Jump to content

MTZ 82 galinio tilto diferencialo blokavimas?


Virgis.

Recommended Posts

  • Atsakymai 246
  • Sukurta
  • Paskutinis įrašas

Daugiausiai įrašų parašė

Daugiausiai įrašų parašė

o tai kaip jus ten ta orini blokavima pajungiat dedat du kranus ar kaip? ar tiesiai nuo resyverio pajungiat ir kai oro yra ir sublokuota

Kas jau sugalvosite taip patobulinti, galte panaudoti kamazo variklio gesinimo kraną. Kaina naujo apie 50 lt. Nuspaudus įleidžia į sistemą, atleidus išleidžia lauk, kad neliktų užblokuota. Kompresorių įjungtą laikai tik kai reikia blokiruotės. Pajungti tiesiai iš resyverio į kraną.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Na dar truputi paklausiu ne itema gal nieks nesupyks. :icon-redface: I prieki vaziuojant priekinis tiltas veikia be problemu bet stumant atgal jis issijungia nors anksciau to kaipir nebudavo :eusa-think: tai cia kaip suprantu kazkas toj dezutej ku prie dezes nes net kardanas nesisuka ir ka ten ziuret sakute kokia ar kaip? Nes net neisivaizduoju ka ten daryt :icon-confused:

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Na dar truputi paklausiu ne itema gal nieks nesupyks. :icon-redface: I prieki vaziuojant priekinis tiltas veikia be problemu bet stumant atgal jis issijungia nors anksciau to kaipir nebudavo :eusa-think: tai cia kaip suprantu kazkas toj dezutej ku prie dezes nes net kardanas nesisuka ir ka ten ziuret sakute kokia ar kaip? Nes net neisivaizduoju ka ten daryt :icon-confused:

Vadinasi pas patį dėžutė yra su automatiniu ir priverstiniu įjungimu. Kai įjungta į automatinnę padėtį, tiltas, prabuksavus galiniams ratams, įsijungia automatiškai važiuojant TIK Į PRIEKĮ. Kai įjungta į priverstinę padėtį tiltas varo važiuojant abiejomis kryptimis. Arba nedajungi arba išsireguliavo įjubgimo traukutė.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Kai ariau,stumiaus i kalna slapia plius meslas ir man tik galinis vienas ratas sukas ir nei is vietos :lol: Priekio tilto ijungimas istrauktas iki galo :eusa-think: o tik i prieki vaziuoji ir matai kaip ir priekis kapstos :eusa-think: ir tuo metu kai galas buksuoja kardanas nesisuka as ta norejau pasakyt

tai jis nesisuka kai i prieki buksuoja ar atgal :icon-question::eusa-think:

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

kad nežaist su kardanais .pakelk priekinio tylto dešini rata su donkratu ir sukinėdamas rata pirmyn ir atgal pabandyk blokavimo rankenėle pakelti iki galo .jai i prieki ratas nesisuks o atgal suksis laisvai ,reiškes privesrtinis neveike.

pabandyk atjungti trauke nuo ijungimo svirties ir su ranka ta svirti jungti. jai pakėlus iki galo i viršu ratas visvien atgal sukasi laisvai reiškes jungimo šakutė nedajunge(sulenkta ar išsinėrus )

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

siaip jau belarus su ijungtu priekiniu kaip tik geriau sukinejasi, jei kazka tempt dirvoje reikia. Na jei padargas pakabinamas, tada gal ir ne.

O dirvoje visada ijugtu dirbt reikia. Kuras taip taupomas.

Xex mastau vis, nuo variklio tepimo sistemos blokavima pajungus manau neturetu kazkas neveikt. Ir slegis tinkamas.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Sukurkite paskyrą arba prisijunkite

Rašyti gali tik prisijungę nariai

Sukurti paskyrą

Užsiregistruokite, tai užtruks tik akimirką!

Registruotis

Prisijungti

Jau turi paskyrą? Prisijunk!

Prisijungti



×
×
  • Create New...