Jump to content

T-40


Carbon

Recommended Posts

sveiki, nusipirkau sau t-40, nelabai nusimanau kazka apie traktorius tiesiog reikia sodyboje pagalbininko. Pasikeiciau pavaru dezej tepala tep-15, reikia dabar pasikeisti priekiniam tilte, trijose vietose-kiek mazdaurg litru ten telpa kas zino? ir ar transmisini tep15, ar tep-17 geriau pilti. Idomu dar koki tepala pilti i hidraulikos bakeli?- Nezinojau, tai dapyliau to pacio dyzelinio kur i varikli pilasi, kad padarga pasikelciau-nieko tokio, ar reikia pakeisti? Dar prie dezes,toje puseje kur ilipimo dureles yra propke, tepimo pistoletui prisukti-ten kaip suprantu sankabos guoliui sutepti-irgi idomu kokiu tepalu tepti reikia. Kur dar kokie tepalai keiciasi, ir kokios rusies?

Ir seip idomu kur daugiau galima rasti bendros informacijos apie t-40 prieziura,  

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

sveiki, nusipirkau sau t-40, nelabai nusimanau kazka apie traktorius tiesiog reikia sodyboje pagalbininko. Pasikeiciau pavaru dezej tepala tep-15, reikia dabar pasikeisti priekiniam tilte, trijose vietose-kiek mazdaurg litru ten telpa kas zino? ir ar transmisini tep15, ar tep-17 geriau pilti. Idomu dar koki tepala pilti i hidraulikos bakeli?- Nezinojau, tai dapyliau to pacio dyzelinio kur i varikli pilasi, kad padarga pasikelciau-nieko tokio, ar reikia pakeisti? Dar prie dezes,toje puseje kur ilipimo dureles yra propke, tepimo pistoletui prisukti-ten kaip suprantu sankabos guoliui sutepti-irgi idomu kokiu tepalu tepti reikia. Kur dar kokie tepalai keiciasi, ir kokios rusies?

Ir seip idomu kur daugiau galima rasti bendros informacijos apie t-40 prieziura,  

instrukcijoje- atsisiusk knyga -ten viskas rusiškai

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 2 savaičių...
  • po 5 savaičių...

sveiki, turiu keleta problemu-vakar baigiau seti islipau is traktoriaus ziuriu duslintuvas tepaluotas-kas cia per variantas? Visai neseniai keiciau tepala i nauja, gal biski per daug ipyliau, ar cia kokia tarpine pramuse?

kita problema priekinis tiltas irgi keisti tepalai, ziuriu biski laisvumo turi, taskos tepas viename sone-niekad neardes, knygos neturiu, gal kas galit padeti, kiek ieskojau pdf kokio niekur nerandu arba seni kazkokie failai kurie neveikia...

jei kas turit knyga t-40am pasidalinkit!

reikia greiciau tvarkytis - i laukus arti:)

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Nelabai , Pats toj knygoj , kažko naudingo rasi , ten sausa info apie traktorių plius tech.aptarnavimo aprašymai . Kapstyk , čia forume jei su rusų kalba problem , apie pan. problemas gal ir rasi ką panašaus į savają bėdą . Cilindrai atskiri Tavo traktoriui tad dėl bėgimo tepalų , galima ir kolektorių nuėmus pasižiūrėt gal tik vienas kuris jų tepaluojas . Dėl perdaug tepalo , nelabai kas galėjo atsitikt , juk tiek nepripylėj kad per matuoklę bėgtų ? Tiesa kokį naudoji varikliui tepalą ?

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Tepalas , jeigu tai tikrai tepalas o ne nesudegęs dyzelis , pagrindinai į išmetimą patenka per žiedus arba per įsiurbimo vožtuvų įvorytes , jom padilus . Ką gali padaryt ant greičio , tai gerai įšplaut oro filtrą jei seniai bevalytas , tada mažiau siurbs per minėtas įvores . O dėl siurbimo per žiedus , čia yra ir Tavo naudojamo tepalo įndėlis , nes naudoji patį pigiausią mineralinį , praktiškai be jokių trinties modifikatorių . Bet tepalai "slidi tema" todėl nesiplėsiu bo "pirtis" garantuota  :icon-mrgreen:, aš pats asmeniškai savajam T40 naudoju pilnai sintetinį , variklio apsukos apribotos iki 1500aps/min. , tampau KPS 4.2  kultivatorių  antra pavara ant 1200-1400 aps/min. , ir jokio tepalavimosi per išmetimą nebuvo . Taip , kad iš mano patirties , maži sūkiai čia jokios reikšmės neturi . 

