Jump to content

T-40


Carbon

Recommended Posts

  • po 1 mėnesio...

Pavyko rasti seną nenaudojamą katino variklį, tik ilgai stovėjęs, ir bėda į 1 cilindrą matomai per kaminą pribėgę vandens buvo, tai jis išrūdijęs. Nuimti pavyko gana lengvai, ant visų stūmuoklių rašo 5, turiu porą atliekamų cilindrų su stūmuokliais kur rašo 2 C.

Kokia seka keičiasi cilindrai 1 4 ar 1 3  ar 1 2, ar reikią keisti visą grupę, ar galiu naudoti mišrius cilindrus, mano atveju būtų 5 ir 2 tipo.

Kaip numeruojasi stūmuokliai pas katiną, nuo 0 į viršų ar nuo tarkim 5 žemyn?

Kaip vertintumėte galimybę dėti tą patį cilindrą, tik rūdis nuvalius su 2000 popierium?

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

ant stumokliu turetu but ne 5 bet rusiska Б,buna dydziai M , C, Б. ant gilziu ir ant stumokliu raides turetu but tokios pacios. jei vietoj tos isrudijusios idesi su raide C bus gerai. ir palik ta pati stumokli. jei pasveitus rudis nelieka jokiu duobeliu o parudijimas tik pavirsinis galima ir ta pati bandyt palikt, jeigu aisku ir išsidevejimo nesimato.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 3 savaičių...
  • po 2 savaičių...

Sveiki, turiu beda.

Darbuojantis laukuose staiga uzgeso, toks jausmas lyg kuras butu pasibaiges (bakas beveik pilnas).

Pumpuojant pompike pastebejau, jog kiauras vamzdelis esantis po pompike ir traukia ora.

Pakeiciau vamzdeli, prie to pacio ir visa kuro sistema pravaliau, bet uzvest neina.

Ilgai pompavau ir sukinau kol akumas nusedo.

Tad norejau paklausti ar tas kiauras vamzdelis galejo buti uzgesimo priezastimi ir dabar norint uzvesti tiesiog reikia is sistemos isvaryti ora?

Ar cia jau gali buti rimtesnis pacio kuro siurblio gedimas?

P.S. gal galit patarti kaip greiciau is sistemos isvaryti ora? :D

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Aisku kad galejo but uzgesimo oriezastimi,jei siurblys vienplunzerinis labai bijo vandens,atsuk nuo siurblio vamzdeli kur kura paduoda i forsunkes ziurek ar tasko kura,o gal pas tave nutruko degimo varztai prieki siurblio dangteli tris varztai atsuk matysis,o jei suka siurbli netasko kuro imk siubli ir vezk reguliuot,pas mane tos pacios bedos buvo su vienplunzeriniu siurbliu uzgesta ir vezk siurbli reguliuot kai pakeiciau keturiu plunzeriu mtz 50 sirbli visos bedos baiges uzpumpuot lengva oras greit iseina,vandens nebijo.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

nereikia niekur vezt to siurblio, geriausias budas nuori nt siurbli tai atleidi keturias vezles kur laiko siurblio galva desimties raktu, ir pumpuoji kura rankine pumpele kol nustos eiti pro tarpine oro burbulai. tada uzverzi ir kuri. turejau toki siurbly ant pusantrinio, tai buvo jam tik vienintelis toks budas uzvesti.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Pas tave žiauriau, nei kad aš radau pas save. Tai perrinko galbūt tas gumeles kur po 3 dedasi, bet su tokiom duobėm, tai pora sukimų ir vėl gali keisti gumeles :)

Kokie planai tolimesni? Ar kas nors jas restauruoja, ar ieškosi pirkti tik to cilindro?

Kitas cilindras lytagroje beveik 90eu ir tas skiles isilgai. Nuveziau kad isfrezuotu vidu (vadinasi vidaus istekinimas). Kaune radau tik vienoj vietoj. Kainuos 20eu Nupirkau is Domingos kalibruoto vamzdzio gilzei gaminti - 17eu. Na dar bus matyt kiek kainuos ta vamzdi nutekinti, gal kokia 20eu?! Tai taip ta cilindra ir restoruosiu :)

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Blogai tas kad ji labai maza, ir daug triuksmo joje.

Neturint ka veikt galima žaisti, bet abejoju ar būsi patenkintas rezultatais,  nemanau, kad tas triukšmas labai sumažės, bet vasara,kad bus karšta tai faktas, nes t-40 kabinos ventiliacija tai net karščiausia diena puiki, jumzui turėsi važinėt pastviai duris atsidares per karščius o jos mėgsta išlušt, miške ar koki sodeli turint privažiavimas sumažėja, su rotacine dirbant apsaugu reiks ant langu, na nebent labai stambus esi ir netelpi i ta maža kabina.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Neturint ka veikt galima žaisti, bet abejoju ar būsi patenkintas rezultatais,  nemanau, kad tas triukšmas labai sumažės, bet vasara,kad bus karšta tai faktas, nes t-40 kabinos ventiliacija tai net karščiausia diena puiki, jumzui turėsi važinėt pastviai duris atsidares per karščius o jos mėgsta išlušt, miške ar koki sodeli turint privažiavimas sumažėja, su rotacine dirbant apsaugu reiks ant langu, na nebent labai stambus esi ir netelpi i ta maža kabina.

čia visa teisybe surašyta ,jei jau labai nori tai rusiškam forume labai idealiai parodyta viskas kas, kaip, kur, su nuotraukomis

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Sukurkite paskyrą arba prisijunkite

Rašyti gali tik prisijungę nariai

Sukurti paskyrą

Užsiregistruokite, tai užtruks tik akimirką!

Registruotis

Prisijungti

Jau turi paskyrą? Prisijunk!

Prisijungti



×
×
  • Create New...