Jump to content

japoniski traktoriukai


gincia

Recommended Posts

[email protected] atrašė

I have a used one for $225 shipping included

Turi naudotą. Kaina su siuntimu reik suprast.

hoyetractor.com atrašė taip pat

http://www.hoyetractor.com/support/tick ... resh=97441

Tokių neturi, tik restauruoja. Kaina restauravimo ir dar kažkokios "core" keitimas $375 + $250

Na siūst restauruot į USA tai jau nesamonė sakyčiau :)

Jų siuntimo kainos http://www.hoyetractor.com/INTL/, maždaug bus panašiai kaip UK. Gal šiek tiek daugiau

Beje mano sesuos birželį atvažiuos į LT iš USA. Galbūt galėčiau paprašyti ir pagelbėti. Susitaupytų siuntimas ir muitų nebūtų.

Tikiuosi tas siurbliukas ne daug sveria :)

Bet pasidomėt reikia pirmiausiai ar jam neužtektų kokios nors dalies.

Dar dizelvita.lt gali pabandyti

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Tai kad cia abejociau ar siurblio gedimas. Gal kazkas su veleneliu, kuris ta siurbli kiloja. paciame siurblyje nera kam ten dvigubaio dazniau purksti. Is nuotrauku sprendziu, kad siurblio konstrukcija labai panasi i cekisko TZ-4k-14, tik ten vieno cilindro. Po juo yra velenelis su kumsteliais, panasiai kaip paskirstymo velenelis. Kai pas tave dvieju cilindru, tai gal tas velenelis kiek pasislinkes ir kazkurio cilindro kumstelis kabina ir vieno ir kito cilindro plunzeri. Cia tik pamastymai tokie, bet vertinant to siurvblio veikimo principa, persasi tokia isvada.

Jokiu būdu velenėlis negali pasislinkti , o jei ir pasislinktų 5mm į vieną ar kitą pusę , siurblys vistiek veiktų . Norint išimti siurblį , bloke reikia atsukti dangtelį ir atkabinti spyruoklę nuo siurblio gazo svirtelės, taigi pro tą dangtelį matosi ,kad kumšteliai stovi tiksliai te n kur reikia :lol:

1603812582c1t.jpg

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Bet pasidomėt reikia pirmiausiai ar jam neužtektų kokios nors dalies.

Reikės važiuoti į "oro srautą" , gal ką patars.

Dar dizelvita.lt gali pabandyti

Praeitą savaitę Kaune buvau Dizelvitoje Minkovskių g. 73A , tai meistras siurbliuką apžiūrėjęs tarė:

Tokio siurblio dar neteko matyti ir be to neturime jam stendo .

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Aš forume pabandžiau užklaust http://www.yanmarowners.com/phpbb/viewt ... 5824ce7c0a

Mano anglų ir ypač techninė neitin gera :) Nežinau ar gerai suformulavau klausimą :)

Gavau klausimą, o kodėl nusprenžiau, kad sugedo siurblys, o ne tiesiog kažkur nesandarumai, prasisunkimai atsirado. Arba tiesiog praleidžia pro vožtuvus.

Tai gal voztuvelis nelaiko, ir myzcioja purkstukas... Kaip tu nustatei, kad jis du kart purskia? Gal tau papraciausiai per koki rieboksli kuras subega i karteri?
Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Tai gal voztuvelis nelaiko, ir myzcioja purkstukas... Kaip tu nustatei, kad jis du kart purskia? Gal tau papraciausiai per koki rieboksli kuras subega i karteri?

Nustačiau tokiu būdu : išėmiau iš variklio purkštukus ir su vamzdeliais prisukau iš kitos traktoriaus pusės prie siurblio taip , kad purkštukai būtų vienas šalia kito nukreipti į lauką . Įjungus starterį matosi , kad vienas purkštukas purškia dvigubai tankiau negu kitas . Purkštukai nauji , sureguliuoti ant stendo . Sukeičiau purkštukus vietomis - tas pats velnias . Nuėmiau išmetimo kolektorių ir kas gi matosi? ogi vienas išmetimo kanalas sausas , o tas kur dvigubai tankiau purškia - šlapias.

P.S. Vožtuvai pritrinti , sandarumas patikrintas žibalu , tarpeliai atreguliuoti.

O tai kur stovi tas vožtuvėlis , dėl kurio myžčioja purkštukas? :lol::lol::lol:

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Nu tikrai kazkoks mistinis gedimas. Kaip jau minejau, kazkas turi pasumti plunzeri, kad butu ispurkstas kuras.

