Jump to content

Visureigis prie ukio


Karo1is

Recommended Posts

4 valandas ago , grazbek said:

Aš šališkas šiuom klausimu esu.Manau kad tai normali mašina ir tiek.Aš apie žmogaus sprendimu iracionaluma norėjau pašnekėti kad tai ka jis padarė nusipirkes ši automobili netelpa į jokius rėmus.Nekalbant apie tai kad už kai kuriuos sprendimus sumokėjo antra karta nes prieš pirkdamas nepagalvojo apie tai.

Čia greičiausiai tas variantas, kai išvaizda svarbiau už visa kita. Mašina ir šiaip gera, dar už išvaizdą primokėjo ir gavo saldainį :)

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

16 valandas ago , voras said:

As apie tavo hiluxa jeigu ka

Tai kad mano toks pat tik baltas ne raudonas ir kabina manojo smart ar extra cab,ne dviguba kabina na dar vaziuokle manojo heavy duty.be to man groteliu ir rankenu dažyti juodai nereikejo jas iš kart tokias uždėjo.Buferis dėl klimato ir barstomos druskos nefunkcionalus ant tos raudonos neskaitant kad tai dažytas aliuminis.Turi būti kad ir tokio fasono tik su lengvai nuimama gerve.Vienintelis vikes  sprendimas pasirinktos vykusios padangos jos nei per daug nei per mažai kabinasi vadnas nebus taip kaip su all terainais ar mud ais kad užtenka ratams neatsargaus prasisukimo ir jau sėdi.Užkliuvo padangu dydis prieju reikia modernizuoti pavaru dėze jeigu ji yra mechaninė nes šeštos pavaros su musu rinkai tiekiamais varikliais gyvenime neijungsi.Dėl to jam ir nori dydinti kuro baka nes su standartiniu ne kazka ir nuvaziuoja.Lifto irgi nereikia daryti nes prošvaisa ir taip nemaža o tiksliau didziausia savo klaseje ypač tuose kurie turi heavy duty vaziuokle.

Iš principo šis modelis hiluxo reikia pripažinti yra gamykliškai surestas taip kad kažko mechaniškai jau labai smarkiai tobulinti nereikia.Nebent sekvencine ar kumšteline greiciu dėze isidėti variklio galia su kompresoriu pasikelti kaip ir viskas nes visa kita iš sarašo uzsisakyti gamykloje galima netaškant pinigu.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

5 valandas ago , grazbek said:

Tai kad mano toks pat tik baltas ne raudonas ir kabina manojo smart ar extra cab,ne dviguba kabina na dar vaziuokle manojo heavy duty.be to man groteliu ir rankenu dažyti juodai nereikejo jas iš kart tokias uždėjo.Buferis dėl klimato ir barstomos druskos nefunkcionalus ant tos raudonos neskaitant kad tai dažytas aliuminis.Turi būti kad ir tokio fasono tik su lengvai nuimama gerve.Vienintelis vikes  sprendimas pasirinktos vykusios padangos jos nei per daug nei per mažai kabinasi vadnas nebus taip kaip su all terainais ar mud ais kad užtenka ratams neatsargaus prasisukimo ir jau sėdi.Užkliuvo padangu dydis prieju reikia modernizuoti pavaru dėze jeigu ji yra mechaninė nes šeštos pavaros su musu rinkai tiekiamais varikliais gyvenime neijungsi.Dėl to jam ir nori dydinti kuro baka nes su standartiniu ne kazka ir nuvaziuoja.Lifto irgi nereikia daryti nes prošvaisa ir taip nemaža o tiksliau didziausia savo klaseje ypač tuose kurie turi heavy duty vaziuokle.

Iš principo šis modelis hiluxo reikia pripažinti yra gamykliškai surestas taip kad kažko mechaniškai jau labai smarkiai tobulinti nereikia.Nebent sekvencine ar kumšteline greiciu dėze isidėti variklio galia su kompresoriu pasikelti kaip ir viskas nes visa kita iš sarašo uzsisakyti gamykloje galima netaškant pinigu.

