ukdavidas Paskelbta Rugpjūčio 2, 2016 Pranešti Dalintis Paskelbta Rugpjūčio 2, 2016 Ira reikalu sunkvezimio variklius i deti kombainam taip atrodo kad tas pats motoras, o tvirtinimai ir viskie kitokie priedai skiriasi, ir sugaisti daug brangaus laiko kol persidarai Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Išradėjas Paskelbta Rugpjūčio 2, 2016 Pranešti Dalintis Paskelbta Rugpjūčio 2, 2016 As tai buciau savaji remontaves,jei blokas geras. Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
jezusLT Paskelbta Rugpjūčio 2, 2016 Pranešti Dalintis Paskelbta Rugpjūčio 2, 2016 Aš ir už remontą būčiau, motoras "einamas" dalių tikrai turėtų būt vietoj, išrinkt ir surinkt nu porą dienų užtruktum, ne kokį 3.0tdi iš batono gi lupt ir tvarkyt reik kur tikrai yra ką veikt. Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
manttys Paskelbta Rugpjūčio 2, 2016 Pranešti Dalintis Paskelbta Rugpjūčio 2, 2016 remontuočiau, bet neapsiima esant šioms aplinkybėms... bus galima susiremontuot ne sezono metu ir turėt atsargai ar pramušt. Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Jaunasis Paskelbta Rugpjūčio 6, 2016 Pranešti Dalintis Paskelbta Rugpjūčio 6, 2016 gal kam buve su bosch vp44 kuro siurbliu kad esant apkrovai prie tam tikru sukiu jie sokineja tai aukstyn tai zemyn (musu atveju 1700 rpm ) ir gaunasi kaip trukciojimas traktoriaus.keliu vaziuojant eina normaliai, galios traktorius neprarades.gal kas kokiu minciu protingu turit apie tai? beja traktorius case mxm 190 (new hollandt tm 190 ) Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
arunis Paskelbta Rugpjūčio 6, 2016 Pranešti Dalintis Paskelbta Rugpjūčio 6, 2016 Kokia klaida ismeta Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
JCB Paskelbta Rugpjūčio 7, 2016 Pranešti Dalintis Paskelbta Rugpjūčio 7, 2016 Jcb 541, neperjungia ratu padeciu, dabar skydelis pilnas klaidu, nuo ko pradet? Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
aladinas Paskelbta Rugpjūčio 7, 2016 Pranešti Dalintis Paskelbta Rugpjūčio 7, 2016 Daviklis turi stoveti po tiltu vienoi pusei toks pailgas kuris fiksuoja padėti pagal šaiba, tik reikia pasitikrinti kuris sugedo priekinio tilto ar galinio. Bent jau mano 730 taip buvo tokios pat problemos Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Jaunasis Paskelbta Rugpjūčio 8, 2016 Pranešti Dalintis Paskelbta Rugpjūčio 8, 2016 traktorius jokiu klaidu kaip ir nemeta Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
JCB Paskelbta Rugpjūčio 8, 2016 Pranešti Dalintis Paskelbta Rugpjūčio 8, 2016 Daviklis turi stoveti po tiltu vienoi pusei toks pailgas kuris fiksuoja padėti pagal šaiba, tik reikia pasitikrinti kuris sugedo priekinio tilto ar galinio. Bent jau mano 730 taip buvo tokios pat problemos galinio tilto neperjungia. O pas tave tuo metu daugiau klaidu mete skydelis?Edit: priekinis daviklis buvo kaltas. Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
