toredo Paskelbta Vasario 3, 2010 Temos autorius Pranešti Dalintis Paskelbta Vasario 3, 2010 Nu nafig, į ką pavirto mano tema... O ieškojau tik akumuliatoriaus... Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Elektronas Paskelbta Vasario 3, 2010 Pranešti Dalintis Paskelbta Vasario 3, 2010 Elektronai,kazin kaip sumazyt ar reguliuot apsukas,daleiskim skalbimo masinos vandens siurbliukui(220V),as ji noriu panaudot kaip cirkuliacini siurbli traktoriui pasildyt,bet man atrodo,kad reikia suletyt jo apsukas,nes per greit pumpuos (tai yra varines)antifriza...? O iš kur traktoriuje 220 V Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Svečias Paskelbta Vasario 3, 2010 Pranešti Dalintis Paskelbta Vasario 3, 2010 O iš kur traktoriuje 220 V O iš kur traktoriuje 220 V tenas pašildymo gauna ? Ogi iš rozetės Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Elektronas Paskelbta Vasario 3, 2010 Pranešti Dalintis Paskelbta Vasario 3, 2010 ten nerašė kad paleidimo pašikldymui ,o ne kabinos.Galima pirkti apsukų reguliatorių,o galima ir pigiai-mažinti siurbliuko sparnelių dydį. Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
ukaa Paskelbta Vasario 3, 2010 Pranešti Dalintis Paskelbta Vasario 3, 2010 elektronai klausimas kiek itampos ,,nuima"diodu tiltelis nerandu formules nors uzsimusk Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Elektronas Paskelbta Vasario 3, 2010 Pranešti Dalintis Paskelbta Vasario 3, 2010 elektronai klausimas kiek itampos ,,nuima"diodu tiltelis nerandu formules nors uzsimusk Čia nereikia formulių.Priklauso nuo diodų.Germanio diodų įtampos kritimas 0,3...0,6 v,kremnio 0,8...1,2. Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
beleris Paskelbta Vasario 4, 2010 Pranešti Dalintis Paskelbta Vasario 4, 2010 Elektronai,kazin kaip sumazyt ar reguliuot apsukas,daleiskim skalbimo masinos vandens siurbliukui(220V),as ji noriu panaudot kaip cirkuliacini siurbli traktoriui pasildyt,bet man atrodo,kad reikia suletyt jo apsukas,nes per greit pumpuos (tai yra varines)antifriza...? O iš kur traktoriuje 220 V Kaip is kur,desiu tena(220V),dar siurbli skalbenkes ir jungiu i 220Vtinkla,ir sildau antifriza,kad lengviau pakurti per salcius. Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
waldasxl Paskelbta Vasario 4, 2010 Pranešti Dalintis Paskelbta Vasario 4, 2010 kol grandinė neuždara - nepamatuosi laido gale srovės ir įtampos, maniau ne apie tai diskusija. Tada nesupratau, ką Raimis norėjo pasakyt, kad tokiu atveju srovė krenta? Raimi, teatruose, kino salėse šviesos palaipsniui prigrsinamos ir išjungiamos reostatų pagalba. Už reostato kas sumažėja, amperai ar voltai? o apie ka pats sneki? laidas - ne reostatas, blin. o koks skirtumas?ar varinis laidas ar nechromo ,varža lieka varža.tai ira laidininko pralaidumas . na o ritėi su variniu laidu dar ir magnėtinė indukcija prisidės:) N.Tesla teks prisiminti Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Elektronas Paskelbta Vasario 4, 2010 Pranešti Dalintis Paskelbta Vasario 4, 2010 Elektronai,kazin kaip sumazyt ar reguliuot apsukas,daleiskim skalbimo masinos vandens siurbliukui(220V),as ji noriu panaudot kaip cirkuliacini siurbli traktoriui pasildyt,bet man atrodo,kad reikia suletyt jo apsukas,nes per greit pumpuos (tai yra varines)antifriza...? O iš kur traktoriuje 220 V Kaip is kur,desiu tena(220V),dar siurbli skalbenkes ir jungiu i 220Vtinkla,ir sildau antifriza,kad lengviau pakurti per salcius. Nemažink skalbenkės siurblio apsukų.Siurblys atrodo duodantis didelią srovę ,kai vanduo bėga be jokių kliūčių-tiesiai stora šlanga,o užspaudus šlangą nieko to spaudimo nėra.Traktoriuje kol per visus kanalus reikės pratekėti,kris tas tekėjimo greitis.Teno rezervuarą daryk nedidelį ,kad gautūsi greitas momentinis šildymas,ir aišku imk teną su kuo didesniu šildymo plotu(ilgesnį). Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Rokiss Paskelbta Vasario 12, 2010 Pranešti Dalintis Paskelbta Vasario 12, 2010 kaimynas buvo isidejas toki aparata kur kai kuri tipo duoda 24V o paskui perjung 12V ir jam pavarius pilnu gazu uzsidege traktorius sudege visi laidai ir akumai apdege kame reikals galejo but? Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
dyras Paskelbta Vasario 12, 2010 Pranešti Dalintis Paskelbta Vasario 12, 2010 kaimynas buvo isidejas toki aparata kur kai kuri tipo duoda 24V o paskui perjung 12V ir jam pavarius pilnu gazu uzsidege traktorius sudege visi laidai ir akumai apdege kame reikals galejo but? Į 12v pavarius 24v nieko keisto. Apskritai čia užkūrėjas ar ten tik kontaktorius tarp akumų buvo Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Rokiss Paskelbta Vasario 12, 2010 Pranešti Dalintis Paskelbta Vasario 12, 2010 nezinau kaip ten vadinasi tokia kaip skarbonke su laidais sake "kyrovose" budavo kaombainose "niva" Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
dyras Paskelbta Vasario 12, 2010 Pranešti Dalintis Paskelbta Vasario 12, 2010 nezinau kaip ten vadinasi tokia kaip skarbonke su laidais sake "kyrovose" budavo kaombainose "niva" Toj dėžutėje, jeigu nieko nemaišau, yra saugikliai krovimo, užkūrimo. Jeigu specialistas neteisingai ją pajungė, o vietoj saugiklių buvo- armatūra, tai taip ir turėjo atsitkti. Ji sujungia du 12v akumus užkūrimui į 24 v, o užkūrus atjungia ir sujungia ABIEJŲ akumuliatorių pastovų krovimą. Nereikia kaitalioti akumuliatorių vietomis. Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Rokiss Paskelbta Vasario 13, 2010 Pranešti Dalintis Paskelbta Vasario 13, 2010 vat tas dalykas ten ir buvo Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
waldasxl Paskelbta Vasario 13, 2010 Pranešti Dalintis Paskelbta Vasario 13, 2010 kombainuose NIVOSE stovi tas perjungėjas. Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Rokiss Paskelbta Vasario 13, 2010 Pranešti Dalintis Paskelbta Vasario 13, 2010 ir dar kyrovose jau rasiau kad stovi ir nivose Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
marazas Paskelbta Vasario 15, 2010 Pranešti Dalintis Paskelbta Vasario 15, 2010 elektronai klausimas kiek itampos ,,nuima"diodu tiltelis nerandu formules nors uzsimusk Čia nereikia formulių.Priklauso nuo diodų.Germanio diodų įtampos kritimas 0,3...0,6 v,kremnio 0,8...1,2. Nu elektronas pavarei :) Germanio diodai beveik nebenaudojami, faktiskai visa elektronika silicio pagrindu (kremn - rusiskai). O galios diodai buna is sprincipo 2 rusiu: paprasti ir shottky tipo. Vat sie ir pasizymi mazu itampos kritimu - apie 0.4V, dideliu sroves pralaidumu santykinai mazame korpuse ir didele greitaveika. Tad daznaiusiai sutinkami impulsiniuose maitinimo saltiniuose. Parastam diodui itrampos kritimas apie 1.2V. Itampos kritimas truputi kinta nuo tekancios sroves ir diodo temperaturos. O dabar atsakymas apie diodu tilteli. Kadangi srove visuomet keliauja per 2 diodus, tai itampos kritima reik daugint is 2 Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