Norint didesniu ratu reikia ne deze modernizuoti bet letinti tiltus - keisti pagrindine pora i didesni perdavimo skaiciu. To pasekoje tiltai suksi leciau, bet del didesnio rato apsisukimo greitis isliks vienodas, tuo labiau maziau smaugsis deze ir razdatke. Kebulo arba vaziuokles liftas daromas kai nori didesnio klirenso, bet jis bus tas pats prie esamu ratu - t.y. liftas daromas norint ikisti didesnius ratus, o ten gauni didesne prosvaisa, arba susidedi portalus. Variklio galia keliama programiskai, nes is esamos turbos (ne kompresoriaus) dar galima isspausti. O siaip vykes modelis - aisku kai variantas ne pats pigiausias biudzetinis.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Taip iš dalies tu teisus ekonomiškas  modernizavimas bus jei keisi pagrindine pora į didesni perdavimo skaičiu. Šnekant apie turba{ kaip tu išsireiškei arba kompresoriu kaip aš užvadinau} kalba turbūt sukasi apie turbokompresoriu.Tai yra turbina varoma išmetamu duju ji yra velenu sujungta su kompresoriumi pumpuojančiu ora į variklį. klausimas retorinis kas svarbiau turbina ar kompresorius paduodantis orą????Kam reikia vienokios ar kitokios turbinos pirmiausia reikia nuspręsti kokiu tikslu yra siekiama.Tada bus galima nuspręsti kokios jos reikia.
Apie liftą šnekant irgi akcentavau svarbiausia šio automobilio paskirti o ji yra ekspedicinė.kam daryti lifta jei jis reikalingas tik ekspedicijai na tarkim pravažumas prastais keliais ne off roadui.Ir ar tikrai jis bus toks pats prie standartiniu ratu jei montuojamas kėlimo komplektas.O apie portalus maloniai paklausysiu nes šiam momente nelabai isivaizduoju kas tas yr.

Bendra išvada yra ta kad daiktas bandomas padaryti kažkokiems tai konkretiems uždaviniams o iš tikro daromas kažkokstai biliberda gražioms nuotraukoms.

http://www.98.lt:81/toyota-hilux-hardman

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Man siūlė dengti kuzava iš vidaus vietoj  plastikinio idėklo šia danga.Bet aš dėjau įdėkla.Vytas paklausk jie dengė ja tipo nebarška kaip plastikinis įdėklas piniguose lygtais tas pats.Aš tik mačiau pas žvejus Rusnėje dengta šia danga jau pora metu praėje nuo padengimo tai nuo dėžiu plasttikiniu gerokai nusitrinusi vietomis net iki metalo.

Mano motyvai prieš buvo kad jai trūksta slidumo ir plaunasi ne taip švariai.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Portalai tai portaliniai tiltai.  Tipo kaip belaruso.  Isgauti didesne prosvaista.

X line danga Pasidenges hiliuxsa plikis vilkavisky kas lankosi bus matę.  Jis medžioklė trina i sodyba  vaziuoja. Antri metai atrodo puikiai.

Biudzetinis varijantas butu purksti raptor danga, bet ji pigesnė ir prastesnė uz x line

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

2 valandas ago , grazbek said:

Taip iš dalies tu teisus ekonomiškas  modernizavimas bus jei keisi pagrindine pora į didesni perdavimo skaičiu. Šnekant apie turba{ kaip tu išsireiškei arba kompresoriu kaip aš užvadinau} kalba turbūt sukasi apie turbokompresoriu.Tai yra turbina varoma išmetamu duju ji yra velenu sujungta su kompresoriumi pumpuojančiu ora į variklį. klausimas retorinis kas svarbiau turbina ar kompresorius paduodantis orą????Kam reikia vienokios ar kitokios turbinos pirmiausia reikia nuspręsti kokiu tikslu yra siekiama.Tada bus galima nuspręsti kokios jos reikia.
Apie liftą šnekant irgi akcentavau svarbiausia šio automobilio paskirti o ji yra ekspedicinė.kam daryti lifta jei jis reikalingas tik ekspedicijai na tarkim pravažumas prastais keliais ne off roadui.Ir ar tikrai jis bus toks pats prie standartiniu ratu jei montuojamas kėlimo komplektas.O apie portalus maloniai paklausysiu nes šiam momente nelabai isivaizduoju kas tas yr.

Bendra išvada yra ta kad daiktas bandomas padaryti kažkokiems tai konkretiems uždaviniams o iš tikro daromas kažkokstai biliberda gražioms nuotraukoms.

http://www.98.lt:81/toyota-hilux-hardman

Turba (cia tauta taip megsta vadinti) yra turbina (turbocharger) taip kaip pagal jumi aprasyta. Kas liecia kompresoriu tai tik atskiras turbinos komponentas, bet buna kad montuojamas atskirai ir varomas nuo dirzines pavaros (apie sita galvojau kolega kalbate) - na bet nesme - suprantame kad kalbame apie ta pati. Beje siuolaikines kintamos geometrijos turbinos labai paprastai pimpinasi, todel keisti i didesni pvz varianta ner kalbos nes biudzetas ir paskirtis kaip supratau ne ta. Beje keiciant turbina kaip aisku reikia zinoti ko is variklio bus norima ir kiek ir ar logiska tai pasiekti atsizvelgiant i patikimuma - isprievartauti galima bet koki varikli kad ir vw 1,9 tdi taciau ar tai bus ilgalaikis reikalas.

Liftas kaip liftas nelabai supratau kam kalbet apie lifta jei ratai paliekami standartas ir viskas ten gerai su ta vieta, niekas nieko nesiekia, ir nera reikalo ten kabintis.

