Virgis. Paskelbta Lapkričio 28, 2009 Pranešti Dalintis Paskelbta Lapkričio 28, 2009 sveiki, gal kam teko perdaryti ar gamintis galinio tilto difiriancialo blokavima? Pas mane kai nupirkau jau nebuvo, galvoju gal pavyktu kaip nors nuo hidraulikos skistytuvo pajungti slegio linija per elektromagnetini voztuva. Gal turite kas pasiulymu? Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Vylukas Paskelbta Lapkričio 28, 2009 Pranešti Dalintis Paskelbta Lapkričio 28, 2009 sveiki, gal kam teko perdaryti ar gamintis galinio tilto difiriancialo blokavima?Pas mane kai nupirkau jau nebuvo, galvoju gal pavyktu kaip nors nuo hidraulikos skistytuvo pajungti slegio linija per elektromagnetini voztuva. Gal turite kas pasiulymu? Junk suspaustą orą,daugiau naudos bus. Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Virgis. Paskelbta Lapkričio 28, 2009 Temos autorius Pranešti Dalintis Paskelbta Lapkričio 28, 2009 sveiki, gal kam teko perdaryti ar gamintis galinio tilto difiriancialo blokavima?Pas mane kai nupirkau jau nebuvo, galvoju gal pavyktu kaip nors nuo hidraulikos skistytuvo pajungti slegio linija per elektromagnetini voztuva. Gal turite kas pasiulymu? Junk suspaustą orą,daugiau naudos bus. na suspaustam orui nemazai darbo man, nes reikia per nauja resyveri sumontuot, o nauda tai manau tokia pati, svarbu kad ijungtu blokavima Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Vylukas Paskelbta Lapkričio 28, 2009 Pranešti Dalintis Paskelbta Lapkričio 28, 2009 na suspaustam orui nemazai darbo man, nes reikia per nauja resyveri sumontuot, o nauda tai manau tokia pati, svarbu kad ijungtu blokavima Nevykęs ten tas hidraulinis mechanizmas.Kol naujas,gerai veikia,bet vėliau iš jo jokios naudos nebelieka.O į tokį merdintį pajungus orą,jis dar ilgai ir veiksmingai veikia. Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
marazas Paskelbta Lapkričio 28, 2009 Pranešti Dalintis Paskelbta Lapkričio 28, 2009 is hidrosistemos slegis per didelis gali but. Variantas nuo griztamos linijos bandyt pajungt, tos kur pries filtra. Bet nzn ar patikima gali but. Kvailoka mintris kilo, nuo variklio tepimo magistrales slegi paimt. Beda tik ta, jei kas sugestu tai variklio tepalo pilna deze pavaru bus.... Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Virgis. Paskelbta Lapkričio 28, 2009 Temos autorius Pranešti Dalintis Paskelbta Lapkričio 28, 2009 na suspaustam orui nemazai darbo man, nes reikia per nauja resyveri sumontuot, o nauda tai manau tokia pati, svarbu kad ijungtu blokavima Nevykęs ten tas hidraulinis mechanizmas.Kol naujas,gerai veikia,bet vėliau iš jo jokios naudos nebelieka.O į tokį merdintį pajungus orą,jis dar ilgai ir veiksmingai veikia. reikes pirmiau prasiardyti ta blokavimo kamera, nes jau daug metu kai vokietis atjunge tai ir nebuvo naudojama Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Vylukas Paskelbta Lapkričio 28, 2009 Pranešti Dalintis Paskelbta Lapkričio 28, 2009 reikes pirmiau prasiardyti ta blokavimo kamera, nes jau daug metu kai vokietis atjunge tai ir nebuvo naudojama O atjungė,žinoma,ne šiaip sau.. Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
varstelis Paskelbta Lapkričio 28, 2009 Pranešti Dalintis Paskelbta Lapkričio 28, 2009 sveiki, gal kam teko perdaryti ar gamintis galinio tilto difiriancialo blokavima?Pas mane kai nupirkau jau nebuvo, galvoju gal pavyktu kaip nors nuo hidraulikos skistytuvo pajungti slegio linija per elektromagnetini voztuva. Gal turite kas pasiulymu? Junk suspaustą orą,daugiau naudos bus. na suspaustam orui nemazai darbo man, nes reikia per nauja resyveri sumontuot, o nauda tai manau tokia pati, svarbu kad ijungtu blokavima turi daryt principa kaip YZ motociklo sankaba. Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