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Tepalas , jeigu tai tikrai tepalas o ne nesudegęs dyzelis , pagrindinai į išmetimą patenka per žiedus arba per įsiurbimo vožtuvų įvorytes , jom padilus . Ką gali padaryt ant greičio , tai gerai įšplaut oro filtrą jei seniai bevalytas , tada mažiau siurbs per minėtas įvores . O dėl siurbimo per žiedus , čia yra ir Tavo naudojamo tepalo įndėlis , nes naudoji patį pigiausią mineralinį , praktiškai be jokių trinties modifikatorių . Bet tepalai "slidi tema" todėl nesiplėsiu bo "pirtis" garantuota  :icon-mrgreen:, aš pats asmeniškai savajam T40 naudoju pilnai sintetinį , variklio apsukos apribotos iki 1500aps/min. , tampau KPS 4.2  kultivatorių  antra pavara ant 1200-1400 aps/min. , ir jokio tepalavimosi per išmetimą nebuvo . Taip , kad iš mano patirties , maži sūkiai čia jokios reikšmės neturi . 

sukiai turi reikšmes ,kabink plugą ir varyk

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

tegu zmogus dirba matai kad skuba ,motyvu pats prirašei susuksi zmogui galvą -tegu dirba ir darbo eigoj aiškinasi.Faktas tas kad ar Mtz ar T-40 padirbus ilgesnį laiką ant mažų apsiliaukoja-iš praktikos

Niekur ansai neskub , knygą greičiausiai iš rusų verčia į lietuvių  :icon-mrgreen: , o jei ir skub tai aš tik filtrą prasicystyt ir tepatariau  , variklio ardyt lygtais , nesakiau  :icon-rolleyes:

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Tepalas , jeigu tai tikrai tepalas o ne nesudegęs dyzelis , pagrindinai į išmetimą patenka per žiedus arba per įsiurbimo vožtuvų įvorytes , jom padilus . Ką gali padaryt ant greičio , tai gerai įšplaut oro filtrą jei seniai bevalytas , tada mažiau siurbs per minėtas įvores . O dėl siurbimo per žiedus , čia yra ir Tavo naudojamo tepalo įndėlis , nes naudoji patį pigiausią mineralinį , praktiškai be jokių trinties modifikatorių . Bet tepalai "slidi tema" todėl nesiplėsiu bo "pirtis" garantuota  :icon-mrgreen:, aš pats asmeniškai savajam T40 naudoju pilnai sintetinį , variklio apsukos apribotos iki 1500aps/min. , tampau KPS 4.2  kultivatorių  antra pavara ant 1200-1400 aps/min. , ir jokio tepalavimosi per išmetimą nebuvo . Taip , kad iš mano patirties , maži sūkiai čia jokios reikšmės neturi . 

Na tu čia ir duodi. Su katinu dtuko kultivatorių. Ir dar tokiom apsukom, tai gal paketą? Esu bandęs, tokiai pačiai problemai spręst su soraku tą kultivatorių temt. Tai prieš kalniuką jis pirma pavara pradeda buksuot, kol užsikasa vietoj ir nudūsta motoras. 

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Na tu čia ir duodi. Su katinu dtuko kultivatorių. Ir dar tokiom apsukom, tai gal paketą? Esu bandęs, tokiai pačiai problemai spręst su soraku tą kultivatorių temt. Tai prieš kalniuką jis pirma pavara pradeda buksuot, kol užsikasa vietoj ir nudūsta motoras. 

