Jump to content

Žinom ar nežinom, bet pasiginčyt smagu. Čia apie elektrą.


toredo

Recommended Posts

Ir visgi, o kaip su nuliu? Ar per jį ne didžiausia, t.y. vardinė variklio srovė tekės? Nenukeps mano ampermetras? Kad varikliui dirbant, nuliu srovė eina, tai tiiiikrai žinau. Jei kiti nežinot, galit patikrinti (be parankinių priemonių) ;):icon-confused:

nuliu nieks neteka. atjung, ir motoras suksis. nulis sitoj vietoj kaip izeminimas veikia.

Sujunk apvijas trikampiu(be vidurinio taško)ir nereikės matuoti.Dabar pas tave sujungta žvaigžde.Manau kuo didesnis įtampų skirtumas tarp fazių tuo didesnę srovę ant nulio turėsi.

Ir variklis sudeks per 3 min

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

  • Atsakymai 301
  • Sukurta
  • Paskutinis įrašas

Daugiausiai įrašų parašė

Daugiausiai įrašų parašė

Paskelbtos nuotraukos

na 47000mkf gal ir gerai, bet reikia pabandyt isivaizduot kokia srove kondensatoriun teka sviesu ijungimo metu. Ir aisku, tokiu gaut siais laikais, nes analogiski vakarietiski brangoki kaip tokiam eksperimentui. Siap jau elektroltai turi tokia savybe aukstu dazniu nefiltruot, tad visoje elektronikoje del tos priezasties elektrolitai suntuojami mazos talpos bipoliariniais (ir itk neelektrolintiniais bipoliariniais) kondensatoriais.

Laidas apie ferita irgi gerai. Svarbiausia paprasta. Tik kazkaip "per stipriai" pamasciau as :)

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Ir visgi, o kaip su nuliu? Ar per jį ne didžiausia, t.y. vardinė variklio srovė tekės? Nenukeps mano ampermetras? Kad varikliui dirbant, nuliu srovė eina, tai tiiiikrai žinau. Jei kiti nežinot, galit patikrinti (be parankinių priemonių) ;):icon-confused:

nuliu nieks neteka. atjung, ir motoras suksis. nulis sitoj vietoj kaip izeminimas veikia.

Toredo.Žiūriu tau niekas į esminį klausimą neatsakė.

Teoriškai jei (fazės ABC,srovę žymėkime I)IA=IB=IC tai IN=0 , N šiuo atveju nulinio laido srovė.Nes tavo žvaigžde sujungtas variklis yra simetrinis srovės imtuvas, ir simetrineme imtuve nulinis laidas neturi įtakos grandinės galios reikšmei.Va o jei ,kaip rašiau aukščiau,jei vienoje fazėje bus ``nusiurbta``įtampa,kaimynui pajungus vienfazį ``rugio``gaminimo aparatą,tai nuliniame laide atsiras srovė,o tavo matoras kais,ir gausi su Dico replėmis tikrinti kaimynų įvadus,norėdamas sužinoti kuris labai apkrauna vieną iš fazių ir sukelia įtampos kritimą.Nežinau kaip čia mandriau paaiškinti. :icon-rolleyes:

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

na 47000mkf gal ir gerai, bet reikia pabandyt isivaizduot kokia srove kondensatoriun teka sviesu ijungimo metu. Ir aisku, tokiu gaut siais laikais, nes analogiski vakarietiski brangoki kaip tokiam eksperimentui. Siap jau elektroltai turi tokia savybe aukstu dazniu nefiltruot, tad visoje elektronikoje del tos priezasties elektrolitai suntuojami mazos talpos bipoliariniais (ir itk neelektrolintiniais bipoliariniais) kondensatoriais.

Laidas apie ferita irgi gerai. Svarbiausia paprasta. Tik kazkaip "per stipriai" pamasciau as :)

Taip galima pašuntuoti pvz.0,01 mkf kondensatoriumi,tik reikia kondensatorių parinkti taip,kad jis nebūtų triukšmo šaltiniui rezonansinis. :icon-eek:

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Ir visgi, o kaip su nuliu? Ar per jį ne didžiausia, t.y. vardinė variklio srovė tekės? Nenukeps mano ampermetras? Kad varikliui dirbant, nuliu srovė eina, tai tiiiikrai žinau. Jei kiti nežinot, galit patikrinti (be parankinių priemonių) ;):icon-confused:

nuliu nieks neteka. atjung, ir motoras suksis. nulis sitoj vietoj kaip izeminimas veikia.

Toredo.Žiūriu tau niekas į esminį klausimą neatsakė.

