemės ūkio bendrovėse ir parduodantiems savo užaugintą produkciją arba teikiantiems žemės ūkio veiklos paslaugas toms bendrovėms.
dvidas Paskelbta Gruodžio 31, 2017 Pranešti Paskelbta Gruodžio 31, 2017 prieš 47 minutes , Gunia pranešimas: Buvo kalbama kas atskaitos apie sumoketa GPM reiks teikti kas mėnesi..neuztektu blin viena kart metuose?..gi nemokam nuomos kas menesi.. Reiks teikti tik ta menesi kai pravesi ta 15% ir metine tai viso dvi Gunia 1
Hilux Paskelbta Gruodžio 31, 2017 Pranešti Paskelbta Gruodžio 31, 2017 On 2007-03-13 at 23:46, efrendas pranešimas: Reikia ir nuomos ir panaudos nebent jau patys taip darome Notariškai neriai tik reike iregistruoti registru centre butinai.
ceck Paskelbta Sausio 1, 2018 Pranešti Paskelbta Sausio 1, 2018 On 2017-12-31 at 15:50, Hilux pranešimas: Notariškai neriai tik reike iregistruoti registru centre butinai. kodel manai kad butinai?
sgts Paskelbta Sausio 3, 2018 Pranešti Paskelbta Sausio 3, 2018 On 2017.12.31 at 13:26, manttys pranešimas: 10.3. A klasės pajamoms priskirtos iš individualią veiklą vykdančio nuolatinio Lietuvos gyventojo už nekilnojamųjų pagal prigimtį daiktų nuomą gautos pajamos. Pavyzdžiui, tais atvejais, kai žemės ūkio veiklą vykdantis gyventojas išmokės kitam gyventojui išmokas už nuomojamą žemės sklypą, privalės apskaičiuoti, išskaičiuoti ir sumokėti į biudžetą 15 proc. pajamų mokestį arba pavyzdžiui, jeigu gyventojas, vykdantis teisininko individualią veiklą nuomojasi patalpas iš kito gyventojo, tai nuo 2018-01-01 išmokėdamas išmokas už nuomojamą nekilnojamąjį turtą, privalės išskaičiuoti 15 proc. pajamų mokestį. Tai cia privalomai man pereina pareiga moketi pajamu mokesti? ar gali ir toliau pats sklypo savininkas moketi, o jei jis to nepadaro sumoku jau as?
sgts Paskelbta Sausio 3, 2018 Pranešti Paskelbta Sausio 3, 2018 Ir kaip, jei sklypus nuomoju ne is gyventojo, o is UAB?
Recommended Posts
Sukurkite paskyrą arba prisijunkite
Rašyti gali tik prisijungę nariai
Sukurti paskyrą
Užsiregistruokite, tai užtruks tik akimirką!
RegistruotisPrisijungti
Jau turi paskyrą? Prisijunk!
Prisijungti