Problemos , patikėk taip neišspręsi , jinai visai kitur , taip tik laikinai nudeginsi tepalus ir viskas . Nea , kultivatorius kaip kultivatorius su visom akėčiom prikabinamas , kaip priklauso . Ant posūkių tai aišku iškelių ir važinėju tik tiesiom linijom , bet ir su vikšrainiu irgi taip pat dirbdavau , nes ant posūkių nagai išsikraipo paskui reik tvarkyt . Nu nedūsta anei kiek , dargi ir tečia pavara traukia , bet praded iš sankabos kvapuks jaustis , tai antru pylinu . Va ko nėr tai nėr - kalniukų , lygu pas mane ir geras priemoliuks .

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Sveiki, tiesa tas oro filtras kelias dienas pries išvaziuojant buvo isvalytas. Išvažiavau vakar i laukus padirbau, kaip ir nieko, lyg ir daugiau nebešlampa kaip buvo toks toks ir yra

Sveikas . Vadinas prisižiūri savo traktoriūką , bo žvariais filtrais dirbi :) ir problema kuri buvo - palygint dar pati geriausia . Greičiausia , buvo purkštukai pasikoksavę , nes sunku nustatyt kai išmetimas šlapuoj , kas ten dyzelis a tepalas . Nepamaišytų  :eusa-think: Tau juos pasitikrint , radus bent kelių kokias bėdas keist visus ir naujus statyt ant 190 ,  padirbę jie biškį slėgio netenka ir palieka normos ribose . ___ O jei visdėlto tai buvo žiedelių problema , tai irgi dar nevėlu užsiimt gydimu "terapija tepalais" , jei turi dar pakankamai švarų variklį , klausimo kaina būtų apie 130eur. , jei ryžtumeis tam , galėč pakonsultuot kaip viską daryt , efektas variklio darbe tikrai pasijaučia .

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Sveikas . Vadinas prisižiūri savo traktoriūką , bo žvariais filtrais dirbi :) ir problema kuri buvo - palygint dar pati geriausia . Greičiausia , buvo purkštukai pasikoksavę , nes sunku nustatyt kai išmetimas šlapuoj , kas ten dyzelis a tepalas . Nepamaišytų  :eusa-think: Tau juos pasitikrint , radus bent kelių kokias bėdas keist visus ir naujus statyt ant 190 ,  padirbę jie biškį slėgio netenka ir palieka normos ribose . ___ O jei visdėlto tai buvo žiedelių problema , tai irgi dar nevėlu užsiimt gydimu "terapija tepalais" , jei turi dar pakankamai švarų variklį , klausimo kaina būtų apie 130eur. , jei ryžtumeis tam , galėč pakonsultuot kaip viską daryt , efektas variklio darbe tikrai pasijaučia .

tai jau pasakyk tą paslaptį  visiems ,sukelsi forsukes ant 190 o siurblys neišneš ,kas tada?purkštukai nauji N euru plunzeris NN euru ir viso NNN euru,ar butina?

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

tai jau pasakyk tą paslaptį  visiems ,sukelsi forsukes ant 190 o siurblys neišneš ,kas tada?.............

Purkštukai - NN euru ?? , a pasiutai - kapeikos tie purkštukai , nepamenu kažkur ne daugiau penkių už viena , bet greičiau netgi dar pigesni _____Kokią "paslaptį" , ar apie tepalus ? jokia čia ne paslaptis  :icon-mrgreen:. Bet daugelis laiko kad tai , (nu netaikau Tau konkrečiai) , nu kad bereikalingas pinigų taškymas , tai ką ten be reikalo ir rašinėt . Visa paslaptis tame kokį tą tepalą pirktis , nes jų aibė o gerų tik keletas , jei norėsi tikrai ant jų pereit , parašysiu , nau problem , kaip sako . _____ jei siurbelei 190 problema , tokį siurbėlę - sušaudyt , ir taškas . ......Varatokai , viskas tik rekomendacinio pobudžio , patikėk , jokios prievartos  :icon-mrgreen:  :icon-mrgreen:

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Sukurkite paskyrą arba prisijunkite

Rašyti gali tik prisijungę nariai

Sukurti paskyrą

Užsiregistruokite, tai užtruks tik akimirką!

Registruotis

Prisijungti

Jau turi paskyrą? Prisijunk!

Prisijungti



×
×
  • Create New...