waldasxl Paskelbta Lapkričio 28, 2009 Pranešti Dalintis Paskelbta Lapkričio 28, 2009 ka ten svaigti .statyk resyveri jai nuimtas ir jung ora.jai kamera keura bus tai nors tepalai nevarvės Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Svečias Paskelbta Lapkričio 29, 2009 Pranešti Dalintis Paskelbta Lapkričio 29, 2009 Mano mtz "vokiškame" padarytas pneumatinis blokatorius. Daugelis patarė prie jo nekišti rankų, tipo daug geriau nei hidraulinis. Dėl vienos priežasties : jei pradėtų leisti blokavimo kamera (o ji tikrai pradeda anksčiau ar vėliau), visas hiodrosistemos tepalas sukeliautų į dėžę. O oras ten gali keliauti kiek nori - nieko blogo jis ten nepadaro, o blokavimas vistiek veikia. Yra ir problemų: kompresorius turi būti pastoviai įjungtas ir nuo to jis pas mane jau gerokai brozda... Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
vailabukas Paskelbta Lapkričio 29, 2009 Pranešti Dalintis Paskelbta Lapkričio 29, 2009 Paimi nuo eskvatoriaus oro valdymo kraną jungi orą ir labai gerai gaunasi o tepalai tai ir nuliovėms varva. Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
beleris Paskelbta Lapkričio 29, 2009 Pranešti Dalintis Paskelbta Lapkričio 29, 2009 o kam ta blokiruote dvitilciui Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
waldasxl Paskelbta Lapkričio 29, 2009 Pranešti Dalintis Paskelbta Lapkričio 29, 2009 su pniaumo blokiruote reik prižiurėti pavaru dėžės alsuokli kad neužkimštas butu,kitaip gali riebokšlius suplėšyt Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
grudasss Paskelbta Lapkričio 29, 2009 Pranešti Dalintis Paskelbta Lapkričio 29, 2009 Svaiguoliai Kaip jums veiks blokavimo mechanizmas, jeigu bus kiaura diafragma ? Ar čia varijantas, koks aš kietas orą pasijunges. Tepalai, dažniausiai varva dėl blogo sandarinimo žiedo o ne pro diafragmą . Ir joks tepalas ar oras iki dėžės nedakeliaus, jis paprasčiausiai ištekės pro skylę , esančią blokavimo mechanizmo korpuse. Gal pirma pastudijuokite Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Virgis. Paskelbta Lapkričio 29, 2009 Temos autorius Pranešti Dalintis Paskelbta Lapkričio 29, 2009 o kam ta blokiruote dvitilciui pastoviai su priekiniu tiltu nedirbsi, nes apsisukinejant reikia isjunginet, o junginejimas labai nepatogus, galinio difirencialo blokavimas sumazintu priklausomybe nuo priekinio tilto Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
grudasss Paskelbta Lapkričio 29, 2009 Pranešti Dalintis Paskelbta Lapkričio 29, 2009 o kam ta blokiruote dvitilciui pastoviai su priekiniu tiltu nedirbsi, nes apsisukinejant reikia isjunginet, o junginejimas labai nepatogus, galinio difirencialo blokavimas sumazintu priklausomybe nuo priekinio tilto Tai čia tilta apsisukinėdamas išjunginėsi( ko tikrai nereikia daryti ) ir apsisukinėsi su ĮJUNGTA blokiruote Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
beleris Paskelbta Lapkričio 29, 2009 Pranešti Dalintis Paskelbta Lapkričio 29, 2009 nereikia jokio tilto jungineti.uztaukiai priekini iki galo ir viskas. Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Svečias Paskelbta Lapkričio 29, 2009 Pranešti Dalintis Paskelbta Lapkričio 29, 2009 Tai čia tilta apsisukinėdamas išjunginėsi( ko tikrai nereikia daryti ) ir apsisukinėsi su ĮJUNGTA blokiruote Originaliame variante (su vairo kolonėle) padaryta, kad susukus ratus galinio tilro blokavimas atsijungia (yra tokia padėtis). O realiai kaip tai veikia savo kailiu patirti dar neteko. Tilto blokavimas pas mane vyksta jau nuo gana mažo slėgio, užtenka nepilnai 1 bar ir susiblokuoja. Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Virgis. Paskelbta Lapkričio 29, 2009 Temos autorius Pranešti Dalintis Paskelbta Lapkričio 29, 2009 o kam ta blokiruote dvitilciui pastoviai su priekiniu tiltu nedirbsi, nes apsisukinejant reikia isjunginet, o junginejimas labai nepatogus, galinio difirencialo blokavimas sumazintu priklausomybe nuo priekinio tilto Tai čia tilta apsisukinėdamas išjunginėsi( ko tikrai nereikia daryti ) ir apsisukinėsi su ĮJUNGTA blokiruote su ijugtu priekiniu tiltu apsisuketi nesveika, bet to ir manevringumas nukencia, o galini tilto blokavima galima pasidaryti patogiai