Evaldukas Paskelbta Lapkričio 29, 2009 Pranešti Dalintis Paskelbta Lapkričio 29, 2009 o tai kaip jus ten ta orini blokavima pajungiat dedat du kranus ar kaip? ar tiesiai nuo resyverio pajungiat ir kai oro yra ir sublokuota Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
vailabukas Paskelbta Lapkričio 29, 2009 Pranešti Dalintis Paskelbta Lapkričio 29, 2009 Geriausia nuo eskavatoriaus valdymo kranas paspaudi pasiduoda oras kai atleidi oras išeina lauk. Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
grudasss Paskelbta Lapkričio 29, 2009 Pranešti Dalintis Paskelbta Lapkričio 29, 2009 o tai kaip jus ten ta orini blokavima pajungiat dedat du kranus ar kaip? ar tiesiai nuo resyverio pajungiat ir kai oro yra ir sublokuota Kas jau sugalvosite taip patobulinti, galte panaudoti kamazo variklio gesinimo kraną. Kaina naujo apie 50 lt. Nuspaudus įleidžia į sistemą, atleidus išleidžia lauk, kad neliktų užblokuota. Kompresorių įjungtą laikai tik kai reikia blokiruotės. Pajungti tiesiai iš resyverio į kraną. Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Evaldukas Paskelbta Lapkričio 29, 2009 Pranešti Dalintis Paskelbta Lapkričio 29, 2009 Na dar truputi paklausiu ne itema gal nieks nesupyks. I prieki vaziuojant priekinis tiltas veikia be problemu bet stumant atgal jis issijungia nors anksciau to kaipir nebudavo tai cia kaip suprantu kazkas toj dezutej ku prie dezes nes net kardanas nesisuka ir ka ten ziuret sakute kokia ar kaip? Nes net neisivaizduoju ka ten daryt Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
viktorass Paskelbta Lapkričio 29, 2009 Pranešti Dalintis Paskelbta Lapkričio 29, 2009 tai jaigu kardanas nesisuka tai gal ir ratas kuris nesisuka? Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
grudasss Paskelbta Lapkričio 29, 2009 Pranešti Dalintis Paskelbta Lapkričio 29, 2009 Na dar truputi paklausiu ne itema gal nieks nesupyks. I prieki vaziuojant priekinis tiltas veikia be problemu bet stumant atgal jis issijungia nors anksciau to kaipir nebudavo tai cia kaip suprantu kazkas toj dezutej ku prie dezes nes net kardanas nesisuka ir ka ten ziuret sakute kokia ar kaip? Nes net neisivaizduoju ka ten daryt Vadinasi pas patį dėžutė yra su automatiniu ir priverstiniu įjungimu. Kai įjungta į automatinnę padėtį, tiltas, prabuksavus galiniams ratams, įsijungia automatiškai važiuojant TIK Į PRIEKĮ. Kai įjungta į priverstinę padėtį tiltas varo važiuojant abiejomis kryptimis. Arba nedajungi arba išsireguliavo įjubgimo traukutė. Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Evaldukas Paskelbta Lapkričio 29, 2009 Pranešti Dalintis Paskelbta Lapkričio 29, 2009 Na tada gal pati ijungimo trauke per ilga nes buna istrauktas iki galo tas tilto ijungimas Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Evaldukas Paskelbta Lapkričio 29, 2009 Pranešti Dalintis Paskelbta Lapkričio 29, 2009 O kaip is isores galima atskir su automatiniu isijungimu ta dezute ar ne Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
grudasss Paskelbta Lapkričio 29, 2009 Pranešti Dalintis Paskelbta Lapkričio 29, 2009 O kaip is isores galima atskir su automatiniu isijungimu ta dezute ar ne Pabandyk ranka ištraukes iki galo įjungimo rankeną, pavažinėti pirmyn-atgal. Matysi ar tada varo atgal ar ne. O dėl atskyrimo iš lauko, neina.Reikia išardžius žiūrėti koks krumpliaratis. Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Povilas Paskelbta Lapkričio 29, 2009 Pranešti Dalintis Paskelbta Lapkričio 29, 2009 pagal mane, tai kardana atsukus ir automatine ijungus flancas i viena puse turetu laisvai suktis Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
viktorass Paskelbta Lapkričio 29, 2009 Pranešti Dalintis Paskelbta Lapkričio 29, 2009 Nelabai supratau kokiu momentu tas kardanas nesisuka, juk jis turi pastoviai suktis. Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Evaldukas Paskelbta Lapkričio 29, 2009 Pranešti Dalintis Paskelbta Lapkričio 29, 2009 Kai ariau,stumiaus i kalna slapia plius meslas ir man tik galinis vienas ratas sukas ir nei is vietos Priekio tilto ijungimas istrauktas iki galo o tik i prieki vaziuoji ir matai kaip ir priekis kapstos ir tuo metu kai galas buksuoja kardanas nesisuka as ta norejau pasakyt Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
