Jump to content

T-40


Carbon

Recommended Posts

Tepalas svarbu-gal tu apie sintetini w5-30? O ka ten dar galima pilti...

Taip išskirtinai apie sintetinį , apie kitokį nedaug naudos ir kalbėt  :icon-wink:, nors 100% sintetinio tepalo nelabai ir egzistuoja . Yra tepalo pagrindas - bazė  (geriau kai ji pilnai sintetinė) ir į ją sudėti priedai , tenais nedidėlė dalis bus 'mineralkės' nes tik joje tie priedai tetirpsta . O 5w30 ar panašus skaičius tera tik SAE klampos specifikacija , kitaip sakant nurodo kokio tirštumo tas tepalas yra , bet apie jo "sintetiškumą" :) tas nieko nepasako . Jei apie T-40 variklį konkrečiai kalbėt , tai tikriausiai knygoj radai , kad tenais pagrinde naudojamas М-10Г2 vasara ir  М-8Г2 žiema . Tad pažiūrėjus abieju tepalų duomenis , rasi  : < Масло М-8Г2, ГОСТ 8581-78,  по вязкости соответствует SAE 20,> ir <Масло М-10Г2 по вязкости соответствует SAE 30 > . Vadinas pagal SAE mum tinkami visi Xw20-30 tepalai , tad šis tepalas 5w30 tinkamas(bet tik pagal SAE !!!!! ) :icon-exclaim: . Todėl šitoj vietoj ir galima "skaudžiai pasimaut"  :icon-mrgreen:, jei tik pagal tai žiūrėsi , nes dar yra keletas kitų dalykų , kurie irgi turi atitikt variklio reikalavimus , tai ir HTHS , ir plaunačios , ir apsaugančios savybės ir pan. .____________ Dėl ko taip , smulkiai viską aprašau ?? Dėl to , kad apie tai ką pilsi į variklio karterį Pats turi viską , kiek įmanoma , žinot nuoi a iki z .  Biskį pasinagrinėt kas ir kaip ir kodėl , manau laiko turi ?, juk nesiruoši pilt "ką dėdė pasakė"  :icon-mrgreen: o galutinai nuspręsi viską Pats . Sakei esi neseniai pakeitęs tepaliuką , tad kol jis pajuoduos laiko turim , tiesa kokia ji dabar spalva , dar ne juodas ? Jei kas tik bus neaišku , viską klausk , kiek žinosiu tiek atsakysiu .                 <  95b320ba6194a6a8d1f59e13c7d5b0f5.png 

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Pasirodo norint sorokui parinkti- pakeisti tepalus reikia apsiginti mokslų daktaro disertaciją,na nebent man taip atrodo baigusiam technikumą :icon-rolleyes:

Disertacijos tai gal ir nereikia , bet žinot reikalavimus tepaliui tenka .  Mestelk , kokia tikrai sintetinio tepalo markę , tinkančią sorakui , pagal technikumo išsilavinimą . Juk apie tepalus mokinotės ? 

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Disertacijos tai gal ir nereikia , bet žinot reikalavimus tepaliui tenka .  Mestelk , kokia tikrai sintetinio tepalo markę , tinkančią sorakui , pagal technikumo išsilavinimą . Juk apie tepalus mokinotės ? 

aš tik norejau pasakyt kad labai jau išpustos pas patį problemos -kur jų nera jeigu jau tas variklis matęs gyvenimo nebepades jokios injekcijos,nei chemoterapija.Kai mokinaus dar to dedes su daug medaliu laikais apie sintetiką nebuvo minties

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Apytiksliai , nuo aštuonių euriūkų kaina prasided , o labai kokybiška ir patikima (gamintojo atžvilgiu) apie dvimpenki už litrą .