valdoma. nezinau kaip dabar pas naujus vakarietiskus traktorius kiek ten tu knopkiu ir padeciu, bet priekinis tiltas ir galinio tilto diferencialo blokavimas atsijungia automatiskai pasukus vaira jei gerai pamenu 15 laipsniu Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Vylukas Paskelbta Lapkričio 29, 2009 Pranešti Dalintis Paskelbta Lapkričio 29, 2009 nezinau kaip dabar pas naujus vakarietiskus traktorius kiek ten tu knopkiu ir padeciu, bet priekinis tiltas ir galinio tilto diferencialo blokavimas atsijungia automatiskai pasukus vaira jei gerai pamenu 15 laipsniu Daug ten visokių variantų yra,bet,kad pasukus vairą išsijungtų priekinis tiltas dar neteko matyti. Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Povilas Paskelbta Lapkričio 29, 2009 Pranešti Dalintis Paskelbta Lapkričio 29, 2009 [nezinau kaip dabar pas naujus vakarietiskus traktorius kiek ten tu knopkiu ir padeciu, bet priekinis tiltas ir galinio tilto diferencialo blokavimas atsijungia automatiskai pasukus vaira jei gerai pamenu 15 laipsniu pas kuri cia bielarusa atsijungia priekis vaira susukus? Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
dziedas Paskelbta Lapkričio 29, 2009 Pranešti Dalintis Paskelbta Lapkričio 29, 2009 na anekdotus jus cia skaldot senuose bielkiuose (su sena vairo kolonele) yra galiniu ratu blokavimo padetis priverstinė(pastovi) ir automatinė, kuri sublokuoja tik galinius ratus pastaciu priekinius ratus tiesiai arba atblokuoja pasukus vaira o priekini tilta tik rankelia junginet imanoma... Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Virgis. Paskelbta Lapkričio 29, 2009 Temos autorius Pranešti Dalintis Paskelbta Lapkričio 29, 2009 nezinau kaip dabar pas naujus vakarietiskus traktorius kiek ten tu knopkiu ir padeciu, bet priekinis tiltas ir galinio tilto diferencialo blokavimas atsijungia automatiskai pasukus vaira jei gerai pamenu 15 laipsniu Daug ten visokių variantų yra,bet,kad pasukus vairą išsijungtų priekinis tiltas dar neteko matyti. paciam neteko dirbti su vakarietisku tai negaliu tiksliai pasakyti kaip valdosi priekinis tiltas vakarietiskuose traktoriuose, bet toks valdymas yra. Turim cia vakarietisku traktoriu atstovu, kurie geriau apie tai zino ir galetu papasakot. Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
dziedas Paskelbta Lapkričio 29, 2009 Pranešti Dalintis Paskelbta Lapkričio 29, 2009 nezinau kaip dabar pas naujus vakarietiskus traktorius kiek ten tu knopkiu ir padeciu, bet priekinis tiltas ir galinio tilto diferencialo blokavimas atsijungia automatiskai pasukus vaira jei gerai pamenu 15 laipsniu Daug ten visokių variantų yra,bet,kad pasukus vairą išsijungtų priekinis tiltas dar neteko matyti. paciam neteko dirbti su vakarietisku tai negaliu tiksliai pasakyti kaip valdosi priekinis tiltas vakarietiskuose traktoriuose, bet toks valdymas yra. Turim cia vakarietisku traktoriu atstovu, kurie geriau apie tai zino ir galetu papasakot. vakarietiskuose atjumgiamas galinio tilto blokavimas ijungus hidro pakelima i virsu ir ijungiama vel nuleidus Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Vilius Paskelbta Lapkričio 29, 2009 Pranešti Dalintis Paskelbta Lapkričio 29, 2009 su ijugtu priekiniu tiltu apsisuketi nesveika, bet to ir manevringumas nukencia, o galini tilto blokavima galima pasidaryti patogiai valdoma. nezinau kaip dabar pas naujus vakarietiskus traktorius kiek ten tu knopkiu ir padeciu, bet priekinis tiltas ir galinio tilto diferencialo blokavimas atsijungia automatiskai pasukus vaira jei gerai pamenu 15 laipsniu Nieko neatsitiks tam priekiniui tiltu jei sukinesi galulaukese ijunges priekini tilta... kalbu apie mtz tilta o kaip su uzsienieciai nzn ar kenkia ar ne Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Recommended Posts
Sukurkite paskyrą arba prisijunkite
Rašyti gali tik prisijungę nariai
Sukurti paskyrą
Užsiregistruokite, tai užtruks tik akimirką!
RegistruotisPrisijungti
Jau turi paskyrą? Prisijunk!
Prisijungti