Teoriškai jei (fazės ABC,srovę žymėkime I)IA=IB=IC tai IN=0 , N šiuo atveju nulinio laido srovė.Nes tavo žvaigžde sujungtas variklis yra simetrinis srovės imtuvas, ir simetrineme imtuve nulinis laidas neturi įtakos grandinės galios reikšmei.Va o jei ,kaip rašiau aukščiau,jei vienoje fazėje bus ``nusiurbta``įtampa,kaimynui pajungus vienfazį ``rugio``gaminimo aparatą,tai nuliniame laide atsiras srovė,o tavo matoras kais,ir gausi su Dico replėmis tikrinti kaimynų įvadus,norėdamas sužinoti kuris labai apkrauna vieną iš fazių ir sukelia įtampos kritimą.Nežinau kaip čia mandriau paaiškinti. :icon-rolleyes:

o kaip gali atsirast motoro korpuse, jei apvijos nepramustos? :eusa-think:

pas mus, yra uzvedejas ir svarke, dirbantys ant 2 faziu, be nulio.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Trafas ir asinchroninis variklis yra skirtingi imtuvai.

sita zinau, deja, kaikam ilgai aiskint teko.

imam motora. nulinis laidas, yra prisuktas prie korpuso. kaip jame gali atsirast itampa, jei motoro apvijos nepramustos? aisku, gali pramust ir tarp apviju, bet su testeriu ziurint viskas matosi.

imant Elektrono minetus pajungimo budus, pajungus kitaip - po 3 min motorui buvo amen. elektrikas, daves ta motora, nauja, pats buvo apakes. pagal pajungimo sxemas - motora buvo galima jungt abiem budais. kodel jis numire?

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

3-380 žvaigždė,3-220 trikampis

3-220 tai cia per kondikus? :D

nes trifazi as tik 380 isivaizduoju.... visa kita tik pornografija.

galima 3*220 per pazeminanti transformatoriu gaut.

O pramoneje visokiu itampu buna. Bent pas mane vienas motoras (DDR kilmes) zvaigzde prie 500V, trikampiu prie 380 jungiamas.

dabar mastau kaip ant lenkisku pnaiumotransporteriu buna. Pirma atrodo zvaigzden jungiama, o kai isisuka trikampin perjungt reikia...

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Taip galima pašuntuoti pvz.0,01 mkf kondensatoriumi,tik reikia kondensatorių parinkti taip,kad jis nebūtų triukšmo šaltiniui rezonansinis. :icon-eek:

o kondikas 0.01 manau kiek mazas gali but. Kakzas rase kad viduj kazkos filtras yra, bet matyt nepakanka tokio. I rezonansa ar paklius? Isivaizduoju jog greiciausiai taip, nes triuksmu spekrtas platus buna. O ir jei pateks kazi ar beda bus, nes nemaza apkrova gadins konturo kokybe ir nelabai ka tas rezonansas reiks.

Na bet gerausia pabandyt butu. Tik kazkaip sauliniui detaliu reik suveikt kad po ranka visokiu turetu. Pabandys, o rezultatus ir vel aptart galesim :) :)

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 2 savaičių...
  • po 2 mėnesių...
  • po 2 mėnesių...

gal kas nautojat rusika akumuliatoriu? paguglines radau, kad rusai pradejo visai neblogus akumuliatorius gaminti ir kiana ju visai padori(man tinkantis apie 250lt), dar domintu lenkiski akumuliatoriai. pries tai turetoje masinoje buvau idejes bosa, o tevas jenoksa tai tarnavo tiek pat laiko, o kaina skyresi beveik dvigubai, tai nematau tikslo pirkti brangu akumuliatoriu :D

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

gal kas nautojat rusika akumuliatoriu? paguglines radau, kad rusai pradejo visai neblogus akumuliatorius gaminti ir kiana ju visai padori(man tinkantis apie 250lt), dar domintu lenkiski akumuliatoriai. pries tai turetoje masinoje buvau idejes bosa, o tevas jenoksa tai tarnavo tiek pat laiko, o kaina skyresi beveik dvigubai, tai nematau tikslo pirkti brangu akumuliatoriu :D

Kai pamėginsi kurt prie -28 tada pamatysi tikslą pirkti rimtus gaminius ;)

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

gal kas nautojat rusika akumuliatoriu? paguglines radau, kad rusai pradejo visai neblogus akumuliatorius gaminti ir kiana ju visai padori(man tinkantis apie 250lt), dar domintu lenkiski akumuliatoriai. pries tai turetoje masinoje buvau idejes bosa, o tevas jenoksa tai tarnavo tiek pat laiko, o kaina skyresi beveik dvigubai, tai nematau tikslo pirkti brangu akumuliatoriu :D

Kai pamėginsi kurt prie -28 tada pamatysi tikslą pirkti rimtus gaminius ;)

na kol kas visa laika kurdavosi, yra ir -30 buve :lol:

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 3 savaičių...

Sukurkite paskyrą arba prisijunkite

Rašyti gali tik prisijungę nariai

Sukurti paskyrą

Užsiregistruokite, tai užtruks tik akimirką!

Registruotis

Prisijungti

Jau turi paskyrą? Prisijunk!

Prisijungti



×
×
  • Create New...