Jump to content

GEDIMAI


Recommended Posts

gal kam buve su bosch vp44 kuro siurbliu kad esant apkrovai prie tam tikru sukiu jie sokineja tai aukstyn tai zemyn (musu atveju 1700 rpm ) ir gaunasi kaip trukciojimas traktoriaus.keliu vaziuojant eina normaliai, galios traktorius neprarades.gal kas kokiu minciu protingu turit apie tai? beja traktorius case mxm 190 (new hollandt tm 190 )

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Daviklis turi stoveti po tiltu vienoi pusei toks pailgas kuris fiksuoja padėti pagal šaiba, tik reikia pasitikrinti kuris sugedo priekinio tilto ar galinio. Bent jau mano 730 taip buvo tokios pat problemos

galinio tilto neperjungia. O pas tave tuo metu daugiau klaidu mete skydelis?

Edit: priekinis daviklis buvo kaltas.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Ira reikalu sunkvezimio variklius i deti kombainam taip atrodo kad tas pats motoras, o tvirtinimai ir viskie kitokie priedai skiriasi, ir sugaisti daug brangaus laiko kol persidarai

 

Galima tik patvirtinti tavo teoriją. Tėvas su pagalbininkais kažkas 2 pilnas dienas sugaišo, kol perdėjo viską. Iš principo tik pats variklis toks pat, o viskas aplink yra skirtingai. Vakar uždėjom radiatorių, užkūrėm,variklis gražiai dirba, nedūmija, nėra ką lygint su prieš tai buvusiu nei variklio garsu, nei tuom, kas iš duslerkės eina. Pasirodo ir kuro siurblys skirias, reikės dėti kombaininį, nes kažkas prastai su reguliatoriumi, biškutį pastumi kojelę ir užsigazuoja vos ne iki max sūkių..

 

Beje, radiatorių valėm visą dieną, čia sąžiningo darbo. Su aliuminio virbalu teko prabadyti apie pusę skylių ir ne šiaip pakaišioti, o konkrečiai prabadyti, ant tiek viskas užsinešę per laiką. Dabar viskas šviečia gražiai. Kai pagalvoji, tai ir teigiamų dalykų yra,  radiatorių normaliai išsivalėm išsiėmę, starterį atsinaujinom, pompos diržiuką pasikeičiau, išsiplovėm brudus po varikliu, tepalo išpylimo šlangą pasiketėm, pagrindinius diržus naujus. 

 

Sakė karteryje rado spyruoklės elementų, tai tikriausiai žiedukas tepalinis pabėgo...  daugiau nebuvo kada žiūrėt kas ten kaip.             

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Nemanau ,kad siurblys skiresi,pasiziurek ,kojele gazo ,skirsis ilgiai.

 

kojelė skirias, paisgaminau kojelę, bet vos pajudini kojelę, užsigazuoja. kažkas negerai su reguliatoriumi (gal kokia spyruoklė viduj susidėvėjus ar pan), o ten draskyt tą siurblį vis tiek lauk imti reikia, tai geriau įsidėti originalų

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

kojelė skirias, paisgaminau kojelę, bet vos pajudini kojelę, užsigazuoja. kažkas negerai su reguliatoriumi (gal kokia spyruoklė viduj susidėvėjus ar pan), o ten draskyt tą siurblį vis tiek lauk imti reikia, tai geriau įsidėti originalų

Viskas su reguliatorium tenais gerai . Paprasčiausiai , automobilio siurbliuos montuojamas kiek kitoks reguliatorius , vadinamasis "dvirežimis" kas suteikia galymybę vairuotojui pačiam daugiau įtakot kokį greitį-galią vysto motoras . O Kombaine ar traktoriui montuojamas "visarežimis" , kitaip sakant pritaikytas  dažniem apkrovos kitimams pvz. kombainas "pagavo gurkšnį' ar traktorius ariant sunkesnį plotą užkabina , automatiškai padidina galia bet į greitį neitakodamas , tai palikta traktoristo-kombainieriaus žinioj .