manttys Paskelbta Rugpjūčio 11, 2016 Pranešti Dalintis Paskelbta Rugpjūčio 11, 2016 Ira reikalu sunkvezimio variklius i deti kombainam taip atrodo kad tas pats motoras, o tvirtinimai ir viskie kitokie priedai skiriasi, ir sugaisti daug brangaus laiko kol persidarai Galima tik patvirtinti tavo teoriją. Tėvas su pagalbininkais kažkas 2 pilnas dienas sugaišo, kol perdėjo viską. Iš principo tik pats variklis toks pat, o viskas aplink yra skirtingai. Vakar uždėjom radiatorių, užkūrėm,variklis gražiai dirba, nedūmija, nėra ką lygint su prieš tai buvusiu nei variklio garsu, nei tuom, kas iš duslerkės eina. Pasirodo ir kuro siurblys skirias, reikės dėti kombaininį, nes kažkas prastai su reguliatoriumi, biškutį pastumi kojelę ir užsigazuoja vos ne iki max sūkių.. Beje, radiatorių valėm visą dieną, čia sąžiningo darbo. Su aliuminio virbalu teko prabadyti apie pusę skylių ir ne šiaip pakaišioti, o konkrečiai prabadyti, ant tiek viskas užsinešę per laiką. Dabar viskas šviečia gražiai. Kai pagalvoji, tai ir teigiamų dalykų yra, radiatorių normaliai išsivalėm išsiėmę, starterį atsinaujinom, pompos diržiuką pasikeičiau, išsiplovėm brudus po varikliu, tepalo išpylimo šlangą pasiketėm, pagrindinius diržus naujus. Sakė karteryje rado spyruoklės elementų, tai tikriausiai žiedukas tepalinis pabėgo... daugiau nebuvo kada žiūrėt kas ten kaip. Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Augunstas Paskelbta Rugpjūčio 11, 2016 Pranešti Dalintis Paskelbta Rugpjūčio 11, 2016 Dabar bus naujas kombainas, radiatorius buna liga Nr-1 Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
ramas 1 Paskelbta Rugpjūčio 11, 2016 Pranešti Dalintis Paskelbta Rugpjūčio 11, 2016 Nemanau ,kad siurblys skiresi,pasiziurek ,kojele gazo ,skirsis ilgiai. Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
manttys Paskelbta Rugpjūčio 11, 2016 Pranešti Dalintis Paskelbta Rugpjūčio 11, 2016 Nemanau ,kad siurblys skiresi,pasiziurek ,kojele gazo ,skirsis ilgiai. kojelė skirias, paisgaminau kojelę, bet vos pajudini kojelę, užsigazuoja. kažkas negerai su reguliatoriumi (gal kokia spyruoklė viduj susidėvėjus ar pan), o ten draskyt tą siurblį vis tiek lauk imti reikia, tai geriau įsidėti originalų Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
wydas63 Paskelbta Rugpjūčio 11, 2016 Pranešti Dalintis Paskelbta Rugpjūčio 11, 2016 kojelė skirias, paisgaminau kojelę, bet vos pajudini kojelę, užsigazuoja. kažkas negerai su reguliatoriumi (gal kokia spyruoklė viduj susidėvėjus ar pan), o ten draskyt tą siurblį vis tiek lauk imti reikia, tai geriau įsidėti originalų Viskas su reguliatorium tenais gerai . Paprasčiausiai , automobilio siurbliuos montuojamas kiek kitoks reguliatorius , vadinamasis "dvirežimis" kas suteikia galymybę vairuotojui pačiam daugiau įtakot kokį greitį-galią vysto motoras . O Kombaine ar traktoriui montuojamas "visarežimis" , kitaip sakant pritaikytas dažniem apkrovos kitimams pvz. kombainas "pagavo gurkšnį' ar traktorius ariant sunkesnį plotą užkabina , automatiškai padidina galia bet į greitį neitakodamas , tai palikta traktoristo-kombainieriaus žinioj . Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
manttys Paskelbta Rugpjūčio 11, 2016 Pranešti Dalintis Paskelbta Rugpjūčio 11, 2016 Viskas su reguliatorium tenais gerai . Paprasčiausiai , automobilio siurbliuos montuojamas kiek kitoks reguliatorius , vadinamasis "dvirežimis" kas suteikia galymybę vairuotojui pačiam daugiau įtakot kokį greitį-galią vysto motoras . O Kombaine ar traktoriui montuojamas "visarežimis" , kitaip sakant pritaikytas dažniem apkrovos kitimams pvz. kombainas "pagavo gurkšnį' ar traktorius ariant sunkesnį plotą užkabina , automatiškai padidina galia bet į greitį neitakodamas , tai palikta traktoristo-kombainieriaus žinioj Tai nori pasakyti, kad negalima mašinoj laikyti apsukų, pvz 1200; 1400; 1600 ar 1800 ant laisvų sūkių? Nes db tai negalima. Jis dirba arba ant kokių 700, arba gazuojas iki 