na matai jeigu pakeist itoki tepalą jau kiek reikia euriuku,dar jei truputi valgo plius dar,o sintetika išplaus visą brudą prades leisti salnikai kurie paprasto tepalo neleisdavo,vel kiek vargo ir pinigų ,tai sudarys apie pusę viso traktieriaus kainos.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Kaip sakoma del skonio nesiginčijama, bet čia jau golfukas už 100 aparatūra už 1000. Ir vistiek jis golfukas o ne mersas  tfu blyn katinas one tigras ar fend jd ir tt. P.S. mašinai tepalas max. 5e litras važiuoja žiema vasara, bet kiekvienam savo, kiek žmonių tiek nuomonių del skonio net nežadu ginčytis.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Teisingai 'fenikxxx' , dėl skonio arba požiūrio nesiginčijama ir kaip sakiau prievartos jokios , bet man negaila išleist kiek daugiau pinigėlių tepalui ir džiaugtis pagerėjusiu variklio darbu . O JD , FENDT , man nešviečia  :icon-rolleyes:, tai lepinsiu katiniuką ir likusį savo metalo laužą , tuo lab kad jie dėl to nė kiek nepyksta ......  "varatokas" ,  keistai pasirodė , pergyvenimas dėl to kad  "išplaus visą brudą" , buč žinojęs kad taip jį vertini  :icon-mrgreen:  :icon-mrgreen:.... . Kas sintetikoj minusas tai kaina , daugiau jokių blogybių nepastebėjau . ______ Dabar apie sint.tepalo leidimą iš variklio . Jokio padidėjusio tepalo bėgimo nebus , tai yra pasakos !!!!!!!!!!!! Tokio dalyko galima sulaukt nebent dėl nekokybiškos , falsifikuotos , kokio draugo papigiai tiesiai iš vokietijos ar net pačio fabriko išneštos  ir pan.  :icon-wink: . Sintetinio tepalo bazė yra PAO(polialfaolifelinai) ir esteriai , pirmasis PAO turi savybę 'džiovint' gumos dirbinius , salnikus ir kt. , bet esteriai kurie yra antrasis bazės komponentas , turi stiprias plovimo savybes ir skvarbumą į gumos gaminius - tuo padidindina jų tūrį ir elastingumą , todėl efektas dėl tepalo prabėgimo greičiau bus teigiamas . Kitas didžiulis sintetinės bazės pliusas , yra jos tepalo plėvelės mechaninis ir temperatūrinis atsparumas , keliais ar dešimtim kartų lekiantis tradicinę alyvą . Palyginimui , geriausi mineraliniai tepalai temperatūriškai atsparus iki 130С , kai tuo tarpu PAO 250-350С , tas reiškia kad žiedų zonoje tepimas bus užtikrintas . Mechaniniai apkrovimai skirstymo mechanizme siekia 5-8 tоnos/см2 ; Palyginimui , mineralinio tepalo plėvelės atsparumas - iki 1tоnos/см2 , PAO- 6tоnos/см2 , esterių - 22tоnos/см2 , kadangi pastarieji būtinas komponentas geros sintetikos , tas užtikrins kad variklio detalės niekad nedirbs tiesiogiai - metalas į metalą , tad variklio dilimas sumažės keliais kartais . Dar galima pridėt kad esteriai , turi savybę prisiklijuot prie metalinių paviršių , ir nuo karšto metalo nenubėga į karterį , taip kaip 'mineralkė'  , tuom užtikrina detalių tepimą dargi net nesant tep.spaudimo , pvz. užvedinėjant variklį . Teisinga sintetinė bazė prasideda nuo : PAO ne mažiau 50% ir esterių nuo10% , jei šitie skaičiai bus ženkliai mažesni , apie "sintetinius pliusus" ir naudą teks pamiršt . Va ką minimaliai reikėtų žinot apie sintetinės alyvos bazę , kai ją renkies .   

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Dėkui "wydas 63" už išsamų paaiškinimą! Dabar reiks daugiau pasigilinti į sudėtį kai keisiu tepalus, tiesa čia taikau automobiliui, nes MTZ ir toliau važiuos su M10G2K, jei jau gamintojas tokią numatė, pats naudoju daug metų, kaimynas ir turbiną turi idėjęs ir tikrai jau senai važiuoja, nemanau kad jie verti tos sintetikos, bet čia tikrai "skonio" reikalas. :eusa-hand:

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Sveikas "udugas" , paaiškinimas dar toli gražu nepilnas jį dar pildyt ir pildyt  :icon-wink:, bet kad duomėsi tuo kuom tepsi variklį , sakyč labai pagirtina . Mano požiūris yra toks - variklis yra variklis ir neskirstau brangesnis a pigesnis , kiek įmanoma pagal galimybes nusipelno to kas geriausia ir kas gamintojo reikalavimams neprieštarauja  :icon-exclaim:. Konkrečiai apie M10G2K , keletas pastebėjimų - kaip tepalas tai yra vienas iš žemesnės kokybės jei lygint su lyderiais , žinoma atidirbs jis bet variklio dilimas bus padidintas keliais kartais . Čia turima mintyje silpna jo priedų bazė , ir dar toks faktas Pačiam pamąstymui Rusijoj kaip žinai visi naftos produktai pigesni nei Lietuvoj vos ne trečdaliu , bet įvedus į Rus.pajiešką pirkt M10G2K  tepalą , pamatysi kad jis bus kažkiek brangesnis nei Lietuvoje . Vat ir naturalus klausimas kokiu pagrindu ??? a lietuviški prekeiviai sau į nuostolį dirba , a rusai labdara užsiim , a muitinė jam muito netaiko , a transportas už dyka .... a gal tai kontrafaktinė valyta atrabotkė , velniai žino iš kur ? Kažkaip technologijos varo į priekį bet traktorių variklių gedimų nemažeij  :icon-mrgreen:. __________ Na dabar biskį apie pačių tepalų reikalus . Taigis renkantis sintetiką , pirmas dalykas nustatyt kur bent jos yra , nes kliautis užrašu ant pakuotės , mažų mažiausiai kvaila  :icon-rolleyes:. Nemažai perskaitęs ir pasižiūrėjus tepalų MSDS , nes oficialiai sudėties gamintojas nerodo(komercinė paslaptis) , galima daryt pirmają įšvadą - sintetinį tepalą , jei neskaičiuot tokių žinomų sintetikos gamintojų kaip Amsoil ir RedLine kurie gamina įvairių klampų sintetiką , tikėtina rast tik tarp tepalų 'nuliovkių' , kurie laikomi gamintojo premium klase . Taigis pasirinkimas susiaurėja ženkliai , pagal SAE  tai bus tik 0w20, 0w30 ir 0w40 . Toliau turim susižinot kokie taikomi gamintojo reikalavimai pagal kokybę , pagal peleningumą (visokie low , mid sapsai ) ir visus kitus kokie tik įmanoma . Pridėtoj lentelėje , tepalų kokybės reikalavimai išsidėtę pagal metus iš kairės į dešinę . Geriausios tepimo sąvybės apačoj-kairėj pusėj . Patys 'kudžiausi' pagal tepimo ir variklio apsaugos lygį dešinėj pusej . Kai renkam tepalą , atkreipiam dėmesį į tai ar tebėr katalizatorius ir koks jisai , jei išoperuotas tai automatiškai ir gamintojo kokybės reikalavimą bus galima paslinkt  :icon-mrgreen: link 'riebesnio' (varikliui naudingesnio) tepaliuko .                                                                                                                                                                                  < b60e08fc72447d832d9260257d411afc.jpg

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

keletas niuansų;

                          šaltas sunkiai kuriasi,šiltas -normaliai ,pakaitęs sunkiai ,pastoviai melsvas dumas, alsuoklis nieko blogo nerodo,traukia gerai,ant mažų kaminas apsiliaukoja,tepalas-ant mažų dideja ant didelių mažeja-tai kaip pilti gerą tepalą.Noriu patarimo minimum ir maximum-išmesti į metalo laužą nesiūlyti 

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

keletas niuansų;

                          šaltas sunkiai kuriasi,šiltas -normaliai ,pakaitęs sunkiai ,pastoviai melsvas dumas, alsuoklis nieko blogo nerodo,traukia gerai,ant mažų kaminas apsiliaukoja,tepalas-ant mažų dideja ant didelių mažeja-tai kaip pilti gerą tepalą.Noriu patarimo minimum ir maximum-išmesti į metalo laužą nesiūlyti 

Kazkada pildavom kazkoki marmali ir eidavo (ribotai)    kodel uzsienietiski ilgiau laiko ???     nu indeklai is vario ir dar kazkokio s.do  remontas kas 0.25   .. bet dyla dazniausia uzkuriant ir sunkiai dirbant  -tai ar tas varvalis suteikia tepima tuo momentu ??? 

del vakariecio toks isimine dalykas lempike uzsidega tik prie  0.45atm  ,va ir resursas

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

keletas niuansų;

                          šaltas sunkiai kuriasi,šiltas -normaliai ,pakaitęs sunkiai ,pastoviai melsvas dumas, alsuoklis nieko blogo nerodo,traukia gerai,ant mažų kaminas apsiliaukoja,tepalas-ant mažų dideja ant didelių mažeja-tai kaip pilti gerą tepalą.Noriu patarimo minimum ir maximum-išmesti į metalo laužą nesiūlyti 

