Jump to content

ZETOR 125


antasas

Recommended Posts

Ariu pirmu begiu 2 arba 1 vezliuku

O tai koks čia greitis km/h gaunasi?

Forterra 115 ( ko gero ir kitiems, 125,135) važiujant pirmu transporiniu be vežliuku ir laikant apsukas apie 2100-2200, greitis kažkur apie 11 -11,8 km, arimui tai ryškiai per didelis greitis, bet mažinant vežliukais greitis keičiasi ir berods(tiksliai nepamenu) ant antro vežliuko greitis buna apie 9 km, ta pati greiti galima pasiekti ir su 4 darbiniu begiu bet be vežliuku, bet reikalui esant dar galima sumažint greiti su vežliukais. (bet ant 4 begio neveikia reversas, todel aš stengdavausi arti arba 3 darbiniu be vežliuku arba 1 transportiniu su vežliukais, čia su vartomu plugu kai reikalinga dažnai naudot reversa). Naujuose ZETORIUOSE, kur pavaru dežė3 36 begiu ir reversas yra ant visu begiu+yra automatinis begiu perjungimas arti dar paprasčiau ir lengviau.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Forterra 115 ( ko gero ir kitiems, 125,135) važiujant pirmu transporiniu be vežliuku ir laikant apsukas apie 2100-2200, greitis kažkur apie 11 -11,8 km, arimui tai ryškiai per didelis greitis, bet mažinant vežliukais greitis keičiasi ir berods(tiksliai nepamenu) ant antro vežliuko greitis buna apie 9 km, ta pati greiti galima pasiekti ir su 4 darbiniu begiu bet be vežliuku, bet reikalui esant dar galima sumažint greiti su vežliukais. (bet ant 4 begio neveikia reversas, todel aš stengdavausi arti arba 3 darbiniu be vežliuku arba 1 transportiniu su vežliukais, čia su vartomu plugu kai reikalinga dažnai naudot reversa). Naujuose ZETORIUOSE, kur pavaru dežė3 36 begiu ir reversas yra ant visu begiu+yra automatinis begiu perjungimas arti dar paprasčiau ir lengviau.

Kam tokios apsukos? 4 korpusai, 45 cm užgriebis, 4 darbinis, apsukos 1700-1800 max, greitis svyruoja apie 7 km/val.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Ariu pirmu begiu 2 arba 1 vezliuku

O tai koks čia greitis km/h gaunasi?

Forterra 115 ( ko gero ir kitiems, 125,135) važiujant pirmu transporiniu be vežliuku ir laikant apsukas apie 2100-2200, greitis kažkur apie 11 -11,8 km, arimui tai ryškiai per didelis greitis, bet mažinant vežliukais greitis keičiasi ir berods(tiksliai nepamenu) ant antro vežliuko greitis buna apie 9 km, ta pati greiti galima pasiekti ir su 4 darbiniu begiu bet be vežliuku, bet reikalui esant dar galima sumažint greiti su vežliukais. (bet ant 4 begio neveikia reversas, todel aš stengdavausi arti arba 3 darbiniu be vežliuku arba 1 transportiniu su vežliukais, čia su vartomu plugu kai reikalinga dažnai naudot reversa). Naujuose ZETORIUOSE, kur pavaru dežė3 36 begiu ir reversas yra ant visu begiu+yra automatinis begiu perjungimas arti dar paprasčiau ir lengviau.

Apsukos tai tikrai perdideles manyciau, as kaip ir bulvinykas ariu iki 1800 aps/min. Beje kokios kuro sanaudos ariant tokiomis apsukomis? Dar vienas klausimas, kaip suprast automatini begiu perjungima?

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Kažkas čia klausė koks greitis pirmu transportiniu ir ketvirtu darbiniu, tai čia ir parašiau koki maždaug greiti galima pasiekti tais begiais, bet nerašiau, kad ariu ant tokiu apsuku, čia jau pagal situacija, kiekvienam individualiai sprest.

Ankstesniam poste neteisingai parašiau apie pavaru deže, yra ne 36 o 30 begiu naujesniuose modeliuose.