2000 vos pajudinus gazą. Kombaine kiek leidi svirtį, tiek gazas kildavo Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Išradėjas Paskelbta Rugpjūčio 11, 2016 Pranešti Dalintis Paskelbta Rugpjūčio 11, 2016 Galima tik patvirtinti tavo teoriją. Tėvas su pagalbininkais kažkas 2 pilnas dienas sugaišo, kol perdėjo viską. Iš principo tik pats variklis toks pat, o viskas aplink yra skirtingai. Vakar uždėjom radiatorių, užkūrėm,variklis gražiai dirba, nedūmija, nėra ką lygint su prieš tai buvusiu nei variklio garsu, nei tuom, kas iš duslerkės eina. Pasirodo ir kuro siurblys skirias, reikės dėti kombaininį, nes kažkas prastai su reguliatoriumi, biškutį pastumi kojelę ir užsigazuoja vos ne iki max sūkių.. Beje, radiatorių valėm visą dieną, čia sąžiningo darbo. Su aliuminio virbalu teko prabadyti apie pusę skylių ir ne šiaip pakaišioti, o konkrečiai prabadyti, ant tiek viskas užsinešę per laiką. Dabar viskas šviečia gražiai. Kai pagalvoji, tai ir teigiamų dalykų yra, radiatorių normaliai išsivalėm išsiėmę, starterį atsinaujinom, pompos diržiuką pasikeičiau, išsiplovėm brudus po varikliu, tepalo išpylimo šlangą pasiketėm, pagrindinius diržus naujus. Sakė karteryje rado spyruoklės elementų, tai tikriausiai žiedukas tepalinis pabėgo... daugiau nebuvo kada žiūrėt kas ten kaip. Simtas proc.kad variklis jau buvo perkaitintas pries parduodant kombaina,Nuvaziuociau mandagiai padekot pardavejui.Radijatoriu reiktu ir is vidaus pravalyti. Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
manttys Paskelbta Rugpjūčio 11, 2016 Pranešti Dalintis Paskelbta Rugpjūčio 11, 2016 Simtas proc.kad variklis jau buvo perkaitintas pries parduodant kombaina,Nuvaziuociau mandagiai padekot pardavejui.Radijatoriu reiktu ir is vidaus pravalyti. Iš vidaus normaliai išskalavom su vandeniu, chemijos nėr ten kaip panaudoti, baisingai daug reikalų gaunas. Buvo nemažai rūdžių. a[lamai nekoks antifrizas išsipylė iš bloko... O sakė iš furos varikliuko švarutėlis išbėgo, Vakar labai lengvai susipylė normoje nurodyti 35 litriukai antifrizo, tai gal viskas bus ok su juo. Na, skysčio vėsinimas dabar turėtų būti nesulyginamas. Pardavėjo kaimynas yra, pasirodo, forumietis. Jis jau žinojo, kad tepalą degindavo, tai su motoru gerai gal ir nebuvo iki galo Dėl važiavimo, tai po pardavimo keli mėn mirė pardavėjo tėvas. O pats pardavėjas vis pasiteirauja kaip sekasi susitvarkyt, Dievagojas kaip čia taip. Aš geras žmogus, nesiimu spręsti apie tai, kiek jis apie patį kaitimo faktą žinojo, bet naiviai tikiu, kad geriau būtų pardavęs keskam už tą pačią sumą (pirko iš jų tucaną), nei man pardavęs, jeigu žinojo, kad bus motorschaden Jaunasis 1 Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
wydas63 Paskelbta Rugpjūčio 11, 2016 Pranešti Dalintis Paskelbta Rugpjūčio 11, 2016 Tai nori pasakyti, kad negalima mašinoj laikyti apsukų, pvz 1200; 1400; 1600 ar 1800 ant laisvų sūkių? Nes db tai negalima. Jis dirba arba ant kokių 700, arba gazuojas iki 2000 vos pajudinus gazą. Kombaine kiek leidi svirtį, tiek gazas kildavo Apie konkrečiai Tavajį variklį , negaliu pasakyt kaip privalo dirbt reguliatorius , nors neatmesčiau ir tokios galymybės , kad būtent taip ir turi būt . Nes nežinia su kokia transmisija jis buvo suporuotas , davus nors ir mažytę apkrova vaizdas gali visiškai pakist - atsirastų ir tarpiniai sūkiai , nes kaip sakiau automobiliniam variante vairuotojas , per galią valdo variklio sūkius . Kai traktoriniam variante , galios valdymas nenumatytas , tik apsukų pasirinkimas . Su automobiliniu siurbliu , šiaip ar taip nebūtum dirbęs - gaves nedidelę apkrovą jis but Tau slopęs , o apkrautą užgazavus - apkrovai sumažėjus šoktų į priekį , kaip pasibaidęs . Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
