Jump to content

MTZ 82 galinio tilto diferencialo blokavimas?


Virgis.

Recommended Posts

  • Atsakymai 246
  • Sukurta
  • Paskutinis įrašas

Daugiausiai įrašų parašė

Daugiausiai įrašų parašė

sveiki, gal kam teko perdaryti ar gamintis galinio tilto difiriancialo blokavima?

Pas mane kai nupirkau jau nebuvo, galvoju gal pavyktu kaip nors nuo hidraulikos skistytuvo pajungti slegio linija per elektromagnetini voztuva. Gal turite kas pasiulymu?

Junk suspaustą orą,daugiau naudos bus.

na suspaustam orui nemazai darbo man, nes reikia per nauja resyveri sumontuot, o nauda tai manau tokia pati, svarbu kad ijungtu blokavima

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

na suspaustam orui nemazai darbo man, nes reikia per nauja resyveri sumontuot, o nauda tai manau tokia pati, svarbu kad ijungtu blokavima

Nevykęs ten tas hidraulinis mechanizmas.Kol naujas,gerai veikia,bet vėliau iš jo jokios naudos nebelieka.O į tokį merdintį pajungus orą,jis dar ilgai ir veiksmingai veikia.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

na suspaustam orui nemazai darbo man, nes reikia per nauja resyveri sumontuot, o nauda tai manau tokia pati, svarbu kad ijungtu blokavima

Nevykęs ten tas hidraulinis mechanizmas.Kol naujas,gerai veikia,bet vėliau iš jo jokios naudos nebelieka.O į tokį merdintį pajungus orą,jis dar ilgai ir veiksmingai veikia.

reikes pirmiau prasiardyti ta blokavimo kamera, nes jau daug metu kai vokietis atjunge tai ir nebuvo naudojama

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

sveiki, gal kam teko perdaryti ar gamintis galinio tilto difiriancialo blokavima?

Pas mane kai nupirkau jau nebuvo, galvoju gal pavyktu kaip nors nuo hidraulikos skistytuvo pajungti slegio linija per elektromagnetini voztuva. Gal turite kas pasiulymu?

Junk suspaustą orą,daugiau naudos bus.

na suspaustam orui nemazai darbo man, nes reikia per nauja resyveri sumontuot, o nauda tai manau tokia pati, svarbu kad ijungtu blokavima

turi daryt principa kaip YZ motociklo sankaba.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Mano mtz "vokiškame" padarytas pneumatinis blokatorius. Daugelis patarė prie jo nekišti rankų, tipo daug geriau nei hidraulinis. Dėl vienos priežasties : jei pradėtų leisti blokavimo kamera (o ji tikrai pradeda anksčiau ar vėliau), visas hiodrosistemos tepalas sukeliautų į dėžę. O oras ten gali keliauti kiek nori - nieko blogo jis ten nepadaro, o blokavimas vistiek veikia. Yra ir problemų: kompresorius turi būti pastoviai įjungtas ir nuo to jis pas mane jau gerokai brozda...

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Svaiguoliai :lol: Kaip jums veiks blokavimo mechanizmas, jeigu bus kiaura diafragma ? :lol::lol::lol: Ar čia varijantas, koks aš kietas orą pasijunges. Tepalai, dažniausiai varva dėl blogo sandarinimo žiedo o ne pro diafragmą . Ir joks tepalas ar oras iki dėžės nedakeliaus, jis paprasčiausiai ištekės pro skylę , esančią blokavimo mechanizmo korpuse. Gal pirma pastudijuokite :icon-exclaim:

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

o kam ta blokiruote dvitilciui :icon-question::eusa-think:

pastoviai su priekiniu tiltu nedirbsi, nes apsisukinejant reikia isjunginet, o junginejimas labai nepatogus, galinio difirencialo blokavimas sumazintu priklausomybe nuo priekinio tilto

Tai čia tilta apsisukinėdamas išjunginėsi( ko tikrai nereikia daryti :icon-wink: ) ir apsisukinėsi su ĮJUNGTA blokiruote :icon-question:

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Tai čia tilta apsisukinėdamas išjunginėsi( ko tikrai nereikia daryti :icon-wink: ) ir apsisukinėsi su ĮJUNGTA blokiruote :icon-question:

Originaliame variante (su vairo kolonėle) padaryta, kad susukus ratus galinio tilro blokavimas atsijungia (yra tokia padėtis). O realiai kaip tai veikia savo kailiu patirti dar neteko.