Del automatinio begiu perjungimo ne kažka galiu papasakot, nes su tokiu traktorium truputeli važevau tik lauko dienoi, bet kaip aiškino vadybininkas nusistatai kažkokias apsukas, daleiskim nuo 1500 iki 1700 ir joms nukritus pusbegis pats savaime persijunge, nežinau kaip ir kas ten nusistato, bet ant to su kuriuo važevau tai tie pusbegiai tikrai junginejosi patys o reikalui esant galima junginet pačiam

Kaina pačio brangiausio zetoriaus prasideda nuo 149+pvm standartine komplektacija. Dasidejus svorius, kondicionieriu, geresne sedyne dar padideja apie 10 tukstančiu, čia kaina telefonu be jokiu derybu šios dienos.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Gal kas gavot komercinius pasiūlymus naujojo zetoriaus. Domintu Zetor Forterra 140 HSX kaina. Iš anksto dėkui :)

pirkau rugpjuti su visais priedais priekine pakaba su darbiniu,kaina buvo 184000 be pvm

Gal gali pasakyt kaip ten su tais begiais yra iš tikruju.

pradirbes dar tik 100 moto,emiau su 4 metu garantija arba 2600 moto val,kas greiciau sueina,

pasidarius auto papildomi trys begiai ar puseles net nezinau kaip pavadyti persijungia nuo greicio,vos tik jauciasi kaip jie persijungia.aisku dar mazai pradirbes,neaisku kaip bus toliau bet mane ramina ta garantija,kad nepaciam reiks tvarkyt,pirkau vien del ilgos garantijos.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Gal kas gavot komercinius pasiūlymus naujojo zetoriaus. Domintu Zetor Forterra 140 HSX kaina. Iš anksto dėkui :)

pirkau rugpjuti su visais priedais priekine pakaba su darbiniu,kaina buvo 184000 be pvm

Ačiū, kad atsakei kiek kainuotu su visais priedais. O gal žinai kiek kainuotu su svoriais, kondiske, sedyne pniaumatine reguliuojamu vairu, mirgalke, radiju, pačiais mažiausiais ratais, bet be priekines pakabos ir priekį darbinio. Labai ačiū būtų jei atsakytum.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Gal kas gavot komercinius pasiūlymus naujojo zetoriaus. Domintu Zetor Forterra 140 HSX kaina. Iš anksto dėkui :)

pirkau rugpjuti su visais priedais priekine pakaba su darbiniu,kaina buvo 184000 be pvm

Ačiū, kad atsakei kiek kainuotu su visais priedais. O gal žinai kiek kainuotu su svoriais, kondiske, sedyne pniaumatine reguliuojamu vairu, mirgalke, radiju, pačiais mažiausiais ratais, bet be priekines pakabos ir priekį darbinio. Labai ačiū būtų jei atsakytum.

yra trys variantai kabinos uzpildymo mano super yra, kaina be pakabos būtų apie 165000 lt,bet aišku geriausia kreiptis i atstovus.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Gal kas gavot komercinius pasiūlymus naujojo zetoriaus. Domintu Zetor Forterra 140 HSX kaina. Iš anksto dėkui :)

pirkau rugpjuti su visais priedais priekine pakaba su darbiniu,kaina buvo 184000 be pvm

Ačiū, kad atsakei kiek kainuotu su visais priedais. O gal žinai kiek kainuotu su svoriais, kondiske, sedyne pniaumatine reguliuojamu vairu, mirgalke, radiju, pačiais mažiausiais ratais, bet be priekines pakabos ir priekį darbinio. Labai ačiū būtų jei atsakytum.

pasiskambini agrotekos vyram ir viską tau supasakos kas ir kiek kastuoja :P dar ir nusidereti eis :P

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

niekas nepaminėjo kad naujo forterros pusbėgiai ,aukština o ne žemina pavaras.ijungus automatini,ikali pirma pavara ir spaudi gaza ir varikliui pasiekus kažkur 1.7ar1.8 apukas pac ikala pirma pusbėgi poto analogiškai antra ,kai perjunki i antra pavara puselės vėl pradeda išnaujo ,pirma poto antra ir tap tt.

dar gerai kad ira penkios pavaros ir mažesni tarpai tarp pavaru nei senoi forterroisu 4 pavarom.lengviau transporte.

dar neblogas navarotas 3 sankabos,taptasme sankaba valdoma koja(pedalas)ranka (migtukas ant pavaru svirties) ir ranka (rėversas).kaitaliojant pavaras ,nebereik koja minkiti sankabos .tiesiog ant pavaru svirties nuspaudi migtuka ir perjungus pavara atleidi .

bet ir 115fortera turi navarota :D ira ant panelės jungiklis su vėžliuku ,ijungus ta vėžliuka ,visada kai spaudi sankaba ,automatiškai ijungemas 1 vėžliukas.tai gerai kai su krauta priekaba reik isibėgėti.