Įšmest į metalo lomika - tikrai nesiūlysiu  :icon-mrgreen: , o niuansu ka netingi parašyt , tas naudinga gali but ir kitiems  :icon-wink: .a. <šaltas sunkiai kuriasi,šiltas -normaliai ,pakaitęs sunkiai > rodo į tai kad degimas čiut-čiut per ankstyvas , reikia per skylutę vėlint (siurblį pasukt atgal) , karštas turbut turi tokį kaip stabdymą-kirtimą ?? b.<ant mažų kaminas apsiliaukoja,tepalas-ant mažų dideja ant didelių mažeja-tai kaip pilti gerą tepalą> vat panašioj situacijoj(sūkiai , žinoma ne prie ko - padidėjus detalių temperatūra čia suveikia :) o cilindro sienelė su žiedais , neturi vadinas tokio kontakto koks priklauso) , surizikavau , ir man pasitvirtino . Bet iš kart pilt negalima , reikės imtis karterį , įšvalinėt kakliukus , kiek prieini apiplaut alk.veleną variklio vidų ir galvučių kaušus ir po jais kiek įmanoma , centrifugą irgi valyt . Tada užsipilt kokiu pigiu tepalu , aš su "Manol extreme 5w40" ploviau - dirbdavau kol pajuoduoj , tada keičiu vėl šviežiu ir taip žiūrint koks variklio stovis , man reikėjo daug kartų tą daryt , lygtais penkių (žiauriai buvo apleistas :icon-rolleyes: , Tau gal ir mažiau reiks , bet turi stipriai nebejuoduot bent , po15-20 mot/val ) . Va tik tada galima bus pagalvot apie gero tepalo užpylimą , jei apsiimtum tuos darbus daryt ir pinigėlius išleist , eigoje dar reiktų tiksliau apie variklio vidaus švarą sužinot , kad tiksliau pasirinkti . p.s. dabar atidirbo apie 30mot/val , ant matuoklio sunku įžiūrėt lygį , nors regėjimas geras .

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 4 savaičių...

Sveiki  :eusa-clap: bravo paskaitinejau ir nustebau kokiu tik vypindrosu cia nera, katinas neuzmusamas daiktas turim jau nuo 1990m o gimimo tai ir nepamenu kokiu , niekada nelepinom nei tepalais super duper nei dizelio prieskoniais sokasi sau tol kol grupe sudyla , pakeiti ir valio atgal i laukus .

Aisku cia kaip kam jei ner kur euru deti galiu savo saskaitos nr duoti :icon-wink:

O T40 rusai kure kad kuo paprasciau ir maziaiu darbo

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Sveiki  :eusa-clap: bravo paskaitinejau ir nustebau kokiu tik vypindrosu cia nera, katinas neuzmusamas daiktas turim jau nuo 1990m o gimimo tai ir nepamenu kokiu , niekada nelepinom nei tepalais super duper nei dizelio prieskoniais sokasi sau tol kol grupe sudyla , pakeiti ir valio atgal i laukus .

Aisku cia kaip kam jei ner kur euru deti galiu savo saskaitos nr duoti :icon-wink:

O T40 rusai kure kad kuo paprasciau ir maziaiu darbo

"kokiu tik vypindrosu cia nera" - greičiausia , tai apie mano sapaliones dėl tepalų ?? :icon-rolleyes:  Sutinku , kad katiniukas paprastumo-patvarumo-universalumo atžvilgiu nepralenkiamas , dėl kitko suabejočiau . Turim 83m. gimimo ir 3600m/h ir grupė da originali ,t.y. nekeista . Jei nebus sunku , parašyk kiek mot/val prasukęs Tavasis ir kiek grupių ,  jau esi pakeitęs , kokie tepalo keitimo įntervalai ir kokio stovio tepalas šiai dienai , turiu minty jo skaidrumą . Jei kalbėt apie "eurų neturėjimą kur dėt" , tai reikia skaičiuot bendras ekslotacines sąnaudas o ne vien tik į tepalo kainą  :icon-wink:, žiūrėt . Gerai paskaičiavus , a nebus taip , kad būtent man teks idėt savają sąskaitą , kad galėtum įmest 'šaibų' , bo Pats neturi kur jų dėt ??  :icon-mrgreen:  :icon-mrgreen:

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

"kokiu tik vypindrosu cia nera" - greičiausia , tai apie mano sapaliones dėl tepalų ?? :icon-rolleyes:  Sutinku , kad katiniukas paprastumo-patvarumo-universalumo atžvilgiu nepralenkiamas , dėl kitko suabejočiau . Turim 83m. gimimo ir 3600m/h ir grupė da originali ,t.y. nekeista . Jei nebus sunku , parašyk kiek mot/val prasukęs Tavasis ir kiek grupių ,  jau esi pakeitęs , kokie tepalo keitimo įntervalai ir kokio stovio tepalas šiai dienai , turiu minty jo skaidrumą . Jei kalbėt apie "eurų neturėjimą kur dėt" , tai reikia skaičiuot bendras ekslotacines sąnaudas o ne vien tik į tepalo kainą  :icon-wink:, žiūrėt . Gerai paskaičiavus , a nebus taip , kad būtent man teks idėt savają sąskaitą , kad galėtum įmest 'šaibų' , bo Pats neturi kur jų dėt ??  :icon-mrgreen:  :icon-mrgreen:

baikit taip atvirai pinigus dalintis,dar mokesciu inspekcijai gali prireikt

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Sveiki  :eusa-clap: bravo paskaitinejau ir nustebau kokiu tik vypindrosu cia nera, katinas neuzmusamas daiktas turim jau nuo 1990m o gimimo tai ir nepamenu kokiu , niekada nelepinom nei tepalais super duper nei dizelio prieskoniais sokasi sau tol kol grupe sudyla , pakeiti ir valio atgal i laukus .

Aisku cia kaip kam jei ner kur euru deti galiu savo saskaitos nr duoti :icon-wink:

O T40 rusai kure kad kuo paprasciau ir maziaiu darbo

Joo paprastas traktorius,tik nematyt eiles prie charkovo gamyklos vartu ........................

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Joo paprastas traktorius,tik nematyt eiles prie charkovo gamyklos vartu ........................

taip tai tiesa bet kalbejau apie tuos senai pagamintus kurie naudojami dar dabar ir ju savininkai ju nekeicia i kitus.

  as taippat viena turiu ir jis daugiau pagalbinis is tiesu tarkim arimui jo nenaudoju ira didesni

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

"kokiu tik vypindrosu cia nera" - greičiausia , tai apie mano sapaliones dėl tepalų ?? :icon-rolleyes:  Sutinku , kad katiniukas paprastumo-patvarumo-universalumo atžvilgiu nepralenkiamas , dėl kitko suabejočiau . Turim 83m. gimimo ir 3600m/h ir grupė da originali ,t.y. nekeista . Jei nebus sunku , parašyk kiek mot/val prasukęs Tavasis ir kiek grupių ,  jau esi pakeitęs , kokie tepalo keitimo įntervalai ir kokio stovio tepalas šiai dienai , turiu minty jo skaidrumą . Jei kalbėt apie "eurų neturėjimą kur dėt" , tai reikia skaičiuot bendras ekslotacines sąnaudas o ne vien tik į tepalo kainą  :icon-wink:, žiūrėt . Gerai paskaičiavus , a nebus taip , kad būtent man teks idėt savają sąskaitą , kad galėtum įmest 'šaibų' , bo Pats neturi kur jų dėt ??  :icon-mrgreen:  :icon-mrgreen:

na taip ta ir norejau pasakyt del tepalu kada keista nepamenu moto valandu nerodo, grupiu keista dvi ir karta teko keist visa varikli nes truko velenas del slifaviu . tepalas juodas nekeiciamas nes jau reiktu kap remonto,  per paskutinius 5 metus tik akumuliatoriu nauja nupirkau daugiau nei kapeikos tepalai tik papildomi .

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

na taip ta ir norejau pasakyt del tepalu kada keista nepamenu moto valandu nerodo, grupiu keista dvi ir karta teko keist visa varikli nes truko velenas del slifaviu . tepalas juodas nekeiciamas nes jau reiktu kap remonto, per paskutinius 5 metus tik akumuliatoriu nauja nupirkau daugiau nei kapeikos tepalai tik papildomi .

Jei darbo nedaug mato, tai dar dar.. bet jei dar ir darbo mato, tai dazniausiai taip neprižiūrint,kai sugenda, pirma mintis pradėjus tvarkyt kad belieka išmest tą traktorių:D
Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Sukurkite paskyrą arba prisijunkite

Rašyti gali tik prisijungę nariai

Sukurti paskyrą

Užsiregistruokite, tai užtruks tik akimirką!

Registruotis

Prisijungti

Jau turi paskyrą? Prisijunk!

Prisijungti



×
×
  • Create New...