Ten, kiek matau nuotraukose, atskiri rolikai plunzeriams. Pabandyk isemes siurbli ir pajunges ateinancio kuro vamzdeli

rankomis pabandyti apskirai paspaudyti tuos rolikus. Ir pamatysi ar siurblys normaliai dirba, t.y spaudziant kazkuri plunzeri

ar tik pro jo isejimo vamzdeli myzcioja ar per abu vamzdelius. Jei kazkuri spaudziant myzcioja per abu, reiskia reikia

ardyti siurbli ir ziureti kas negerai jame. Tikrai nebus plunzeriu poros, nes jei ispurskai, reiskia spaudima laiko.

Jei isemus viskas gerai, nu tada lieka tik velenelis.

Stebuklu tikrai nebuna. Ir dar Del visa ko paziurek i ta veleneli sukdamas starteriu varikli. Ar tikrai abu kumsteliai

tvarkingai, paeiliui ten prasisuka. Gal ten koks mistinis gedimas.

Ir dar klausimas. Taip buvo is karto nupirkus, ar taip pasidare eksploatuojant? Jei is karto buvo,

tai itarimas, kad velenelis koksnors kitoks idetas...

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Nu tikrai kazkoks mistinis gedimas. Kaip jau minejau, kazkas turi pasumti plunzeri, kad butu ispurkstas kuras.

Ten, kiek matau nuotraukose, atskiri rolikai plunzeriams. Pabandyk isemes siurbli ir pajunges ateinancio kuro vamzdeli

rankomis pabandyti apskirai paspaudyti tuos rolikus. Ir pamatysi ar siurblys normaliai dirba, t.y spaudziant kazkuri plunzeri

ar tik pro jo isejimo vamzdeli myzcioja ar per abu vamzdelius. Jei kazkuri spaudziant myzcioja per abu, reiskia reikia

ardyti siurbli ir ziureti kas negerai jame. Tikrai nebus plunzeriu poros, nes jei ispurskai, reiskia spaudima laiko.

Jei isemus viskas gerai, nu tada lieka tik velenelis.

Stebuklu tikrai nebuna. Ir dar Del visa ko paziurek i ta veleneli sukdamas starteriu varikli. Ar tikrai abu kumsteliai

tvarkingai, paeiliui ten prasisuka. Gal ten koks mistinis gedimas.

Ir dar klausimas. Taip buvo is karto nupirkus, ar taip pasidare eksploatuojant? Jei is karto buvo,

tai itarimas, kad velenelis koksnors kitoks idetas...

Gan neblogą patarimą davei , reiks išbandyti. O dėl velenėlio , tai ten viskas atrodo gerai . Judinau aš tuos kumštelius , galvojau gal kas atsipalaidavo , nu ne , ten viskas kietai stovi. Tas pats velenėlis dar kilnoja variklio vožtuvus , nuo smagračio pusės suka tepalo siurblį o iš priekio -spidometrą.

Iš karto nupirkus buvo normaliai , tik pernai pradėjo pro duslintuvą retkarčiais purkštelėti tamsiais lašais ant kapoto. :eusa-dance:

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Gan neblogą patarimą davei , reiks išbandyti. O dėl velenėlio , tai ten viskas atrodo gerai . Judinau aš tuos kumštelius , galvojau gal kas atsipalaidavo , nu ne , ten viskas kietai stovi. Tas pats velenėlis dar kilnoja variklio vožtuvus , nuo smagračio pusės suka tepalo siurblį o iš priekio -spidometrą.

Iš karto nupirkus buvo normaliai , tik pernai pradėjo pro duslintuvą retkarčiais purkštelėti tamsiais lašais ant kapoto. :eusa-dance:

Nu kito varianto neismastau.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Tai gal voztuvelis nelaiko, ir myzcioja purkstukas... Kaip tu nustatei, kad jis du kart purskia? Gal tau papraciausiai per koki rieboksli kuras subega i karteri?

Nustačiau tokiu būdu : išėmiau iš variklio purkštukus ir su vamzdeliais prisukau iš kitos traktoriaus pusės prie siurblio taip , kad purkštukai būtų vienas šalia kito nukreipti į lauką . Įjungus starterį matosi , kad vienas purkštukas purškia dvigubai tankiau negu kitas . Purkštukai nauji , sureguliuoti ant stendo . Sukeičiau purkštukus vietomis - tas pats velnias . Nuėmiau išmetimo kolektorių ir kas gi matosi? ogi vienas išmetimo kanalas sausas , o tas kur dvigubai tankiau purškia - šlapias.

P.S. Vožtuvai pritrinti , sandarumas patikrintas žibalu , tarpeliai atreguliuoti.

O tai kur stovi tas vožtuvėlis , dėl kurio myžčioja purkštukas? :lol::lol::lol:

Ant išėjimo iš siurblio prieš pat vamzdelį į purkštuką. Turbūt negirdėjęs, kad taip juokinga?

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Kad purkstukas ismyztu ar ispurkstu, reikia kuro spaudima sukelti iki tam tikro lygio. Jei purkstukas myzcioja o ne purskia, tada paties purkstuko adata uzstrigus.