aš asmeniškai ariu 4darbin pavaro o laukugaliuos perjungiu i 3 kad reversuotu.1transoprtinė labai greitai atbulom eina.arimo greiti palaikau 7km h o apsukai 1.8 1.9 mano manimu pac tas motorui nei pjauna nei persunku.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

niekas nepaminėjo kad naujo forterros pusbėgiai ,aukština o ne žemina pavaras.ijungus automatini,ikali pirma pavara ir spaudi gaza ir varikliui pasiekus kažkur 1.7ar1.8 apukas pac ikala pirma pusbėgi poto analogiškai antra ,kai perjunki i antra pavara puselės vėl pradeda išnaujo ,pirma poto antra ir tap tt.

dar gerai kad ira penkios pavaros ir mažesni tarpai tarp pavaru nei senoi forterroisu 4 pavarom.lengviau transporte.

dar neblogas navarotas 3 sankabos,taptasme sankaba valdoma koja(pedalas)ranka (migtukas ant pavaru svirties) ir ranka (rėversas).kaitaliojant pavaras ,nebereik koja minkiti sankabos .tiesiog ant pavaru svirties nuspaudi migtuka ir perjungus pavara atleidi .

bet ir 115fortera turi navarota :D ira ant panelės jungiklis su vėžliuku ,ijungus ta vėžliuka ,visada kai spaudi sankaba ,automatiškai ijungemas 1 vėžliukas.tai gerai kai su krauta priekaba reik isibėgėti.

aš asmeniškai ariu 4darbin pavaro o laukugaliuos perjungiu i 3 kad reversuotu.1transoprtinė labai greitai atbulom eina.arimo greiti palaikau 7km h o apsukai 1.8 1.9 mano manimu pac tas motorui nei pjauna nei persunku.

As irgi ant forterra 135 naudoju dabar su 4 vartomu 4 begi su paletintoju o ant galu 3 tuomet traukia traktoriu ir is vietos ir taip ant 1750 apsuku vaziuoja 8km/h :)

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

niekas nepaminėjo kad naujo forterros pusbėgiai ,aukština o ne žemina pavaras.ijungus automatini,ikali pirma pavara ir spaudi gaza ir varikliui pasiekus kažkur 1.7ar1.8 apukas pac ikala pirma pusbėgi poto analogiškai antra ,kai perjunki i antra pavara puselės vėl pradeda išnaujo ,pirma poto antra ir tap tt.

dar gerai kad ira penkios pavaros ir mažesni tarpai tarp pavaru nei senoi forterroisu 4 pavarom.lengviau transporte.

dar neblogas navarotas 3 sankabos,taptasme sankaba valdoma koja(pedalas)ranka (migtukas ant pavaru svirties) ir ranka (rėversas).kaitaliojant pavaras ,nebereik koja minkiti sankabos .tiesiog ant pavaru svirties nuspaudi migtuka ir perjungus pavara atleidi .

bet ir 115fortera turi navarota :D ira ant panelės jungiklis su vėžliuku ,ijungus ta vėžliuka ,visada kai spaudi sankaba ,automatiškai ijungemas 1 vėžliukas.tai gerai kai su krauta priekaba reik isibėgėti.

aš asmeniškai ariu 4darbin pavaro o laukugaliuos perjungiu i 3 kad reversuotu.1transoprtinė labai greitai atbulom eina.arimo greiti palaikau 7km h o apsukai 1.8 1.9 mano manimu pac tas motorui nei pjauna nei persunku.

As irgi ant forterra 135 naudoju dabar su 4 vartomu 4 begi su paletintoju o ant galu 3 tuomet traukia traktoriu ir is vietos ir taip ant 1750 apsuku vaziuoja 8km/h :)

matyt kalibravimo paklaidos skiriasi. Tai kad 4 pavaroje apie 2000 aps/min traktoriaus greitis 8km/h

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

viskas ten ok su kalibravimais,tiesiog musu kalvose 7km pac tas o galulaukiuos sukinėtis net ir perdaug.gali traktoriu paguldyti ant šono beto arimo greitis ne daugiau 9.5km h o 6.5km.h geriauses

Paguldyt ant sono kalnuose apsisukinedamas ant 8 km/h as nepaguldziau bet gal ir imanoma... O arimo greitis geriausias lengvoje zemeje 8km/h sunkesneje zemeje 9km/h :)

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Sukurkite paskyrą arba prisijunkite

Rašyti gali tik prisijungę nariai

Sukurti paskyrą

Užsiregistruokite, tai užtruks tik akimirką!

Registruotis

Prisijungti

Jau turi paskyrą? Prisijunk!

Prisijungti



×
×
  • Create New...