manttys Paskelbta Rugpjūčio 11, 2016 Pranešti Dalintis Paskelbta Rugpjūčio 11, 2016 Apie konkrečiai Tavajį variklį , negaliu pasakyt kaip privalo dirbt reguliatorius , nors neatmesčiau ir tokios galymybės , kad būtent taip ir turi būt . Nes nežinia su kokia transmisija jis buvo suporuotas , davus nors ir mažytę apkrova vaizdas gali visiškai pakist - atsirastų ir tarpiniai sūkiai , nes kaip sakiau automobiliniam variante vairuotojas , per galią valdo variklio sūkius . Kai traktoriniam variante , galios valdymas nenumatytas , tik apsukų pasirinkimas . Su automobiliniu siurbliu , šiaip ar taip nebūtum dirbęs - gaves nedidelę apkrovą jis but Tau slopęs , o apkrautą užgazavus - apkrovai sumažėjus šoktų į priekį , kaip pasibaidęs . Labai įdomu.Gaila, nėr laiko eksperimentams. Nustos lyti, reikės dėt siurblį.. Mačiau mėtkės yra kažkokios,atsisuksim abu į mėtkes, turėtų būti pakankamai paprastas variantas keitimo Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
wydas63 Paskelbta Rugpjūčio 11, 2016 Pranešti Dalintis Paskelbta Rugpjūčio 11, 2016 Labai įdomu.Gaila, nėr laiko eksperimentams. Nustos lyti, reikės dėt siurblį.. Mačiau mėtkės yra kažkokios,atsisuksim abu į mėtkes, turėtų būti pakankamai paprastas variantas keitimo ... sakai ? Negi nesi kada bandes traukiant užkurt užgesusi auto su traktorium ir su dyzeliniu automobiliu . Kaip elgiasi jie jei gazo nejudint kai užsikuria , negi nepameni ? Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
arciu555 Paskelbta Rugpjūčio 11, 2016 Pranešti Dalintis Paskelbta Rugpjūčio 11, 2016 Mano nuomone,Mantai buvo tokia Tau kombaino pardavimo shema:pardavejas zinodamas,kad ragai varikliui,pasitelke parduoti tarpininka(Keska),Nes ko daugiau tarpininku,tuo maziau atsakomybes,gal naiviai tikejo,kad Kesko isvez is Lt ir t,t.Atsitiko,kaip atsitiko,bet pamoka,kitiems,kad bet kuri gali buti prestiziskiausia imone,jie apsiima sutarpininkauti parduodant viska,nes kaina yra pagal prekes stovi. Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
ukdavidas Paskelbta Rugpjūčio 11, 2016 Pranešti Dalintis Paskelbta Rugpjūčio 11, 2016 Mano lexsionui dingo vaztai kurie prisisuka prie skardos mases greitintuvo bugnui is vidaus, ir dabar ta skarda sukasi kartu su visu tuo bugnu ir issibalansuoja sukeldama vibracija, ar esate kas ten arde, negi man del keliu sriubu teks ta bugna lauk imti nes kitap negaliu verzles uzdeti kad prisukciau ta varzta Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
ukdavidas Paskelbta Rugpjūčio 12, 2016 Pranešti Dalintis Paskelbta Rugpjūčio 12, 2016 Prigaudziau akmenu ir masei greitintuvui guolis parejo Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Augunstas Paskelbta Rugpjūčio 12, 2016 Pranešti Dalintis Paskelbta Rugpjūčio 12, 2016 Prigaudziau akmenu ir masei greitintuvui guolis parejo pas mus maciau tik varpas gaudo.... Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Recommended Posts
Sukurkite paskyrą arba prisijunkite
Rašyti gali tik prisijungę nariai
Sukurti paskyrą
Užsiregistruokite, tai užtruks tik akimirką!
RegistruotisPrisijungti
Jau turi paskyrą? Prisijunk!
Prisijungti