marazas Paskelbta Vasario 15, 2010 Pranešti Dalintis Paskelbta Vasario 15, 2010 Tekant U laidininku,nesant apkrovos "tuščiaja eiga",yra prarandama dalis įtampos,R nugalėti.35kvadratų aliumininio laido kilometras turi apie 1,5omo varžą. Trafas duoda 240V. Klausimas; Kokia įtampa bus kitam gale oro linijos,tarp fazės ir nulio. Leonas irgi kietai. Nuo kada itampa teka? Ir juo labiau tuscia eiga? Itampa dalykas toks. Ji yra tam tikro dydzio arba jos nera. Niekur neteka, nes to daryti nemoka. O srove tai dalykas kuris sugeba teket. Jei laido galai atviri tai ne kokia srove neteka, nes grandine nesujungta ir nera per kur teket. Kapsukui: Kino teatruose siais laikais sviesos gesinomos tiristoriniais (simistoriniais) keitikliais. Jie ekonomiskesni, nes nekaista kaip reostatas. elektronui: tiristorinis manau butu visai neblogas budas akumo krovimo srovei reguliuot. Tai daug paprasciau realizuoti nei impulsini maitinimo saltini. Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Leonas1 Paskelbta Vasario 16, 2010 Pranešti Dalintis Paskelbta Vasario 16, 2010 Leonas irgi kietai. Nuo kada itampa teka? Ir juo labiau tuscia eiga? Itampa dalykas toks. Ji yra tam tikro dydzio arba jos nera. Niekur neteka, nes to daryti nemoka. O srove tai dalykas kuris sugeba teket. Jei laido galai atviri tai ne kokia srove neteka, nes grandine nesujungta ir nera per kur teket. Kapsukui: Kino teatruose siais laikais sviesos gesinomos tiristoriniais (simistoriniais) keitikliais. Jie ekonomiskesni, nes nekaista kaip reostatas. elektronui: tiristorinis manau butu visai neblogas budas akumo krovimo srovei reguliuot. Tai daug paprasciau realizuoti nei impulsini maitinimo saltini. O tai kokia įtampa bus linijos gale,pagal duotą sąlygą. Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Arunas7 Paskelbta Vasario 16, 2010 Pranešti Dalintis Paskelbta Vasario 16, 2010 kaip manote koks elektrinis variklis ilgiau laiko 1500 apsuku ir 950 apsuku. Desiu i zeimeri nes sudege nors visai lengvas malkas jam tereikejo pjauti. Man atrodo pas letaeigius yra storesnes apvijos. Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
marazas Paskelbta Vasario 16, 2010 Pranešti Dalintis Paskelbta Vasario 16, 2010 Leonas irgi kietai. Nuo kada itampa teka? Ir juo labiau tuscia eiga?Itampa dalykas toks. Ji yra tam tikro dydzio arba jos nera. Niekur neteka, nes to daryti nemoka. O srove tai dalykas kuris sugeba teket. Jei laido galai atviri tai ne kokia srove neteka, nes grandine nesujungta ir nera per kur teket. Kapsukui: Kino teatruose siais laikais sviesos gesinomos tiristoriniais (simistoriniais) keitikliais. Jie ekonomiskesni, nes nekaista kaip reostatas. elektronui: tiristorinis manau butu visai neblogas budas akumo krovimo srovei reguliuot. Tai daug paprasciau realizuoti nei impulsini maitinimo saltini. O tai kokia įtampa bus linijos gale,pagal duotą sąlygą. Tokia pat kaip ir bet kurioje kitoje vietoje tapr siu 2 laidu. Kaip kazkada rasei 240V. O tos lentutes, kur pas projektuotojus matei, nurodo itampos kritima nominaliai laidu apkrovai. Kadangi jie zino kiek kW reikia pajungt ir koks linijos ilgis, pagal tas lentutes apskaiciuoja laido skerspjuvi, kad itampos svyravimai nevirsytu normatyvu. Matei, bet iki galo nezinai ka :) Ir del varikliu. 