Jump to content

T-40


Carbon

Recommended Posts

  • po 1 mėnesio...

Nejau niekas nezino kiek?

Max. slėgis galiniams 1,5 atm. , universalus slėgis 1,0 atm. , o toliau varijuoja įvairiai pvz. jei dirbi su diagonalinėm padangom : arimas , kultivacija gali mažint iki 0,8 , o transporte pakelt iki 1,2-1,4 . Jei su radialinėm žemiau 1,0 atm. (arimas- kult.) nenuleist . 

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Max. slėgis galiniams 1,5 atm. , universalus slėgis 1,0 atm. , o toliau varijuoja įvairiai pvz. jei dirbi su diagonalinėm padangom : arimas , kultivacija gali mažint iki 0,8 , o transporte pakelt iki 1,2-1,4 . Jei su radialinėm žemiau 1,0 atm. (arimas- kult.) nenuleist . 

čia su "razumnu" žmogum pasitarei, ar spalvotų knygučių paskaitei. Pas mani viena radial kita degonal vežiau malkas po 1,7 ;žemės dirbimui po 0,5 ir neima perkūnas, abi su kokybės ženklais bet už mani jaunesnės 78 gimimo, kai voltyrius  kaip čia kažkur minėjau po dviej metų suskirdo pūsk kiek nori.

va tep va "razumnas" žmogau

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 3 savaičių...

Sveiki visi .Neseniai nusipirkau t40 ir keiciau sestos pavaros dantrati buvo viskas gerai iki siandien kai pasijunges reversa antra pavara man uzstrigo pavara ir neina ismust. Gal kam buvo taip galit padet?

Bėgių rankena juda nors kiek ar ne ? Greičiausiai rankenos bimbulas iššoko lauk iš štangučių, kur stumdo šakutes.. nuimi ričiaga su visu tuo kelmu ir reverso rankena, išjungi tą antra pavara (visas štangutes padarai vienodam lygyje, laisvose pavarose) ir viską surenki atgal :)

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Sveiki visi .Neseniai nusipirkau t40 ir keiciau sestos pavaros dantrati buvo viskas gerai  iki siandien kai pasijunges reversa antra pavara man uzstrigo pavara ir neina ismust. Gal kam buvo taip galit padet?

po stabdžiu pedalu iš apačios pažiurek  ten yra tokia miniatiurine traukute gali but atsijungus-,kai išmini sankabą.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

pasuk siurblį be vamzdukų ir matysi eiliškumą. o šiaip tai 1 3 4 2.

pasitikrink sekančius dalykus:

1. ar TIKRAI vamzdeliai gerai sujungti.

2. vožtuvus reguliuoti variklio darbo tvarka kai stūmoklis VGT ir su IŠJUNGTU dekompresiniu.

3. degimas. pradžioj bent iš rankos.

a. Pirmą stumą į viršų. vožtuvų kėlikliai laisvi. ir pasitikrinti ar nenulenkta žymos skardelė. vienas atskiras brūkšnys ant škyvo turi sutapti su prapjova.

b. jei siublys YTN (mtzokinis) , atsukti varikį atgal 30...32 laipsnius. T.y. 6 brūkšnys ant škyvo.

c. paleisti siurblį nuo movos, užsidėti TIK pirmą purkštuką. ir apsukti kelis ratus kad pripompint vamzduką ir pradėtų forsunkė purkšti. tada pajausi kada kala plunžeris. kai tvirtai "atsiremia" - tai yra degalų tiekimo pradžia. užfiksuoti movą kur atitinka skylutės ir variklis turi pradėti dirbti. toliau iš darbo matysi ar reikia dar ankstinti ar palikt kaip yra. dažniausiai būna gerai.

jei vistiek nedirba, reiks viską iš naujo peržiūrėti. kažkur palikta rimta klaida. gal skirstymo dantračiai blogai sudėti.

deja tavo ziniai dekompresinis turi butinai ijungtas jei nori tiksliai ir gerai sureguliuot, o su isjungtu nepagausi momento

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

deja tavo ziniai dekompresinis turi butinai ijungtas jei nori tiksliai ir gerai sureguliuot, o su isjungtu nepagausi momento

Visu pirma reikia pasistatyt kuro siurbli ir ji uzpompuot kad sudirbtu atbulinis voztuvas, pastatai skyva ant siurblio mietkos, tada su raktu nepajunges flanso siurblio, rasuki siurbli kad pasimatytu kuras siurblio stuceryje, na mazdaug kad pakiltu iki puses stucerio, tada uzdedi flansa ant siublio prisuki. po to seka voztuvai ijungi dekompresnini ir pasuki ant mietkos, ir reguliuoji voztuvus, kitas atvejis jei skyvas keistas tada regulioji dviese, vienas nuzpaudzia su ranka voztuvo svirtele ir laiko, o kitas suka, ir tas laikantysis turi pajaust kada stumoklis parejo i mirties taska, tada ir kuras pilnai turi but istryskes is siurblio. Tai tiek cia mano nuomone ir patirtis kaip darau, nesmerkiu tavosios bet va sakau kaip as darau nes uzsiimu traktoriu remontu

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 2 savaičių...
  • po 3 savaičių...

Sveiki turiu t40 pakeiciau stumuoklio naujus ziedus kaip nustatyti voztuvu darba arba (degima) nes jis buvo taip kad kad 1 stumuoklis ir paskutinis stumuoklis spaudima rode 0.8 o 2,3 stumuoklis spaudimo visai nerode tai pakeiciau bet reikia voztuvus nustatyti gal kas zino kaip nustatyti kartas pirmas dirba kartas antras arba gal kokia scema turit?? aciu is karto i nuotrauka nekrepkit demesio cia rasau ta ka tetis sake rasyti 

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Sukurkite paskyrą arba prisijunkite

Rašyti gali tik prisijungę nariai

Sukurti paskyrą

Užsiregistruokite, tai užtruks tik akimirką!

Registruotis

Prisijungti

Jau turi paskyrą? Prisijunk!

Prisijungti



×
×
  • Create New...