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Viskas su reguliatorium tenais gerai . Paprasčiausiai , automobilio siurbliuos montuojamas kiek kitoks reguliatorius , vadinamasis "dvirežimis" kas suteikia galymybę vairuotojui pačiam daugiau įtakot kokį greitį-galią vysto motoras . O Kombaine ar traktoriui montuojamas "visarežimis" , kitaip sakant pritaikytas  dažniem apkrovos kitimams pvz. kombainas "pagavo gurkšnį' ar traktorius ariant sunkesnį plotą užkabina , automatiškai padidina galia bet į greitį neitakodamas , tai palikta traktoristo-kombainieriaus žinioj

 

Tai nori pasakyti, kad negalima mašinoj laikyti apsukų, pvz 1200; 1400; 1600 ar 1800 ant laisvų sūkių? Nes db tai negalima. Jis dirba arba ant kokių 700, arba gazuojas iki 2000 vos pajudinus gazą. Kombaine kiek leidi svirtį, tiek gazas kildavo

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Galima tik patvirtinti tavo teoriją. Tėvas su pagalbininkais kažkas 2 pilnas dienas sugaišo, kol perdėjo viską. Iš principo tik pats variklis toks pat, o viskas aplink yra skirtingai. Vakar uždėjom radiatorių, užkūrėm,variklis gražiai dirba, nedūmija, nėra ką lygint su prieš tai buvusiu nei variklio garsu, nei tuom, kas iš duslerkės eina. Pasirodo ir kuro siurblys skirias, reikės dėti kombaininį, nes kažkas prastai su reguliatoriumi, biškutį pastumi kojelę ir užsigazuoja vos ne iki max sūkių..

 

Beje, radiatorių valėm visą dieną, čia sąžiningo darbo. Su aliuminio virbalu teko prabadyti apie pusę skylių ir ne šiaip pakaišioti, o konkrečiai prabadyti, ant tiek viskas užsinešę per laiką. Dabar viskas šviečia gražiai. Kai pagalvoji, tai ir teigiamų dalykų yra,  radiatorių normaliai išsivalėm išsiėmę, starterį atsinaujinom, pompos diržiuką pasikeičiau, išsiplovėm brudus po varikliu, tepalo išpylimo šlangą pasiketėm, pagrindinius diržus naujus. 

 

Sakė karteryje rado spyruoklės elementų, tai tikriausiai žiedukas tepalinis pabėgo...  daugiau nebuvo kada žiūrėt kas ten kaip.             

Simtas proc.kad variklis jau buvo perkaitintas pries parduodant kombaina,Nuvaziuociau mandagiai padekot pardavejui.Radijatoriu reiktu ir is vidaus pravalyti.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Simtas proc.kad variklis jau buvo perkaitintas pries parduodant kombaina,Nuvaziuociau mandagiai padekot pardavejui.Radijatoriu reiktu ir is vidaus pravalyti.

 

Iš vidaus normaliai išskalavom su vandeniu, chemijos nėr ten kaip panaudoti, baisingai daug reikalų gaunas. Buvo nemažai rūdžių. a[lamai nekoks antifrizas išsipylė iš bloko... O sakė iš furos varikliuko švarutėlis išbėgo, Vakar labai lengvai susipylė normoje nurodyti 35 litriukai antifrizo, tai gal viskas bus ok su juo. Na, skysčio vėsinimas dabar turėtų būti nesulyginamas. Pardavėjo kaimynas yra, pasirodo, forumietis. Jis jau žinojo,  kad tepalą degindavo, tai su motoru gerai gal ir nebuvo iki galo :)

 

Dėl važiavimo, tai po pardavimo keli mėn mirė pardavėjo tėvas. O pats pardavėjas vis pasiteirauja kaip sekasi susitvarkyt, Dievagojas kaip čia taip. Aš geras žmogus, nesiimu spręsti apie tai, kiek jis apie patį kaitimo faktą žinojo, bet naiviai tikiu, kad geriau būtų pardavęs keskam už tą pačią sumą (pirko iš jų tucaną), nei man pardavęs, jeigu žinojo, kad bus motorschaden