Beje - ekspedicine - cia kokias ekspedicijas vaziuosite, jei vietoj maltis - uztenka standarto, jei toliau su kompanija - manau reikia ziuretis kas su kuo vaziuoja - todel jei vaziuoja visi drauge kartais nusistato taisykle - nemazesni kaip 32 ar 33 coliu ratai, gerve ir pan. Kam? tam kad kazkur malantis butu mazesne tikimybe tureti "tormaza". Ant hiluxo manau eina ir be lifto sukisti 33 ratus su teisingo isnesimo ratlankiais.

Portaliniai tiltai arba portalai (portaline pavara) ant gimtu tiltu yra pats geriausias sprendimas "liftui" arba tiksliau didesniu ratu uzdejimui neprievartaujant gimtos vaziuokles ir agregatu. Portalai iskelia pacia asi (dabar asis ratu viduryje) auksciau ratu vidurio, kas savaime padidina prosvaisa ir dar leidzia uzdeti i standartines "arkas" didesnius ratus. Bet sis reikalas yr labai brangus, bet patikimas. https://en.wikipedia.org/wiki/Portal_axle cia galima pasiskaitineti kai nesitingi.

 

Siaip Hardman toyota daugmaz yra manau reklamine su potekste "Dedes jeigu jusu dzipas toks kaip kaimyno, mes ji galime padaryti "krutesniu"".

Taciau turint pinigu ir neturint savigarbos galima iki beprotybes davesti hiluxa - pvz :)

 

 

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

mano supratimu ekspedicinė mašina turi turėti lebiotke,šnorkeli,padangas pagal sezoną ir grandines.Padidintas bakas ir akumas pliusas.Visa kita daug maž balastas o jei dar ir nesuderintas kad saveikautu tarp savęs iš vis bardakas.

Šis automobilis kuri įkėlė bulvinykas lygiai toks pats nesusipratimas kaip ir tavo arctic truck nuo davidičiaus .JIe skirti pasimaivyti Vilniaus ir Kauno gatvėmis savo išskirtinumu.aha supratau paskutine minute kad liftas reikalingas bordiurais laipioti.

apie kompresoriu šnekant jis atlieka ta pati darba kaip ir turbo kompresorius esu mates ta daikta ant toyotos fj cruiserio .jis reguliuojasi kiek supratau skivo didžiu.Minetam mano buvo atreguliuotas kad tiektu 0,5-0,7 bar.jie dažniausiai stovi ant benzininiu.bet niekur nemačiau variklio tik su turbina.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Liftas - automobilio kelimas

portas paaiškino su kuom valgomas.

"33"-"34" turbut raumeni turėjo ratu dydi coliais

snorkelis - isvestas sandarus oro kanalas nuo variklio oro filtro iki stogo viršaus.ta prasme jeigu zinai kas yra snorkeling tai nesunkiai suprasi kas yra tai yra ant masinos.

dar prie kėlimo grižtant nenorėciau sutikti kad dedant didesnius ratus galima labai smarkiai piktnaudžiauti ratlankio isnešimu nes kėlimas kad ir toks ira kelimas ir jam galioja kai kurie dėsniai.kiek pakėliai į virsu berods dvigubai tiek reikia ir išplatinti.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

1 valandą ago , MBLORINSER said:

Dzipas isizeide ko tais. Dejo rasta 4x4 forumo zargonais.  Cia kaimieciai nesuprasim, mes tik apie zagres dar kazkiek zinom, bet liftai,  portai,  33" ,34",  snorkeliai ...  Vertima po postu i lietuviu reiktu prisegti

Kurioj vietoj - as praktiskai is viso neizeidus zmogus nuo prigimties. Beje pats dzipistu forumuose dalyvauji, nemanau kad reiktu vertimo, kita vertus daugelis cia kalba "tautieciu" kalba.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

1 hour ago, grazbek said:

Liftas - automobilio kelimas

portas paaiškino su kuom valgomas.

"33"-"34" turbut raumeni turėjo ratu dydi coliais

snorkelis - isvestas sandarus oro kanalas nuo variklio oro filtro iki stogo viršaus.ta prasme jeigu zinai kas yra snorkeling tai nesunkiai suprasi kas yra tai yra ant masinos.

dar prie kėlimo grižtant nenorėciau sutikti kad dedant didesnius ratus galima labai smarkiai piktnaudžiauti ratlankio isnešimu nes kėlimas kad ir toks ira kelimas ir jam galioja kai kurie dėsniai.kiek pakėliai į virsu berods dvigubai tiek reikia ir išplatinti.

Tikrai nera butinai, bet yra gerai, svorio ir soninio virtimo kampai susikoreguoja. Cia be jokiu liftu telpa 33 coliu ratai  (315/70R15 atitikmuo), bet padarytas ET (-55) isnesimas ratlankiui.

Atvaizd0023.jpg

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Sukurkite paskyrą arba prisijunkite

Rašyti gali tik prisijungę nariai

Sukurti paskyrą

Užsiregistruokite, tai užtruks tik akimirką!

Registruotis

Prisijungti

Jau turi paskyrą? Prisijunk!

Prisijungti



×
×
  • Create New...