Bet del to du kartus vietoje vieno neduos kuro. O pacius purkstukus issukes ir prijunges prie siurblio, sukdamas varikli bandei ziureti kaip jie purskia? Gai is tikruju kazkuris uzstrijes ir myza kol vamzdelyje bent kazkoks slegis yra. Nu jei su veleneliu viskas gerai, tai nera ten kam du kartus ipurksti kura.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

O pacius purkstukus issukes ir prijunges prie siurblio, sukdamas varikli bandei ziureti kaip jie purskia?

Apie šitą bandymą aš jau rašiau penktadienį :icon-exclaim::icon-exclaim::icon-exclaim: Purkštukai tikrai geri , aš juos kaitaliojau vietomis ir kai tik pradedi sukti variklį, dvigubai dažniau purškia iš to pačio vamzdelio :lol:

Rytoj reiks patikrinti siurblio vožtuvėlius . Jeigu jie ten yra , galima bus juos sukeisti vietomis ir bus aišku ar jie kalti :eusa-naughty:

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Vienas turintis samasvalą man pasakojo, kad pratrūko jo siurblio viena sekcija ir vietoj cilindro myžčiojo iš siurblio į lauką.

Taigi dabar kilo mintis - jei pas tave kažkur pratrūko siurblio viduriuose ir vienas plunžeris purškia į abu vamzdelius? Čia tik pamąstymui, nes nei siurblio mačiau, nei jo ardžiau.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Vienas turintis samasvalą man pasakojo, kad pratrūko jo siurblio viena sekcija ir vietoj cilindro myžčiojo iš siurblio į lauką.

Taigi dabar kilo mintis - jei pas tave kažkur pratrūko siurblio viduriuose ir vienas plunžeris purškia į abu vamzdelius? Čia tik pamąstymui, nes nei siurblio mačiau, nei jo ardžiau.

Buvo tokia mintis, bet tokiu atveju skysciui nesvarbu i kuria puse teket. Abu myzciotu dvigubai dazniau. Be to vienas plunzeris butinai apaciuoje, reiskia gali buti visos skyles atviros, pro kurias siurbia kura i plunzeriu ertmes, tai numestu iskart spaudima ir visai nemyzciotu.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Nu tikrai kazkoks mistinis gedimas.

Stebuklu tikrai nebuna.

Taigi , stebūklų ir nebuvo , buvo gedimas toje pusėje , kur purkštukas purškė normaliai.Išėmus plunžerių gilzes , pastebėjau ,kad vienos gilzės varinė tarpinė yra tokio pat diametro kaip ir gilzė todėl gražiai įsikiša į ištekintą įdubimą korpuse . O kitoje pusėje varinė tarpinė 1mm platesnė ir remiasi į korpuso nelygumus. Su žirklutėmis susiaurinau tarpinukę ir viskas gražiai susidėjo.

Tą kiaulystę su tarpine tikriausiai padarė "Oro srauto" meistrai , nes jie paskutiniai ten krapštėsi, pametė tarpinę ir įdėjo kitą -platesnę. :animals-dogrun::animals-dogrun::animals-dogrun:

Dėkoju visiems padėjusiems savo gerais protingais patarimais :eusa-clap:AČIŲ.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Sveiki pries kuri laika isigyjau iseki tu2100 tai tikras zveris bet kai pradejau traukineti priekaba ir vagotuvus iskilo toks klausimas.Ar 3 tasku pakabinimo sisema ,, slaunys " turi nusileisti priverstinai ar tik nuo svorio, nes pas mane kelia tai hidraulika o kai rankenele pamygi, kad nuleistu tai nuleidineja ne del hidraulines jegos, o del svorio tai ar taip turi buti ? Taip pat gal galite kas parodyti kas pasidares papidoma hidraulini skirstituva ir isejimus :)

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Sveiki pries kuri laika isigyjau iseki tu2100 tai tikras zveris bet kai pradejau traukineti priekaba ir vagotuvus iskilo toks klausimas.Ar 3 tasku pakabinimo sisema ,, slaunys " turi nusileisti priverstinai ar tik nuo svorio, nes pas mane kelia tai hidraulika o kai rankenele pamygi, kad nuleistu tai nuleidineja ne del hidraulines jegos, o del svorio tai ar taip turi buti ? Taip pat gal galite kas parodyti kas pasidares papidoma hidraulini skirstituva ir isejimus :)

Nusileidžia nuo svorio, o ne priverstinai. Dar yra tokia rankenėlė po sėdyne, kai pasuki nusileidžia lėtai arba pasuki "fast" greitai nukrenta.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 4 savaičių...

Sukurkite paskyrą arba prisijunkite

Rašyti gali tik prisijungę nariai

Sukurti paskyrą

Užsiregistruokite, tai užtruks tik akimirką!

Registruotis

Prisijungti

Jau turi paskyrą? Prisijunk!

Prisijungti



×
×
  • Create New...