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Tai nori pasakyti, kad negalima mašinoj laikyti apsukų, pvz 1200; 1400; 1600 ar 1800 ant laisvų sūkių? Nes db tai negalima. Jis dirba arba ant kokių 700, arba gazuojas iki 2000 vos pajudinus gazą. Kombaine kiek leidi svirtį, tiek gazas kildavo

Apie konkrečiai Tavajį variklį , negaliu pasakyt kaip privalo dirbt reguliatorius , nors neatmesčiau ir tokios galymybės , kad būtent taip ir turi būt . Nes nežinia su kokia transmisija jis buvo suporuotas , davus nors ir mažytę apkrova vaizdas gali visiškai pakist - atsirastų ir tarpiniai sūkiai , nes kaip sakiau automobiliniam variante vairuotojas , per galią  valdo variklio sūkius . Kai traktoriniam variante , galios valdymas nenumatytas , tik apsukų pasirinkimas . Su automobiliniu siurbliu , šiaip ar taip nebūtum dirbęs - gaves nedidelę apkrovą jis but Tau slopęs , o apkrautą užgazavus  - apkrovai sumažėjus  šoktų į priekį , kaip pasibaidęs :) .

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Apie konkrečiai Tavajį variklį , negaliu pasakyt kaip privalo dirbt reguliatorius , nors neatmesčiau ir tokios galymybės , kad būtent taip ir turi būt . Nes nežinia su kokia transmisija jis buvo suporuotas , davus nors ir mažytę apkrova vaizdas gali visiškai pakist - atsirastų ir tarpiniai sūkiai , nes kaip sakiau automobiliniam variante vairuotojas , per galią  valdo variklio sūkius . Kai traktoriniam variante , galios valdymas nenumatytas , tik apsukų pasirinkimas . Su automobiliniu siurbliu , šiaip ar taip nebūtum dirbęs - gaves nedidelę apkrovą jis but Tau slopęs , o apkrautą užgazavus  - apkrovai sumažėjus  šoktų į priekį , kaip pasibaidęs :) .

 

Labai įdomu.Gaila, nėr laiko eksperimentams. Nustos lyti, reikės dėt siurblį.. Mačiau mėtkės yra kažkokios,atsisuksim abu į mėtkes, turėtų būti pakankamai paprastas variantas keitimo :eusa-pray:

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Labai įdomu.Gaila, nėr laiko eksperimentams. Nustos lyti, reikės dėt siurblį.. Mačiau mėtkės yra kažkokios,atsisuksim abu į mėtkes, turėtų būti pakankamai paprastas variantas keitimo :eusa-pray:

:icon-mrgreen:... sakai ? Negi  nesi kada bandes traukiant užkurt užgesusi auto su traktorium ir su dyzeliniu automobiliu . Kaip elgiasi jie jei gazo nejudint  kai užsikuria , negi nepameni ? 

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Mano  nuomone,Mantai buvo tokia Tau kombaino pardavimo shema:pardavejas zinodamas,kad ragai varikliui,pasitelke parduoti tarpininka(Keska),Nes ko daugiau tarpininku,tuo maziau atsakomybes,gal naiviai tikejo,kad Kesko isvez is Lt ir t,t.Atsitiko,kaip atsitiko,bet pamoka,kitiems,kad bet kuri gali buti prestiziskiausia imone,jie apsiima sutarpininkauti parduodant viska,nes kaina yra pagal prekes stovi.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Mano lexsionui dingo vaztai kurie prisisuka prie skardos mases greitintuvo bugnui is vidaus, ir dabar ta skarda sukasi kartu su visu tuo bugnu ir issibalansuoja sukeldama vibracija, ar esate kas ten arde, negi man del keliu sriubu teks ta bugna lauk imti nes kitap negaliu verzles uzdeti kad prisukciau ta varzta

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Sukurkite paskyrą arba prisijunkite

Rašyti gali tik prisijungę nariai

Sukurti paskyrą

Užsiregistruokite, tai užtruks tik akimirką!

Registruotis

Prisijungti

Jau turi paskyrą? Prisijunk!

Prisijungti



×
×
  • Create New...