vailabukas Paskelbta Lapkričio 29, 2009 Pranešti Dalintis Paskelbta Lapkričio 29, 2009 Reikėjo dar rankenėlę patemt tada gal būtu pradėjas ir priekis kapstyti ( tas pats pas maniški) Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
beleris Paskelbta Lapkričio 29, 2009 Pranešti Dalintis Paskelbta Lapkričio 29, 2009 Kai ariau,stumiaus i kalna slapia plius meslas ir man tik galinis vienas ratas sukas ir nei is vietos Priekio tilto ijungimas istrauktas iki galo o tik i prieki vaziuoji ir matai kaip ir priekis kapstos ir tuo metu kai galas buksuoja kardanas nesisuka as ta norejau pasakyt tai jis nesisuka kai i prieki buksuoja ar atgal Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Evaldukas Paskelbta Lapkričio 29, 2009 Pranešti Dalintis Paskelbta Lapkričio 29, 2009 na tai atgal kai buksuoja galinis ratas, na reiks pabandyt dar aukstyn patraukt jei duosis tada matysiu kas gausis Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
grudasss Paskelbta Lapkričio 29, 2009 Pranešti Dalintis Paskelbta Lapkričio 29, 2009 Dažniausiai pabyra automatinė (šituo atveju kaip supranu ji veikia), o ne pastovi.Kelk į viršų rankeną Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
viktorass Paskelbta Lapkričio 29, 2009 Pranešti Dalintis Paskelbta Lapkričio 29, 2009 o ar tau nepasitaike taip kad priekinis ratas kuris nors tarpais nori ciuozti zeme Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Evaldukas Paskelbta Lapkričio 29, 2009 Pranešti Dalintis Paskelbta Lapkričio 29, 2009 Na del ciuozimo tai nepastebejau kaipir sukas visa laik. Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
viktorass Paskelbta Lapkričio 29, 2009 Pranešti Dalintis Paskelbta Lapkričio 29, 2009 Na tai gal nedajungi su ta rankena, nezinau, kai prades buksuoti pabandyk su ranka dar patraukti i virsu Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Evaldukas Paskelbta Lapkričio 29, 2009 Pranešti Dalintis Paskelbta Lapkričio 29, 2009 Aciu uz patarimus reiks taip ir bandyt padaryt Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
waldasxl Paskelbta Lapkričio 29, 2009 Pranešti Dalintis Paskelbta Lapkričio 29, 2009 kad nežaist su kardanais .pakelk priekinio tylto dešini rata su donkratu ir sukinėdamas rata pirmyn ir atgal pabandyk blokavimo rankenėle pakelti iki galo .jai i prieki ratas nesisuks o atgal suksis laisvai ,reiškes privesrtinis neveike. pabandyk atjungti trauke nuo ijungimo svirties ir su ranka ta svirti jungti. jai pakėlus iki galo i viršu ratas visvien atgal sukasi laisvai reiškes jungimo šakutė nedajunge(sulenkta ar išsinėrus ) Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
marazas Paskelbta Lapkričio 29, 2009 Pranešti Dalintis Paskelbta Lapkričio 29, 2009 siaip jau belarus su ijungtu priekiniu kaip tik geriau sukinejasi, jei kazka tempt dirvoje reikia. Na jei padargas pakabinamas, tada gal ir ne. O dirvoje visada ijugtu dirbt reikia. Kuras taip taupomas. Xex mastau vis, nuo variklio tepimo sistemos blokavima pajungus manau neturetu kazkas neveikt. Ir slegis tinkamas. Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Leonas1 Paskelbta Lapkričio 29, 2009 Pranešti Dalintis Paskelbta Lapkričio 29, 2009 pakabinamą reik žiūrėt,gal"šaibą" reik išimt ar paveržt, jei variklį slėgis 4 tai veiks,bet tokiam atstume bus kaikoks slėgio kritimas,nors pabandyt nėr sudėtinga. Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
voras Paskelbta Lapkričio 29, 2009 Pranešti Dalintis Paskelbta Lapkričio 29, 2009 pas mus liaudis kolukio laikasi darydavo orinius kranus, tik va kompresoriu reikia sukti, isties tai jis l gerai veikia ir nuo vairo koloneles, kam ji atjungineti Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Blakis Paskelbta Lapkričio 29, 2009 Pranešti Dalintis Paskelbta Lapkričio 29, 2009 Ner geresnes blokuotes kaip 50 - mechanine. Pas mane kai hibridinis, tai pasidariau blokatoriu ir 80-to kabinoj, o tie naujieji pribumbasai niekam tike, veik kol nauji.. Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Recommended Posts
Sukurkite paskyrą arba prisijunkite
Rašyti gali tik prisijungę nariai
Sukurti paskyrą
Užsiregistruokite, tai užtruks tik akimirką!
RegistruotisPrisijungti
Jau turi paskyrą? Prisijunk!
Prisijungti