950rpm varikliai lengviau pernesa perkrovas ne vien del to kad apvijos storesnes, bet ir del to kad induktyvumas didesnis. Tad ribojama tekanti srove. Be to ju cos F blogesnis, jie sunkesni ir brangesni. Siap jau reiketu naudot 3000 arba 1500 variklius, ir jei del kokiu priezasciu neiseina tada 950. Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Leonas1 Paskelbta Vasario 16, 2010 Pranešti Dalintis Paskelbta Vasario 16, 2010 Ir vėl kitam,dabar įrodyk,kad kupranugaris kuprotas.Tai kur tada dingsta R varža bet kurioj linijos vietoj? KUO ILGESNĖ LINIJA TUO DIDESNĖ R VARŽA,ATITINKAMAI,DIDESNIS ĮTAMPOS KRITIMAS. Lentelės pas projektuotojus duotos,kad matyt,o ne skaičiuot kiekvieną kartą,įtampos kritimą tam tikrame linijos ilgyje,jai dirbant BE APKROVOS. Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
deivisD Paskelbta Vasario 16, 2010 Pranešti Dalintis Paskelbta Vasario 16, 2010 nu va trusta tik raimio , karas garantuotas . Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Arunas7 Paskelbta Vasario 16, 2010 Pranešti Dalintis Paskelbta Vasario 16, 2010 Leonas irgi kietai. Nuo kada itampa teka? Ir juo labiau tuscia eiga?Itampa dalykas toks. Ji yra tam tikro dydzio arba jos nera. Niekur neteka, nes to daryti nemoka. O srove tai dalykas kuris sugeba teket. Jei laido galai atviri tai ne kokia srove neteka, nes grandine nesujungta ir nera per kur teket. Kapsukui: Kino teatruose siais laikais sviesos gesinomos tiristoriniais (simistoriniais) keitikliais. Jie ekonomiskesni, nes nekaista kaip reostatas. elektronui: tiristorinis manau butu visai neblogas budas akumo krovimo srovei reguliuot. Tai daug paprasciau realizuoti nei impulsini maitinimo saltini. O tai kokia įtampa bus linijos gale,pagal duotą sąlygą. Tokia pat kaip ir bet kurioje kitoje vietoje tapr siu 2 laidu. Kaip kazkada rasei 240V. O tos lentutes, kur pas projektuotojus matei, nurodo itampos kritima nominaliai laidu apkrovai. Kadangi jie zino kiek kW reikia pajungt ir koks linijos ilgis, pagal tas lentutes apskaiciuoja laido skerspjuvi, kad itampos svyravimai nevirsytu normatyvu. Matei, bet iki galo nezinai ka :) Ir del varikliu. 950rpm varikliai lengviau pernesa perkrovas ne vien del to kad apvijos storesnes, bet ir del to kad induktyvumas didesnis. Tad ribojama tekanti srove. Be to ju cos F blogesnis, jie sunkesni ir brangesni. Siap jau reiketu naudot 3000 arba 1500 variklius, ir jei del kokiu priezasciu neiseina tada 950. manau tie kurie eina 950apsuku daug geresni nes turejau i pustuva idejes 18kw 950aps. tai ten pastoviai pridusindavau bet laike 5m. Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Svečias Paskelbta Vasario 16, 2010 Pranešti Dalintis Paskelbta Vasario 16, 2010 Tekant U laidininku,nesant apkrovos "tuščiaja eiga",yra prarandama dalis įtampos,R nugalėti.35kvadratų aliumininio laido kilometras turi apie 1,5omo varžą. Trafas duoda 240V. Klausimas; Kokia įtampa bus kitam gale oro linijos,tarp fazės ir nulio. Įtampa bus lygi 240 V. Laidininko varža turi reikšmę tik tada, kai grandinė uždara. Kai ji atvira, įtampa grandinės gale bus lygi maitinimo šaltinio įtampa (įtampa tai dviejų potencialų skirtumas). Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Recommended Posts
Sukurkite paskyrą arba prisijunkite
Rašyti gali tik prisijungę nariai
Sukurti paskyrą
Užsiregistruokite, tai užtruks tik akimirką!
RegistruotisPrisijungti
Jau turi paskyrą? Prisijunk!
Prisijungti