Tilto blokavimas pas mane vyksta jau nuo gana mažo slėgio, užtenka nepilnai 1 bar ir susiblokuoja.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

o kam ta blokiruote dvitilciui :icon-question::eusa-think:

pastoviai su priekiniu tiltu nedirbsi, nes apsisukinejant reikia isjunginet, o junginejimas labai nepatogus, galinio difirencialo blokavimas sumazintu priklausomybe nuo priekinio tilto

Tai čia tilta apsisukinėdamas išjunginėsi( ko tikrai nereikia daryti :icon-wink: ) ir apsisukinėsi su ĮJUNGTA blokiruote :icon-question:

su ijugtu priekiniu tiltu apsisuketi nesveika, bet to ir manevringumas nukencia, o galini tilto blokavima galima pasidaryti patogiai valdoma.

nezinau kaip dabar pas naujus vakarietiskus traktorius kiek ten tu knopkiu ir padeciu, bet priekinis tiltas ir galinio tilto diferencialo blokavimas atsijungia automatiskai pasukus vaira jei gerai pamenu 15 laipsniu

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

nezinau kaip dabar pas naujus vakarietiskus traktorius kiek ten tu knopkiu ir padeciu, bet priekinis tiltas ir galinio tilto diferencialo blokavimas atsijungia automatiskai pasukus vaira jei gerai pamenu 15 laipsniu

Daug ten visokių variantų yra,bet,kad pasukus vairą išsijungtų priekinis tiltas dar neteko matyti.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

nezinau kaip dabar pas naujus vakarietiskus traktorius kiek ten tu knopkiu ir padeciu, bet priekinis tiltas ir galinio tilto diferencialo blokavimas atsijungia automatiskai pasukus vaira jei gerai pamenu 15 laipsniu

Daug ten visokių variantų yra,bet,kad pasukus vairą išsijungtų priekinis tiltas dar neteko matyti.

paciam neteko dirbti su vakarietisku tai negaliu tiksliai pasakyti kaip valdosi priekinis tiltas vakarietiskuose traktoriuose, bet toks valdymas yra. Turim cia vakarietisku traktoriu atstovu, kurie geriau apie tai zino ir galetu papasakot.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

nezinau kaip dabar pas naujus vakarietiskus traktorius kiek ten tu knopkiu ir padeciu, bet priekinis tiltas ir galinio tilto diferencialo blokavimas atsijungia automatiskai pasukus vaira jei gerai pamenu 15 laipsniu

Daug ten visokių variantų yra,bet,kad pasukus vairą išsijungtų priekinis tiltas dar neteko matyti.

paciam neteko dirbti su vakarietisku tai negaliu tiksliai pasakyti kaip valdosi priekinis tiltas vakarietiskuose traktoriuose, bet toks valdymas yra. Turim cia vakarietisku traktoriu atstovu, kurie geriau apie tai zino ir galetu papasakot.

vakarietiskuose atjumgiamas galinio tilto blokavimas ijungus hidro pakelima i virsu ir ijungiama vel nuleidus

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

su ijugtu priekiniu tiltu apsisuketi nesveika, bet to ir manevringumas nukencia, o galini tilto blokavima galima pasidaryti patogiai valdoma.

nezinau kaip dabar pas naujus vakarietiskus traktorius kiek ten tu knopkiu ir padeciu, bet priekinis tiltas ir galinio tilto diferencialo blokavimas atsijungia automatiskai pasukus vaira jei gerai pamenu 15 laipsniu

Nieko neatsitiks tam priekiniui tiltu jei sukinesi galulaukese ijunges priekini tilta... kalbu apie mtz tilta o kaip su uzsienieciai nzn ar kenkia ar ne :icon-wink:

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Sukurkite paskyrą arba prisijunkite

Rašyti gali tik prisijungę nariai

Sukurti paskyrą

Užsiregistruokite, tai užtruks tik akimirką!

Registruotis

Prisijungti

Jau turi paskyrą? Prisijunk!

Prisijungti



×
×
  • Create New...