Jump to content

Vidaus degimo varikliu technologijos ir standartai


Recommended Posts

http://www.profi-epaper.de/epaper/ebooks/1020/pdfs/18.pdf

Cia palyginimas tarp triju monstru, kadangi vienas is ju JD tai ir idejau cia, bet siaip pagrinde cia buvo apie Fendt 936 testas, viskas gerai isskyrus kabina.

Rezultatai asmeniskai mane dziugina. Bet cia SUBJEKTYVI nuomone. Netgi ne nuomone, o faktu ivertinimas. :icon-rolleyes:

Tai tamstą turėtų dar labiau nudžiuginti šie rezultatai.

http://www.profi-epaper.de/epaper/ebook ... dfs/17.pdf

Viskas, išskyrus kabiną (o ypač triukšmo lygį), įvertinta dviem pliusais, kas reiškia labai gerai.

P.S. taip išgirtos Fendt'o kuro sanaudos, nelabai skyrėsi (grubiai 3 %) nuo taip peikiamų JD sanaudų.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

  • Atsakymai 85
  • Sukurta
  • Paskutinis įrašas

Daugiausiai įrašų parašė

Daugiausiai įrašų parašė

Jei nurejai nustebinti tai cia jau senas tas lapukas ir matytas ne karta. Beje niekur nematau JD kuro sanaudu jame :icon-eek:
Štai tau JD kuro sanaudos

http://www.profi-epaper.de/epaper/ebook ... dfs/18.pdf

O jei nori daugiau apie JD tai prašom:

http://www.profi-epaper.de/epaper/ebook ... dfs/12.pdf

http://www.profi-epaper.de/epaper/ebook ... dfs/15.pdf

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

http://www.profi-epaper.de/epaper/ebooks/1020/pdfs/18.pdf

Cia palyginimas tarp triju monstru, kadangi vienas is ju JD tai ir idejau cia, bet siaip pagrinde cia buvo apie Fendt 936 testas, viskas gerai isskyrus kabina.

Rezultatai asmeniskai mane dziugina. Bet cia SUBJEKTYVI nuomone. Netgi ne nuomone, o faktu ivertinimas. :icon-rolleyes:

Tai tamstą turėtų dar labiau nudžiuginti šie rezultatai.

http://www.profi-epaper.de/epaper/ebook ... dfs/17.pdf

Viskas, išskyrus kabiną (o ypač triukšmo lygį), įvertinta dviem pliusais, kas reiškia labai gerai.

P.S. taip išgirtos Fendt'o kuro sanaudos, nelabai skyrėsi (grubiai 3 %) nuo taip peikiamų JD sanaudų.

O tai manai, kad 3% nepakanka? Man tai būtų 1000 ltr per metus, arba apie 2000 Lt. Per 10 metų žiūri ir 20 tLt...Man tai pinigas. :icon-confused: O jei palygintum su kitais traktoriais skirtumas būtų dar didesnis. Tik nereikia manyt, kad skirtumai bus dešimtim procentų. :)

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Tai jei prades montuot i fendt sisu diesel variklius kaip tada su kuro sanaudom gal dar sumazes kokiu procenteliu :icon-wink:

Jei bus didesnė kubatūra, tai kaži kaip ten su tom sąnaudom, gal net padidėtų, bet Sisu varikliai tikrai gerai užsirekomendavę ir daug kur naudojami. Manau ilgaamžiškumas ir patikimumas būtų Sisu pusėj. :icon-confused:

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

sisu variklius deda i tankus :icon-wink: sie varikliai turi kokybe :P

kamaz variklis BMD stovi. bet jis tufta :):)

kad puse sisu varikliu eina karinei pramonei, dar nieko nereiskia... ten kitokie standartai...

Manau, kad reiškia. :) Sugenda traktorius- proga atsigert alaus, sugenda tankas-proga pasimelst (jei spėsi). :lol:
Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

sisu variklius deda i tankus :icon-wink: sie varikliai turi kokybe :P

kamaz variklis BMD stovi. bet jis tufta :):)

kad puse sisu varikliu eina karinei pramonei, dar nieko nereiskia... ten kitokie standartai...

Manau, kad reiškia. :) Sugenda traktorius- proga atsigert alaus, sugenda tankas-proga pasimelst (jei spėsi). :lol:

Gal ne standartai tankam kitokie o tiesiog paskaiciuotas isgyvenamumas tanko kitoks. Jei gerai atsimenu tai ar ne 500 valandu skaitosi vidutiniskai. :)

Bet siaip verinant SISU apskritai tai skaitau neblogi varikliai. Su SISU i Fendt (jei ja bus SISU fende) ateis ir Add Blue ko gero :icon-redface:

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

add blue? plačiau

Apie tai jau plačiai išdiskutuota, siūlau apie tai ir apie Fendt diskutuot atitinkamos temos, kad neužrūstintumėm moderatorių. :) O apie tą kaip mes vadinam RedBulių atskiros temos neradau, bet diskutuota čia: viewtopic.php?f=30&t=3542&start=135 Šiaip pasiūlymas moderatoriams, gal tokius dalykus jungt prie vandeniliu varomų traktorių, juk ir dar visokių tų technologijų yra, visom temų neprikursi. :icon-rolleyes:

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Šiek tiek į temą.John deere atstovai dievagojasi,kad gamykla bet kokia kaina stengsis pasiekti TIER 3B ir vėliau TIER 4 standartus be jokių rašalų naudojimo.Pliusas tai,ar minusas,ko gero,niekas dar nežino.
Vargu ar bus pasiekta TIER 4 be kažko tai. Gal bus įdiegta dujų recirkuliacijos sistema. Vienaip ar kitaip ūkininkams per kišenes šitos nesamonės kirs, nes visokios papildomos sistemos kainuoja, o ir gedimų tik daugyn nuo tų papildomų nesamonių. Galima įsivaizduoti kas bus jei pavyzdžiui to „RedBuliaus“ :) pateks kur nors į variklį. :icon-rolleyes: Tai juk karbamido tirpalas. :icon-redface::icon-twisted::icon-rolleyes: Aišku gal apsaugota, bet gi ir su gumytėm 100% saugumo nėr. :lol:
Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Šiek tiek į temą.John deere atstovai dievagojasi,kad gamykla bet kokia kaina stengsis pasiekti TIER 3B ir vėliau TIER 4 standartus be jokių rašalų naudojimo.Pliusas tai,ar minusas,ko gero,niekas dar nežino.
Vargu ar bus pasiekta TIER 4 be kažko tai. Gal bus įdiegta dujų recirkuliacijos sistema. Vienaip ar kitaip ūkininkams per kišenes šitos nesamonės kirs, nes visokios papildomos sistemos kainuoja, o ir gedimų tik daugyn nuo tų papildomų nesamonių. Galima įsivaizduoti kas bus jei pavyzdžiui to „RedBuliaus“ :) pateks kur nors į variklį. :icon-rolleyes: Tai juk karbamido tirpalas. :icon-redface::icon-twisted::icon-rolleyes: Aišku gal apsaugota, bet gi ir su gumytėm 100% saugumo nėr. :lol:

Dalines duju recirkuliacijos sistemos ko gerau jau daugelyje traktoriu ir taip yra. Vidines ar isorines. O alternatyva tas tirpaliukas :) Tik jis i varikli nepateks nes ji kamine i iseinancias dujas ipurskia :)

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Dėl EGR,tai tas dalykas lengvose auto jau,berods,15 metų naudojamas ir kažkokių ypatingų problemų nekelia,nors priežiūros kažkiek reikalauja.Vw varikliuose daugmaž gerai sukonstruotas,opelio mėgsta shmarais užsinešti,alfos motore išviso meistrai tą vožtuvą užkemša ir variklis be jo sėkmingai dirba (vw,ar opelis po tokios procedūros nevažiuos).

Šiaip,ar taip po kokių 10 metų važinėjimo išvalai,užkemši,ar dar ką nors (pagal sąlygas) padarai ir toliau tiek pat važiuoji.

Galima nuspėti,kad ir traktoriuose panašiai bus,kaip kam pavyks sukonstruoti,taip ir dirbs.Bet iš esmės tas baubas nėra baisus.Visus labiau baugina AdBlue,nes ano už dyką niekas neduoda,beto,bent kol kas,nėra įprastas. :icon-rolleyes:

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Dėl EGR,tai tas dalykas lengvose auto jau,berods,15 metų naudojamas ir kažkokių ypatingų problemų nekelia,nors priežiūros kažkiek reikalauja.Vw varikliuose daugmaž gerai sukonstruotas,opelio mėgsta shmarais užsinešti,alfos motore išviso meistrai tą vožtuvą užkemša ir variklis be jo sėkmingai dirba (vw,ar opelis po tokios procedūros nevažiuos).

Šiaip,ar taip po kokių 10 metų važinėjimo išvalai,užkemši,ar dar ką nors (pagal sąlygas) padarai ir toliau tiek pat važiuoji.

Galima nuspėti,kad ir traktoriuose panašiai bus,kaip kam pavyks sukonstruoti,taip ir dirbs.Bet iš esmės tas baubas nėra baisus.Visus labiau baugina AdBlue,nes ano už dyką niekas neduoda,beto,bent kol kas,nėra įprastas. :icon-rolleyes:

idomu ar tas uzsikisimas Tavo minimas ne del taupymo tepalu saskaita? siandien maciau varikli i kuri pyle "shell" tepala, pakeitimas 150lt., tai variklis 2.6 benzinas, tepalas prasimuses visur kur tik galima per visus salnykus, pilni duslintuvai ir deze... nuo nagaro uzkimstos oro vakuumines slangos... :)

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Tas tirpaliukas alernatyva tik gamintojams kad lengviau ir pigiau išsisukti iš padėties. Visas ekologijos išlaidas pakaria ant naudotojų pečių.

As tyliai tyliai irgi prisilaikau sitos nuomones :)

Ir už šitą, ir už kitas technologijas reiks mokėt vartotojui. Ir smarkiai. Šiaip aš už egr, nes su karbamidu tampi priklausomas ir nuo naftos ir nuo šito skystimėlio gamintojų. Ir pirksi už tiek kiek jie prašys.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Tas tirpaliukas alernatyva tik gamintojams kad lengviau ir pigiau išsisukti iš padėties. Visas ekologijos išlaidas pakaria ant naudotojų pečių.

As tyliai tyliai irgi prisilaikau sitos nuomones :)

Ir už šitą, ir už kitas technologijas reiks mokėt vartotojui. Ir smarkiai. Šiaip aš už egr, nes su karbamidu tampi priklausomas ir nuo naftos ir nuo šito skystimėlio gamintojų. Ir pirksi už tiek kiek jie prašys.

sakai egr? o nepagalvojai, kaip tai atsilieps variklio resursui, kai visos kietosios daleles eis atgal i varikli?

ad blue kaina siai dienai 1lt+ PVM

be redbulio irgi nevaziuosi, nes kompas atima puse gazo ;)

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Sukurkite paskyrą arba prisijunkite

Rašyti gali tik prisijungę nariai

Sukurti paskyrą

Užsiregistruokite, tai užtruks tik akimirką!

Registruotis

Prisijungti

Jau turi paskyrą? Prisijunk!

Prisijungti



×
×
  • Create New...